jättehårig pitt? JAG SA JU ATT JAG RAKA DEN!/ och min första kyss? det var för jätte, jätte längesen.' du kan förklara hur ett bröst känns, jag kan förklara flera/ det du kan förklara är din mammas, och INGA mera. så fram sockerbiten och pincetten, så du får nått gjort/ och posa nu så din mamma kan fylla på babyboken med ett kort. för det är där din penis hör hemma, bland andra babies/ om man jämför, är din en femtedel av slim-shadys!
behöver ingen signatur, ni alla vet redan vem jag är.
Mc-villE what a fucking name your a shame for this game so dont blame the game cuz his in jail, you should be afraid p13 no no way in hell that you get laid so just lick my as, your wack as b-raz cuz his as crack, is in your mouth biääääääätch haha det här suger, och jag gråter men lämmnar ännu en "mc" livlös på en åker propert jag står för årets.. wackaste modell av en chyper som plockar dig gråtandes
Sämst ju, vad vet du om Eminems kuk? Det är inte försent att crawla tillbaka i din mammas sköte Innan din tandrad möter, min starka höger till andras nöje och du går samma öde, till möte som Engla, killen Nepp skämt och sidor jag skulle aldrig kunna sänka lillen Jag har ett samvete- större än finnarna i ditt groteska anlete och är egentligen ett riktigt helgon som värsta Sankt Peter Mitt hjärta blöder fett - dom facefucka sönder din överläpp På riktigt lider jag med dig och alla anala övergrepp när du är 13 år och behöver käpp:)
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
Spädbarn; Spädbarn, vafan är det för namn? och du klagar på mitt/ ett sjuttonårigt spädbarn? det här börjar bli läskigt fan, STICK! no way that I get laid? ha, just because you don't/ haha, och oftast får faktiskt tjejjerna ganska så ont. slicka dig arslet? du kan suga av mig, den är 2cm. o smakar frukt/ så det smakar nog gott, plus att den har en ganska god lukt. oj, jag råkade blanda ihop din o min, förlåt mitt lilla spädbarn/ dags att säga hejdå, för nu sätter jag dig på nästa vietnam plan. där kanske du kan bli skjuten o mördad så man slipper dig/ sen lämnar jag din mamma gråtandes som nån 5-årig tjej. T; Jag sa va jag visste om Eminems kuk, den är 5x större än din/ dessutom är inte din tjockare än en pinne i spelet plocke pinn. jag är inte rädd för din svaga höger, som har omkrets cm. 2/ tro det eller ej, även fast jag är 13 är jag mike tyson när jag slår. så vad har jag att frukta? ett fucking spädbarn och en kopp T/ om ni vill ha er ära kvar efter detta får ni nog se till o be. fast det är nog redan kört, för alla bara ser ju hur jag krossar/ inte bara dissar, utan ansikte också om ni fortsätter moppsa.
Mc-ville nånsin hört om flerstavigt rim? du passa bättre in på lekdagis, STICK! jag slappar upp er T, spädbarn och MC-ville skojja, bara ni är fett clean, INTE! ni har inget att åstadkomma, INTE ETT JÄVLA SKIT så om de är någon som ska be här är de ni visst, jag tror på gud men jag hatar den jäveln ni får som gud smaka kuk och bli matad med säden zötisar <3
http://myspace.com/SKTclique
Ok, jag teamar upp med T och spädbarn för att knäcka nollan/ hoppas dem är med mig, annars blir jag nog verbalt slaktad. vem är det här? en fucking klick som inte har några polare/ dem enda han känner är väll ett par springpojkar och goolare. "hej jag är en bög som kallas klick, jag kommer ifrån jämtland"/ det stämmer, men du är inget stort, endast jämtlands stora skam. och när jag säger stora så menar jag det, för han väger minst 200kilo/ men det hindrar inte mig att gå en omgång, jag ska käka han som crocodilo. jadu, det var inte mycket du hade att komma med, flerstavigt rim/ jo, jag har hört talas om det, då va den ronden slut (DING, DING)!
