Keystyle e inte min grej alltså...
Amor Vincit Omnia
Shizze firefox, där fick du till de va? " fniss"// det du skrev kan knappast klassas som en diss// kommer smacka runt dej och sen dränka dej i piss! kommer trolla bort dej med fraser som sim sala bim// och vem fan är du att snacka om nödrim? nej keystyle är sannerligen inte din sak// håll dej till vad du kan, och ta den där bak. du måste spola din skit i din mammas säng// för det är iallafall dit min skam nu är påväg. håll dej till det du är bra på, vad det nu kan vara// för du gör nog bäst i, att inte svara. (vet att jag svarar väldigt ofta, men har inget bättre för mej:)
Flyter som en död fisk
FireFox: Va då nödrim hela du är nöd/ Blev nu nu röd/ Över vad du har skrivit/ Titta på hundskit och du vet vad du har blivit/ Hela du är bara svett,fett efter detta knäcks ditt skelett/ Sluta rappa om din gata/ Det enda som är ditt liv är din data/ Jag knullar fittor medans du är steril/ / När jag läste dina rader trodde jag det var april/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Marcus kommer med det tunga artilleriet Bombar EteM och Fiddi, det är ju självskrivet Ni är färgglada bögar, veteraner på Pride Jag bankar er som Nordea tills ni faller ihop som Bonnie & Clyde Ni är inga rappers, typ som Roger Pontare Eran karriär går bara utför, som backhoppare Jag är trött, så jag orkar inte skriva mer Vill ni battla, bara droppa i min GB :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iRoZ: när jag rör vid tangentbordet så ramlar du av stolen// slappar dej så hårt att du tappar kjolen! jag kliver in och lägger korten på bordet// lägger några bars, och du blir däckad av orden! jag knullade din mamma bara för att jävlas// egentligen luktade hon så illa, jag höll på att kvävas! jag är killen som drog ner din byxor på skolgården// och med hjälp av yxor skickade dej till intensivvården! och när du var inlagd på sjukhuset// kom jag och kvävde dej med kuken.
Flyter som en död fisk
fiddilito du stöter på en biblotikarie som är snygg// fast du är ful så hon spyr på din rygg// känn deh inte trygg// som du var fast i ett rum med malariamygg// jag är inte skygg JÄVLA YNKRYGG// ditt ansikte ser ut som ett stort eXsem// du suger mer kuk än problem// du föddes 18 månader för sent// du är så ini helvetes mongolid ditt cp// pööjs
To late... to FUCKING late
krutskjutare du får mig att vilja skjuta dig dina kassa rader suger som en hora på en malibu bay fidde var kanske sen i födseln, du föddes efter en månad outvecklad som du var har du inte förblivit ja du blir skållad av mina heta rader kolla på mig när jag kickar runt borde inte vara här för jag brukar inte dissa strunt en brud spyr på fiddes rygg vafan tänker du på? bara för att du blir tagen bakifrån du vill ha det så <ö/
LOL..........
Graffare
2009-03-21 22:02
csky snackar massa bull shit// det ända du får e massa bull fitt// tycker synd om killen som kallas för etem!// han suger jävlit mycket så han kan hälsa hem// jag tar er en efter en!// för ni e ingen, å jag e whoa kingen// jag spotar massa rim// å så taita(stavning) rader som om det vorre super lim// trött på såna skitar som ni!// att battla mig e som att springa runt å skrika fuck mi!//
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
tryin to start a battle, open your disorted mouth i boss you around like a cattle, one of my truth vows so bitch ass motherfucker shut your mouth, no doubts i fuck you up like animal molesters that fuck cows mouses you never reach one, go suck one or two cocks, i bust you and your friends, stop locks open cage on saturday, i fuck your account up Otk you talk shit, like a bitch, that gives bad head so you wanna aproach me! magnatic only got evil deeds, and bad ass seeds. you can go fuck yourself, cuz battles me involves a fight one on one, so when you reach my level go home and weep.
