Hanut ska du försöka dissa mig när du inte ens kan stava till mitt namn? de är fan en skam, att en rappare som jag ska ha fanboys som försöker dissa mig du säger att jag är 12år o att jag inte fattar ett jon o är en klon med en med en makaron? hahaha wtf man, kom med nå bättre. Jag kanske inte blir ihågkommen men de är fan bättre än att bli ihågkommen som sveriges sämsta rappare, fattare.. du är fan sämre än stanislav o han är en tattare sluta upp nu innan ja klappare.
Jag kallade dig cd4 pga att du är hackig som en gammal vinylplatta.. men troligen vet du inte vad en vinylplatta är i med att du är född på 2000 talet :)
Fmusic P19 jag läste din text och fick en stupid indikation meningslös som att utsätta civila för visitation jag är kall som is och totalt het som liniment jag är med i kören, du blir inget mer än dirigent det är patetiskt som att rimma jafari med safari jag är shonnen som späder ut bacardi med vaccari jag knäcker dig fullständigt på under en minut ditt verk var någorlunda udda och difust inse fakta mannnen jag är ett rubbat psykfall jag tröttar ut dig som hundra fyspass varje gång du ser min skugga blir du skitskraj du står chanslös som en mört mot en vithaj och är typen som står på plattan och skriker sig hail du har ingen framtid för du blir som sagt snubben som aldrig får något skivkontrakt detta trots att du har en och annan skitkontakt // Jafari
Zittla - The Fatal
Jafari. Du snackar om skivkontrakt och ditten och datten När du egentligen borde hålla käft och fixa mitt kaffe Jag vill ha det svart, ingen jävla mjölk eller sockerbitar Jag ska visa, ditt jävla miffo, hur fan man gör en posse-skiva Och hur fan stavar du dina nazistiska budskap? "sig hail"? Du är en sån som "ramlar" från hustak Nyårsafton? Du pussas med brudar på tolvslaget Medan jag lever loppan och går loss med mitt Colt-vapen
Jafari. Du snackar svammel, du snackar indikation detta är inget utopia - detta är en civilisation hatar rap om vapen, typ som scrotum som nämner en pistol det enda vapen som behövs.. är en flickvän med blodstörst.. och inget praktexempel från jafaris håll, alltså inga tjejer utan bröst.. jag höjer min röst, och din rumsrena syster söker sig till tröst ny fyller jag ut min sista rad, bara för att det skulle vara 8 bars
Hanut, dina åtta bars hade inte krossat en fluga Hade du varit spökskrivare hade 32 rader kostat en tjuga Jag brottas med tjurar och jiddrar med säkerhetsvakter Eller var det tvärtom? Skitsamma, jag tävlar i battle Jag möter vem som helst, när som helst, hur som helst Sluta whina på pistolrap innan jag skjuter dig (xD) Hanut, du åker på det, jag dränker dig i bollhavet Och fortsätter hångla med min pistol på tolvslaget
Jag möter, ja, ja, jag möter scrotum// En kille som haft lite för mycket otur// Han möter fredde tha fish så jag trycker han i röven// Jag vänder dig om och smäller till dig med högern// Yes du hörde vad jag sa nu stickeru fattaru vaasaa?// Ja du flyter lika bra som rigall skeppet vasa// Och nu när jag är här så skriker jag GASA!// Du blir dränkt i en gaskammare vilket under// Knullar din slav Hanut och sparkar han en gång i sekunden// Yes , och näru för första gången kommer kicka på ett beat// Hör du ah ah och får bonge, men vet du att det va din morsa din skit?//
studs, smuts, avskum och patetisk individ kludd, pust, asdum och analfabetisk individ. Sådär, där har du dig själv sammanfattad. Såja grabben, ta dig nu samman och fatta. Du kommer aldrig komma någonstans. förutom i scrotums stjärt? tryck han fan någon annan stans. homofob? Nej, men för guds skull. Att knulla en död hund? Det är sjukt mannen, sluta upp med sådant där öööh dumt? Fattar inte ens varför jag skriver detta. Man kan väl säga att jag föll för stundens hetta. Vad som än händer, så är jag en bunden etta. Så tillbaka till dig studs, detta ska väl underlätta.