T, haha du är så skrattirriterande. jag knullar inte kor, som du ditt miffo gör //
lyssna nu på detta, som den tunga bruden kör //
jag rullar inte ihop, jag är skäms bara sådär //
att bli dissad av en amatör, kan de bli värre än såhär //
du snackar om hora, skippa ditt snack om din mamma //
har hon kanske knullat dig förhårt, så du börjar stamma ?//
man brukar ej köra samma ord två gånger om //
nu får du feta rader, snälla förstååå dom! //
den som borde skjuta sig är ju du //
hade inte funnits kvar i livet, om ja hade haft din minikuk//
nu har du gett dig in i en tung jävla duell //
dra fort som fan härifrån, vill inte battla mot en homosexuell //
ioförsejj så är det nått som jag egentligen SKIIITER i //
för T den jävla bögen lider av schitzofreni//
du snackar om wack, din jävla fitta dra härifrån //
för nu stänger jag för idag, denna ridån //
Feel the pain in your brain baby.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du har hiv mannen, jag har kniv mannen, skaffa dig ett liv mannen du gillar siv mannen, jag har ett liv mannen. Xd
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Vem är denna MC som kallar sig för ViLLE / Han är den lilla horan som dissar fel kille / Du battlar mot den bästa du är den sämsta / Att du sänker vissa "mc's" du måste skämta / Dina rader är kassa, jag är gudarnas gud / Efter denna rad är hela cypher fucking slut / Sänker alla fejk rappare till fucking marken / Så MC-ViLLE jag ger dig 1råd sluta med rappen / För här är snubben som sätter dig på plats / Mina rader är så hårda så dom skickar mig på anstalt /
Hejsan hoppsan
Va det bästa du kunde komma på mannen Du kanb ju inte lägga raderna så mannen Du måste ju se det som då mannen För med dom raderna blir det ingen låt mannen :)
-{remne music 2008}-
FFMC, för det första så rappar jag ens inte/ men när jag får en mic så är det jag som släpper skiver. denna cyphern slut? varför dissa då akovic dig/ du drömmer för mycket, kom in i verkligheten igen! nu får ni väll sluta dissa, jag krossar ju varenda en/ jag lägger rimmen, och skjuter ner den, och den. jag sitter här helt nyvaken, men knullar dig ändå/ jag är så jävla tung, så mig kan INGEN ro på!
Jag tror inte jag är tuff, för det vet jag/ så dra härifrån eller smaka på min stora sak. inte vart med om mycket? vad menar du med det?/ jag har vart med om myckeeet mer än dig, det är en sak jag vet. och hur många gånger ska nån säga att jag inte fått hår på snoppen?/ men hejdå nu, jag ska dra te gymet o bygga på kroppen. du har fått några rader, du är inte värd nåt mer av mig/ och som arjan sa; låt inte mitt namn göra dig känd!
oj, han som jag dissa (elowson) tog visst bort sitt inlägg..
MC-ville heter han, han som tror han är stor och stark han tror den va han som vann, för att killen han mötte försvann men kom ner på jorden, lyssna nu på mig owe kommer in och tar ordet, och orden ur munnen på dig så du blir helt stum, hm skumt spottar dissar, men med dig ska jag ta det lungt du känner en rysning, i ryggen och ner till nacken owe har en lösning, kastar ner dig på backen hittar dig i ditt hem, du bor väll i slummen titta bakom dig, bara MINA vänner här i rummet försent att backa ur nu, jag tror inte på det där tänker du lita på din tur?, gör nåt du är bra på ner på knä! gapa stort och sug min, gangster kuk! ta dinna grejer försvinn, och ta dörren ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MC-VillE heter jag, va är det med det, nåt fel?/ varför ska alla dissa mig, den bästa, i detta spel? tittar bakåt, men hittar bara lite kläder o min säng/ håll käften nu, annars kommer du åka på en smäll. jag kan inte påstå att jag är bra på att gå ner på knä/ för jag har slatter, och dig ska jag ha ihjäl. men bara verbalt, för jag är den kändaste vandal/ titta nu, när jag knullar alla här verbalt. gangster kuk? den är förstås också väldigt liten/ sluta nu o dissa mig, för jag har slutat lyssna på denna skiten!
