Basilusken Tonyrissla du är en okrönt kung, men en krönt idiot så jävla dum att när du sätter på dig skorna skriker du, VAR ÄR MIN FOT?! du gör en mixtape med din mamma för o få henne o stanna för hon vill ju egentligen va min groupi som tila tequila du bad om min autograf, jag bara smila o kila du heter basilusken för du är ett virus som alla vill ha död på jag är botemedlet, så kör över dig, backar tillbaka o kör på igen.. o sen, så la jag feta rader med din mamma stönande i bakgrunden de är ingen idé att svara, för du blev ägd av kungen
c4d oj ! dina rim gav mig nått som kallas panik attack// när jag lungat ner mig lite bröt jag plötsligt ut i ett gapskratt// har allrdig hört ditt namn hahaha mannen jag får magkramp// aha du menar min tjej tila tequila när hon såg dig börja hon grina// så nu får du va tyst för hon ligger och vilar// jag beklagar mannen fattar inte att du kan va så pantad// hörde att du bor på sjukhuset nu efter du fick stryk av min mamma// du är ingen kung mannen du städar mitt slott// och som belöning får du bamse snopp// det tycker du ju om :) //
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
jag steppar ner en nivå, och dissar baskilusken// när jag bränner förbi i lowrider, så står du och väntar på bussen! krossar ditt sjävförtroende i tusen bitar// städa ditt slott? du kan plocka upp mina skitar! Stig ner från tronen, du är fan ingen kung// fortsätt tro det, och framstå som dum! keystyle battle är nog inte nåt för dej// och om du inte vart kille, hade du vart toppen tjej! för jag har aldrig mött nån som suger som du// och du blir ledsen, för du vet ja inte ljuger nu! c4d ägde skiten ur dej gumman// hans dissar var heta, när dina var ljumna. du är en kuk på en åsna, jag är tempelriddarn arn// möt nån du kan ta, dra och dissa dagisbarn
Flyter som en död fisk
jag vet att du sjunker när du möter tony rissla// öppna munnen mannen jag måste pissa// du har några pussel kvar till tusen bitar// kom hit med munnen igen jag måste fisa// haha asså ärligt jag möter någon medel klassig markoolio// kom hit med ditt ansikte ska du få känna på ett trumsolo// du dissar tony rissla nu har du gjort ett skandalinbrott// jag sätter stopp för din karriär som din analingång// du är ingen riddare du har ingen häst och lans// du är en luffare som bär på en säck med bajs// som du ser jag driver med hela din text// du är liten men har en stor käft som en T-rex// de verkar som hela tråden vill testa den bästa// visst du har en ''Lowrider'' och jag har en ford fiesta// liten skitig bil men endå stilig och clean// medans du är en blandning emellan anna phil och mr.bean// du har ingen chans din luffare se på dina kläder// så up med hakan och möt mig i ett riktigt audio battle// !!!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
En T-rex, jovisst det stämmer// men vad är det för Audiobattle du nämner? Tog du illa vid, och nu vill du hämnas?// ett audiobattle kommer enbart leda till att du får skämmas! visst jag har en säck med bajs, fick den av din mamma// det var dina texter, som hon hade samlat! vissa av dimma rim, är minst sagt tveksamma// och vissa rader är så gamla, att dem börjat damma! Nej du, jag menar inget illa med det jag skriver// men olyckor sker, och du kan bli av med livet! Tony rissla.. liksom vem är det??// en kass liten fitta med för stora problem! shit nu räcker det, pallar inte slösa tiden// om jag droppar ett par radet till, kan du får men för livet!
