sick , .. sick of all you hobos / get a fuckin home yo.. . / so im still here repping on a invisable microfon / my lines be like a inristable code / good day like the school children got their princable sold / ye but i aint stopin bitch i slap you stupid / who goes out with a lame name like roopiin / you thought your bars was hard but look i got thrue it / get out of my way move it / no wonder no one wants to hang around with you bitch / what you do is bullshit what i do is music / same goes out for the little piss rat danz / i allreddy dissed that fag / but he didnt quit understand / but here it goes again with a hell of a slap / im the top seller in rap / you bitches better pay attenchen to that / you smell like crap / so do us all a favor and shuv it up with flavour tight in your ass / my bars be moving like they where doing drugs / i aint affraid of no gang im shooting thugs / til im done shootin them til they all dead with their whole face covered with blood / then i murder their sons / run up to their houses dressed like a bum / and the girl opens up fully stuned / cut her throat befor she would be yelling run / go up stairs smokin on a blunt / see two of them so i grabb number one and start chocking the cunt / and the otherone i told him run you cunt / he started too studda tried to say a word but i didnt get a single one / so i told him yo listen up / you wanna be a rapper dont be like ropiin you just get broke as fuck / and like danz he does dope and stuff / coke and stuff / smoking puff / he thinks his a good rapper he must be joking mutch / i can sqach any of theese bugs like telescopic fucks / then i shot the slut
...misstake
Killen försökte, men det duger inte längre Det snackas om utveckling men du blir ba sämre och sämre Det du säger du skapar, hur kan det kallas musik ? Jag är så jävla tight att du får klaustrofobi trycker i dig giftiga svampar , tills du får psykiska tankar och tar massa rakblad och lägger aggrissionen på dina armar Håll käften förfan, du får deep-throata en pistol mynning du är en enkel äcklig bitch precis som carolina gynning så kasta dina texter och gör det helst idag du är en simpel liten bitch som fått ordet gangster från GTA
http://www.myspace.com/xDnick
xDnick, vad fan e det för namn ? Liten cs nörd som har kepsen bakochfram haha lilla fjant , snackar du om GTA ? Vad vet du igentligen om dagens gangsta ? xDnick hela namnet går på dina nerver// försöker dissa folk när han själv spelar cs och har en egen server// men iaf, ska inte dissa mer, denna killen har problem släng Cs och ta dig in i Musikens Solsken // svara !
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
xDNick, la riktigt sköna rader... bigup ! :D
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
Lugna er grabbar... jag är hääär nu jag är Ensam, längst fram i raden där står du du är ett skämt mannen snacka om att hustla du pusslade med grabbar, smutskasstades och spottades på, du behandlas oftast så. jag tar jonsson jag tar xdnick tar doubl3 och din_pappa Ni ligger där på botten och ser upp mot mej som rappar klappar händerna som barnen gör -:utvecklingsstörda:- Erat fält har blivit skördat då ni själv har blitt min föda ni kan köra blödiga rimm Förövrigt desperata, ska ni ta mej till streetsen jag är kung över er gata jag är lugnt er president jag är planetens enda hopp Att sätta stopp för eran tid den tid ni fått med hip hop Ni kan lyssna mange schmit, timbaktu, ken och petter Ni förstår ej deras shit, som en symbol för ciggaretter ni kan knapra två tabletter, sväva på moln Ni kan prata om min son men kommer kvävas av ridån så fort ni tar ett steg på scenen så Pissar ni ner er Så fort ni tar ett steg på scenen Så dissar vi sönder er kommer fistar och plöjja er kommer piska och förlöjla er rista in vårt namn kan inte missta vår förbindelse med motorcykel gäng Tror du jag är bäng för att jag sätter dej på knä och dubbar dej till min dräng? mannen vakna upp ur drömmen, sett dej ner på sängen Du har precis blivit omkullkasstad i den den och den svängen lyssna på refrengen, shiit om jag skulle skrivit den Som djävulsdyrkare till kristna hade du aldrig fått bli min vän dissade som mobbade barn på skolgården som blir söndertrampade av dessa barn som är uppvuxna i terrängen att ni inte fattar ni har inget här att hämta jag hoppas ni alla håller käften nu för ni har ingenting att säga till mej ni når inte min nivå ni har blivit förstoppade och kommer aldrig mer att få prata jävla fittor! dissa mej om ni vågar haha ni kommer få skrivkramp om ni vill ta ett beef mot mej haha