Ni suger, jag blir mörkrädd Typ som turkskräck? Ni har inget på mig - min historia går djupare än din Jag brukade lim- när du vakna med din pappas kuk på din kind Layin in the cut- ruvande på rim, flyger upp och spottar de sjukaste rim Du nånsin hört- innan ni långsamt dör- och jag bomlar rök Nu går du på en nit - wrong turn bög! Tjänar pengar som Medellin- istället för att rädda liv på er, jävla svin... Nåt du skulle säga?! Du blir knullad player - av crackrökare Stjärtlooovers man, du vill dra dig ur som primitiva preventinmedeln tror jag
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
okeej T , nu är de min tur/ sluta med binde-sträck din lilla filur/ vad ska du göra när jag bazz med din mamma/ en sak du veta , att de e mitt barn hon ammar/ japp jo jag bazzt med din familj och alla brudar du känner/ eller förästen , du kanske inte har nå vänner/ alla ni suger som skriver på denna tråd/ nu ska jag ge er ett gått råd/ för de första, så knäcker jag alla/ för de andra, ni vet att jag har bazzt med eran mamma/ för de tredie, så är ni skabb ja/ så lägg ner med erat snack/ speciellt de dära med ganster-pack/
Svar till Kev208 Okej e det nån som luktar Hobby? Hobbyblatte rappare, som bor i rikemans ghetto som vill likna Brooklyn// ''bazzat din mamma'' sluta harma, så skulle vi nog alla fattat// men killen e lamm, han måste ju var populär// vem e han? vem e han? han e ingen i vår värld// ska du knäcka mina ord? när du har spottat färdigt ditt blod? för detta e som knytnävar rakt i din mun// spottat färdigt? nu kommer mamma med sprit// så hon kan tvätta din mun som består av massa skit// haha ;D svara gärna på mig x)
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
södertälje är staden jag bor i// rikemans ghetto , jalla på din mamma twii/ juste så knip din käft/ double , du rider din pappa , som en vild jävla häst/ kom om du vill nått/ kom om du e nått/ kom ,.. om du vill smaka pappas snopp/ så suug, ner på knäna och öppna munnen/ sen knip käft för de e jag som e kungen/ här är ett svar på din lilla diss/ du luktar bajs , thihih fniss/
KevZ08 ,
hah södertälje, schatwiii vilken skämt // här kommer bruden som vinner nätt & jämt // vem är de som ska hålla käft? svara på de // om alla utan du, så kommer ja bli sne // jag kommer om ja vill nått, jag kommer om ja är nått // södertälje är din stad, men fan jag bor iallafall flott // smaka pappas snopp, jag kör ej på din grejj // om du vill battla, stå upp mot denna hårda tjej // du snackar bara om suga kuk , du är säkert homosexuell// vill du battla, ge dej in i denna duell// hans diss är bättre än dina nånsin kommer bli // om du inte är homosexuell, så är du för fan bi // PZ. <3 feel the pain in your brain baby.
Inte konstigt att du är singel när du lägger upp såna bilder Johansson är praktexemplaret på fula och blåsta kvinnor Jag hade inte ens sympatiknullat dig för min skull Du är minst lika öppen för allt och alla som ett input Sluta skriv för gudskull, inget vill läsa ditt struntprat Ha en poäng i din text eller i alla fall ett enda budskap.. Mitt enda misstag var att läsa din text idag Så mitt budskap till dig blir ett fuck you och PISS OFF
Eget beröm luktar illa
Adekvat...
haha hellre en ful bild, än ingen bild alls //
fortsätt battla mot mig, å du får snart cuttad hals //
lika öppen från allt å alla, nejnej fan är inte som din mamma //
hon knullar alltid olika, det blir aldrig sammaa // '
ingen vill läsa dina wacka rim, så lägg ner //
för pallar inte battla en riktig loser mer "/ //
ingen bad dig , att läsa min text ? //
skulle man se dig skulle man på en gång säga "next" //
sympatiknull, hah, vem fan vill ha kuk av dig ? //
om du NÅNGÅNG hittar nån, snälla kontakta mej//
Feel the pain in your brain baby.