Flyter som en död fisk
tjabba fiddi de e radi här va ville du mej när ja va ute o ploka bär dissa mej för ja itne kan stava de e lite lågt som at ha hus djur utan at mata ja kan knäka dig hur lätt med ett ord ja e bäst säg inte emot sen när vi va po disko å du undra hur man dansa ja fik va kille du fik va transa ja cykla hem på kvällen med dig bunden på sadeln ja låste hojen å la den i garaget du fik va där inne när ja starta papas bil du va dö nästa da och ja fik sista flin
skivan kommer snart
ja radi, jag minns när vi var och plocka bär// det var soft ja svär! synd bara att du försökte plocka mina konkelbär... schysst du lärde mej dansa, visade hur de fungera// tack vare dej så fick jag fler brudar än jag kunde hantera! jag kommer ihåg när du var på särskolan, och ja stog å vänta...// sen gick vi hem till mej, och jag lärde dej prata svenska. kommer ihåg när du fick testa min moppe, körde iväg och krocka// sen när du var 27 bast och jag försökte lära dej klockan. fan raptor, vad mycket skit vi har gjort ihop// typ som den gången jag lärde dej att knyta dina skor!
Flyter som en död fisk
Basilusken är trött på dig... nu gör jag en tjänst till alla här i whoa och dödar dig. Från och med nu har du inga varianter/ För att nu blir du rånad på dina kontanter/ Du får behålla dina mynt... för vi är bara ute efter stora lappar/ När jag slår, är det dina tänder du tappar/ Din mamma behövs inte våldta, hon kommer själv/ Nu vet du varför hon inte är hemma ikväll/ Min kuk är nu inne/ Jag fixar din månads lön i en halv timme/ Till alla hjärtans dag ger du din mamma fick pengar/ Jag tar din mamma till Ikea och knullar henne i alla sängar/ Jag är grunden till varför du gömmer dig/ Ett skott och vi glömmer dig/ Du är rädd att mamma inte ger dig fickpengar, att pappa slänger ut dig från lägenheten/ Finns du i närheten, Mördar jag dig medveten/ Du blir rånad på friheten/ Du lider som tjockisar på dieten/ För dig är Svampbob profeten/HÅLL KÄFTEN Jag är battle kungen,,,vill du ha en tes/ Jag och rap passar tillsammans som ketchup med pommes/ Tes (bevis) Kommentar??????????????????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är taskig mot basilusken... Jag ska döda dig :'D driver aja ... Den var rätt så bra... Fast man inte ska kommentera i B&C Tror jag,
studs kommer vinna? hahah, för guds skull!// det är ungefär lika troligt som att se studs full. studs heter som han gör, för jag studsar hans skalle mot betongen// jag tar in ett ordentligt sug från bongen// studs börjar fråga, får jag låna???// han tar ett bloss och hamnar i koma! studs.. du går typ i femman?// och skriver så kefft? du borde skämmas! utan att skämta, kan jag säga att jag kommer hämta// impotenta studs, för att göra skador permanenta! Keff skit jag vet;)
Flyter som en död fisk
Wow du kan göra narr av mitt namn// Jag bryr mig inte typ som om krig i vietnam// För, jag menar du skadar mig lika mycket som en skunk// Och jag bryter av dig så att du avslutar dina rader med, tre punkt// Yes du kan inte få fatt i mig, ursäkta du tappa nått// Vaa? Jaa du tappa farten din bitch haha nu fåru fatta boy// Du tar mera sats än trestegsmän// Och battlen är iscensatt som en dirigent!// Fiddilito hur ska du nånsin kunna dissa mig// Shit du är snorlax (Pokemon XD) och min rap är det enda som kan väcka dig!//
ja jag är snorlax så kom hit med din flöjt och dina mockasiner// och väck mej, och jag käkar upp dej och alla dina apelsiner! (pokemonskämt) jag är mario, du är luigi, du är robin ja e batman// för jag gör det alltid lite bättre än vad du kan! jag bryter av dej så du påbörjar dina rader med 3 punkt!// vi kan beefa när du vill, de e lungt. för jag knäcker dej så hårt att du går av på mitten// jag är het som eld, när du är kall som vintern! du vet att jag är en vattenpokemon som gillar att plågas.// medans du är en eld, så jag släcker din låga! jag är charizard medans du är en liten mask va.// sprutar lite eld, och förvandlar dej till aska!
