Doubl3_ Double va dubbelt så dålig som överdriver o överdriver suger, alla skrattar åt dig när du sitter o skriver för dissen va kass som doubl3_ på ett beat de är ingen feat att få höra all din skit för pojken är 16 år o tror han kan slå cad med skills som jag med dig kan flå dina nödrimm va så jävla sköna de sistnämda brukar din mamma stöna du är inte mer värd än en höna o att spela din musik kommer alltid va att störa
c4d Cad, är det inte konsigt att ditt namn rimmar på bad? Jag tänker ofta på, att battla o kicka. Men detta är faktiskt första gången jag battlar en flicka. Du går på fester och röker chokladciggaretter Jag våldtar din mamma och ber henne göra fler potatisgratänger Jag kommer att battla ut dig med dessa enkla dubbelrim Så det här blir dissen brudarna dom kommer pulla till Ta med din pojkvän för du har ingen tjej- Ja, ta med din pojkvän hem till mig Så kan vi sätta oss o käka, för varför ska vi sitta här, o battla? För du vet att jag bara vinner Så du, tillbaka till din pojkvän springer.
fo sho!
Jockmeister: Jävlar vad tungt! Är du säker på att INGENTING är baitat?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
en liten torpar gumma tro sig kan battla med sånt som trerrorister flickan? de är lika med jockemeister ja pullar din storasyter, du kan snacka om att pulla grannar snacka att ni slacktar, men roul han kidnappar tar ut er på gatan, ska ja visa er på stan jag plockar ut dig sen till skogen, hissar upp dig i en julgran vet vi att du vinner? (ursäkta) i slutändan blir de du som försvinner jag spränger mort jockeister med tusen land miner inget jag överdriver för sanningen är den snacka om guzzar men du har inte fått en tjej i säng än
Jockmeister Först o främst kolla dina rim om man tittar riktigt noga så rimmar fan ingenting om du vill battla en flicka, äre i spegeln du ska titta du kanske får se när flickor pullar till men jag din mamma får knulla när jag vill har faktiskt en flickvän, pojkvännen i din text är din! du tänker kanske mkt på att battla o kicka, men skit i de för de tjänar fan inge till för jag vinner hur lätt som helst, utan en svettdroppe i pannan skrattar gott, när du får kuk av någon annan avslutar "dissen" med ett leende på läpparna för c4d han är herren på alla täpparna haha =)))
kommer in, ja lägger rim, bättre än ingenting bättre dom bästa som vissa kallar (king), fuck du är en trans me string du kan prata nu ompojkvänn, å kuk som du vill smaka sluta snacka skit, sen lär dig att tala många här vet, du har dina rötter i huskvarna mamma rim är ute, de var för några år sen, stenålderns vana vad ska du nu svara, låt lilla jockemeister vara 10 bars ja plocka han, så varför ska du klaga ska han se in i spegeln, är de där han ska titta haha, ärligt talat du är en liten fitta vil du veta en sak vad jag såg igår jockeymeister har du sett, c4d har handleder fyllt av sår de är väl ingen nyhet, eey, de är dax för mig att gitta inte fan vill jag störa, en mann me glitta
ROUL javisst du lägger rim som är bättre än ingenting du dissar dig själv för du är den ända du kan rå dig på så svara inte tillbaka för jag flår dig då du står på tå, men når ändå inte upp till en duglig nivå du är p18 men du har fitta du är den ända mannen med klitta, så ta o gitta för du står nu bara med öppen mun helt stum för du har tatt den i mun
c4d
Killen som bara yrar & försöker lägga rim
men gömmer sig när Tical stegrar in
Sparkar din käft tills du ser ut som
haj bilden Snackar att han har fitta, du är värsta tjej killen
Och du jobbar på en jävla bordell
fitta, hora. din mammas säng är ett hotell
Freestyle, men bättre än hälften här inne
stäng din trut eller håll käften låter bättre
HAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tical; Glider in och lägger feta rader. Skulle detta va en tävling skulle jag ta mig till finalen Att se ut som en haj, skulle vara positivt Om man jämnförde med dig, efter att jag slicat dig med min morakniv Du glider runt på stan med ditt homoäktenskap Jag tar guld, som i ett fotbollsmästerskap Jag äger sönder dig så jävla hårt. När du läser min text vet jag att du blir kåt heh
fo sho!
