Dissa personen över! (Cypher #5)
Här är nummer fem, den fjärde börjar bli lite rörig. Kom ihåg att det är 8 rader minimum för att få posta en cyphertext (inlägg med färre rader kan utan förvarning raderas, var väldigt många som tydligen missat den regeln). Propsa gärna varandra, men gör inte tråden till en chatt. Mer info om reglerna finner ni i B&C's <a href="http://community.whoa.nu/extras/faq/index.asp?faqid=15&val=faq" target="_blank">FAQ</a> och <a href="http://community.whoa.nu/extras/faq/index.asp?faqid=15&val=regler" target="_blank">Regler</a>. Tråd 4 kommer att låsas, så spara era texter ni som vill och har postat i den (då den kommer att inom några dagar att kastas). (Inlägget ändrat av _NoVA_ 2009-01-15 01:14:43)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp, inleder nummer 5...vad ska jag svara på?// vettefaan, men nästa person får äran att dissa DaHla K// och hoppas att det blir bra, så man får lite motstånd// någon som jag kan sparka iväg, som om den personen vore en fotboll// det blir en liten freestyle, och det är fucking nice// och den slutar med en knivfight, och jag greppar min butterfly// cutta dom som ken-ring och skiter i vilket// och sedan fuckar dom hej vilt och skriver på dikter..
Karlstad Finest
spliff, du är som djurgårdens if, snackar massa dynga och tror allt är för givet, vad folk har knullat har allt med saken att göra, bangat minst 16 är du fortfarande för ung för ens att köra, åldersgränd kanske vore en smart sak att införa, då kanske du skulle fatta vilket kategori du skulle tillhöra, som sagt du är ju fortfarande för ung för att KÖRA du skriver din feta text, för att bevisa ett komplex, om att ens i överhuvudtaget varit med om en sak kallad SEX din text lurar ingen, sitter och rimmar på ord såsom "timmen" mannen ta och öva lite på rimmen, sanningen är nog så tragiskt att den måste fram, du tror du ska få respekt om du säger att du är hög, men sanningen är nog att du igentligen bara helt enkelt är bög.. mannen, du om någon borde uppskatta körv...
Miiike, sluta ljug nuuu Taajmon, kom för att ge dig kuuk jag knullar dig, in och ut haha, bög som fan, sperman tar inte slut Definition av rim, jag är fast på dig som lim Miiike Miiike, jag cycklar dig som min "bike" Jag välter dig som käglar, o gör en "strike" och jag gör exakt vad jag "like" Svengelska and "Aj löööv it", jag är som dvärgarna i snövit en kort "mix", och rimmar vilt.. jag återkommer alltid, dissa mig i tid ni som dissar mig, ni gör mig stenrik min hjärna på högvarv, ständigt kravaller spränger alfabetet i luften, samlar ihop ord på sekunden, de blir en snabb skrift- freestyle och Mike blir mitt offer- tonight Dissa mig hårt nu, så som jag tar din brud- hårt ska inte bli så svårt? jag är ju så dålig..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Timon_B P20 Timon, jag måste faktiskt få tillstånd att håna dig
för du är på samma nivå som sist efter flera månader!
Drar ihop något snabbt, för att göra så att du förstår;
man blir inte bättre på mycket alls i en jävla cyphertråd!
Så släng dig i väggen innan jag slänger dig i väggen
för du ska bli en hora, så jag säljer dig till dräggen!
Avslutande rader, så Timon för göra som han vill
men om han säger nåt så blir han styckad framför sin familj
I tego arcana dei!
haha, Ja du, kom och stycka mig dissa mig framför hela min familj gör vad fan du vill.. men om du ska ta de utanför scenen så kommer jag bryta alla benen- i dig jag erkänner mig knäckt av dig det var ett bra drag att knäcka mig men, utanför detta käkar jag upp dig faktan mitt framför dig, som datorn framför dig var kaxig håna mig, men utanför kan du inte fåna dig utan att jag slår skiten ur dig, du är verkligen ful, på bilden jag såg på dig hur kan man rimma så mycket på "dig" det är så mycket "dig", att jag avslutar med mig för jag blev så stuckad, av ditt förslag vi är inte i samma lag, men att hota mig- det blir inte din dag jag talar inte skit, jag snackar verklighet du skriver skit- bra, ja verkligen.. men ärligheten, tar över mig- du är horan här jag är hallicken, du är min dåliga affär som satte mig på plats, men med de kommer ditt straff du tjafsar med bara helt fel kraft, du är fikonet, jag pressar till saft, fikon- haha fikusen , dina finnar står ut som taggarna slår ut, på kaktusen jag är busen som, slår dig i tusen- bitar med en stil, som står ut som nitar, vass och stark, jag ligger fast som mark och sniffar upp dig som knark, hård som bark ja det Går att få sönder mig, men det blir av dig, knappast av dig.. mellan dig och mig, vem är starkast? ehm, det blir Jag det, för jag håller mig till en verklighet jag lär aldrig träffa dig, ansikte mot ansikte då mitt sikte, vore äcklat som i helvete, skit-ansikte du är fläckad, jag är häftigast, du är tönt jag är thöög och mitt sista ord är, snälla! mobb-offer-IRL-gå-och-döööö Månader av jobb för dig, är en timmas för mig Det här är battlen, mellan mig och Dig. Mannen och Tjejen, Timon - SvenskDizzy Jag är som björnen Grizzly, du är bara för risig Och björnen äter ris, iaf denna här'a, detta är Real Now what's the deal, how do you feel? after i stomped the yard, all for ya.. Hora!