And then there where Silence.... haha
SpliffSecond X2 ooo leker tuff men du har ingen stake
o du har ingen egen stil du vill ju va mig
varför lär du dig inte dela upp raderna och styckesindela
du e efterbliven som prickr på en zebra o linged e fetast
när d handlar om rimmen o micken hurru du jag äter dig
att rimma bäng på dräng e allt du kan, jävligt hemskt
du skrev typ en bok med skit
som visar att du suger som Mc
o du får plötsligt mig att verka som gudason
om du tycker d här e tråkigt, gör alla en tjänst.. slutadå!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
linged, ja släpper en text och du dunstar iväg för mina rader e som en atombomb, du splittras isär killen som jag dissar måste vara helt efterbliven du e ingen rappkung, du e död o ja ser dig i sjättesinnet att du ens försöker battla, e lika misslyckad som första steget försöker stå på fötterna men sen i slutändan ligger medvetlöst nere hur mycket du än försöker kommer du ej till min nivå för först måste du börja lära dig hur man använder en mikrofon snälla lägg ner, du kommer ingen vart för snart kommer ja putta dig till en kant och då är det slut, ja då är det över men mig missar du aldrig kompis... ja e döden !
Dont make me angry !
Linged P19 hahaha, jag skrattar när du gråter.....
Jag tar mej tid att förstå vad du menar med texten,
ville du se min stake? Ville du jämföra med utväxten.?
knoppen på din kropp du är patetiskt mannen lyssna.
Respekt till alla dom som förstår när dom ska va tysta..
håll käften om du ska prata med mej fattar du mannen svara!?
Du har micken så långt ner i din hals att det du sagt får nån förklara
har jag skrivit en hel bok nu? läser du barn-böcker?
ditt så kallade flow är så omtummlat att på stan skriker dom "suuucckkkeeerrr"
Är du en gudason? tycker synd om den lilla flickan
att din 42 åriga farsa är så sjuk att han inte lät bli att pilla
jävla low life säger jag bara fy fan för Englas päron.
Du är din pappa upp i dagen du kommer visst bli en bra svärson
När du sitter upp sent på kvällen, runkandes framför datorn
till spädbarns bilder inser du att hela pungen blitt full av skavsår
Så tänk om i ditt talesätt, ska jag gö dej en tjänst?
Väx upp för fan och ragga på tjejer som fått sin första mens
din jävla nolla, kan inte säga det allt för ofta
men efter den här dissen kan du sätta dej i din soffa softa ner mannen....
Battlerappare
2008-04-17 13:29
okej spliffsecond dra ut kuken ur röven å slicka alla vet att du tänder på en femårig liten flicka sitter i mörkret med sockerbiten å pincetten så låg klass att du inte ens e värd en smäll på käften så keff, rimmar liksom barnböcker på sucker men alla här på whoa kallar dig för en misslyckad rapper därför förstår ja att du inte har något stort ordföråd skiten som la lägger blir till slak,t ett blodigt våldsdåd ja e våldäcktsmannen med en möradkuk, du e mitt offer i dittt fula fejs kommer ja rista in mitt namn som klotter kom ihåg de hära mannen ålär dig en viktig läxa om man suger kuk som du e de inte ens värt å testa!!!
JoaquinRoyale
here it comes to spliffsecond / i fuck you up more than a addiction / shity lines but on them im pissing / im laughing this is a game not even close competition / so man sit down and listen / yepp where the ones who puff puff and pass / and shuv stuff six feet up your ass / what does second have for stand? / im sick of rap ima beak yo neck and stick to that /i got the stand the sec must stand for second hand / im a success you fag / you cant be like me i grabb a knife and pull it out your chest and stabb / you aint even wanna hear the rest of that / go home and jerk of your dad thats what you meant you ass / im fuckin insane but you call call me fritz the cat / im pissed and mad so take in your mouth like you had sex with brad .