Kontakt, Kontakt.. Jorden kontaktar Johanna Läs igenom din text innan du postar den till andra Ännu en gång.. ingenting.. varken budskap eller annat Det är som att du blundar, fingrar på tangenterna och bara chansar Klagar du på mina rim? när du själv rimmar på next och text NEXT OCH TEXT alla suger min kuk men ingen vill ha sex med dig Dina ben är särade dygnet runt som ett peacetecken och du slickas och skickas vidare som ett frimärke..
Eget beröm luktar illa
jag bor ju här i slummen johansson 08// rikemans hora i ditt fejs vi spottar// vi drar upp fingret för sånna som du// rainfeldt i tensta uppväxt brushan ''shuu''// fuck dig och fuck alla andra// moderater twi på eran mamma// jävla fitta du bor typ på södermalm// eller östermalm eller kungsgatan// du är den största flatan// jaa jag acceptera din så kallade ''umaning''// stick hem till farsan när jag knäcker din som vanligt// vet du va?, jag hatar sånna som du// om du ska bli nått , lär dig slangen nu// japp där fick du svaren// du får kuken i baken// din jävla rikemans hora// du går typ på ''kungaslottets skola'' svara gärna, på denna text// den här är till johansson, din fuckade häst//
''stick hem till farsan när jag knäcker dig som vanligt''*
En till cypher tråd, men varför kalla denna fem? Jo för på dig kevZ08 ska jag spotta mitt segerslem För du rimmar som maria från bettlehem Och jag hoppas att du kommer bättra dig för när du går förbi kommer ingen att sätta sig inte förräns du har förbättrat dig Jag delar av där för att inte ska börja gråta som en tjej Puuuh-uuuh, alltid måste ni rådas av mig Jag ger er råd för ni kan inte köra er egen grej Delar upp mina rim, och belastar dig på denna dissen, så det är bäst du passar dig Men nu slutar jag innan jag förhastar mig Så jag måste be den som dissar mig nu Att det är lika bra du går till kyrkan och ber om nåd redan nu! / O_o pz
-{remne music 2008}-
har inte fått nå spott i mitt fejjs än //
snälla du lägg ner å gå hem //
drar upp fingret, naej de är jag som gör de //
ärligt talat mina kontakter är ingenting att leka me//
östermalm nej jag bor flottare än så //
behöver du pengar ring 112 //
anmäl mig för vad som hellst, kan ändå betala mig ut //
snart får denna battlen äntligen ta slut //
hata på du, för jag bryr mej ej om dej //
du är en glosögd liten horunge, som ingen ser, nejnej //
jag tar ej kuken i baken, tar den nån annanstans //
när man blir knullad av dig har man ingen ballans //
du är för vindy, man ramlar lätt omkull //
inte ens, jag är så, fasten jag är full //
rikemans hora, varför ta betalt om ja knullar om jag har pengar //
är ej som din mamma, prövar massa olika sängar //
jag svarar nu på denna text, är du nöjd nu //
stick å brin "asshole" för du ää för ful //
ffeeel the pain in your brain baby.
Johansson ... en tönt som rimmar som en tolvåring - skriver lika dåligt som om han pluggade till porrskådis - "du är för vindy" vad fan är det för mening? - frågar du mig så hade inte ens raden en mening - du är så dålig att jag blir sämre av att dissa dig - så jag skulle inte banga på att skita på ditt fina face - nästa man till tråden så startar vi beefen - i cyphertråden som ligger bra nära beatsen - fantasifullt i sista raden... fyfan :P
bla.
Akovic ,du snackar om maria från bettlehem// din lilla horunge , snacka inte om maria , du får se sen// vart kommer du ifrån? jo ett tjock jävla röv hål// som jag nyss spettsa med tråd och nål// jag sydde igen arlset på din morsa// kan inte gå eller gå på toa// shut-up för att du kommer o förlora// Johansson , läs igenom en gång till// har du dyslexi?, vi tar de en gång till// jag sa att vi spottar o hatar sånna som du// reinfeldt barn , han e uppväxt i tensta brushan shoo// så vad har du emot , våra förlorer// ba för vi bor i höghus med porter// fredrik , är uppväxt i tensta// moderata svin , fitta , jo tjena//
KevZ08 det är inte mig du ska dissa det är hedde och dom raderna säger jag bara haha, försök bättre :P
-{remne music 2008}-
spelar ingen roll det är inte du som skriver? nu ska du dissa mig , om du vill se stora kniven
lyfter än idag på foten och han är under mina skor.. så låt mig fråga dig hårding nu, vad fan du tror.. springer på whoa o leker hård med masa mamma skämt..jag läste tog in fakta o du är helt enklt sämst..du är inte där än, fortsätt klättra mannen, sluta spotta luft så jag kan äga dig mannen..störtsta tönten tror du är nått, men du är inte ett skit..så håll utkik, jag gör allt för att få pisa på ditt lik!