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
timon, vart fan haru pumba ? Ja jag kallas mike , för jag kanske har en stor bike ? och med bike menar jag inte en cykel, till skillnad ifrån dig är den väll stor som en nyckel// du försöker dissa mig men det är jag som är nummer ett, för du ser ut som en hamster med underbett du säger att det är jag som ljuger för dig, kanske annars skulle du grina som en liten tjej, hey, whey, så lägg nu ner med dina feta missar, för det är så boring att läsa dina tråk dissar, i dina texter babblar du om så mycket gojja, likt du har rökt ur holken, du tror du blir profet, du tror du blir tolken, men ack min lilla man, du ska sluta tro att du kan, därför jag lägger denna diss, DU ÄR INGEN MAN.... stick och hämta pumba nästa gång så har du backupppppP
haha, Ja mike du är stor , stor i munnen slickandes runt munnen, den stora fula hunden det är till grunden att jag börja rappa.. för att straffa nötter som dig och dizzy-swe med mina rötter i registret, har jag en bas med.. jag vet, jag snackar inte skit som er.. när jag säger en sak, så står jag rakt för det.. som när jag säger, ni får smutsa som två lakejer.. allt för mig, ni försöker dissa, men kan knappt pissa vad är du för hund? du kan inte ens lägga revir rätt? äh, håll käft, du- Ni vet att jag är bäst sluta snacka skit, om pumba mitt pig-svin han har inte lust å komma å grymta på er små-glin"Min lilla man?" jag gissade på att du var fag och rätt hade man, du säger du inte fatta? okej jag ska säga det ordagrant,Jag kommer kasta min handgranat, spränga dig som ladin sprängde blå-stat.. och så som bush spränger i irak.. och så som en atom-bomb spränger en stad.. Något du inte fattat? en synonym för mycket? svårt att förstå det stycket? stackars jycke.. Bättre med Voff* Voff* ? spring nu, Apport! Tappa bort dig själv, så har du gjort något Stort..
Timon Du snackar om en verklighet vad är detta jag hör Tagga tagga tillbaka innan jag fixxar nån som flår dig död I denna dissen ska jag göra slut på det du kallar levebröd Tar din jävla text och bajsar ut en massa skit i en hög Vänta vänta nu din "hallick" sista minnet jag har är att du städade O sålde röv, våga inse att du gillar det, har klamydia o HIV det är fakta du är bög Du är fattig som sitter och laddar gratis samples Ska jag ge dig en ide, träder över en lampskärm på ditt huvud och tänder sen Hur mycket jag än vrider och vänder och tänker över om till gud dig jag sänder Men jag tänker inte göra dig den tjänsten Jag låter alla se hur utskämd du är
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
Det borde finnas en gräns på hur dålig man få va/ tittar dom när du danz ar som en paraniod kaah?/ Men nej livet är inte en danz på rosor jag ska bära dig/ Så du borde sluta hänga här på lektion o istället plugga glosor o lära dig/ sexton! din lilla fjäderskärt, mitt shit väger sex ton, så jag äger lätt!/ faaan lilleskutt jag känner mig som en peddo bara av att dissa dig/ äääh fuck it det är ju bara på skoj så se hur jag skissar dig/ Vilsen, bortkommen söker identitet!/ överviktig, trotsåldern ,damn vilken smet/ Ser att du använder dig av ord du tror var hårda/ var dem nedskrivna av mamma när hon gav dig din matlåda?/ Det är inte oss du e sur på min kära sexdebutant, utan hon som gav klådan/ så använd skydd nästa gång så slipper vi din "plåga" ^^
zagghal!
rycker utt din mamma och sen stamma som stanislav, eyy fatta vad jag är fätbra på att kicka laaaaaw, mannen mannen du skaa inte vara dum shurda, jag kommer uzi coh du är en pussy jag är murdha, so fattar du är cp barn inte kunna rappa bra, jag är fät grym gör tung rap hela tiden, jag har en fet cykel tönt du åker bilen, jag är nästa kenring badabazz på stilen!
http://www.myspace.com/sps451
jag ska dissa mig själv det är kul du tro att du är ken men du är vit och ful ja du har ingen stor negerballe det har ken, haha jag säger bara ge mig 100spen känn påden, yoyo det är allt du kan säga på whoa, medans jag kan släppa bajskoravar på toa, det kan inte du du släpper ut sånt som liknar diaree, försten nu ska jag gå och bajsta ut deeeeeeee PEACE nu har jag dissta som en gangster jag är bäst!