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
Magnatic leker cool när han skriver på andra språk// Men är så jävla dum att han skriver i fel tråd! Här skriver vi på svenska, lika bra att vända// och att du vinner? haha! kommer aldrig hända! Du suger lika hårt som en dammsugare// och är fast anställd som professionell ljugare! Ljugare är inte ett ord, och jag vet det// Men det spelar ingen roll, för du är Analfabet! Så truten nu din ordblinda dyslektiker// för jag är skitfet, och du anorektiker! Peace ;P
Flyter som en död fisk
fuck! you all can suck my cock share the sperm with the next in line let this text drive you out you mind, your incompitent little maggots, with bird brains, if i see you outside you hole i'll punch your fucking face, hard, stay sane ohh okay gay guys, didn't mean to be so harsh shut the fuck up, homos, retards you must come from mars so i slith your body up, i'm mag the ripper, i'm all out to get ya i'm spreading Anthrax and SARS, i spit bars like i'm ready for war that's why i always walk around in camouflage. i got dubbs, i got your moms, i own you all, including this fucking site so don't go around and whine, calling me a senslees parasite behind me, you'll see magnatic and NTW crew on your block, in ski masks pulling a flamethrower up and cover your ass
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
Svar till Fiddilito: Ja du är skitfet/ Kom till mig och jag ser till att du blir ViP i helvetet/ Fuck rap,låt gatan ta över och lämna rap åt sidan/ Du kan spänna dig bara på hemsidan/ Hur tänkte du skriva när jag knäcker dina fucking fingrar/ ser till att dom slingrar/ Du är vad du skriver/ Och det du skriver är bara skit/ Denna killen är inte hungrig utan har bara stor apetit. Du är bara en bit skit som försöker med nån fucking kritik/ Nästa gång du ser mig och vill överleva få panik/ Jag finns i dig som ett virus/ Jag är blatten som ser till att ditt bank konto går i minus/ Du bodde låta bli/ Annars händer något som du inte vill/ Jag är inte som du jag är inte vanlig/ För att jag knullar dig framför din familj/ Lyssna, ingen här vill vara din bästa vän/ Försök överleva genom att simma men jag skär av dina ben/ Ett slag och du går i förslut med ett rev ben/ Du vill rappa men jag drar av dina fucking tänder/ Du blir på körd när jag svänger/ Nej! inte med min bil utan med min kropp/ Detta är ingen diss utan dråp/ Ett skott och du går bort/ Lika snabbt som skotten från pistolen/ Snackar du skit får du pistolen i munnen/ Är ni fler SPRÄNGER jag kommunen/ Kommentar tack!
Till magge: hahaha tillåt mej att skratta// åt det faktum att du fortfarande inte fattar! fan Jag pallar inte starta nåt stort bråk// men för helvete du skriver på fel språk! dina texter är, som du hade sagt: boring// jag har sett bättre engelska hos en 5 åring! NTW crew, hahah jag ser fram emot en fight!// synd bara att namnet betyder niggaz to white! hahah nä, ni är säkert jättehemska;D// seså, stick iväg nu och lär dej lite svenska!
Flyter som en död fisk
EteM: ojoj där tog du i så du sprack// läste ditt snack och brast ut i skratt! håll hårt i din mac©, för nu går jag till attack! det finns en fjant som häver ur sej spydigheter// utrustad som en tant, kuk på på 2 centimeter! och etem är vad han heter och ni vet de! jävla tönt, han tror han kommer vinna// men han är lika välutrustad som en kvinna! du måste skriva ner orden, för dem är för stora för din mun// du är störd, jag vet - men att försöka dissa mej var riktigt dumt! cool vid tangetbordet, men inte trogen vid ordet// bara snack, att det stämmer? skulle inte tro det! du kan skriva en diss, jag kommer skriva hundra// hur du vågar stå upp mot mej, det kan man undra. en liten fjant, gifta föräldrar, bor i stor villa// fortsätt käfta mej, och det kommer sluta illa! slaktar dej och bajsar i din kista// du dör snart, för du står på min lista// hittas på en soptipp med fiddi i pannan inristat! kommer slå dej sönder och samman// och desamma gäller för din mamma! du sitter och ljuger ihop texter// kollar på din näsa, och ser hur den växer! och du vill ha en kommentar på skiten?// okej, jag skulle slickat din mamma, men jag tappade aptiten! Det du skrev kanske går hem på fritidsgården// men här är det precis det som skickar dej till vården! Haha, nej men seriöst så gillade jag det, detta var favoriten: Jag finns i dig som ett virus/ Jag är blatten som ser till att ditt bank konto går i minus/ Peace :)
Flyter som en död fisk
Fiddilito och krutskutare blir utbuade, när dom ställer sig på scen och beter sig som kuksugare heeheheh, gussti var namnet, jag kommer in och äger tråden med ett par flerstavsrim, medans ni rappar som om ni gick på amfetamin jävla sprutluder, ni får säd i lougen innan ni går upp på scen och gör bort er så jag räddar dagen och kommer och kör bort er sopor..............