Vänder hela skiter de är roul som regerar slacktar å du skriker, de är väll de du menar vilken sport fåne, med ett fotbolls mästerskap Känn på mitt hat, dina punch kallar ja för skit prat läser dina ord, grabben ja rådgiver självmord vet att du förstog, ja rullar över dig som ett bowling klot att se ut som en hajj är de positivt men att se ut som dig, de är ju negativt fatta, ja skratta, när du jämförde föresten, tack tical för svaret, de berörde nu kommer ni väll säga massa skit som åvan tänder upp en splirre, de är väll klar du blir bränd i lågan försök att förstå boys, medans andra totalt överdriver jag läser dina texter, de är svalt när du du skriver tror ni ärligt att ni knullar mig hårt de är ju bara c4d som blir jävligt våt kommer ni ingen , de är klart ja skrattar särkilt när ni dissar som ett gäng fåntrattar säg mitt namn, de blir er ja tackar tagga hem till mumindalen, till era hattinfnattar
ÖVERDRIVER Din lilla fjant, det bästa du kan det är nog att överdriva sitta o ljuga,du är ingen gangster, mig lurar dig ej kanske efterblivna jag tar dig som en nolla, för mig är du ingen kamp du är en äcklig bög , en sån kallad för "glitterman" här hör du inte hemma, stick tillbaka till snoppar för när jag läste din "disschyper" så fuck du mig att somna tro inte att detta är det bästa jag kan, jag lägger ner för bättre denna enkla diss räcker nog bra för dig ganska länge :)
I know you want me !>||< MK#7
ÖVERDRIVER Din lilla fjant, det bästa du kan det är nog att överdriva sitta o ljuga,du är ingen gangster, mig lurar dig ej kanske efterblivna jag tar dig som en nolla, för mig är du ingen kamp du är en äcklig bög , en sån kallad för "glitterman" här hör du inte hemma, stick tillbaka till snoppar för när jag läste din "disscypher" så fuck du mig att somna tro inte att detta är det bästa jag kan, jag lägger ner för bättre denna enkla diss räcker nog bra för dig ganska länge :)
jag har faktiskt ingen lust att dissa någon alls/ medans ni lägger ner tid på detta så lär jag mig allt./ som att ni står o fryser och jag håller mig varm/ nä, nu måste jag gå ,lycka till med eran meningslösa rap / FAN, kom på att jag la ner tid på de nu, så de höll vist inte ;) haha
Gb P16 Snackar om morsor, ska vi leka mamma pappa barn ? -Gb är lite ledsen över det som alla andra har Adopterade horjävel, -blåser in över staden som ett chockerande oväder Du måste tagit dig vatten över huvudet som en flodbäver Jag kollar från höger till vänster -När jag hjälper Gb's morsa över övergångstället släpper henne i mitten , frontalkrock med mötestillfälle agerar skonsam , när jag använder din farsa som fotpall Jag är typ den bästa, och du är ganska motsatt Haha nej nu skiter jag i detta, första gången jag försöker mig på nåt sånt här :) men dödade iaf 10 min nu på natten!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
vad alla ska gnälla ni gör detta bara till skit tar engelska rader gör till svenska bars när ni gör musik/ Hälften rimmar knappt hmm låt få små skratta detta är sämsta tråd ja sett sen ja börja rappa/ För de är inget bra vad jag har läst i tråden så är de inte dags o komma ur garderoben?/ 8 bars som ja slängt ihop nu på några secunder men tackar o bugar för ni gett mig många skratt stunder/
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
Alla nämner Whoa för att fylla upp en bar / P14 tänker: Äntligen! bara sju kvar. Att dissa dig känns lame för du är ännu ingen karl / den mannen som din far bör visa dig att va kan förstå att det ej är lätt att veta vem / för dom din mamma knullat det är mer än 75. idiot kuk unge du bör stanna i ditt hem / 14 år, spänd och leker whoa's nya legend
"Jag kan om jag vill, jag vill inte någonting"
OKej, snubben över klagar på forumets ålderskillnad Men vem fan bryr sig om ålder så länge nån är skillad Hur kan du vara blåst när det är vindstilla Din inteligens är nog som din vänskapskrets, inbillad Tror säkert du är en gangsterrappare som lever street life Även om alla av fjortonåringarna du snackar om kan ta dig i freestyle Skriver du dåliga rader eller är det som du har ett tvång? Du måste vara massokist, ställer upp i battles även om du får stryk varje gång
För att det är ute med forumsignaturer.