"Is that art? I don't know, I'm not an art critic. But I can sure as hell tell you that it's a crime!"
Först o främst, Hanut : Enkelt att komma o va eftersmart o komma på undanflykter ;) Du våga inte ens svara.. pff Ganska: Varför måste jag möta en bög som låtsas va homofob när han gärna står med särade ben o visar upp sitt hål jag passar micken som din flickvän hoppar från kuk till kuk ärligt talat grabbar har ni sett hennes hängiga buk? hon är ganska äcklig så ni passar ju riktigt bra dra vapen o skjuta er är vad jag ska c4d has left the buildiiiiing lämnar kvar ganska o hans kallsongsfyllning
ganska, din jävla transa , snacka om att du dissar dig själv , gå och döda dig själv med en hink, din jävla flink , Du säger att studs inte kommer någonstans , men mannen , jag tror han kommer längre en dig, för du kan bara komma till stockholms grill (fattar inte varför jag sa det) men spela roll , jag äter dig som en räkmacka , god och glad, precis som choklad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Syntexxor p16 är det ditt namn?// Jag har inte sett nån som dig ro i hamn// Jag menar... du backar mig men jag slaktar dig// Du är bara en tjockis som aldrig vart med en TJEJ// Yes yes syntexxor kan inte ens bli en flickidol// För hans andedräkt har upfräschats av tusen läckerol// Men efter det så har han indränkt sig i olja// Flink...Flink...Flink...Flink...Flink...Flink...// Vafan jag slår rakt ner och du blir blind// Yes jag är 12 år och längre en dig din tönt// Yes jag är bäst du är en tönt som äter upp ett kök//... XD
C4D Låter som en robot från star wars// Om detta är rond ett är du IFK Rapstarz// Och jag är dem som knullar dig din retard// Yes för fish är tillbaka för att slå dig med punches// Men vet ni vad c4d ... han är förmodligen singel// Jag menar har nån sett hans profil?// Lika nödvändigt som nästa bar for real// B B B B B B B B B B B B B B B B B B// Om ni tycker det va nödvändigt att skriva två rader// Jag gör såhär med er då: Jag äter upp eran koranen// Glider iväg ut och slaktar sedan c4d SÅ FUCK YOU// FÖR DETTA ÄR FISH MOTHERFUCKING WINNIE POH!//
Studs , Du är killen som bangar för att kyssa din flickvänns mamma mitt i pannan , för att säga att hon är bitchen av dem alla , Jag säger bara som det är. detta är inget mer en sanning ,
jag säger öppna dina ögon och se att du har fel
för världen är sjuk . och du gråter för du har lika
fel nu som igår ,
för vissa dom gråter , andra dom ler , men ingen utav dom två parten värkar vilja se , hur jävla mycket fel du har
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
scrotum P18 sluta feltolka min texter din äckliga kackerlacka du är fan lika pinsam som aggressiva nazzeblattar och kan inte battla utan förskrivna papperslappar jag hoppar på dig bakifrån i den hemska natten och du blir styckad med kniv av den svenska blatten kom till insikt och fatta att du är den sämsta rappern sluta kräva saker och kom till insikt om girigheten din kuklängd är det närmsta du kommit en nio millimeter // Jafari
Zittla - The Fatal
Dissar som handlar om "skjuter dig" eller liknande är bara så 1990.. eller om droger eller annan skit ingen sysslar med egentligen.. grow up
Hanut tare lungt njut och tänd en fet blunt Eller stäng ögonen och var tyst och spela inte risk För din ghetto värld på skärmen försvinner Du känner hur din ilska startar och den brinner Du skriver och skriver det tar 40 minuter Behöver inte gå på dig skickar dig rakt till akuten Med några rader som berättar att jag blev less På din attityd och hur du är keff
du är inte kompatibel, inte helt fullständig jag dödar alla tvivel och blir helt o-ändlig WW: world wide; tragiskt feeeeet VH: the world is mine: för stek heeeet Ser du C:et? Står för Captain! Är du analfabet? Jag sa att det står för Kapten! Jag är så mycket före dig, med hästlängder! Du är tjock&gay, gillar kuk och sperma i enorma mängder!
