I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Målare oftast killar

Vår Hiphop - Graffiti

2006-05-26 18:06
Nu var sir-huge jävligt lustig, wöööörd
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..

2006-05-27 02:16
äh, vissa här är ju så låsta frånd en tiden då tjejer stod i köket å skrubbade skorna åt männen

klart att man vill ha det bästa, men vi lever väl endå i ett sämhälle där cynisism inte fungerar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-27 03:15
Feminister skriver sina underbara jättebra superhäftiga budskap på väggar.
De räknas inte som människor, jag hatar dom.. Hata... Mmmmm hata.
På tal om det så såg jag att några såna där håriga kossor hade skrivit "Mer makt åt kvinnorna" på en videoaffär för ett X antal år sedan, jag målade själv inte då men det poppade upp i skallen på mig nu.
På den videoaffären så satte de upp en lapp senare när dom hade buffat som det stod följande:
"Pengar utlovas till den som kan ge oss tips så vi kan sätta dit feministerna som gjorde detta klottret."

Nu snackar jag inte för alla grabbar men, jag tror att vi män har mer behov av att få uppmärksamhet, ibland genom brott, ibland genom att vara högljudda osv osv..
Det är väl så att de flesta kriminella överhuvudtaget är män?

Brudar kan väl vara jävliga så också, men de flesta begår inte brott t.ex för att passa in i en grupp, de kan vara högljudda, se ut på ett speciellt sätt..
Men jag tror att majoriteten av alla brudar inte vill sticka ut för mycket alls.

Skit samma asså..

2006-05-27 11:47
min teori är att vid 11-12-13 års åldern då de felsta killar börjar bli småkriminella och söka sig till lite ''farligare'' grejer så börjar tjejerna istället att bli intreserade av kläder , mobil , eventuellt en liten häxa att bli full på alla 8 kompisar....så killarna får en tidig start oftast...man träffar ju många småkids i 12 års åldern som går med en whiteboard penna i fickan och tycker dom e skitcoola...det gjorde jag med...hur många tjejer träffar ni i den åldern som gör det?....

de flesta tjejerna i 13 års åldern vet inte ens vad graffiti är!
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....

2006-05-27 12:54
Killsport, inte svårare än så.

2006-05-28 15:42
jag är tjej och jag har skavsår i gomen
...

2006-05-28 23:35
lasher P20

men orka. det var just det, jag orkar inte tjaffsa med folk som bara antar saker. trött på det.

det du pratar om är det klassika debattämnet kopplat till feminism ( som eg innebär enkla saker som lika lön för lika arbete, osv ) alltså om huruvida kvinnan är född som en mer timid varelse ( påverkan kommer inifrån ) eller om det är samhället/uppfostran/erfarenheter (påverkan kommer utifrån)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-28 23:55
Ja paskan vitut.
Flickor klottrar inte så ofta som killar för att de känner sig ofta utanför om de gör så. De e ju onormalt att en flicka klottrar o de e ju skummt!

Nå ja, varjefall har ja märkt att pojkar brukar inte ens fråga ifall flickor vill komma o me o gö grejer, medan av pojk-komppisarna så e de självklart att man frågar att de kommer med osv..

Flickor känner sig ofta osäkra o t.o.m. skämms för att de vill klottra eller gör de. Om de finns flera flickor som känner varann o klottrar o gör de tillsammans e de lättare, precis som de e för pojkar o. Men om man e ensam får man kämpa för att synnas o höras. De e liksom så att pojkarna oftast "glömmer" att flickan o gör saker, o liksom tänker att de inte e så seriöst om flickor håller på me de...Klart flickorna känner sig mindre värda då i dessa kretsar. Om de finns nå vett i pojkarna borde de ta me flickan o säga att de e asbra att hon e me osv.

Kvinnan o mannen börjar bli mer o mer jämställd o de borde o hända i graffkretsarna..
bejing doll

2006-05-28 23:57
dani_m P16: de flesta tjejerna i 13 års åldern vet inte ens vad graffiti är!

Nu e du helt ute unge! Min syrra e 11 o fan vet nog vad allt graff handlar om.
bejing doll

2006-05-29 16:17
På 90-talet fanns det en heldel tjejer i Stockholm som målade och bombade.
Finns få tjejer dock som fortsätter på den banan när dom har torskat nån gång.

2006-05-29 21:48
vafan, mestat paskaks!!! o samma på finska!
bejing doll

2006-05-29 22:16
för målade alla gangster tejejer men nu så dansar dom istället..rätt dåligt
Fuck that bitch suck that

2006-05-30 09:53
Att ni var såna mansgrisar, det visste jag inte, men nu vet jag :D Klart det finns tjejer som målar, vad är det för snack? Att vi inte skulle våga, höh... Om vi säger så här, det blir bara fler och fler tjejer som kör...so watch u´r back *fniss*
Toy´s are us

2006-05-30 09:56
Det hela kanske handlar om att tjejer inte känner sig välkomna att följa med er ut... Jag vet inte? Själv har jag alltid varit ensam tjej i det här, men jag förstår att det kommer nya tjejer snart!!! Själv är man ju snart pensionerad *hahaha*
Toy´s are us

2006-06-01 13:21
Kakan

Jaså?!
Toy´s are us

2006-06-02 18:13
Hahah, chicks som härjar är fett coola^^ känner minst 9 tjejer som håller på o klottrar

2006-07-06 04:34
Mowa F0

Nej, flickor ska va snälla och hålla käft, det är vad vi lärt oss :)

Du så är de inte-- flickor ska vara snälla och ocgh göra de man vill ;)xD
allt är ju ett brott ?

2006-07-06 07:01
Fotbolls spelare oftast killar

..hur kommer det sig att det är så?

2006-07-06 11:42
ööh, har fotboll nåt med att göra med målande??
bejing doll

2006-07-06 14:45
haha kids
713 is the areacode.

2006-07-06 15:03
lilla pojken...:)
bejing doll

2006-07-06 19:03
jaa juste.. :P
allt är ju ett brott ?

2006-07-06 20:00
tjejer ska städa och bli knu******e!!!!
inget mer

2006-07-06 22:16
jag vet inte tjejer e väll smidigare fast oftast har dem inte intresset eller orket eller de flesta vågar inte ens
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/

2006-07-06 22:18
men tjejer ska ju vara så prydliga & inte kladda ner kläderna etc etc ..

2006-07-06 22:22
själv holler jag på att läxa upp min tjej och så finns det några andra som har frågat om jag kan lära lite :D så det finns iaf intresse
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/

2006-07-07 09:17
VI VILL BLI ACCEPTERADE o inte vara några aliens!!!
bejing doll

2006-07-07 17:23
svar: färre tjejer som finner mening i att kladda?
den röda linjen sitter djupt i blodet..

2006-07-07 18:29
Jag hade lätt stuckit ut och målat shyssta tags om jag hade kunnat.. men jag kan tyvärr inte :P

Hjulet snurrar men hamstern är död