ja knäcker, ja regerar medmera,de va de ja mena kom å jaga mig me kniv? ja simmar ifrån dig me min lycko fena kalla mig för nemo, eller kan du inte bättre Roul kommer in å blir till den perfekte ja knäcker dig totalt, ja hör ditt samma gammla skit prat svammla me din mamma medans ja tar hon där bak spränger alla hak, har en milf vid min sida ( aaaa) fan va de blev skönt när hon snabbt börja rida slicka hennes slida med mina blöta läppar klart att jag gillar dessa söta häckar kommer höra vad du säger om dessa glada rim de kommer bli kul att se lilla ditwos svaga min kom in, se mig, hustla hårt kom in se mig, bazza hårt
Det måste va trist att skriva såna fattig rim// och nu ser jag hur du ryser för mina rader är som en skräck film// ROUL rapparnas fatti lapp du knullar en katt// medans Nosoon står och skiner som en lampa på 1000 watt// det är dax att börja tänka på vad du skriver// hade de varit du som skrivit hade du rimmat på "Jag lider"// måste bara få det sagt du borde söka till idol// eller till top "Fake" för jag fattar inte varför du ens håller på// förstår du va jag menar du sticker ren jävla fitta// och lägger ut dig själv på redtube och låter stackare få titta//
Du skrev om idol, du skrev om fattig rim skulle du på audition skulle du inte ens få komma in är glad att du är här och inte spelar in det du skriver för då skulle beatet bara bli sett som skit sen vad är du för hittepå, inte ens en flickidol men skriv fler dissar så jag får nåt att skratta åt kan aldrig bli min kompis, men du kan bli min bitch drar bara 8 rader, fler skulle ses som överdrift
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej det där var det sämsta jag hört än// hade Hiphop-police vart här så hade du fått böter utan tvekan, sluta leka, man kan fan tro att ni är elva// med såna rader dissar ni bara er själva// sheeit, jag är helt sjuk och kriminell du är med sjuk, du suger din pappas kuk varje kväll! detta är inte det bästa jag skrivet, aldrig i livet jag har lite bråttom, jag ska dissa råttor som dig, och dem finns det gott om tro det eller ej, men här kommer slutet och jag skrev skiten på under 2 minuter DET mina vänner, är SKILLS;D (skämtar givetvis.)
Flyter som en död fisk
lilla fjolliga fiddilito ligger och drömmer om sin största idol - doggelito tror att han är nånting stort, en kriminell? mannen det är inte olagligt att suga en mans lem jag borde mantla min nia och skjuta ner dig din bög men kommer nog sitta hemma, blazea på och bli hög du är ju verkligen inte värd att slösa kulor på men kom ihåg att jag har mina kulor kvar, säg mig vad har du då? peeeeeace
OK csky, you just opened a big can of asswhopping!:D du rappar om din pappa, ja gjorde din mamma på smällen på sättet du snackar vapen hör man att du pumpat kartellen du leker att du har en nia och lite puff när du sitter med mormor och lirar fia med knuff du är 16 bast, bor med päronen i fint hus snackar om blaize, men har aldrig testat snus en riktigt fjolla, snacka vapen kan du göra nån annanstans respekt för csky är en känsla som aldrig fanns Haha mantla min nia.. du har aldrig sett en picka..