vh P19 du är ofullständig och mindre kompatibel våga inte dissa jafari och det kompaniet dissar andra för att du själv är homofob du är tråkig och fruktansvärt monoton du knullar feta bitches utan kondomer krossar dig med adjektiv och pronomen du består av enbart ben och kroppsfett glider runt med knästrumpor och korsett // Jafari
Zittla - The Fatal
Du är en bitch och blir knullad så jag har inga invändningar jag infriar andras och mina egna alltid lika höga förväntingar har lite fobi, märktes när du senast for förbi du dödas av min vindpust; men jag har alibi kan snacka så du fattar: walla habibi jag kontrollerar dig som Chuck Lidell gör i cagen trots det.. så kan jag tänka utanför boxen så, jag allt detta avslutas med att du får en box lEeen
VH står för VILKEN HORA// Och i am tha fish du borde ha förlorat// Folk som fortsätter med cyphers fast dem är 19// Kan förklaras med att dem kallas för miffon// Jag menar. kolla vh en inbakad potatis// Och 16årige syntexxor ser ut som en kvadratisk// BÖG Har ni inte sett hans profil bild?? Jag menar bumbibjörnarna där har vi din favorit film!//
Jag rappar från en flott våning, mic-fuckar en tolvåring och bitchslappar din mamma, en avdankad porrskådis! Min rap - en konstmålning, din rap är som konståkning.. Mitt på isen ser man dig i silver-tights, bögig och långhårig! Du kallar dig fish.. okej. jag fixar så du hamnar i kambodja och du får bubbla i fritösen på något hiv-positivt McDonalds! Mina rim är som en muskel.. fast jag har inte nån motorik .. så du kallar din självbiografi: "Mitt liv som komedi - hiv positiv"!
Jag tyckte jag hörde något, var det du din slöfock? Du med en penis som brukar vikariera som en fjärdedels ölkorv Jag är han som alltid strävar efter att vara nedvärderande Medan din skit låter som om det var hack i cd-spelaren Man fattar inte vad du snackar om, med eller utan tolk Du är en sån som firar julafton på Lunarstorm Sluta snacka kompis, det är nog bäst att du stänger din flabb För du möter tusen personer bara du nämner mitt namn
aii aii aii scrotum dissar en som mic-fuckar en tolvåring// djärvt och modigt av en som liknar en funktionshindrad tonåring// whoa´s avföring, sånna som du. Visst är du en enstöring// sitter hemma utan vänner utan stolthet o heder// i mitt land skulle vi spotta på dig, kalla dig peeeder// så spara på din heder sluta tro att du kan spotta// ta bort dig från whoa, kom igen snälla gör oss stolta...// piiiz out...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
c4d du är liten, smal och krokig som en makaron våga aldrig tjafsa med jafari och hans bataljon jag skjuter ner din trupp med en skaplig missil och hugger ner dig och dina med en trasig vinyl ingen i den här battletråden är i klass med jafari du vore peter griffin om han drack mer bacardi dina rader är mycket tråkiga och helt sedvanliga skriver saker som inte rimmar eller är flerstaviga // Jafari
Zittla - The Fatal
Du är en vanära som får dina nära och kära att öppna flaskan och börja förtära Du snackar om bataljoner och kompanier men sitter själv, lever i fantasier Inget du gör är skapligt, du skjuter ej missiler allt du gör är lagligt, du är död som fossiler i mitt liv använder jag dussintals av patroner du är fattig, så det enda du äter är makaroner
Jafari You got a pussy between the legs, you bitch by definition I brought you more heat than Gordon's kitchen as a mission Rappers'R Us all about Rap, my rhymes click clack you like a gun clap Tick tick like Royce, my whisper would be a stronger voice than your noise By choice, you lost already, I stand steady like M.O.P. Got you fake rappers on the run like (a) Jay-O Felony, remember me For generations to come as I bring you Aggravated agony freestyle circles around rappers like the mic was a wheel fuck Shaq and Krs, Ice Cube because I am man of steel, B-Reel Otherwise I school ya' punk ass like a christian detention
I be around, just out of sight
Gör ingen storsak utan av detta utan jag dissar dig utan orsak/ För solklart så är du uppenbart en snubbe utan skoskav/ För du har, ingenstans att gå och dina fötter de är små/ Och du lämnar aldrig hemmet även om himmelen är blå/ Du är en översittare som sitter inne på uppesittarkvällen/ För bingolotto är din grej och smuggelcigarreten/ lika återanvänd som rimmet jag nyss la här svart på vitt men/ raderna är intetsägande som dövstumma vittnen/ gonatt
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Pojo Fail att bajta uppesittarkvällen/smuggelcigaretter.