Flyter som en död fisk
O_o Wow pokemon geek lilla du... Battla på riktigt jag orkar inte slösa mera rader ? :)
Jag är så bäst, bäst i hela planeten/ Du är en Gz som är i puberteten / När jag kommer håller du käften/ Jag är den stora i whoa/ Du är den som alltid kommer förlora/ För att din kuk är lika lång som en tum/ Jag frågar mig själv- när ska jag göra ett album/ Av dina vänner blir du lämnad/ För att du gör som polisen....ALLTID är försenad/ Battla med mig och du kommer hjärntvättas/ Fortsätter så,,, då måste du avrättas/ Det finns ingen skillnad...... om du eller en gris kommer ersättas/ RIp you....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eyo radi me vasa rader batlar alla kilar här inne me bra vader ja tog din moppe å krocka den me flit du blev lessen å sa att jag komer åka dit ja kunde knyta skorna longt innan du visa men jag lärde dej koka äg det är en helt anan visa ja kunde klockan okså ja sätter klokan på 5 minturer sen är äget mjuk kokt o du sitter i sofan å njuter men du vil se på bompa ja vil se på film du fik gå och lägga dej ja fik som ja vill
skivan kommer snart
radi, dina rader är sjukt vassa// Men jag vet inte riktigt om dem passar. dem hade nog passat bättre på ett dagis// och du klagar på mej, bara för du är avis! du vet jag gillar mitt ägg hårt inte mjukt// jag lekte det var gott, men fan det sög kuk! jag har bara gjort ett misstag, som inte riktigt gick rätt// och det var när jag skulle lära dej battla på internet! filmen du ville se var en bögporrfilm, jag tyckte inte det funkade// för när jag gick å la mej, hörde jag hur du runkade! Radi sluta dissa mej så hårt nån gång!// så kan va kanske hitta på nåt imon?
Flyter som en död fisk
Fiddilito, dina rader var precis som Radiman's men jag vet inte om jag gillar något av dem Jag lägger inte detta kefft , men vem fan bryr sig?// jag vet att du är den första och sista som suger på hiphop// Era keffa rader får varända människa att tappa ordspråk// Men om jag ska vara ärlig , så kan jag prata ormspråk"sszzzz du suger så hårt sszzzz" Ni båda kanske skulle sluta dissa varandra// så ni båda kan bli "Något annat" Whatever , peace mayns
Graffare
2009-03-28 10:49
OTK ! e här igen, täncker lägga några rader!// men jag blev dissad, så det blir permanenta skader.// Syntexxor du sitter här på internet å försöker lära dig rimma// medan jag svävar med min mick, som en dimma// så hålkäften din jävel börja skriv efter du har lärt dig rimma!// Fuck you mannen du dissar fiddilito som e mycket bättre än du!// hoppas du fattar att du e mycket sämre nu// jupp det gäller dig med, radiman!// du e så dålig så du kan suga av min som fan.// OtK! jag vet att jag e ball!// haha gryma rapparen direkt från sundsvall// pizzze!