...misstake
jxe vaddå har jag våldtagit dej eller? ska jag dra ut kuken ur röven på dej slicka på den vifta me den låta dej komma sniffa på mej ringmuskeln får spricka på dej allt som rinner ut läggs i en hink och du får dricka från den surplandes med handen- sockerbit och pincett? en kött bit och en tång mannen lockas du hit så lätt ska ditt face smaka betong sanden släpandes efter tåget. Fast bunden i håret, att dissa dej här public blir din höjdpunkt det här året. Vi kan snacka ordföråd, packa bajs och gå, våga kackla mer och du blir nerlaggd i en ford sen blir du dumpad ner i viken, jag sätter sista spiken, kistan som jag snickrat åt dej hissas ner i diket du har ingen talan här, är jag kassast här på whoa? Enda chansen du har att bli hörd här är om du har börjar growla fan lägg ner din skit den stinker, jag kan ge dej en medaljong du kan hänga dej från kyrktornet jag har svettsat dit en stång .... fitta,,, dissar den andra på engelska senare hinner inte nu...
Spliffsecond, vart började dina rader och vart slutade dom. Du kommer inte längre än såhär så vänd om. Dina skills är typ lika grymma som Eddie från idol. När vi röker en zutt, så sitter du med tårar från Djungelvrål. När du la en rad om ordförråd började man fundera. Om det var det bästa du kunde prestera. Jag har bara ett råd till dig, sluta med hiphopkarriären. Den var redan slut innan du nådde premiären.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
rooopiin, det verkar som om du är sämst av alla// snackar om zutt, när du får sockerkick och däckar av brända mandlar// om det är någon som ska sluta med hiphopen är det han över mej// ditt namn står över mitt ändå är det jag som står över dej// det verkar som om vi har fått en nominerad till whoas sämsta rappare// av alla jag sett är du värre än alla whoas hemska tattare// det var allt jag hade att säga, nog för mäktiga ädel// och till dej under, jag vet inte vem du är än, men jag vet att du är en äcklig jävel// tack för mej
www.myspace.com/segbeone
Du säger att jag är sämst utav alla. När du är hobbeyturk och springer runt med jallajalla. Och du skulle du vara över mig tss, du skulle inte nå om du stog på tå. Så vart ifrån kommer denna keffa filur. Jag tar ditt huve och knådar och gör den till skulptur. Du snackar om att vara mäktig, vilket skämt. Att du kom till jorden, var det värsta som har hänt. Så ta ditt lilla pick och pack och dra härifrån. Din så kallade "rappkarriär" och mikrofon....
nummer 1, lär dej bygga upp dina rader// för just nu ser det ut som om du hittat dom i toaletten// nummer 2, ta det lungt, för det låter som att du e galen//
så vänta med att fira tills det är över, så kan du tjoa efter//
inför hela whoa släkten, nummer 3, sluta snacka skit//
och sluta hämta grejer från din vildaste fantasi//
alla andra fattar ni? utav alla kassa glin//
är nog roopiin sämst med ett IQ från en mandarin//
www.myspace.com/segbeone
Han snackar om vild fantasi, mandarin med IQ?
Du är en pojk med pattar, skruva till det är skitkul.
ädel, snubbe på 17 jordsnurr, att du föddes, snacka om otur.
Du är som undersidan på skosulor, smakar på skit dagligen.
Antagligen inte lika farlig som glasbiten i handen på galningen.
Killen kunde räkna till tre, men du det finns mer!
Ditt sätt att rimma är stelt och din uppfattning är skev...
Peys.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trippel ditt namn passar, du suger 3 gånger mer än ädel sist kommer du hamna, med dina pissluffar kläder du stinker fan skit, desamma gör dina keffa rader men mina glider me stil, som gör flera hål i din mage jag attackerar dig ostressad, jag ger dig ingen chans du klarar inte av detta, så ditt slut kommer vara i en ambulans som du förstår är ja skjutgalen, så passa dig riktigt noga jag är fan den största gudfadern, så sug av den din hora !
