överdriver P14 Att du ens försökte är ett bevis på din ålder får inte ens köra moppe, fan äru såld lr? du lär gå ut grundskolan för att försöka dig på de här men dina lärare ringde mig, du kommer alltid få vara där inte de minsta smart o din rapp är keff din mamma fråga mig om de gick bra med en träff de blev mkt hänky panky oh yes yes yo! gjorde va jag ville, XXX yo! inget du förstår dig på men jag rocka hennes värld fick henne till och med att vilja mörda dig med svärd Testa göra en låt själv töntjävel, vill höra målbrottsrösten
HAHA! skön du e, slakta pojkarna.. va gör dem ens här?
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
haha shi vet jag, keffa jävlar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag loggar in på whoa och dagen står att dissa en arton år blir inte lagom svår att battla topic blir fan min övning sluta avguda johnblond och stick tillbaka till linköping för du droppa några rader och tror du är man nu är det nån keff här på whoa så är det fan du johnblond är en mobbad barn från ingenstans jag ska visa den ----an så han ramlar ur balans och c4d din lilla fjant, jag förstår att din mamma är lärd jag behöver inte battla mot någon som rimmar med värl&svärd
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
Men johnblond.. du är 12 år äldre än mig. och jag anser själv... att innan jag är 24, kommer jag att vara bättre än dig... helt ärligt det är vad jag tror, för enligt dig så började du när du va 10. Minst, så jag tkr inte att du ska skryta om att du är särskilt bra :)
Vafan du utmannade metra förut det blev förlust?// Jag slår dig och du skyller att du gråter på julmust// Jag menar du är ju för fan 24 år?// Du blev pwnd av chill, din idol!// Jag är tolv bast och lägger en grej på 5 minuter// Du blir ägd och lämnar whoa på tre sekunder!// Vafan du har släppt en skiva, du är inte bäst// NÄR JAG ÄR FÄRDIG MED DIG LÖPER DU IVÄG PÅ EN HÄST!// Vafan du tar ridlektioner med din pappa// Du är 24 år hitta nån jämn nån gång att battla!// Du fick kuk av chill och metra// Nu möter du studs inte värt att försöka// Jag menar överdriver kan du säkert förgöra// Men här mot mig får du något att göra// Visst jag förlorar mina battles men jag är tolv år// Vad förväntar ni er? tillskillnad från john kan jag iallfall gå!//
Chea chea, kungen är här från linköping dissar överdriver tills att han blir pissnödig din jävla fitta du får sparkar i ditt pannben och smällar i ditt face så att du får besök av tandfen Du snackar om JohnBlond, men borde bara stänga käften För när du är i den åldern kommer inte du va bättre Jag är trött nu, vill inte dissa dig längre Och det enda flyt du har är när du pissar i sängen yo johnblond!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Studs & Överdriver Jag drar en diss till hiphopens piff o puff ni är båda lika keffa, så sluta spela tuff ni tror att ni bra men kan ni bara lägga av? jag dissar bara er för att jag har gott om tid ni dissar bara mig för att ni inte har nå liv överdriver de är sant du borde inte battla mot mig jag drog in studs i de hela, japp ja drog fan in en tjej om ni kokar ihop något så kanske de blir bra chansen är inte så stor men om vi bara väntar nåra dar så kanske det blir ett bra svar jag hoppas ni förstår att ni måste tänka till ta inte farsans tanke gen, nej då blire de bara fel att rimma o dissa de är inte er grej så tack o hej från mig nu ska jag träffa min tjej
Okejj , c4d jag tar emot ditt tips, och lämnar whoa :-)
Men men det här blir mina sista rader på whoa! Vafan har c4d en tjej det är nått jag missat// Och gussti jaa... han sitter när han kissar// Chill lever på hajpen och han är 17 bast// Och johnblond lämnar whoa på en kvast// Och överdriver du är jävligt ful...
de va 2 jävla barnrumpor att va envisna!! / ja & topic dissar sönder er tills ni blir snea o grinar fucking kissmyror, sluta lek balla / ja sitter o lallar me rim o får ändå båda 2 att falla skrivit tung lyrik sen 1998 / överdriver, du e riktig råtta, o du studs, du är en fitta som sitter på pottan jämför aldrig era skitrader me mina som e gjorda av guld / ja pullar din mamma o ser till att du får betala hennes skuld ett mixtape gjort, första skivan på gång / ni småpojkar vet inte ens hur man skriver en sång varför sitter ni på allvar o tror ni e på min nivå? / topic kan avsluta detta blodbad me lite mer rim o så.. snälla nån! lägg bara ner barn, 12 år o leker eminem för du har en skiva me han + affisch i pojkrummet haha.. ska man skratta lr gråta??
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Dissa småbarn det är jävligt skoj Studs leker G men diggar backstreet boys Ja läser dina rader högt och inse att dom låter cp medans johnblond har en skärpa som en HDTV Och c4d du blir keffare för varje rad så bara steppa upp mot mig, du förlorar dina andetag För sanningen är att topic han är skitfin Så studs lämnar härmed whoa , han får skjuts av en likbil chea chea
Asså john -.- med tanke på att du satt och tänkte på den där dissen i ungefär 1 timme sanningsenligt tror jag :) så var den ganska dålig :)
LOL! som sagt,, blodbad.. fina rader mannen =)
thx dawg :) studs, vi kan ta de här i en egen battle om du vill ?