http://www.myspace.com/sps451
timon du kallar mig hunden ,endå så är det du som är grunden, till att alla småbarn är spritt språngande försvunnen, du är en pedofil, när du battlar dricker du fitt fil, inse mannen du har fan ingen stil, för jag säger bara usch , mannen du gillar bush, men som sagt du gillar ju småbarn för du saknar verkligen stil, pilleri pill lite där undertill, hoppas dom sätter dig bakom galler, så vi i framtiden slipper höra alla detaljer, mannen det var jag som skapade KRAVALLER, så voff VOFF hunden har talat, spring nu iväg annars blir du katten jag jagat... VOFF VOFFFFFFFFFFF
vad fan snackar du om när han kallade dig för bögen eller hunden?/ kan inte fatta att du tog åt dig av en nolla som är så fastbunden/ har kidnappat loserna och här näst så står du nu på tur/ jag knullade din tjej och hon kallade mig för en specifik tjur/ tro de eller icke men till henne fråga så kanske du får svar/ att jag inte ens behövde sharma för jag låvar att hon bad/ om att bli, just precis i detalt hårt bazzad av den man som kallas för Roul/ hon viskade till mig att . den dära mikee han är så töntig och inte särskilt cool/ haha, vad jag skrattde så högt med dina tjejs ord, snälla hårdare shitt vadå/? hon kom som en tornade men fittan luktade inte curry nej den lukta advokao/
Den_Softa_Solen Ja jag är 16bast inte som dig som söker ungdomar på knullkontakt Du är skälet till varför fyra åriga tjejer inte får gå ut på gatan För föräldrarna vet att då springer du ut snabbt som satan Så att du är pedofil är ingen hemlighet, bäst du gömmer dig för jag tar din manlighet Du kallar mig lilleskutt vem fan är du då? kanske bamse som våldtar alla småbarn Okej låt se vad har du mer, jag ser ingenting utan hela din text är som en jävla smet Du borde känna dig överkörd, jag behöver inte ens köra seriöst Varför försöker du ställa dig upp när du vet din plats(hora) sitt bara där sött och le Det här är ingen vardagslek som du ser på tv3 Ska jag komma med mer eller är du redan förstörd bokstavligt talat KÖRD? Att du ens vågar utmana mig med dina rim, spottar dom tillbaka PTWI Och att du ens nämner att få fitta innan du ens fått smakat och slicka Om du nämner en gång till att jag ska gå till lektion så spottar jag tillbaka så lätt För du kan tammefan inte ens stava till stjärt -"fjäderskärt"
mike, ett ta det på svenska? två stil, va? haha nu börjar jag undra.. vilken ålder ekvationen håller (P0) för vad dina rim behåller- verkar du vara högst tolv år- nåt åt det hållet vad är sammanhanget i dina rim? har du någon topic du ligger på- du är fast som lim vet inte vad du ska skriva, du är som pentagon- svår att riva men inte svår att hacka- din still är crackad Ja, min stil är Mad- jag och bush jagar barn efterblivna barn- sådana som dig Mike cycklandes bakom, på en röd trehjulad "Bike" synd bara, att historian är fejk hade velat kidnappat dig.. det är MJ som är pedofilen- men du hade väl glömt den profilen, blanda ihop honom med presidenten.. Någon skada måste du ha egentligen- haha lustigt jag har bara dissat cp barnen- wh-o-a? är detta något slags hem? för sjukdomar..w-h-o-a förkortning på någon syndrom? Mike, sluta ljuga sa jag ju åt dig, ta din kur emot personlighetsklyvningen, sätt dig i din bur och håll käften, och ta din eftermiddagsvila nu..hund, cpbarn, hiv-smittad, hur många mer sjukdomar har du ??
mannen, min mage är jorden och din mamma gillar att vara under ekvatorn.. shit inte konstigt att du håller dig till DATORN, hörre du timon , du värkar vara kåt på amerika, snälla flyttta dit så slipper vi se dig hära, varför gillar du att prata min min bike, håll nu keften annars måste jag visa dig min trike, det är inte utan anledning dom kallar mig mad mike, jag kan också vara lika tuff som du , baita massa saker från andra länder, som i afganistan där pojkarna önskar dom hade tänder, så wzup liksom vad händer? Den enda anledningen du nämner saker som pentagon, är för att din mamma är så jävla trång, "som det var en gång" en liten pojke som kallade sig för Timon utan pumba, gick igenom skogen och blev tagen i sin rumpa, därifrån du lärde dig hur du skulle göra, på hela din stil, och även på din profil märker man direkt att du är en amerikansk pedofil så WZUP ?
raoul, tror han är caoul,
ska slakta dig med mina överdrivna meningar, såsom hopp da whoop , ska knulla dina tremeningar, synd bara att din diss knappt är värd att svara på, jag kan ta det chill, svara om 1 eller 2 år, du snackar om "min" tjej aka din mammas fitta luktar curry, det sa du inte sist hon bjöd mig på MC flurry, så dont worry mannen ska inte vara för hård, menar din pappas namn är ju fan Tård, men själv heter du raUL, det kan ju inte vara så jävla Kul, jag sattsar även 100spänn på att du är ganska så ful..... hälsa tård att jag sa hallå...