Flyter som en död fisk
Gjorde du snubbens morsa? kunde du inte bättre? mannen jag kan se i dina ögon att du inte har fått knull på länge du behöver inte leka gangster, speciellt inte med ålder kanske du är äldre , men inte utveckad i hjärnan eller kroppen du är efterbliven, ja, ja det är det du är! lägg ner med hiphop kompis, du har ingen karriär Din jävla idiot , man behöver inte snusa först för att blaizea jag har aldrig snusat och ändå varit med en känsla du aldrig kmr känna Du tappar hakan nu när du läser, du tänker följa samma fotspår va? Inget för dig kompis för tönt som du är kommer du bara falla o gråta.. lägger inte mer tid på dig , för det är du inte värd försök inte dissa tillbaka för då slits du isär ! bitch!...
fattiga rappare borde få ett skott i panbenet// som Mertkaaan som ligger med alvedon i stjärten för han 38 grader feber// du snackar om efterbliven har du sett själv// dina rader passar till melodifestivalen ett vanligt skämt// är du tuff nog så dissa tillbaka till döden// så misshandlar jag dig brutalt och kastar det du är värd(50 öre)// lägger 10 enkla rader för att knäcka fittan på botten// för jag står på toppen,och lilla mertkaaan står och skrappar tian-lotter// svarar du tillbaka så måste jag skriva nytt inlägg// du rimmar värd och isär och tycker det är skit fett//
fiddi några små ord och killen tror att man är härmapa du borde se mitt arsenal sen snacka om vad jag sett och när prata jag om min pappa? äckliga svin Kartellen är gangsters, sån är jag med - en G bor i ett fint hus, för att jag har råd med det här man hjärna kan man lura hela samhället du är jävligt avis för du måste äta små smulor jag kan ändra på det, du kan få smaka lite järnkulor
Ojoj en kille på 16 år börja käfta// taskiga rader grabben du måste börja tänka// att öppna käften som du gör det är jävligt illa// du snackar om pistoler jag tar fram min(KUKEN) för det är sånt du gillar//
csky ärligt, ska du snacka G det skiner igenom att du är mammas lilla gullegris ett stort fint hus på den finaste gatan klart man lever så när det är pappa som betalar och inte kan du rimma, matcha det här jo just, du betalar ju din pappa, du betalar med ass 8 rader räcker, vill inte slösa flera rader cuz i dont see why on a bitch like csky
voteforwoggy Ärligt talat grabben jag sköter snacket sluta prata, om csky bor i hus blir du avundsjuk när du bor på gatan, Hur känns det om ingen tog hand om dej, måste vara jobbig uppväxt att leva på gatojobben, äsch pallar inte mera haha disssa mig styggt haah! PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYS
054 - KARLSTAD <3
fattiga rappare borde få ett skott i panbenet// som Mertkaaan som ligger med alvedon i stjärten för han 38 grader feber// du snackar om efterbliven har du sett själv// dina rader passar till melodifestivalen ett vanligt skämt// är du tuff nog så dissa tillbaka till döden// så misshandlar jag dig brutalt och kastar det du är värd(50 öre)// lägger 10 enkla rader för att knäcka fittan på botten// för jag står på toppen,och lilla mertkaaan står och skrappar tian-lotter// svarar du tillbaka så måste jag skriva nytt inlägg// du rimmar värd och isär och tycker det är skit fett// Hahah du snackar om mina rimm, checka dina egna
dom sög som du , kunde du inte försöka knäcka lite mera?
Melodifestivalen? oroa dig inte om jag skulle vilja hade jag varit med
men jag ville helst dissa dig "kungen", haha idag ska du inte va i fred
är det du eller jag som är lillen? du kan knappast stava
ja jag "skrappar" tian lotter medans du har bett folk om cash i alla dessa dagar
inse fakta, jag knullar upp dig med mina rader, du har ingen chans
du tar hjälp av din morsa, "mamma ska jag dissa med döden-50öre" ""åh min son finemang!"