Blunted in stockholm
gussti steppar in i beefet och leker man// spottar skitrader som om det var det ända han kan! riktigt keff skit, som rimmar på typ 2 ställen// hade kunnat kritisera din skit hela kvällen. en finnig nerd på typ 13 år// lägger skitrader för allt han förmår. men blir utskrattad, springer och lipar kommer hem och tittar, ser mej och din mamma pippa. vi ligger i din säng, så du vänder igen! du går hem till din pappa, ledsen och dyster// enbart för att se mej, stå och pippa din syster! denna texten innehåller knappt ett rätt// men den räcker för att knäcka dej, lätt!
Flyter som en död fisk
fiddilito är en gangstergrabb som hänger på hamsterpaj och snackar så mycket skit att han behöver lavemang fast han är bara allmänt kass... sant och sagt, hade du haft nån klass så kanske du inte skulle bli utkastad från din samhällsklass ...bestående av apor, som tyckte att DU saknar intelligens Gussti rimmar på 2 ställen? bäst att kolla rimmen igen Du ska inte snacka, det är du som rimmar simpelt, min vän...
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Niickees Silkesvantarna flyger hastigt i backen// på min lambo är du bara en repa i lacken! du är en hundskit under min sko, en nolla// jag slappar dej i sömnen, utan att kolla! Du är en liten tönt som fortfarande bygger lego// jag är så tung att jag äger dej med mitt eko! jag dyker upp när du minst anar// du hittas i öknen, omgiven av gamar! jag är bättre än dej enligt protokollet// för vad är fina rim utan innehållet? att va så keff som du borde va straffbelagt// för du bara skriver och skriver, men får inget sagt// rimmar simpelt? visst det är möjligt// men jag äger dej så hårt, att det här börjar bli löjligt!
Flyter som en död fisk
Graffare
2009-03-22 23:44
killen snackar om att andra fortfarande leker lego!// det e för att du e färdig med din, eller hur fiddilito?// ha du snackar om din lambo// men jag vet att du inte var seriös för du snackade om din bil lego// du säger att du e tung men du dyker upp när jag minst minst anar// bara fegisar på så sätt atackerar(stavning)// du e en sån som spelar cool när du har vapen i handen// kom till mig ska så ska vi snacka, så får vi se vem som e mannen// vad e meningen att battla någon som e bättre?// när du själv vet att du e mycket sämmre// jag e killen från 856// att knulla upp såna som du nu råka bli som reflex!// peace!!!