alltså sry men ja palla fan inte läsa era dissar, ni kan ord som jag kan blommor inte konstigt dom vissnar visst jag spliffar på bananer, holkar och sånt så trist ni aldrig har testat, skolka nån gång och bara puffa på majja, aahhh... ja hajjar.. Morsan sa till er va? ajja bajja? Shit ni leker som gangstrar... I era tankar, men på gatan är ni mobbade,- som svarta pantrar fan du kanske hade din stor tid, en dag eller två du kanske va nummer ett?........... på dagiset? Kommer här 15 år senare och tror att du är nått klart jag snackar timon, har du inte förstått det?? den andra killen lägger jag inte ens ner min själ på den andra killen hänger jag upp i ett träd ändå Pissar på och stampar på tills han tappat luften och får tag på sin mobil snabbt för att ringa en tuffvänn *snälla snälla mannen hjälp mej ner från ett träd** *snälla mannen snälla, ta med ditt gevär** snälla kan inte sluta skratta så jag spottar och går, jag kickar din kille senare, han vet vad han får palla
And then there where Silence.... haha
Spliff Ingen här att har bett dig att läsa våra dissar Men en sak är säker det är nånting du missar Du snackar om dina spliffar, att du bor i en holk Men sanningen är att för att förstå dina dissar måste man hyra en tolk Det här är inget för vanligt folk, det är för mig och mina vänner Du vet vänner, sånna som du tror att du känner Lyckas du inte här får du söka i andra länder Men här kommer vändningen, som en bil det bara gnistrar i tändningen "jag kickar din kille senare, han vet vad han får" Du kommer ge han din oskuld och ditt skrik är "äntligen" Alltså jag orkar inte dissa dig nåmer... lär dig rimma annars är det lika bra att du "schhhhh" Tyst pårej
Mike är du blind för jag tänkte när du stavade mitt namn raoul/ till skillnaden från dig så går jag ej på dagis och viftar med vattenpistol/ "oj vad du är tuff nu" ska jag passa mig från att bazza din tjej/
men vadå? hon vill ju inget heldre än att knulla sten hårt med mig/ du snackade om någon som ej kunde förknippas så säg då vem är tård/ haha de är ju din pedofil pappa när han tittar på dig blir hanns kuk väll ganska hård/ Men kanske det är därför som du är mobbad där i plugget, sanningen du är ju 14 bast/ men akta dig för värstingarna och erkän du får stryck, på varenda fucking rast/
ROUL du är bara värdelös snälla skriv inte.. orkar inte ens dissa en sån där text :P serri
danz Jag vet ingen har bett mej , men mannen lägg ner det dina julklapps rimm tars bort, försvinn , förvänta ingen seger ska du rappa mot den bästa , den enda i sitt slag Spliff går upp på scenen och fördärvar din dag och jag förstår du måste hyra, tolkar och shit ska du hämta dina vänner när jag våldtar din bitch? vaddå vill dom va me och leka? suure vi kan kö den stilen "bilen den gnistrar " ska du gå hem till mej så jag med kniven kan rispa in mitt namn i din panna förvandlar mod in till tårar? En fjortis glider upp men får bli utbärd på bårar tjo din mamma hon hårar , horar och säljer sej min slutsatts är en dyr satts och din morsa hon sväljer den du har samma klass som roul, vattenpistoler? kan inte sluta här ska jag ta ner dej på jorden? jag tror ingen knullar med dej , jag tror du inte knullar någon jag ser du snackar minnen om din farsa känd som tård lång och vad spelar det för roll? Om han blev mobbad i plugget , du blir mobbad här och nu och du är 17 lilla plutten fan jag dissar er båda , lägger ihop mina rader , jag skriver gangster shit , medans ni skriver ballader ni är fiskar jag är havet , jag kan pissa hundra grader jag är så het att skivbolagen får en ny syn på brännskader ni kan skriva erat skräp, försöka att nå mej Men vi vet alla här på tråden det finns ingen som slår mej snälla dissa mej nu.....
stackars mike , raul och danz jämtemot spliff har dem ingen chans sant, men spliff får av mig en het diss inte nu, för bättre med en duo emot en triss än alla mot spliff, jag backar upp dig, trist? fuck it, iaf. Mike plz leave it when i ramraul and danz, leave it when you can i will tramp on yo' dirty asses, as michael jackson i am that pedofile, fuckin' with them younger persons snälla, jag leker med er, skickar folk på er jag klarar mig själv, men orkar inte leka på hel tid danz, raul mike jag dissar er när jag har tid aldrig egentligen, men var tvungen o visa presidential to diss me is yo' finale trial, yo' gestures make me smile hatin' on my style, united and stabile i ain't like sweden ..No.. so that's why i kick it like this and that hater you show- just givin' me more to struggle for blandar svenska me engelska, gör det enklare orkar inte kämpa mig på er, redan skrivit för mycket till er men så är det, när man är Fet.. fet grym, fett som "pumba", men efter lite gym ba'.. biff, och starkare kommer jag tillbaks slaktar er om o om igen, faktan kommer ner fattar ni inte? jag spräcker er, era rim räcker inte..Spliff , dra upp nästa- låt dem inte käfta.. visa dem vad du ska häfta fast deras käftar med.. sil-vassa taggar, och jag hoppas dem backar.. en stil så taggad, att dem hamnar i koma i dagar.. bara av att höra den, så storslagen, ni blir fuckade i ert lag.. en mot en, hörde ni det? jag tog er ensam- "DMS" d e mitt lag en mot världen, två mot universum, har ni något hum? nää, tänkte väl så, kan man vara så dum? verkar så.. äh håll käften efter denna, å det blir bra då.. och vinsten blir vår..