Ja ja, svara tillbaka, men tillbaka får du ingeting
om du vill dissa någon tönt så dra till ken ring ..
haha jasså så du svarade tillbaka men fattar ändå ingetting du snackar om töntar du är säkert 10-år och snakcar bull framför ken ring// haha körde med samma rim som lilla mertkaaan omg// lär bara fråga martkaaan vem fan e de// han är inte så bra för att lägga ut ett skit// innan du dissar borde du tänka på ditt liv// pallar inte skriva något bra men knäcker dig på sista raden// oekj du står och kolalr in och runkar när din mamma ligger naken//
_nosoon_ Jag har varit med sedan dag ett! Du är ingenting, bara en bit fett/ på min fläskkotlett/ Som ändå ingen äter/ Tar med till mitt labb, häller nån substans/ tills det fräter in i ditt kött och blod/ Vad kallas det när jag hugger dig i magen och dumpar dig en sjö?/ Juste, MORD!/ Mina rim är mord, dom mördar/ Skjuter dig som ett rådjur som Runar Söörgard!/ Pimpar dig sedan som om du vore min Carola/ Proppar i dig all skit, injicerar dig med anabola/ Är jag för hård mot dig? Ska jag sluta/ Binder dig runt rälsen/ Flår av dig pälsen/ Väntar på tåget som ångar fram/ Känner lukten från allt makadam/ BAM BAM BAM!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
omg så dålig nosoon inte värd att svara :)
Alooo ! jag kmr kanske in från ingenstans nu , men hajt den som vill dissa tillbaks :) Jag bombar lika snabbt som usamabinladens raket / Försök och stoppa mig men jag är överhet / Chekka dessa rader som denna killen han droppa / Jag kommer bli nummer ett för jag kommer att toppa / Ni kanske inte gillar men har aldrig sagt att ni ska / Om ni inte ha nått vettigt att säga så låt mej va / Ta allt det här som flipp och bli inte sur / Jag är nästan lika stor som kinas mur / Bara för jag sa nått om kina så är jag inte kines / Så mycket bullshitt du ha i dej du kommer bli hes / Skiter i vem som kommer eller vem som dissar / Detta är inget bajjt de tankar som jag skissar / Du kanske tänker han har luft men detta är mina tankar / När du läser detta jag hör hur ditt hjärta det bankar / Jag menade inget illa hajt ha de bra och peace / Som en fukin kines jag ska äta lite ris / :$ hahah flippish bree :D:)
1lovee/ pzzzouut (K)
Ger du dig in i leken, får du leken tåla naturlig rapbegåvning, ingen anabola packa ihop dina grejer och åk tillbaks till hålan Nu är det dags för mig att visa hur man skapar rättvisa för jag är bosniens nya begåvning jag har mer utstrålning än tjernobyl till skillnad mot slynan THATSIT som går runt och bär på hepatit måste känna tufft att möta zoro att möta ett riktigt pro pennan är mitt svärd under denna luftfärd har jag blivit självlärd jag spottar rad efter rad läsarna får skåda ett blodbad
Lojalitet.
haah Ja jag är inne och behöver inga anabola steroider / Ger mig in i leken och gör så sniper han lider / Ja visst det svider / ---> Att bli knäckt av en äkta shqiptar / Kalla mig för player för din brud jag tar / Snälla mannen efter detta kommer du inte vara kvar / Kompis va snackar du om var ska jag tillbaks vikken fukin håla / Jag sitter här och skrattar och dricker lite cola / Så det är du som kallar dig för "bosniens begåvning "/ Kommer komma och sno din brud på din förlovning / Han kallar sig för zorro, men zorro är fake och bara spelar sin roll / Du kallar dig begåvad men du verkar fatta noll / Detta är inte din grej för du verkar inte ha någon koll / Jag äger dig på allt till att med att kicka boll / haha peejzz :)
1lovee/ pzzzouut (K)
daatsiit, när jag läst namnet först så läste jag "thats shit" sen kollade jag på texten och kunde bara hålla med. skulle egentligen bara ge props till Sniper, vissa av raderna var fan blytunga! "för jag är bosniens nya begåvning jag har mer utstrålning än tjernobyl" Var väl den jag tänkte på främst.. fett! (varför propsar man aldrig för sköna rader i denna tråden? det gör ju det hela så mycket roligare:P) Sorry för att jag inte battlesvarade;D Paece!