Otk Det är Jag som är pimpen från 374// Bankar bitchez som du tills ni blir yra! Ja du hörde rätt, straight från den smutsiga södern// Är här för att presentera en vän, han kallas döden! Har med mej lite röka, bara ett par häggen// Ger dej några bloss, och du försöker gå på väggen! Den talangen du har, den ryms i min stortå// När jag är färdig blir det inte mkt kvar av OTK. Fuck jag stoppar dej i pipan och röker dej// Men det är kul att du försöker mayn:)
Flyter som en död fisk
hey fidde fittan ge tillbaka mig min keps// jag glömde den hos din mamma nar vi hade sex// nej jag skojar du är en goja// du är en vek ungen jag är en trojan// du och din klick blir snabbt fuckade// när ni är sånna kvacksalvare// jag stampar på er jag är godzilla// för steppa mot mig då går dey juh illa// du är imbecill nä du är juh ingenting// dig kan man skratta åt som åt tingeling// jag är en pimp jag hustlar ho'es in th street// jag äger dig för jag är mr.pr0haxx0r leet// tingeling goes russia, fiddelitt goes fuckad(( du vet du är ingenting mot din paappa// för jag är krutskjtare jag laddar vapnet// avfyrar blaow du dog och fick många skader// knäckt som en riddare
krutskjutare...... Mannen fuck dina vapen, jag kommer in med köttyxa styckar dej din jävel, så nu är det bäst du de håller tyst va ? // Ska du vara pimp? vars i från har du fått de ? du är en fucking bitch, för jag håller dej i koppel // Så backa bak din jävel, för du vet vad som händer det ända du spottar är tänder , för jag slår dej på käften // Du är min bitch och jag förvarar dej i bur mannen hur ska du försvara dej nu? // Släpper ut dej nån minut, sen får du smaka kuk leker med dej din jävel, gör det bara för ku l // du har ingen chans, dina rader är för keffa Jag är seriös du måste vara en av dom sämsta // Så håll din käft, för bokstavligt talat...du suger så gör som jag säger...tillbaks in i buren // .....
du verkar tro du e fet , men du e mer fet som viktproblem å ända sättet du kan ha ett crew- e för du e scitzofren va e de me namnet egentligen ? du kallar dej Krutskjutare Men du skjuter inte , utan tar emot , Din kuksugare ! å du e inte pimp lr hustler , så va pratar du om !? när du aldrig haft en brud , lr vapen å sånt ? dränker dej i bensin , å tänder en tändsticka för ja vill inte höra dej å din äckliga svengelska ! å du får inte tillbaks kepsen, du får ingenting , så tagga ! för saken är att ja bajsa i den när ja knullat fiddelitos mamma Å dedär att ni hade sex . Vafan ? sluta ljuga din jävel ! för du har å kommer aldrig få , så sug på kukar istället ajuste de brukar du föresten , de sa alkisen på torget Så fuck you !
Ja skrev tillkrutskjutare .. de bara blev så .. sen så skulle man ju knappt velat skriva mot jonsson
Hahah Grebnets , I'll smoke your ass! jag tänkte baza din mamma, men ändrade mej när jag såg henne// för hon var så fet att hon bodde i 3 olika länder! du blir robbad på ditt lyxåk och mobbad för din byxorm// det här är inte battle, det här är mobbning i textform! din pappa var dum, och din mamma var ful// 10 sekunder i sängen, resultatet var du! du är så fattig att när du skulle köpa sex av dej själv, så hade du inte råd// och din kuk är så liten att din pojkvän använder den som tandtråd! du och dina vänner leker coola skurkar// men största hustlen ni gjort vara att panta burkar!
Flyter som en död fisk
Firefox nu tänder jag fan eld på han// Dina låtar är det enda du sågar// Ställ dig mot mig får se vem som står kvar// Det är fanimej inte du det jag jag lova// Jag fångar in dig för jag är fisken med håvar// Är någon här säker... står han kvar ?// Är någon här säker... står han kvar ?// Fakk firefox flytta på dig jag är en nyare version// Och dude jag förkortar dig som TV blir television// Grabben jag tror att du bör ansöka om pension// Rappen är ingenting för nån som känner självömkan idiot!//
Studs Du borde tanka hem Safari då du skriver som djur lr vänta du ärrrr ett djur
Graffare
2009-03-24 20:34
han e ingen han kallas för limp// jag e gangster å pimp// studs e fan sämre än sämst// du e liten men i munnen e du stor som en häst!// limp om du ska va här på whoa så borde du börja skriva// och vi alla vet att du inte kan rimma, så inte konstigt att du inte kan skriva// studs! du e en liten kid du borde studssa ut å ha galssa i handen, du ska springa runt med fula shorts// om du ställer dig framför mig så ser jag inte dig för du e kort// jag bara skrev några skitiga rader som ej e seriösa// men vad ska man skriva till såna fittigia mini boys som e meningslösa?// hahah dåligt av mig:p