Så timon B, nu ska vi se hur man battlar ut ett litet cp Med plasthandskar kväver jag dig med ett stycke varm-korv// När metra tar seger och sveper, in som en sand-storm// Så läs nu noga din äckliga fisk-mås// För ja kommer slita ut din svanskota genom ditt kiss-hål// Ja syr blixt-lås, å öppnar din mag-säck// Jag kör över dig med en traktor, å börnar på dig med mina bak-däck// Ja kommer spöa dig, så du får gå med kryckor// Du kommer känna dig omtumlad som nytvättade byxor// Ja slår med yxor, å klyver dig på halv-slag// Eller så kidnappar jag dig, så får du jobba som barn-slav// Fuck de där, din text e som en cysta i mun-hålan// Ta din text när du bajsar å torka dig i rump-skåran// Jag slår dig på munnen, så nu flyter det läpp-mens// Du ser ut som en katolsk präst, med häst-käft// Fan måste sova, orkar inte tänka// Ta det som du vill du bev golvad, eller åtminstonde bänkad// E ganska trött, kan inte skriva bra, eller tänka klart// Men en sak vet jag, tar dig i battle varenda jävla dag//
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
spliff, förfan lek lite i din holk, ingen av oss vanliga folk, tänker som sagt ens tyda din tolk whooa- snälla jag tänker skita sönder din toa, för det gör vi vanliga roliga, wzzuup zing zing , jag sitter här med mitt bling bling, jag kan inte komma på något annat atm än tjing tjing, haha endå om jag är full och är fulll av tjeng, jag rappar sönder dig fast jag ligger i min säng vafan mannen jag battlar ut dig fast jag är helt jävla beng, jag är så jävla less på att höra dissar av dig TIMON, får jag inte bli profet här så rymmer jag hemifrån, likt det är du en i stacken som ett jävla sågspån, du kommer här och tror du kan klaga på danz, mannen var lycklig att han ens gav dig en "last chance" innan du helt flyter in i en tranz, du tror du kan skicka folk på oss, det är människor inte ens värda kallade albatross, för allt du vill komma fram till är ett tjoffs, du är då fan inget jävla proffs, så wzup än gång för alla, gör oss alla en tjänst och sitt och dra din handtralla, för det är väll det endå du kan palla..... PUMMBAAAP UMBAAAAAAAAAAAAA
vet inte riktigt vart min lilla diss ska få börja Låter mike, danz och metra ner i graven få följa- med så dom får se vad glädje är, ingen som sörjer Dom är en åker som jag plöjjer ner tar alla er så nöjd jag ler jag tittar aldrig bakåt för jag vet vart jag går, jag lägger inte ner min själ nån mer, jag tror mike förstår att jag kan inte svara texten "dissen" han skriver, han får ingenting att passa han är efterbliven Han är efter tiden helt vriden, tror han är proffs.. Jag lägger han ner på gatan, kom nu alla.. sparka loss *kick, kick, kick* metra, jag ser du är speciell i en hög av loosers men två rimms takter låter mer och mer som en bög me för tröga troser kommer skrikande in på golvet, string skåran på skjärten. Jag kan ringa in din profil som en snöflinga på natten Shit du kommer att falla, sakta, så tynar du bort, du har tappat din talang Nått som är gott när du gått bort och här kommer det kort fattat reporten som ska omfatta, allt i din skall skada, ett allvarligt fall vad av ett stort kraftigt duns bara betala dina räkningar och stick med ett bums så går du ner ifrån scenen Juryn har talat, det blir ingen idol för dej, dom ger dej ett rakblad och säger du vet vad du ska göra, nu har du skämt ut dej du kan göra det på TV så att sverige får njuta Låt blodet spruta, vi vill inte se dej igen När jag blinkat för tredje gången, hoppas jag inte du lever min vän *Blink*
att Timon och Spliff ,är helt jävla worthless är det dom menar... fucking lär er att flerstavs rimma.. Timon och Spliff... Lika bra att ni läser det här för efter äre ingen ide att skriva Det här är shackmatt på första raden era fucking kackerlackor Ni pratar om mammor förvänta er att jag lackar ska fucka er Snackar bakom skärmen kom ut på gatan det är min längtan Vänta vad är detta jag läser nu? sluta skriva och berätta du bör Det här är rimSLAKT din tid inom hiphop är beräknad TIC-TAC Okej hela jävla packet knatte fnatte och nån hora får vara tjatte Timon skriver på svengelska för han kan varken skriva på eng eller svenska Jag vet att du är transvestit spliff och timon gillar de, en subba Som bara tar den där bak utan att klaga ni gillar att suga klubba (busvissla) Ingen disrespekt mot dig och dig din hora, men Ni är helt jävla nojjiga så kom hit så blir jag eran död med en igenspikad kista Ingen kommer nånsin söka efter era lik, jag kan räkna era vänner på mina fingrar Håller man handen knuten kommer man upp till numret- INGEN Era familjer blir bara glad för att ni försvinner Så ta eran jävla sommar promenad till pride festivalen För jag orkar inte lägga ner med tid på denna dissen Den blev fan lika kass i slutet som era texter, gå nu och spruta ner varanndra i sängen Era jävla transvestits horer, stick... PTWI
Tråden rensad. "Vad har hänt med Whoa?" - Fel forum för den sortens duskussion.../ Moderator
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CHarly... nu ger du dig :) vad säger du? ska vi köra en battle och visa hur det ska gå tilL :)