Topic glider in med världens coolaste nyhet// Att johnblond glider runt och äter sig smygfet// För alla här på whoa vet att johnblond är överskattad// Han trodde han va bra mötte chill och metra och blev överraskad// Nu sitter han i sitt rum och gungar fram och tillbaka// Han dissar mig för ja är 12 år dags att berätta vem topic hatar// Och vem han älskar han älskar nalle puh men hatar häxan i snövit// För alla vet att topic säljer sitt bajs på mega LÖS VIKT!// Och johnblond för fan håll käften om din skiva// Du är 24 år och skriker och skryter som en diva// Fan nu ska jag knappast överdriva// Men du battlar mot fish och blir likblek som en snödriva// Och en till sak jag har att säga efter 3 äldre mot 2 yngre// Så känns whoa mer än hundra procent tyngre// Fatta ironin i sista raden :)
Och som ni såg så vare bara 6 minuter emellan dem, så inse, att jag skrev det där på 6 minuter är ett fakta :) Men men snart försvinner min gubbe! :)
Studs jävla snorvalp du borde bara suga kuk eller gå o lägg dig för att disneydags har slutat nu Lär dig, feta hårda rader det är sånna som gäller men du är fan för liten för gångertabellen Att du ens vill dissa mig, du borde nästan skämmas Du kommer ingenstans, du är blatte jag är gränsvakt så vem som vinner, det är solklart Säger som JohnBlond, du har drunknat i ett blodbad gå o lägg dg nu , snorunge
Jag är ingen snorvalp för jag är en människa//
Oh jag är ingen blatte och din flickvän smakar ättika//
så vem som vinner, det är solklart// Säger som JohnBlond, du har drunknat i ett blodbad //
Och disneydags har inte tagit slut för det är ditt
liv på film// I barnprogram så finns det inget blod så jag hånar
ironin// Oh feta hårda grejer är vad som glider in i din mamma//
Och jag kan visst gånger tabellen 2*3 är mer än en femma
tog mig cirka 1-2 minuter att se att du hade svarat så 6-7 minuter tog den där :)
Hmm... jag gör ett nytt account när det här försvinner och kontaktar dig då :) sen tar vi den ;)
Förra dissen knäckte dig, ja märkte att du stortjöt o du snackar om min mamma för du är född i ett provrör o det är ganska dumt av dig att låtsas du är hotfull Dina kulor har inte ramlat ner och lillskit du är oskuld Så bara lägg ner dina bögrader Ja slår vad om att du får kuk av dom i högstadet Så bara fatta att du borde hålla käften Ja pallar inte mer, JohnBlond får sköta resten knip käft nu snorunge
Haha ni ger ansvaret till varandra// Men äre så här skiten ska hända?// För jag menar 2 vs 1// Lär ju sluta hemskt// När fishy tar över// Och jag blir eran bödel// Så buga er för mig// För jag är eran kung och ni är motherfucking gay och det här är är världens längsta och snabbaste rad för den går lika snabbt att säga så buga er för mig när jag säger det era sopor ni kommer våldtas utav en 5årig brud!
Topic Idag 19:34 va spelar de för roll om du skriver snabbt när du skriver kefft? Jävla snorunge, ja funderar helt seriöst på o söka upp dig o slå dig hårt Hittade det i min inkorg :) Jag tkr inte folk 6 år äldre ska hota 6 år yngre bara för att dem blir riktigt jävla förödmjukade....
hahahahahhahahahahahahah asså de här börjar bli fööör roligt
Wack ass rapper said what ? hahahahahhahahahahahahah asså de här börjar bli fööör roligt Det var vad han sa :-)
Jaja jag måste käka middag :-)
i din ålder kallas de kvällsmat =)
HAHHAH! ok nu ska ja slakta hor barnen eeen gång för alla, sen kommer dem aldrig ens logga in på whoa igen..
rip it JB!
studs, du tror på allvar att du e grym!! / jb + topic skär upp dig i småbitar så du slipper sy stygn äter dig till frukost, lunch & middag / stick tillbaks dit du kom från ditt misslyckade kissbarn börjar bli fett less på dessa snorungar / jb & topic e grovt tunga, studs har bara för stor tunga kan skriva 16 bars, 24 eller 32 / allt skit du skrivit e fan överdrivet lätt att slå! kom in på whoa när du kan leverera låtar av min kaliber / ja lägger ut små kaksmulor åt dig som du finner på stigen lilla barnrumpa, du får inte va ute till 12 på helgen / ja kör hummer grabben, eru snäll får du kolla på fälgen hur orkar du ens skriva allting? / lovar att du e för dum i huvet för att klara dig till andra ring du går i 6an, de e då man frågar chans / klassens snyggaste tjej skulle aldrig nånsin gå me på en dans fatta detta! ja e oslagbar / säger de IGEN.. de här börjar likna stockholms blodbad till horbarn ..