4 complex!!!!! snacka inte horunge!
HAHAHAHHAHAHA DU VA JU BRA ..-.-
Han är 18 år, men kan inte stava till "pissa"// skratten vänds mot dig men vart riktas då alla blickar?// bort från dig!, just nu är du utgånende som nattvandrare// och du bjuder på dig själv, för vilka då? Antastare?// du säger du är storrökare, jag diggar dina munbloss// MC? knappast, det ändå du klarar av att få är rundgång// DaHla är kungen du kan kalla mig för den omtalade// när jag greppar micken så blir alla i cyphern skottskadade...
Karlstad Finest
Som om du daHla skulle vara något speciellt // jag tror knappas många tycker som du tycker själv // Nu för andra gånger lägger ja mig i på denna tråd // Fuck dig och dina homiies be nu om nåd // ja slutar inte skriva förren ja är klar med tangenten // Ja dödar dig verblat så du blir sjukhus passienten // Dina rim fick mig verkligen att dunder skratta // slut lekt på denna whoa tråd din jävla gasbha // // Www.Dalish.Se
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
dulle, sluta för gud skull att skriva å lägg nu dina penslar åt sidan du har lika mycket rätt som ett munknull i slidan och känsla som en en stum turk på sfi kurs för blinda du och en dumburk e rätt lika stor i truten men innehållet e fördummande och hålls ihop av idioter som tittar du e som sumobrottare som går på lina eller tusen forskare som hittar samma grindar en stammande vardaglig pina som har pennskrinet fullt av tuggad krita SIMULANT, du är ingen mc så kryp tillbaks in i mammas slida!!!
lennart du snackar mycket slida bara för att du aldrig sett nån IRL böhöver du inte grina hittar ingen känsla i din text det stog väl för det mesta att du red av en hest jag är frän jag kommer från norrbottens län jag sänker spenat pojken med ett baseboll trä vi vet du är för fet för att gå på lina linan går ju av och du får den rakt upp i slidan jag spräcker din mamma dunkar ner din pappa som sagt du är ingen mc så ta dina homies å skär er med rakblad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dkthaking, han skär folk med rakblad för han är emo // och rädd för att se blod, därför kollar han bara på keno // sen ser du på, när jag börjar bränna ditt hak // för att käka dig och spotta ut dig, som om du vore lennart_spenat // äcklig smak, äckligt face du har, förslag 1: Ansiktsbehandling? // förslag 2: är att jag slår om det, eller 3:an är framtid som alkis // du sitter hemma vid din dator och väntar på en bättre tid // samtidigt som pungsparken jag gav dig har fått dig att låta femenin ...
Karlstad Finest
dahla du låter som en sån som måste hassla på fläsket du snackar om mitt hak du din jävla alkis som inte ens har ett hustak klart man väntar på bättre tider när flickor som du sitter här å skriver äcklig smak det är väl klart för det enda då käkat är gammal spenat du snackar om mitt face har du sett ditt eget du liknar säkert en invalid bondlurk det enda du äger är en massa jävla höns din jöns ta dina rader och gå å lägg dig kom till baka när du lärt dig skriva nått man verkligen känner !!!!!!