Till fiddilito : Ja jag kanske sprack/ Men nu är det schakmat/ Jag behöver inte ens ta iii/ Ett skott och jag behöver ingen alibiiii/ Du tror att rap är pengar, så du investerar/ Skriv 1000 texter men ingen vet att du existerar/ Titta på mig,Jag säger Hiphop, men vet inte ens vad det betyder/ Ser du pistolen måste du veta att den lyder/ Inte ens 100 lärare kan lära dig vad jag vet/ För att jag är en atlet/ Din diss behöver en översättning/ Ta hit din mamma,med henne kan du betala din räkning/ Det är med min kuk din mamma borstar sina tänder/ Vi 2 är olika vi 2 har olika kuk längder/ Du har den lilla/ Och jag den som hänger hos Godzilla/ Med andra ord du har ingen kuk alls/ För att den är upp körd i din lilla syras hals/ Så vet du vad..... Det spelar ingen roll hur mycket du än skriver eller spelar in/ För att du endå kommer sitter på kuken min/
krutskjutare du är säms!!!!!!!!! svara på mn förra DISS DÅ krutjävel
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Basilusken: Mannen HÅLL käften/ Innan jag sätter fast dina läppar med häften/ Du tror du är bra men jag hänger dig på korset/ Fittan känner sig modern bara för han vet hur man använder internet/ Du är ett offer som försöker bli en radikale/ Låt oss se hur många skott som får plats i ditt skalle/ Skit samma du ser till att jag blir irriterat/ Fortsätt så och dina fingrar blir friterat/ För dig behövs det ingen ansträngning/ Ja exakt du är fet därför behöver du en fet förbränning/
okey basilusk jävel nu bad du om det ditt äckel miffo. taim to die hahaha är jag säms? eyy mannen jag börjar gråta// fattiga jävel för att klara dig genom livet måste du snåla// du får bäras ut på bår för du har ett brutet ben// du tror att du är fet eyy fann pallar inte skriva mer .. aa det var allt
grebnets gussti.. tur ni drog krutskjutare på kuksugare som är draget typ 5 ggr innan i denna tråd JÄVLA BAITARE!!!!!!!!!!!!
Krutskjutare...... Det är meningen att du ska dissa och inte skriva en dagbok/ Håll käften innan du blir rånad på din plånbok. Men det enda som finns i plånboken är dam/ Du battlar inte för du är tveksam/ Behövs inte mer för att döda dig....
Graffare
2009-03-25 21:54
etem undar vad som behövs att slakta dig? jo inget!// å du battla mig så då e du redan i kriget// det här är nu slakten// det änds som behövs att använda e penna å pappern, så hål hårt i ratten// för nu e jag här å lägger mina rader// dissa mig så blir det dödliga skader// så ställ dig på knän å ge mig respekt// för alla vet att du kommer att bli knäckt//
Krutskjutare, uppenbarligen är du helt jävla efterbliven För vem fan beter sig som en seg jävla messerschmitter, men faller på eget grepp, för hur jävla played är det inte, Att kalla andras shit för bait? Och, hur jävla många gånger tror du inte att "INGENTING - TINGELING" har blivit playat? Ditt skit är fan inte ditt skit din skit! Så jag tar och slår dig med en spikklubba tills du fan ligger still! Fitta, du är fan nybörjare gånger två s'att, när du håller låda... ...dör alla av insomnia, ditt mongo. Jag slår dig så pass ashårt, , att du drabbas av magsår sen kommer jag och tömmer ditt barskåp, knullar din brud tillls hon får skavskår, Och sen när jag är klar med dig, KOMMER DU FAN SKRIKA MER ÄN JOCKE VANÅS! jävla nybörjare, du kan sticka som i syslöjden. För ingen vill veta av dig, för alla fan hatar dig, Så jag kommer med skitvassa rader och skadar dig! Dina cyphers är fan skitkassa, så ta din text och gå och sälj dig! SoPA Du SuGER! oCH dU bLIR fAN sKRoT aV MiN lUGeR! jepp, dina texter är sopiga, så dom lämnas på skrottippar: BLÖÖRGH dU äR bÖG!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111
Blunted in stockholm
Otk: Otk jag gillar dig...Du gör så att jag skrattar/ När det gäller rap finns det inget du fattar/ Du dissar mig och folk tror nu att du är galen/ Varför försöker du när du vet att du får en kniv i skallen/ Mannen/ Det var sååå söt när jag läste romanen/ När jag kommer.... DU springer/ Vad jag tycker om dig kan jag uttrycka med ett finger .i.