Pojo P20 jag är bäst, du är sämst, det är ingen smaksak bäst du inser fakta mannen det står glasklart du sitter på kvällarna och skär dig med rakblad du lever på motivation och denna börjar avta du är inget annat än en pinsam liten pratkvarn sitter och snackar om fotstorlek och skoskav du är fan bara ett ett missanpassat horbarn jag glider in på whoa och skapar ett blodbad // Jafari
Zittla - The Fatal
Jafari din äckliga mupp, jag slaktar dig totalt och verbalt, precis som en terrorgrupp// Lägg ner din verksamhet, det är ju bara pinsamt, när jag hör dig är det en våldtäkt för örat// Att kalla dig bäst är ju bara skitsnack, du är en sån på plattan och med en hårfärg som schack// Ett emo, det är du och det kommer bara buller från dina trumsolon på familjens kastruller// Symfoniorkestern - har tagit whoa med storm när "jaffe" spelar fiol är det som en enda sorg// Kastruller till trummor och som pinnar har du påkar, dina armar är fioler och du har rakblad till stråkar// Detta är nog min första cypher så att, go easy on me boys! =D Btw, det var inte meningen att härma dig med rakblad och "emogrejen". Tänkte dissa en snubbe men sen såg jag att hans inlägg var för nästan ett år sen, haha.
Tjenixen, jag ser att du är ny på whoa// Du är jättekass så du kan kalla dig själv för hoe// Jag menar kolla, han dissar en snubbe för ett år sedan// Han är lika dum så att han är dum nog att gå redan// Ser ni inte? han sticker fan nu, kalla mig inte fanatiker// För alla vet att det är du som slickar på potäter som äter gabriel...
Studs kan fan ens inte rappa för fem öre jag rappar med 50 cent om jag känner före jag är varmare än mina stekheta element jag är mer konsistent än cement vh har varit på denna sina i 3 veckor redan så haglar det ner tackord Studs: hur går det med oskulden? har du fått fittan din fylld än? Din rap är så larvig att jag blir sne signar upp dig för en 5års karabé.