Flyter som en död fisk
tss hahahah kompis gå dränk dej själv fan du e mobbad juuu ! chekka namnet bara först fiddilito haha , daatsit= thats it , var ser du thats shit ? ha du synproblem elr? hahaha yeye din bonde va kan du om battle :D bry maj inte om din kritik
1lovee/ pzzzouut (K)
daatsiit är en skämmig nolla, en äkta fjolla/ Jag äger dig med bakbundna händer och utan att kolla Skriver som en bög, och snackar hiphop i min gästbok/ Behöver inte höra det från en turk med en fet hästsnok! Pizzabagande pappa och bidragstagande mamma/ Och du ge fan i min gb, sluta spamma! Twintowers -daatsiit farbor stod för dådet/ Mitt hus är stort, men du kan bo i ordförrådet! En fjolla, straight outta mexiko/ Som plockar sina rhymes direkt från rimlexikon! Jag behöver inte knulla din syrra, det sköter din pappa/ Skaffa ett liv, skaffa ett jobb, du borde inte rappa! Sno en cykel, dra upp till soc och parkera den/ Btw mina rim är inte så sällsynta att jag behöver markera dem
Flyter som en död fisk
sån kass fitta bre du ha bäbis rimm kompis fjolla kolla hahah gästbok hästsnok omfg vem e de som e fjolla egentligen? Kolla vikken idiot han säger jag är en nolla / Jag kommer ta ditt huve och sen dra och bolla / Kolla denna fittan han går runt och kallar mej för turk / Men det är iallafall inte min familj som lever på burk / Bara för jag knullar din mami är jag väll inte skurk / Vem var det som börja och skriva i min gästbok / Din fukin hora gå läs en bok / Säg inget om näsor för din är som en krok / Du snackar mycket om familj fast det är bara skitsnack / Du klär dig som en bög och går runt i klack / Bli inte avundsjuk för mina rimm är straight från min hjärna / Är född för detta din mamma kallar mej för stjärna / Kompis för det första jag har ingen fuking syster / Men jag har ju knullat din så bli inte dyster / Han säger det är kasst vad man än skriver / Men kolla på hans rader som han överdriver / Kompis du kan gå själv och skaffa ett fuking jobb / Detta jag gör mot dej det kallas för mobb / Jag är en blatte och som du säger jag ska sno din cykel / Kommer hem till dej för din mami har gett sin hemnyckel / Jag markerar själv för din syster sa snälla daatsiit markera / Sen går jag hem till dej och hon ger mej mera / Du möter en boxare och jag ger dej en höger som är rak / Detta är inget överdriv kommer skjuta dig i en kloak / Bara chekka hans 14 fukin rader / Mina 28 gör så du brinner i 100 grader / Du är som din mamma bara knulla och njut / Fuck you din hoe nu är detta slut /du tvina mejj snacka mammasnack din hora för du snacka om familj !!!!
1lovee/ pzzzouut (K)
HAHAHAHAAHA gästbok/hästsnok är väl FAN så mycket bättre än dina jävla gästbok/bok?!?! DU är fan whack!
Flyter som en död fisk
daaTsiiT I don't know what your problem is? you can't rhyme for shit, bitch!! it's time to change your game, man talking much, nothing happens it's all the same with wannabe badboys, fuck your so gay you can start singin the blues like whitey ford before i throw a stick trough your spinal cord yeah, i'm raw, with a dick bigger then 450 straws yeah im also so sick of your momma she's no nice whore,drinkin spunk out of a cup chubby, disgusting, granny bitch all over pornhub fuck i can't wank to that shit, pukin all over the blanket i sit on someone failed, forgot to put the condom on now we got one more retard wannabe rapper let's ship this motherfucker to bahamas inside a wrapper, or a box of bananas
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
Kalla mig nekrofil, kalla mig störd/ För jag fortsätter knulla dig, fast du redan är död! ALLA kolla min GB, där sa du massa// Killen skriver som om han vore Abu Hassan! Tvingar dig att snacka om min mamma??/ I min GB finns 10 medd. där du inte snackar om annat! Du ska skjuta mig i en kloak? snälla nej!/ Du vet att jag inte trivs, hemma hos dej! Du är grymmast på whoa, på att nödrimma/ Och kolla din Text, tog den verkligen bara 12TIMMAR? Du markerar dina rim för annars missar man dem lätt Och när man ser fjollor som dig dissar man dem fett Killen har skrivit i 2 dagar, tror han är bäst/ Giftig som asbest, men keff som mest! Det är inte fett att skriva så många rader/ Om dem är fyllda med skit, som din fader! =) Inser du inte att du har förlorat - Så är du lika blåst som din mamma till HORA! Skaffa lite självdistans boy..