Dont make me angry !
haha, dina rader inte så värst svårt att tackla dom/
jag sa Iq som en mandarin, altså noll, fattar du vad jag snackar om/
jag kunde ha räknat till mer, men det fick inte plats i åtta bars/
och du måste ju vara s jukt smart, som håller dej till s ju bars/ jag rimmar ju bättre än dej, punkt slut, så enkelt är de/ och jag kan ärligt säga att trippeltre är sämst i världen/ håll dej till hobbyforumet din lilla horunge, stick/ du kan skriva tuffa ord här men du kommer alltid va min bitch/
www.myspace.com/segbeone
Så ädel du snackar om IQ noll, men är klassad femfemma/ Skrik när du stapplar hem, du skriver så lamt att du borde skämmas!/ Skrämma och skräna på yngre förmågor det är något jag gör gärna/ Hämtar kraften ifrån min hjärna och skickar dig till antroposoferna i Järna./ Fan du anser dig vara klok men är själv tom i bollen/ Du blir sparkad som en fotboll av en som helt har kollen/ Försök att greppa det faktum att du härmed är tappad/ Du skryter om att rappa men blir av min piska rappad./
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
jobro trettiosex bast killen hänger här på whoa, jag skrattar högt, en obetald producent, jag sätter en krona på att du är arbetslös när jag knullar dig din jävel, flyter enkelt när jag flerstavsrimmar, medans det enda du får knulla är en industriell leksaksfitta, att du "rappar folk med din piska", nej det tycker jag inte, speciellt inte när du rimmar som en femårig dyslektiker, och din punches är skrivna med ett språk som från gamla testamentet peace im out jaaao jag är gangsta, du har blivit allmänt slaktad av permanent. ps. Jobro, jag har absolut inget emot dig och gillar verkligen dina beats, propps!
Värst vad du var fin i kanten, du ger mig en nådig invit/ Du springer in i närmsta bra som en dyslektisk transvistit/ Tror du att du knäcker mig med ditt lama vänsterhandsrunk/ Jag knäcker dig som knäckebröd med min skallbenskrossardunk/ Ur funktion är du helt tydligt så inte konstigt att du är syslolös/ medans jag lägger handen på låret på din syslomanstös/ Som en nervös pånke plånkar du i takt med din söndriga skalle smackar/ medans din tös mig efter rövfitteknullet mig ömt tackar./
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
låt mej få presentera mej som toppen av religionen/ som automat vapnet i handen så spottar jag ut patroner/ jag är känslokall, patetiskt, jag har inget grekiskt ursprung/ jävlas du med mej blir nyllet nertryckt i en djurpung/ jag är full av krut det vet du som en tunna t.n.t/ och min glöd är lika het som på en pinne t.h.c/ Mitt e.k.g en hemlighet förändras radikalt/ och mina rimm har blitt så feta att dom trycks ur ditt anal/ jag har gett dej allt jag har och ändå fyllar jag min bägare/ blir dragen ut till skogen där du blir våldtagen av jägare/ Du vet att du förtjänar det så håll gråten i halsen/ jag har bett mina polare ge dej mat när du sitter där på skansen/ när du springer där med svansen/ fast tryckt mellan bena ska jag viska i ditt öra tills du fattar att jag menar mer än allvar mannen.....
spliff, du skämmer ut dig, du är fan ett skam när folk ser dig viskar alla "har du sett han<"? inte för att du är något, du är ju ingen speciell person du är en bög som har blivit spräckt, och sprängd som en melon är ej koncentrerad, bara freestylar vill ej lägga ner tid på spliff för han är ju redan knäckt han är ju fan själv ett diss du är makalös. talanglös och kommer inget vart inga bra kommentarer om dig förutom folks skratt! heeeeelt oseriös..
Dont make me angry !