hahahahaha tungt JB! Bra lillgrabbar, ni kan lägga ner nu :)
johnblond jag har så många rimmar men det blir ordval horbarn din kompis hälsa att du va sötast under 2008's skolbal jag lägger mina rader så fint det går kompis så till sist är det bara ditt namn som återsår tjockis du låter hård men nånting, som överdriver har kommit på är att det enda fight du vart med i är att stoppa kompis bråk
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
Topic sluta slicka hans röv för i helvete
Vet du vad vi gör? vi bjuder över dom på en lättöl så slocknar dom :P
John du är jätteblond inte bokstavligt talat// För alla vet att dina rader är ostavligt stavat// Jag menar du är inte smart// Nu möter du en krigsveteran!// Och jag möter ju åldrande topic// För han är lika ghetto som hans sovande kompis!// Fan ni är det sötaste par SKOR jag sett// Knullar varandra på närmaste toalett // Jaa nu ska jag få topic nersteppad i marken// För alla vet att "Freddeman" är lagen Och för fan håll käften och sluta försöka skrämmas// För im tha mighty fish går inte att Förgöra dags att hämnas// Du den äckliga topic det är dig jag beskriver här: JAG TYCKER ATT JAG ÄR JÄTTE BRA OCH I JOHN BLOND ÄR JAG KÄR :)
Din mamma är din syster, yo! du är redan död lille skutt :)
så.. har ätit klart o städat rummet nu.. håll koll på klockslaget så ska ja slå rekord.. fan va trött ja blir på pojkarna asså! går inte ens i högstadiet o leker erfarna mc`s.. men ok.. ja kör nu..
studs.. du måste fan ha blivit för sent! / din morsa torkar ditt arsle en extra gång för att se till att de e rent jävla nolla, dax för dig att ge upp, se upp / för i mina ögon kommer du alltid va en feg mupp som ser ut som en fet tupp iofs har ja inte sett dig, om de va så hade ja fått men för livet / mina rim krossar allt du nånsin sett blivit skrivet varför e du så envis när du e sämst?! / du e en körgosse som e stamgäst när de e guds-tjänst du tror ja RAPPAT i 10 år, ja började SKRIVA då / mina rim gör dig så arg att du börjar slita i ditt hår skriver en hel text på samma tid du gör me en battle-text / tycker de e på tiden att du tar o håller igen din jävla käft vart i new york 3 gånger, de e din dröm / men glöm! horbarn som du blir dränkt o dödat i snön..
Joo såklart du får, jag ska bara kyssa din mammas son godnatt här :-)
jag möter Joooohn bluuuund// Han är en Duuumm Huuuund// Han får kuk (Uuuumm)// Haha ;) Steppar in och bajsar i din mun// Och skriker Fire in tha hole och du blir stum// För jag menar detta är fish som lägger freestyle// Du tror att du har hiphop som Life style//
shiiiiiiiiiit walla ja svääääär studs är väääääääääääääääärsta grym,y0!
Jag möter johnblond och det slutar på en dejt// Shiiiet efter att jag "dumpat" dig i sjön säger du hej :-)<3// Och jag slaktar dig xD
topic, att du är så mogen o nämner flickans namn.
jag tar hela cyphern, ni borde tillkalla doktor (konstigt) när vi ser omogna vuxna som johnblond och topic studs är tolv och bättre än båda två johnblond på whoa är som en mörkhyad i KKK "dissa personen över" det har spårat ur - som klockor på tåg topic är här som en prydnad - som skotthål på tåg skriver oseriöst, men behöver inte lägga tid... till nästa jul kan ni omogna jävlar önska er ett bättre liv...
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
men bara för att jag följer whoas regler// Och jag tänker förihelvete behålla heder// Du tar inte hela cyphern för fucking fish är tillbaka// Slungar fram ett barstardspjut och låter dey smaka// Ska jag önska mig ett bättre liv?// Kompis jag har redan ett i reserv, din familj!//
johnblond P24 24 år och skriver keffare texter än studs din kakerlacka du kliver in i en cypher och battlar med dina papperslappar du är lika pinsam som feminister och extrema nazzeblattar så lägg till dag för avrättning på din tomma jävla almenacka jag älskar stanken utav blod vid det självaste utgjutandet se nu hur jag fullständigt knäcker den här jävla kuksugaren jag tänder eld på byggnader för jag är en galen pyroman sluta säga att du är bra på det här din jävla svage mytoman
Zittla - The Fatal
haha, kul att johnblond bytte cypher för att han blev dödad i den andra. men kul för dig att du hittat en till utvecklingsstörd att umågs med (Topic), har hört att sånna dras till varandra :) följer er dispyt med Studs med glädje, skitkul att se två vuxna män sitta och på fullt allvar bete sig likadant om inte omognare än en tolvåring. riktigt underhållande att läsa faktiskt. och om du namedroppar mig nu john så hänvisar jag bara till "rimma av dig cyphern". slösar inte fler rader på dig. nu ska jag tystna, plocka fram popcornen och gapskratta åt era följande inlägg :D