timon sp liff ti mon spli ff ti mon spliff ye ye, Gata.. vad ska du säga om Gata? danz jag trampar ner dig på min gata! jag hackar på dig som en blodtörstig skata.. efter hota mig om att vara på gator.. behöver du övervaknings kameror.. jag kommer hitta dig, ta min kniv och sedan snitta dig din lilla Fitta , det är bättre du tar benen på ryggen o gittar jag svär det finns ingeting som jag inte hittarPumba är försvunnen , men honom kommer jag hitta Så som jag kommer hitta dig din slem-FittaDanz flerstavsrimmar? Timon fler-hugg-snittarDanz massblöder, Timons fingrar glöder Tangenterna nerslagna som av dem i söder Boom Boom Iraq, Timon ska fucka Danz dag.. Och jag fuckade hans dag, Som fan- Satt i Trans Lyssna till min dans, Ord som rimmar på hans Men som vanligt avslutar jag med Timons Och ja, Jag ska kicka härifrån, lås tråden- 1a rådet Då det inte finns något kvar att säga- On topic Och går härifrån i Hiphop -stance, with my hand on my dick Och ingen gör det lika bra som mig Inte ens din tjej som bounca r framför mig, varje fredags kvällBam och jag landade här som en Scud-missil , och sprängde sfären Spliff startade affären, nu döda jag den- Admin dags att stänga den..Ha det
Första gången du gör en text jag tycker är bra, credz till det.. Du tappade det likaså som jag efter hälften.. sen kom du faktiskt igen i slutet;P Så jag kör igen vs timon det är som lejonkungen och jag är simba Det är dags att ta detta till högre nivå det är dags att vinna Och att göra slut på dig jag vet att du är liten, inte jag, du är kidsen Man ska inte slå dom mindre men det skiter jag i, känner du vinden Min knytnäve kommer i 110, räkna till ett sen ligger du upp och ner Vad är det du tror, att du har en gata? du bor i en jävla lada Du äger snart inte mer än ett par lakan, bäst att du håller dig vaken För jag kommer dit ikväll och tar allt du har tillomed din fula brud Så som hon ser ut är inte ens värd ett skjut, fan vad hon lutar Som jag sa men med bättre profiler som jag tar vidare med mitt niggeri Jag har det bra, skrattar på väg mot banken för jag äger landet För jag tog chansen att gifta mig med Anna smith, äger nu studio och kan recca mitt shit. Gott och blandat vad annars, landar på din text och trycker på esc Dålig att läsa, man ska inte doppa näsan i vatten då får man besvär med andningen Som folk som är allergisk mot katter, dödar vattnet så akta att jag inte lackar För jag mördar dig med mina tränade kackerlacker, sakta men säkert då Vad är det jag egentligen väntar på, vilket verktyg ska jag ta kanske en såg Behöver du hjälp med att försvinna från landet? stoppa huvudet i sanden Så kommer du säkerligen stoppa andningen, det här är en blandning Kan du se den, ironi blandat med gangsta visor helt sjukt, mannen du är slut Så ta din pension, tänk på ditt hjärta du söker dig till smärta Grabben det känns som du längtar och frustar att dö som ung.. Bara joina mig och sjung i kör, för du luktar knullad bög som bjöd röv Så gå och sälj dig på gatan mannen du blir överkörd på bandet ...blabla : ) peace
Dags att bli knullade verbalt grabbar... Danz du har absolut ingenting att komma med snacka om flerordsrimm haha du är den sämsta jag har sett droppa något någonsin.... haha, okej ska förklara vad jag menar...... Vad fan kan du om schack? jaha, du menar att du är damen? Som vill ha den upp i arslet av varenda bonde på spel planen Du har gått helt utanför ramen, snacka om att slakta rim Att du ska va en gangster fast du fattar ingenting det låter inte särskilt troligt sittandes bakom skärmen? Ska dra hjärtat ur röven på dej fast spikad i tarmen ska dra av dej hela armen Du blir uppäten av maskar, när jag är klar med dej kommer du bli ner mald i en flaska "visst är jag en transvestit, har operarat hela kittet" Det är din inre röst som talat högt jag minns jag gjort det snittet på dej mannen att du pallar, älta den skiten. Jag vet har inga vänner så jag vänder mej till spriten har en glock i min ficka, en usp i mitt hölster, en ak i jackan och 2 granater vid fönstret jag har en kniv i mitt bälte, och bomber under staden när du uppträder på gay galan och leder paraden så kan du tänka på din vänner, jag kan hålla handen knuten. Du kan se ditt liv passera... pang och du är skjuten mannen skriv nu inget mer du har blitt förnedrad för sista gången Sätt dej ner med "polarna", och tänd nu den där bongen, Börja skriva på den där sången där du planerar ditt självmord Gör akten till verklighet, ge ärlighet i ditt ord för du är full av skit nu.......
Word up, Word up Spliff Killed it Danz you'r such a bitch, suck My dick you'r all dead, wack and now dead Clear you'r eye-sight, yo'r all bread eaten by my birds, yo' tried the streets now yo' faced more then me, another Spliffed G He crushed yo' and it's my job, to toss yo' plz, it's no studio, want yo'r wack work it's no record seller, that will ever give yo' job there-- Yo' got shit up to yo' chin, can never let off that shit can never run up from that, it's bullshit- yo'r killed in it Now i lettin' the flies take the rest of it. and yo' can see yo' work here as Finished.. now Dance of it, and vanish with yo' wack lyrics Yo' lost it, even as yo' start it, with yo rim out of the topics Yo'r out of it, and i doubt yo' can resurrect from it Not even as a zombie, aah, shit Just stop it, stop dreamin' Yo'r OUT OF IT, now get the fuck out of here, Bitch Out..! Log out, log off, put u ass to it, and do som' worthy..OUT! ro.. My Outro, A funeral with My Rose on..