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
OtK klagar på att folk sitter på internet Vart skriver du själv? Kom tillbaks när du lägger rimmen rätt Inte lätt när P16 ler brett som Aerosmith För en avsugning av radiman... Jag ler brett till din mor sen här hon min Bjuder på en läro spliff tills du spyr och får haschpsykos Bankar sen skiten ur dig tills du knappt kan stå Snurrar micksladden runt din nacke så fort jag får chansen När jag sedan drar undan stolen tro dom här orden Så svävar du verkligen med micken ... runt halsen Sanningen ska fram att jag stundtals ljuger Men talar verkligen sanning när jag säger att sundsvall suger
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
radiman bäst i test som en penväsare skriver tunga rader som ongvältare du liger platt på gatan när ja körde på dej nästa gong borde du flyta po dej vi batlar alla här ine och vinner ja o fidi sverges p didy ni e avis på dagis radi är som en hård fotbol på ett smal ben
skivan kommer snart
Crue Jag steppar upp på scen, kom an då, man kom Han som stanna kvar, trots att kommandon ankom Det är bara att inse, jag är en strong man på framgång Dom blev rädda så dom sprang som fan dom Gick och gömde sig för strid men då kom sam och fann dom Dom är keffa som fan, tror dom att dom vann nått? Jag är en fet bror som kan gå framåt Hela din platta bestod av besvikelse och dina fattiga rim är i behov av berikelse Det är nu dags att ladda upp för slutstriden Och jag kan aldrig tappa törst för gjutkniven Du blir kapad först som snutbilen Sen går jag vidare och slaktar dom som vill nått Du spelar kunnig, men kan knappast nått om hiphop Jag slår skallen av dig för att sätta din värld i rotation Jag svär min kompanjon, en kniv i magen är min donation// Jafari - Värstingen från Persien
Zittla - The Fatal
Jag steppar upp på scen, kom an då, man kom Han som stanna kvar, trots att kommandon ankom - oouuuf! fetaste raderna på länge!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Radiman , Du försöker och försöker för att hitta balla Rimord// Men tillslut ger du upp och kommer fram med ett skitord , Och det ordet var "Penväsare"// Det ordet kunde man tillochmed rappa om när man var 5 år// Jag kan säga det rakt ut , Detta är inte min grejj att battla och cypha// Men jag kan dock säga att jag gör det mycket bättre en dig// Du kanske skulle lära dig skriva innan du lägger ut något Men istället så ska du va envis och skita i allt "som en jävla fjant" kefft skit . men whatever , gör de för skojj skull PEACE!
fiddilito du borde sluta bror, jag begår sjuka mord mannen jag cuttar dina ådrer så det sprutar blod och jag får njuta stort, fan du är utan mod och borde skjutas fort, kom då färskingen lägger nån lång vers igen, jag kom från persien tog över sveriges hihopscen och blev kontroversiell mannen, omkom värstingen, ja den fittan avled ville du slå igenom? skriv det på din gravsten för jag hatar lagspel, du är en prostituerad jag ska kontribuera och bli omdiskuterad för jag ska nacka nackar, backa blattar nacka nazzar, passa plattan, fatta faktat du kommer ingen vart usla rappare jag vill men jag kommer inte skjuta stackaren och det är av medkänsla, ni blir aldrig erkända jag sliter nackar ut, tror att skiten passar in men du skriver bara bra för du biter andras rim sa jag bra? du snackar bara om mockasiner inte ett enda rim var kompatibelt, med din keffa rimkonst jag kommer att göra rappen till min allra största inkomst// Jafari
Zittla - The Fatal
niickees tackar, mannen.