Flyter som en död fisk
Min var riktad mot daatsiit.
Flyter som en död fisk
fiddilito din kassa fitta du suger juuuu dissa tillbaks då?till magnatiiic! ännu en kass som inte kan rimma :S This guuy thinks his good at english / But im going to destroy you with my hands and swenglish /(svengelska) Ey mothafucka what you say change which fuking game / You are going down just as fiddilito and be ashame / Yes mabye we are as you say fukin badboys / I aint like you go around and play with these toys / But iam you'r dad magnitic so please be polite / Cuz iam fuking your mother every fuking night / And if you have balls come here and lets fight / I aint like you so you can go and sing / Im the G to the A yes im the rap king / (gangsta) Look at this guy he thinks this is WWE RAW / But he got scared just when he watched saw / Din svenska mamma hon är ju fan hora / Varje fuking natten hon får smaka på albanens stora / Din fuking tönt vem är du, du kmr förlora / Du kollar på porr för du får ingenting / Din mamma är brevi mej och hon är i string / Kompis du är bög och snackar om bananer / Vi har inte mini kuk som svenskar för vi är albaner / Jag knäcker dej och han bitchen fiddilito / Två mot en och jag ändrar ditt namn till magnatico / hooezzz !! två mot en ändå knäckta
1lovee/ pzzzouut (K)
Jag pallar inte skriva mer mot en nolla som inte ser hur dålig han är, han blir ägd gång på gång, har dem fattigaste rimmen, och tror att han är supernatural.
Flyter som en död fisk
daaTshiiT I don't even know why I wanna throw a punch at this mo-fo/ Swearin' ten times a bar certainly makes you a homo though/ Talkin about how he fucks this other dudes mother/ Walkin' around grabin his dick, giving a blowjob to his brother/ Bullshitin bout game tho we know you aint got none/ Your getting about as much brain as a fourty year old nun/ As gangsta as vanilla ice with the looks of scatman/ Thinkin he is THE pimp when they be walkin hand in hand/ You claim you wanna fight.. so lets do it then/ I'll make you ignite.. and do it all over again/ And you know albanians got smaller dicks than swedes?/ Thats why I stab mine in your little sister till it bleeds/ And before I end this, where is your rhyme scheme/ I read your lyrics twice and they made me feel supreme/
c4d Jag skulle nog våga påstå/ att du genom ovanstående inlägg får dig att framstå som småblåst/ du söker stilen/ på whoa medan jag sköter dealen/ med hoes dina argument håller inte för att kunna dissa Överdriver/ Skit i respekten och visa dig äldre, visa att du faktiskt är mognare istället för att grina och gnälla och skälla och lipa för att du förlorade/ Du har definitivt härmed sänkt standarden för P18-grabbar och lämnar mig med den självklara frågan; varför skrev du i cyphern?/
Rappat skitlänge.
Jag såg fel. Jag trodde att c4d var den som senast skrev i tråden. My bad. Vore kul om han svarade dock
Rappat skitlänge.
TrEtToOOoOOoOOOOOON. i cut your dick of, doesn't seems like u need it. when you released your text you where allready defeated. don't you feel it? im so hot the room gets over heated. you get eaten, but i spit you out like when i spit some rhymes. i leave you naked in the wood, and you'll get sick and die. i trick your eyes, an illusion that makes u happy. u wake up from the dream,and u see me rape your daddy. now dont call me a faggot, cuz i fucked your sperm donator. your beat down, try to get upp, well man see ya later.
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!