Timon 3 bokstäver......OMG!! hur tänkte du när du skrev? alla dina fingrar måste ha, hoppat ur led extrem wigger, med ett ordföråd av slang wack wack wack är det, det ändå ord du kan? att du kan skriva orden som 50 cent gör dig inte hård fick du möta mig i battling, fick du nog be om nåd sluta drömma och kom till verkligheten du är nog kassast på whoa, och inerst inne tror jag att du vet det försök inte med mig jag vet precis vem du är.... ett drägg som alla andra usch fy och bläh!! lägg ner detta, förtidspensioneras bara för ditt eget bästa, så du slipper bli förnedrad skriv inte tillbaks förns du har nått riktigt bra du måste nöta sten hårt, varje jävla dag låt mig inte se dig, skriva nått sånt här skit igen jag inte fienden, jag vill bara döda dig!! men ändå va din vän
Timon..spliff, fan vet jag.. You thought spliff murdered me huh? he aint a shit He is wack so get up, what the fack Get up so I can kick you in the back, will do Maybe later I will kill you, still wanna battle me? kido Make a million and spit it at you I will give yah brain for breakfast And give you another heart-attack, you oldie Your time is over, you will never shine like me goldie Ya'll boring, i'm cold that is my character role So you old man, need som viagra to get that dick stand? You can't even spit with that shit mayn So go lick spliff's fucking dick you gay ass motherfucker
holy shit this is the worst rap i ever seen / danz where you paying atechen or lookin atcha tv screen / some trash ass rapers would be easy cleaned / are you gonna start raping cuz this shit aint teasing me / i sting worst than a killing bee / where the fuck did you hoes learn rhyming? / its like you got burn down and binded / whys this? you suckers allreddy hiding / ya cant even read my shit cuz yall allreddy blinded / you ever asked john maclean what really happend to simon ? / he aint dead that movie was fuckin lying / and now his back just in another form so yall can stop trying / cuz what simon sayz shouldent really be fighting / and yall know that or shits gonna explode / with a rocket laucher fully reload / the streets cold / but not in your case watch ya feet blow / all you can smell is my weed smoke / now ya allreddy dead so i eat you up like pee´s and meatloaf / thanks for the treat folks
...misstake
Dinpappa... du har ärvt för mycket av Din pappa.. så utav alla i din närhet.. blir du misshandlas bitch akta innan du blir mickslaktad av en som får din morsa inhandlad för hennes fitta fungerar som kaggens lunchmacka och hon gillar gå ner.. som hon vart en rulltrappa samtidigt alla andra grannar, stannar och tappar andan när jag kommer in och skakar huset som han i madagaskar ;)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
ah snälla ovetroy , förkortning till loveboys? lol, han här' kallar mig wigger? fuck u din nigger! Du sitter vid datorn och tigger, Tig din fitta skiter i om du har svart bälte i taekwando , snittar dig Med mitt rakblad jag har i fickan, sparka mig och jag boxar dig, backa och jag tacklar dig som sagt jag fuckar dig, och fuck 50 cent *fifan* att du ens mention him, jämför mig med den? Hatar rap egentligen, för det är så fejk, hela grejen..EMO -liknelse, allt man hör är gnäll Eller vem som har bäst själv-förtroende Eller vem som har sämsta boendet, in the Hood ye Jag är därifrån, men vad spelar det för jävla roll ? Jag är Pumbas vän Timon ? den har ni kommit på själv? Äh fuck er alla, jag är Kriminel, och jag måste säga de Ni får mig att bli så jävla sne, ni ser jag är ärlig- verkligt Säger och skriver som det är, det är såå heligt.. Så som dem i skene säger, Fan vad keligt Ja som fan, Hiphop är riktigt keligt, Dött Därför kom jag Öpp.. Från Götet, Gatan är medfött revolutionär rebell, en che guevara lärling Jag måste säga, jag dödar er små-glin Ni har allt inlärt, inövat, jag har mitt från början Ni lärde er ert flera år efter blöjan, Som fan att jag är bättre, och fuck Overtrojan! Dissa mig javisst, men gör det inte så Trist Dissa mig i Topic, och du blir en Artist , på riktigt.. På riktigt, Ärligt, Du sög mer än mig, faktist.. Fråga bara alla andra här, du sög på rim Du sög som du fastnat med fingrarna i lim Och halkat på tangenterna, och bara skrivit nån skit.. Äh Fuck it, I KILLED IT , och återigen lämnar jag IT..