Zittla - The Fatal
Syntex syltkex sug av mej i mörkret med en reflex ja fatar om du inte vil ha kvinor po rummet när du bara har en säng och ett leskigt underbett du ser ut som han som knular myke i family guy men i oteknade värden e du en sjömans bajs på en lastkaj radi style style-d rokar micar kom hem til mej syntex så for du smittas av prikar (vatten kopor)
skivan kommer snart
Radiman Hur gammal är du mannen , man börjar fundera om du ens har kommit in i puberteten Ja jag kanske ser ut som någon i family guy , men det ligger ju något i det , jag menar jag är ju ditt stora fan , Jag knullar lika mycket på en dag som du får på alla dina år Du kanske skulle prova att knulla någon sås , ja jag menar , det är väll vad du kan få? Eller knappt det Mannen , när du försöker rappa och rimma så blir det till en stor katastrof , Tsunamin i thailand får till och med magsår , Peace mayns
OtK P16 jag steppar upp på scen, kom då, bitch kom fan jag skjuter dig med kulspruta med kompositkolv jag kom som king kong, ja lång och piss strong nu sätt en omgång igång, min sång på ingång du tog en paus men du har inte undgått nån framgång vi är raka motsatser som munbloss och halsbloss finns inget värre än när man ger en mikrofon, till nått fån du är en idiot, man jag är en filosof
Zittla - The Fatal
Jafari P21 Du är ingen jag kan dissa , men eftersom topicen på denna tråd är Dissa personen överst så måste man ge ett gott försök , Du snackar om en scen som slyna petter , efter denna battle// Så kommer du bli 4 små rätter// Jag skjuter dig med ett stort Automat Gevär , jag gör det så jävla tufft// Så du måste skutta iväg// Hittar fan inte på mer , går fan inte dissa dig iallafall ^^ Peace man
okej okej, syntexxor bäst du sticker iväg// för det där, var det sämsta jag läst! Det här är ett battle på 8 bars minimum// att du skriver typ 3 är ett bevis på att du är dum! du har börjat skriva här rätt mycket.. men du lägger ner snart, för du pallar inte trycket om jag dissar dej typ två-tre gånger... så kommer du skita i dina kalsonger och aldrig mer våga logga in här igen detta är ett battle för män, inte pojkar, min vän. (sämsta jag skrivit i mitt liv, men det räcker nog.)
Flyter som en död fisk
Fiddilito pojken med munnen full med skit ja helt seriöst du gör bort dig med flit , mina rim är nått du aldrig kommer förstå för det är svårt för en liten skit som dig att komma på jag skrattar högt åt dig och låter alla andra få höra Och fiddilito killen börjar böla ,
Det är fortfarande 8 bars som gäller, skärpning.
Flyter som en död fisk
Får väll förlänga den, så du kan sluta böla Fiddilito pojken med munnen full med skit ja helt seriöst du gör bort dig med flit , mina rim är nått du aldrig kommer förstå för det är svårt för en liten skit som dig att komma på jag skrattar högt åt dig och låter alla andra få höra Och fiddilito killen börjar böla killen som snackar om att vara stor men du är precis som småbarn som käkar snor jag såg fan inte ett jävla rim i din rad så det är inge svårt att göra mig glad har dissat dig förr, men du fatta tydligen noll dissar massa folk fast du inte har nån koll din rader dom va, nja... jag säger inte ett skit vi kan börja snacka battle när du lägger dom på beats
okej okej okej...SyNTFitTa vem fan tror du att du är?// tagga vidare, för du blir utskrattad här. du skriver din skit i denna tråd// och rimmar som om du var 5 år! dissat mej förr? du har inte dissat någon!// jag ger massa svar, du ställer bara frågor. kalla mej döden, för jag kommer döda dej// och det blir nog inget battle, ingen pallar höra dej. sant, det är inte svårt att göra dej glad// bara ge dej en kuk, doppad i choklad! mina ord kan ses som knivar, flygandes i luften// knivad och slaktad, slänger dej i skuffen. gräver ner dej i din egen stad// sen sätter mej och skiter på din grav! så ner på knä och be en bön mot mekka// och kom tillbaks när du skrivit med än en vecka! kanske vissa ord du inte fattade? pallar tji förklara// du skämmer ut dej ännu mer, genom att svara.
Flyter som en död fisk
Fiddilito : bara för du nämnde mekka kommer jag döda dig...... orkar inte nu...