Du snackar massa skit och klandrar på alla andra du kickar på slitna beats och har ordet "nolla" stämplat i pannan du snackar om speciell, men du är bara en i mängden och det du säger du lägger kommer inte hålla i längden så ja knäcker dig nu för dina texter är kassa killen säger han kan rappa men allt han kan är att snacka du säger att det va på skoj, att du va helt oseriös men du la mer tid på din text än plugget och blir nu dränkt i en fuckin vattenpöl
http://www.myspace.com/xDnick
Det enda du är bra på, är att vara sämst så Nick, ta ditt pick & pack & stick hem chansen är minimal att du klassas som expert eftersom att du har haft sex med en ankstjärt det är fucked up, enormt konstigt du är mobbad som fan, du har bara en låtsas kompis jag kan fortsätta hela kvällen om jag vill men jag ska bege mig ner mot stan & festa vilt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt ärligt marcuzz din text var helt jävla kefft // Jag blir rädd, för när du var 10 blev din anal spräckt // spräckt som ett ägg i två & tre delar // Mina texter dödar så du vill inte mer va ?// Du spelar, tuff bakom Dell 12 tum skärmen // att du fortfarande står är riktigt skumt vännen // Så fila på texten, för det är du som blir mobbad // för du är stämplad som ett vykort av mina järn dobbar //
Ny Användare : ReskOnee
Kasta dig allmightyBög, till din palats, gay parader där är det ända stället du kan känna dig säker från mina handgranater DU är lika skämmig som horbögen på mtv som heter shire och här tror du att du kan ragga upp killar för du är singel men som alla på whoa vet, så är du helt ute och cyklar iqbefriad, gå och dö ta självmord, med ditt liv har du ingen nytta jag tuggar sönder dina rader, och jag spottar ut dom snabbt för jag gillar inte att äta äcklig skräpmat vad fan ! Uppe i scenen står du och ber mig o låta dig suga min kuk o ja lyfter upp benen och då närmar du dig till ditt slut du är ett skämt, bättre skämt än du excisterar inte och dina "texter" som är fan sämre än dikter JAg säljer dig och din familj på en bingolott och jag krossar dig som när abo hassan krossar en igelkott
Dont make me angry !
i sence when you come so blast yo ass with laser / you dumb fuck while you where sneaken all i had my grass and paper / im your saveior / but you can call me your grave dater / the most greatest undercover / im no handcoffer i the one who cutcha head of like a bucher / like christ crusefied fried then i know where to putcha / so i know you dont wanna fuck with me / but now your really stuck with me / so you can probably eat chocklate icecream and fudge with me / but dont ya ever play dumb with me / you aint nothin but a sellout bitch scum like brittney / you be dead even if you run or come with me / over youre cofin will be dust and writen cunt on it / you told me you aint gay how come the new play girls here and i found a whole bunch of it
...misstake
din pappa lek inte grym för jag vet faktiskt vem du råkara vara// du kan komma med vilka du vill o du vågar endå inte svara// för kannan,blir förbannad,// så jag får din pappa i chocktillstånd så hans hjärta stannar// så snälla, kom inte hit jag är trött på små persier// du ger dig inte så jag flår dig o gör dig till en persien// så vem e du o komma hit o tro att du gör någon nytta alls// för när jag är klar med dig kommer du önska att du inte fanns// för jag mublerar om ditt nylle typ som Mcgyver// så jag tar hem ännu en seger o gittar från denna cypher//
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
Kannan Lika bra att du sticker// slår dig i pannan, så säg vad du tycker// gjorde det jätte ont, ska du börja gråta?// det är ganska sunt att du nu sitter och påtar// för maxen kommer in som ingenting// men när han är färdig vill alla höra en till// Kanske inte lägger det lika fett som promoe// Men när du kommer in, skriker alla OH NO// för ingen vill höra dina lama rimes// even if they're quite good sometimes// this aint a lie, this is my first time// So bye, this is my last line.
Keep it clean, or leave it!
haha kannen , bäst du lägger ner/ sluta leka hiphop innan de kommer mer/ vart va ditt rim/ om du inte vet vad battle är, så ta o försvinn/ maxxo, din lilla keffa slampa,/ kommer du te mig , så ska jag visa dig fakta/ marcuzz, du suger ju min kuk/ sämta dissen jag har hört, bäst o gå ner på huk/ hahaha xD
Maxxo jo vi vet att du kommer in som ingenting. Köper smycken i automater och kallar det blingbling. Ditt nick passar in till hur mycket du väger d.v.s din vikt. Och med ditt stora inkompetenta huvud skymmer du allas sikt. Alla har baggyjeans men på dig så sitter dom slimmat. Du köpte dom på myrorna för det var rabatt. Så varför springa runt och tro att du är cool. När du har ett badkar som är lika stor som en pool ?