Shit you fucking prick, get out of my way i'm wicked I just got out from the menace, i'm sick like a wizz'rd Though I could put a magic on you so yo'll be like a frog Maybe stand on all four like a dog in the mud I never give a fuck, here take a buck, you suck I pay you foe stop screaming, stop talking People are trying to walk by here, you quer Put something in yo ear so you no longer can hear Cause these words is about to kill you girl Maybe I should start to talk to you like a "her"? If you are a bitch I better get start treating you like one Eat you clit, squeeze your breast and fuck you up until you feel me in yo chest I'm the best, you are a pussy, you aint got it, stop rapping Maybe you are baggy, but so is shaggy.. You still listening, i'm the king People would pay me out from tha bing just to hear me sing So yo nothing, lear to rhyme before you start acting like you are "one of a kind"
ah, den är till dinpappa
Varför vart jag tvungen att dissa "Danz" Han är så keff, alla önskar att han inte fanns. Vad gör du ens här på whoa. Öppna inte din så kallade käft det luktar fan toa. Försöker kicka på annat språk. Fortsätt nybörjare, och du får smaka på min åderpåk. Förstår att dissa var inte riktigt din grej. När alla langar fram pistoler, kommer du med pepparspray. Finns inget mer att skriva om pojken. Din lilla loser, dig drar jag ner som en fucking persienn.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
roopiin is a loser,nobody think he win
and what a stupid name,roopiin
if you fuck with me then i think you lose
are you drunk,like a person on the booze?
choose,lose,refuse to fucking die
i can see your eye is wet maybe you are a cry?
fucking fag,i dont want to brag
but i am more drunk than my own dad
so goodbye,kiss the fucking king
and i got one more word for you...i am smoking!
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Im gonna kick it in english, you rotten thing. You're a bum, with no excuses, who's fading. Fading away like britney's career. You said you were the king, but nobody cheer ? You fucking worthless punk, i'll rip your shit apart. Make a chopsticle of your dick, and i'll stamp at your heart.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
you wrote, the only lines you know your words are old motherfucking hoe i'll cut your throat til you choke your never gonna grow old as long as i glow and your gonna die in the perfect way gonna blow your head off before the day goes by so "close your eyes bitch die motherfucker die" you wont die with pride cause im still alive dont even try with your fucking gay cry i'll shoot your faggot ass off you fucking lie so die crybaby die motherfucker Bye
allt jag lever för är att se dig död.
du skrev dom ända raderna du nånsin kunnat// dina rader e gamla o din mamma en subba// jag tänker skära i din näsa tills du nyser// du komemr aldrig växa gammal så länge jag lyser// o du kommer dö på ett perfekt vis// kommer spränga din skalle före dagen gått förbi// så "stäng din ögon slyna dö mammaknullare dö"// du dör utan stolthet när jag lever vidare klunkandes öl// försök inte ens med dina jävla bög tårar// jag skjuter av ditt bögarsle som egentligen är en söt sådan// så dö gråtunge dö mammaknullare hejdå// fanns d ironi i mina rader? nejdå//
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Skivsamlare
2008-04-15 01:52
Linged, Jag slår dig tills din kropp gör en helflipp så du får börja presentera dig för folk som Degnil innan du backar därifrån med ögon i nacken med raket-fart så folk tror du har en rökbomb i arslet 8 rader är minimum.. det är det minsta man får skriva men oavsett radantal är det pinsamt hur du rimmar din hobby är att slicka på kukar tills att dom sprutar nu får du du sova med fiskarna.. som fiskares fruar
http://www.soundcloud.com/adamkross
hubler jag slår dig så du kan kalla dig för en skattebörda för d kostar mycke pengar att betala dina cancerknölar o du e oskuld för varje gång du ska komma til går det inte med din snekuk o du gör också en flipp 5 miljarder grader mister relbuh jag säger som vi alltid säger hellre en rökbomb i arslet än en tjej utan arsle lr bomber jag slår ut dina plomber din söta tomte ho ho ho säger vi när vi äter risgrynsgröt på loftet
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged, var det så du hette... Vilket dumt namn. Som en barnunge som springer till mammas famn. Haha mannen, vi alla vet att du har tomtar på loftet. Din stil är typ mer än halvdålig, medans min e komplett. Ja klart du hellre vill ha nått i röven, ditt lilla fag. Jag krossar och kör över dig, som en motorväg. Så vad är det du ville, spelar full med 0,001 promille. Haha du är så pinsam, alla sopar bort dig som damm. Fattar inte att du kan, alla skulle må så bättre om du bara försvann.
Roopin, gör dig redo för nu ska du slicka min klubba för folk violl att du ska hålla käft o ta ut din tunga Ja är en rad kastare, kastar dom som kastknivar och även om ja sover så är mina rader aktiva ingen chans att du kan äga sönder Devilmycry ingen chans att du kanvinna över mig i en fight du är en pinsam kille, och din IQ är sämst du sörjer varje dag för att du en dag ska få mens stoppar upp tamponger men dom behöver du inte för nu är jag här och jag ska ta min o pressa in den ! dra, orka fan ha dig kvar jobbigt när du ber mig att ja ska knulla duig varje dag !
Dont make me angry !
18 år men har stannat i sin utveckling ni vet vem jag snackar om,snubben är ju sjukt äcklig// Dödar dej totalt ja de blir slakt verbalt jag möter han som tror att han är bra// Du vet att jag lägger rader som kickar din röv så jävla hårt att jag blir inkallad till förhör// lägger de fett så bäst du lämnar stan ska du vinna över mej så bäst du tränar snart// att du skulle köra över nån? - knappast troligt skämtet om att du är bra var fan roligt// Bäst du drar du har ingen chans alls skadar dej så du får parkera på handikapp plats// När du läst detta inlägg har du just blivit slaktad så efter de är det nog du som springer runt din mamma//