EteM: E står för egoist o T står för trög// E står för ernst o M står för mongobög// Ja får väll skära dig i bitar för jag har inget annat att göra// men du bryr dig väll inte så mkt.. för vad mer i ditt liv kan förstöras?// vilken jävlas mes.. du tror att du kan vinna en battle mot basilusken// men fort som fan genom hallen kom han me sin kuk o knulla dig hårt i munnen// ska du inte klaga efteråt på att ja kanske skriver för långa rader// o du får spader o du blir galen o ja rappar snabbast men du tappar takten/ snälla sluta andas.. era jävlar tantar snackar massa skit om att EteM måste banta// men han slukar massa fanta.. o leker lekar med fjantar.. kanske knullar han sin mamma/ men ska man vara beslutsamm så är EteM ett jävla fuckat fag// okey.. ja fick dampryck o fick lust att riva stället// undrar hur du kan skriva utan nåra hjärnceller// har aldrig hört dig förut.. men nu började min otur// men nu kom din tur.. för du blev utsläppt från ett böghus// du ska inte underskatta kungen när du själv är knäckt// rappar r.s.f mannen så fan visa respekt// jag är för tung för dina öron så du börjar att blöda// o min röst är värd guld men kan ändå inte köpas// känn dig strimlad ditt jävla animerade fuckade mongo// du kör samma rim som alla andra jävla vanskapta faggot/ dissa gärna, men ja skriver inte tbx så alla vet. hadde inge o gö bara , peace
Sentismen : Lär dig skriva i stycke idiot.... jag behöver inga hjärnceller för att dissa dig... Det funkar utan en hjärna till och med.
Etem: Liten verkstad, bara massa snack// Det här är battle, ingen jävla chat! EteM, klaga inte på andra// när du är sämst av dem alla! Dina texter suger, vi klarar oss utan// det kanske är därför du också har slutat? för nuförtiden klagar du bara på alla utom dej// på folk som är mycket bättre än dej själv! du bara pratar skit din jävla nolla jag battlar sönder dej, utan att kolla! fjant, fitta, loser, tönt, ja skriker skällsord i timmar.// ska du skriva mer i tråden, så ska det fan rimma!!!! Helt seriöst, det är ingen chat.
Flyter som en död fisk
Fiddilito får nu smaka slag av Frippelito Du är världelös och oren stinker skit och Svin som pumba jag räknar till hundra Och slår hål i dig som öppna munnar Vill bara skriv av mig några rader Det skaver redigt när barsen lagras på lager Så fiddilito närmsta du kommer bra rap Är att hålla ordning och reda I min skallen för att så småning om få veta Hur du får ditt feta jag att bli en hårding.. som stenar :S
Crue Crue ger jag en smäll så han skjuts upp in the blue nog skaver det i ögonen när man ser dina rader så sluta skriv här o fråga din mamma vem som är din fader för du kan omöjligen ha en manlig figur där hemma du är så kvinnlig att du på kuken vill känna o vi vet alla i vilket brunt hål du trycker upp din penna trycker din mamma så mkt att din framtida syster blir gravid du är nu den där killen i graven bredvid
haahaa c4d mör din domedag c4d jag ser till att dina framtänder får bajsränder// jag skiter dig i munnen medans du super på parkbänken// jag sparkar ut ditt arsle ur planet oj glömde ge dig fallskärmen// du virar runt i sandstränder i grannländer dampäckel// jag är så het att när jag antänder anländer brandmännen// mannen jag slår i jäl dej med kattskrället// dra i från samhället innan jag använder flaskskeppet// som ett ett basebollträ och din skalle som boll du ramla framlänges// du är gay och wack och du suger balle och sånt jävla rapäckel/ knäckt som en blockchoklads staty av en riddare (:
To late... to FUCKING late
Jag rockar non stop plockar dig för gott krutskjutare Snor din mamma, syster och tjej kalla mig brudnjutare Ur planeten skiter i fallskärmen flyter in the space Som mina rader när det ryker från mitt blaze Du blir utröstad i alla tävlingar, jag är det högsta rådet Och du är aldrig över mig... Även fast du är över mig i tråden Det råder tvivel men det är nice oh va fredrik The rice of the fenix du har bajs på din penis Måste ha vart c4d som tagit den i mun klart en tant bjuder till För att få den enda bra skit du spottat få en stund i rampljuset bitch ehk, sämst haha peace ;)