Sorry, lite efter haha :)
Alla ni wack, shit fan vad ni enkelrimmar Jag röker en joint där in svävar i dimman Jäpp, jag chill hemma för att jag vill battla Kelian smackar upp er som när jag blazar en zattla Oh yes det måste fan vara så jävla soft Sidan kunde inte visas utav eran äckliga doft Låt mig gissa, 99% använder ett rimlexikon Precis den här går fan ut till alla dom Med endast 10 bars sätter jag stop för er alla Vänder mig hem och knullar någons mamma
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
kelian ?, så nu ska han vara ken// lilla steffemannen ta ditt pack o stick hem// röka en join , fan vad du e tuff// steffe , hela whoa vet att du e en bluff// elkelrim de kanske vi kör med// just nu pullar jag mamma din med en fet sked// vi kanske kör med lätta rim// men knäcker dej ändå// så försök med nå rim som du själv har kommit på//
enkelrim * hahahha sry :P
Okey, ta inte denna dissen seriöst/
men du är kissen utan klös/
du bombar hela staden med din fula tag. smaklöst //
jag pumpar hela dagen med min sula, fag. taktlöst //
jag stampar i marken, ler du mannen?// du tappar balansen, ser du kanten?// du trillar ner, inget mer. din tid är slut, som en stoppad klocka// jag ler, du hämmtar fler, jag tittar ut, min tid är kommen, knockad och klockan är bara åtta// va fan är allt det här med, dubbelrim, multirim, flow och punchlines?// Räcker det inte med, bubbelbad,"vad var det jag sa", en hoe och lunchtime?//
men kom på nått nytt // ''serös o klös'' sa du nyss i en diss till mig// broshan, du beter dej som en tjej// du har bajtat alla rappare som finns i vårt svenska land// kommer du ihåg, när jag slog ut din tand// de bara rann blod när du satt där o grina// medans jag KevZ satt där o flina// du e typ oskuld, vadå pumpar hela dagen?// han som jag dissa heter max AKA; wannabe araben// wannabe arab o wannabe pimp// på ditt bröst, fimpar jag min fimp// äcklig jävla röv-slickare!// hur smaka mitt skit , de måste varit gått// för du satt hela dagen o smaskade jävligt flott//
Kevz Nöd rimmarn har vi här stackars dej Kolla på dig själv du kommer aldrig ha tjej I din miljö är det ganska lätt aii? säg ey Du bor i stockholm på normalmstorg Fett underground, wow, tjockis du kallas bollen Du har iaf formen, du skulle stå kvar i stormen Du sitter där och flinar när han grinar? Du hade svimmat om jag limma dig Så din jävla valross simma tillbaka Jag backar ingen här, men han var bättre Så tagga ett steg bakåt du var värre Du kunde inte lägga här, bäst att vända, sämst Vem fan vill vara wannabe arab? Det enda dom har är sand, alla bombade deras stad Du är så jävla dålig att alla fyrade av "äckliga jävla röv-slickare, hur smaka mitt skit, det måste varit gått" Och resten är det sämsta jag läst, ptwi Sluta svina ner på tråden lillkevzi Gå och sov nu för jag startade beef Ät ditt eget skit eller förlora ditt liv sinne och minne Välj själv jävla baby, var rädd om din själ För jag är en sån där typ som tar och stjäl Så välj själv, för det finns bara en som är bättre än ken Du är då garanterat den som är sämre.
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
jag kanske nödrimmar, men jag knäcker dej ändå// snacka inte skit bre , du vet att du kmr få// nej tyvärr jag bor inte i stockholm nej// de e ju du som e fet, du va med i tjockholmen// dina rim suger min kuk// lillkevzi?, fan du måste ju va sjuk// som om du stjäl, wow vilken gangster// du e fan vit , din jävla fucking Wangster// alla vet att du också slickar min röv// alla här på whoa vet att danz är utväcklings-störd// vadå , du e typ fronda stajl , o han är inte bättre än ken// vad menar du men välj själv//
Du tror att du knäcker folk men du tar ingen grabben Jag spräcker tarmen och slår dig på flabben, skabb Dina rader är sämre än en invalids liv i Madrid Har du någon fritid grabben du får däng Bäst att du beställer ambulans för färden hem Jag är inte bara vit jag är som en krita Och inga problem, du blir nitad och du luktar tåbira Varför skulle jag slicka din röv, du är inte ens värd att svara på Ska göra dig askgrå, du är lika smal som ett grässtrå Ska stampa på dig tills du blir gulblå, och får en jävla massa sår Ska bryta dina ben så du inte kan röra dig på år Så keften nu och nämn inga hudfärger för det ger dig inga fördelar.