dkthaking du borde lära dig o skriva// du är så jävla dålig så du säljer dig själv för en tia// din mamma ringde hem till mig och sa att du grina, jag bad om förlåtelse för jag kallade dig jävel// du dissade dahla men du snackade me en spegel// du har målat dig själv vit fast igentligen är du neger// du är så jävla keff så du borde träna på o skriva// du är så jävla bög så att du blir gärna anal knullad i bilar// och när dom är klar me dig så sprutar dom på dina armar//
tonkaaa fjorton bast och redan här len// men rimma är nåt som du ej förstår än// Skriver ner flera sunk rader på din pappas gamla facit// Läser dem här som dina egna och det står nu klart ditt// Flow liknar noll men du tror att du äger// Ta dig i chokla'n får du se vem som är neger// Du skrev att jag skulle spruta på dina armar// När jag är klar med dig sprutas du ut ur mina tarmar//
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Tonka 2k8 en lite pojken som tror han kan spotta min mamma banka på din dörr hon sparka in den med en karate snurr så jävla hårt att du fick dörren i prutten hon knulla dig analt du fick orgasm även fasst det var där bak du snackar om speglar du har aldrig kunnat titta in i en för så fort den ser din skugga så ger den upp och springer hem haha du säger du ska spruta du är 14 år har du ens fått ett pubeshår ? jag kanske är jävligt keff och borde träna mera va fan trór du jag håller på med nu SÅ HÅLL kÄFT !!!!
tonka vars kommer du från egentligen? du tror du är cool men du kommer inte komma nånstans med dina jävla nödrim// du duschar nästan aldrig fan du är värre än fabriken och du suger på att skriva så lägg ner hela skiten du lever på hoppet fast nu// tog ditt hopp slut du går på anabola grabben så snälla sluta kaxa och gå ut du kommer aldrig komma till toppen så snälla stäng din// mun som jag sa du har tappat hoppet för du är min betjänt och jag är din kung
Djävulens Sal......
lillboy, asså seriöst sug min kuk// sluta skriva för nu e allt kul slut// som om du e tonkas kung??// sluta spela tung , sug min pung// såå nuu e de bara knipa käft// du vet mycket väl att vi tar dej lätt// så avsluta medlemskapet här på whoa// mannen vart va ditt flow?// de här är KevZ södertälje you know//
Kev jag är rädd att du alltid kommer vara finnig och kass/ Men bara vänta så kommer du kanske klara nionde klass/ Döljer din ålder som kvinnor i klimakteriet/ Men det märks att du är liten ville bara säga det/ Tar tillbaka det om finnar, du har väl inte äns fått pubishår/ Å andra sidan lär du inte få det typ om tjugo år/ Du är då, den sortens kille som vaxar ögonbrynen/ Och klär sig i kvinnokläder och halsar öl och vin sen/
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
KOlla vem är han som kallar sig för pojo / Han som går upp och ner precis som en jojo / Eller rättare sagt du står still kass, utan stil / Det är du som raggar på 14åringar, pedofil? / Ska du snacka om kvinnokläder när du är en / Du & dina homies goes like "ska vi plocka bär sen?" / Du snackar ganska mkt för att vara bög, din stackare / Men nu pallar jag shii nu ska jag dra en handtralla breEH! /
Hejsan hoppsan
little kid talking big, why dont you go lie down for a bit? i see the little hits, your trying to take on bigger fists but i can bet my soul on a simple fact its like that, you usually pee in your pants f the mc , you are not the master of cermony your a master of a bic mac, not rap homie now blow me away, show me your ways i belive you dont see the signs, ive eaten your eyes dont try to come back with a comeback ill make juice out of your style and sip, you ever done that?
Follow the dao, right about....NOW!
FFMC vad snackar du för skit// att ass bazza din morsa är min plikt// hon ligger på ryggen o jag sitter på magen , shit vikken utsikt// oj där vart du förtjust// sluta snacka, du bor på ett hor-hus// japp så du tror du e MC// wannabe?// du har inte ens baxat ett skit// där fick du svaren// hur går de med kuken, om du ens har kvar den// med lilla dvärg snabeln//
Kevz, finns ett ord för din text, så håll käften// satsar du på lyrics kan du skriva noter till orkestern// Du är dum i huvet, du kanske ska sluta punda kockset// för en 1 krona kan jag köpa din brud typ ett hundra gången// så vad ska du och dina vänner göra åt saken? battla mig?// om ni ska bidra med dom där rimmen så kommer jag äta dig!// du är inte gangster, du darrar till och med av att bara höra mitt efternamn// och nu kan jag inte bli kallat för gentleman, när jag precis döda dig med min vänsterhand...
Karlstad Finest