Crue : Ye ye , okej mannen/ nu ska du få höra/ Din morsa sa till dig igår/ att du var världens bästa barn/ men till mig sa hon att du var en köttkvarn Du äter dig fet och är nöjd för vad du gör . men när jag kollar på dig. ser du ut som en björn med hängande fläsk som väger mer en din häst Du e fet men jävligt svag , du kan knappt bära upp ditt egna jag jag skulle vilja se dig komma in på lumpen och göra uppvärmningar som armhävningar du lär ju knappt kunna göra det för du studsar upp o ner som michael jordan på filmen space jam
Graffare
2009-04-01 17:32
Omg man du är det sämst jag har hört, du vet själv inte vad du snackar om// Jag loggar in på whoa å jag slaktar dom!// Jag är tyngst här, du är minst här// Finns ingen skillnad på dig å en apa, jag svär!// Haha mannen du är helt fuckt upp, du rimmar på "höra" å "igår"// Å jag fan undrar hur din pappa mår// Å hur din mamma är!// För hon hade väll svårt att växa upp ett sär//
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Du jävlades om att säga att jag rimmade på "höra" och "igår" och sjäv kommer du med "dom" och "här" ditt jävla missär kommer äta dig. kommer käka dig , kommer döda dig , kommer smöra dig när jag e klar med dig. så ligger du på ett stort fat. och ser ut som en surrikat, Ja jag kanske är ett sär. men jag kan iallafall få ett ligg, som du inte kan få. eller vänta du kanske skulle få ett...ifall du var tjej . och böt ditt namn till johanna , Detta är kefft - men behöver inte skriva proffesionelt för att dissa ut dig.
Syntexxor orkade inte ens läsa din text men de va säkert sämre än frodo i ett spex din nivå är så låg att glocalnet är högre o käftar du mot mig så blire spöbreh! att du har en tjej är lika sant som att du rappar asfett och om du ska ta mig så måste världen gå snett avslutar skiten med att ge dig en nyhet din mamma va go även fast hon va spyfet
c4d: shit vilken diss broder!// synd bara att du hittade på hälften av orden... jag menar, spyfet och spöbreh, vad är det för mordhot?// sån skit hittar man knappast i en ordbok. din enda sköna rad var femte uppifrån, sett från vänster// rätt kul, med tanke på att det garanterat stämmer:) klockan är maxad, dags att sova// skriver mer imon, det kan jag lova.. peace...
Flyter som en död fisk
fiddilito Min tarmgas får zyclon-b att verka som en partydrog Med flottigt hår, lämnar mc's med blodspår Jag avstår från att framstå det som ingår i rappen idag, iallafall för ett tag Lämnar ditt crew på ett fältslag som eldhav på flaggdag i uppdrag att fylla er med senapsgas Det som has, det tas av mig med en grinig grimas Du blir våldtagen, blåslagen och utdragen Och blir antagen och beslagen på kumla-anstalten Jag är en fantom, en ful atom med arom utan idiom Jag kallar det lasermannen-syndrom Inkognito, hemlighetsstämplad och farlig Jag lämnar dig nedblodad och varig På ett horhus i Tallin, eller det som faller mig in
OST!
wimp du är en fjant ingen gillar dej// ima big fish försök inte grilla mej// yall naow it jag e en gängster som langar knark// yall naiw it du är en fäqqet som packar bajs// jag är en hustler du är en bajspackare// du ljuger för dina vänner jävla kvacksalvare// dina bars dom är ju inte ens halvdana bre// ni blir snabbt slaktade för min click är anfallare// detta är ett outro.. typ som när du är ute med din kajak på sjön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??
To late... to FUCKING late
yo, i set fire to your blackpowder stash
behind your back, with a brown power stand
setting you and your whole crew ablaze
exploding carcasses chase, first one to finish the race!
i make you eat a ton of seeds and then watch em grow
from the stumic to the floor sprouts wont let go
you will grow to death and then ill smoke the rest
blast your dick and flex, this aint a test
i will use your head as an ashtray
puting out my spliffs in your headway
relaying my cellphone to your jaw
now i got a skull-phone ready to draw!
Follow the dao, right about....NOW!