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
Låt oss välkomna danz till en ny säsong av "Let's Dance" - du skriver som en fjolla, så vänd om och sen när - du danz ar runt som om det var ett "skådespel" - som är stolt men kallar det för tråkighet - bara för att inte sänka din status som inte finns - folk kallar dig för tönt men du säger "ja skiter i" - jag vet ingenting om dig så vi syns i ett annat liv - så nu taggar jag iväg med din mammas flaska vin -
bla.
Ja kommer in här på forumet o hoppar på alla er // Vänd alla o kolla hit så äre Dalish the räpper king ni ser // Ja kan köra dubbel rim så ni får fontän orgasm // Ni som tror ni vinner över mig är bara patrask // Era mammor satt här o sulta på min kuk era fnask // Kolla , Kolla vänd er ännu en gång. För Dalish är här o sprider en glädje sång // Kommer in imorgon o svarar på något luder // Kom ihåg mitt namn Dalish han som inte suger // PEaaaaace
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
blire en dulle diss? snacka om pinsamt för att battle emot han är skit skam Jag är jätte seriös så passa dig nu för snart så saijnar jag ut. så du kan suga min kuk! dalish? jag tror du kan glömma att någon tycker du är bra kommer in och visar hur det ska! va ;)
Dulle du behöver inte ora dig, för den här snubben här har inga skickligheter "what so ever" Han är precis som din tjej, hon tar den där i munnen fasten att den är flera meter "not so clever" kom hit För nu kommer satsen, typ som värsta matchen mellan liv och död jag kom rakt ner i halsen sicken dag, kuta efter ambulansen nog om din tjej, dags för lite fakta om dig! dina föräldrar uppmanar dig till att bli självmordsbombare ta den sagan en gång till för du är så tråkig så jag somnade minnesförlust P2 låter du alla bara stå och se på när jag dissa skiten ur dig, hör du, det är så här det borde låta jag är som värsta eliten din gay, vad gör du, peace out. nu ska den store sova!
Men kolla då på dej kannan drar fram kuken och satsar dej i pannan Sedan slapar dej och kör med våld Sen ligger du och grinar på ett golv kommer en städare och sopar bort dej Säger : Ser att du fick stryk av en kort tjej Nollan som inte kan battla utan bara klaga Säger till dej du är den sämsta kan bara hata orkar inte vara serri när man e bakis :P
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
sika, den fulaste killen på hela whoa äckliga rim och världens sämsta flow ja sika är kass, han borde sluta rappa undra om vi någongång kommer få han att fatta snackar om att han e bakis och inte seriös men han ljuger, läs i tidningen imorgon, (det var jag som sköt) gah orkar inte fler bars på detta cp:et taggar nu, fan ha de bra vi ses he.. haha
Moderator
2008-04-27 00:19
Adde den lille, killen utan dissar han är inte ens på topp när han får syn på fitta dra från whoa, ta med ditt pick och pack sätt dig i soffan med lite chips och snacks sen efter ett tag kan du rulla fram som fronda och bara mcdonalds kan få dig att bromsa du är slut nu, bara fake som herr persbrandt åtta bars från alingsås, over and out
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz, nu får du ta och taggar ner så inte dina kassa rader blir fler för orkrar inte logga in och se massa SKIT skriv lite på Lyricism, och få kritik så du vet vad fan du ska ändra jaha jasså sluta med hiphop var det ända alternativet för en sån hora största sopan på whoa, ska koras nominerad nr1 ramuz han karriär är kaput
Moderator
2008-04-27 15:56
kassa rader? ta och håll käften svara inte på mig förräns du blivit bättre för min skit är så bra att den inte går att spola och av oss två är det nog du som är horan ramuz knockar dig i sveriges färger klasskillnad var namnet, och du är han utan kläder medans jag bär kronan som kungen du kan inte vinna, då måste det ske nått sorts under
time isn't wasted when you're getting wasted .