Gussti om det finns ett fönster i närheten av dig så . GÅÅÅ HOPPA.
Gussti! HUKA FÖR TUSAN! För det enda du kan är suga på kukar, men lägg ner det och börja sörja att jag får frispel och går loss som Örjan Lax med en följdattack i stil med att jag och en vän lagom till fem, tar fram kavel och rem och slår dig tills du bara vill hem! Jag vet inte, jag spårade nog ur men jag vet i alla fall att du skapar oljud som Magnus och Brasse så jag tar dig och tömmer allt ur din skalle! ...så fattar du kanske att jag är så galen och crazy att jag tar dig i baken med mejsel bara för att få skrika YOU'RE SCREWED och slå dig tills ditt blod bildar en vårflod så jag kan bada och säga "Det här är rååååcoooolt"
EteM Varför det? Äg ut mig med en text istället för att säga omogna saker så som det.Anenkefali du är bög,// på kuken du sög// YAO!// (rimmar som EteM)
Blunted in stockholm
Jag brukar undvika trådar som denna för att slippa cpn som bara rimmar som EteM och gör andra kassa saker som att byta rim efter halva rader och annat kul till exempel "DU ÄR DU SÅ DU KAN BARA SNASKA KUK" eller sämre rader än Mange Schmidt ... därför kommer ni slampor sist...
Och jag vet att jag nödrimmar, bögfitta men jag är ändå bättre än övriga som hänger i tråden likt medeltidsbovar ni är bara uppkomlingar som vetekligroddar ...om det ordet finns...
Va då nödrim era idioter va fan snackar ni om hus mus.
EteM nu blir du sårad som när jag skär i din skalle// så nu när du rammlat lovar jag att vara kniven som dämpar fallet// jag sätter dig på plats som i en biosal// du ser ut att vara babben larssons barn barn// här får du slag ord som snuddar ditt syke// du är den enda rapparen som är lika dum som Tyke// ( i hem till midgård )krutskjutare vem är snubben jag möter// han är nog den enda här som längtar efter döden// du snackar om min ben mannen är du dum?// måste fråga, är du hund??? // haha dåligt sagt men säker bättre änn va du någonsin har lagt// krutskjutare du borde sänka ner tonen// köpa en bög som kan sätta på dig bajjrosen// de behövs inte mer några knas rader så äre slut!!
TYKE INTE DUMM!!!!!!
Blunted in stockholm
Basilusken : Jag tror Whoa personalen skäms över dig...
Basilusken är en sorglig nolla som kommer ångra att han skrev rader som var kassa nog att göra mina tajta. Alla i tråden kan fan utan tvekan sluta leta för Basilusken är sämst - ingen kan suga mera! Och jag vet att du dog av att jag ens tänkte skriva ingen hade brytt sig om dig ens om du släppt en skiva nu lämnar jag tråden, endast med rådet sluta skriva innan du skändas din fåne
Anenkefali
du är inte tajt ens om man la in dig i ett sugrör//
stick härifrån din sort är redan utdöd//
du kan kalla mig tonyrissla snubben med allt du önskar//
pimp number uno som lever i din flickväns drömmar//
du och EteM slänger ut dissar, ni kan stå och småprata//
medans jag kommer över er som en rasande skyskrapa//
du är inte bra nångon stanns du är en fånig fjant//
dina rim är plastiga så jag har dig som pant//
jag är en fucking diva alla kommer vilja köpa min skiva//
och du vet att alla dina fans är egentligen mina//
nu står du med gråten i halsen för jag kommer vinna//
säger bara en sak
Länk till http://www.myspace.com/tonyrissla //