You rappers shook and get shaky like Fredo when I bring heat People speak about skills but non prooven, I am using My ability with the mic to hunt you down like a killin' spree Got ignored by Jafari because my saliva deadly like venom I just bring flavor to this dope shit like havin' coke with lemon Nobody knows you, nobody heard about you You sound original like a Diddy remix, nobody feels you, no press play no stress hey, only may day may day for this punks Shit smells bad like a skunk, I tear shit down like a Shaq dunk Crunk Jon up with Lil sound of your Bow Wow sizes Hell rizes of the sun set when Big Issue gets on the set
Jag tror bigg issue needs a big näsduk för du börjar gråta som en liten liten dvärg för du har korta armar o e ett sär o de e ju alltid jobbigt förutom för snövit som tycker de e skojjigt min snopp e lika stor som din arm o min snopp e liten, så fan va liten din arm är! Ja pillar mig i näsan med ett finger men du gör de med hela armen därinne. fan du e inte klok sörru du e en liten tok hörru så tagga bre bort till sumpan innan ja sparkar dig i rumpan
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged fan vad sorgligt med rappare som trodde de var vassa egentligen, kassetband vs. cd, ni ar lika kassa, en massa av folk, borjar bli drygt o vara hiphopens tolk om din moder vore en lararinna sa skulle d alltid vara haltimma du ar ute o simmar bland hajjar, denna beef, jag borjar inte ens lacka fatta att dina skills ar tragiska, skrev detta pa fyllan, rimmen ar magiska trollar fram en kanin ur en hatt, dina skills, fan snigel fart kommer ifatt
BigIssue P23 Att du inte kan rappa, det är redan kännt som att du skulle ha knullat, de har aldrig hänt tar fram mitt rimmblock o verbaliserar problemet du kommer inte gå härifrån utan stödbenet att du inte lackar kanske är bäst för alla du kom fram till mig o ville ha min autograf men jag bara skalla att du inte vet vem din pappa är de är vida kännt din mamma trodde hon använde skydd, hon ville inte att du skulle hänt jag är ledsen att jag är den som berättar sanningen men gå och gråt, gå och dra i kuken med handen igen Nu ska jag sluta, jag har fått besök hoppas inte du svarar, de är inte värt ett försök
c4d (vad äre för namn haha) skicka hit honom jag döper han sedan löper fram till köpenhamn men när c4d köper lamm försöker han fram fram till toppen som ingen annan fann du gillar barn-filmer och sett om dom inte mitt fel att du brukar runka för elton jon
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
överdriver.. vem e du?! vart kom du ifrån? / du kommer aldrig nå upp till john blonds nivå steppa tillbaks till den håla du bor i / du e en stor skit, om du har brass baxar ja en stor bit kickar rader på en grov beat o förnedrar dig hårt / försök inte göra min grej, för dig hade de vart förvånansvärt svårt
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Du kallar dig John Blond, Mannen med kort snopp- Keffa rappare på whoa, Ah det finns det gott om- John Blond vilket namn, Hur kan man kalla sig det- Du är det sämsta jag hört, Synd att sanningen sved- Aha du baxar brass ? , Okej ditt pundar barn- Och efter du runkat klart så kan du knulla bra, ditt dumma as-
john blond e bland dem bästa smeknamnen på en rappare / medans du borde erkänna att du enbart e en stackare ja baxar inte brass, ja säljer skiten till din mamma / så fort du går upp på scen börjar du s-s-s stamma behöver inte runka, har brudar som hjälper till / vi kan battla live när du vill, mina rader får din kassa digital-klocka att stå still
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
John blund: din tur är slut nu, din jävla sagofigur du har inget att säga till om, detta är en diktatur om jag vill sätts du bakom lås och bom, i en bur du kommer aldrig kunna ge svar på taaaaal för jag är gudomlig och pissar i den heliga graaal håll käften och kolla när jag din syster taaaaaar
Johnblond har bara ojämna rader// Och vh ... look im your father// Jag menar meynel as - barn// Det blir så att du blir gasad// Och vh du är mitt mål// Så det blir inge svar på tal sådeså//
Studs: Du orkar inte ens äta ett helt mål på max och på varenda rim du lyckas lägga haru flax slut
= tur
Okej, så jag har tur på mina rader..?
jag brukar säga saker som inte världen vet inte mitt fel att johnblond är större än sin lägenhet (kolla hans whoa-bild) studs tog er faktiskt hans rader va tjocktfett du snackar om hans mamma medan jag säljde din mamma på blocketjohnblond kan bara skryta, skriva o gråta inte heller mitt fel att det går fel när du länkar dina låtar.... MANNEN!
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
Topic glider in o ja rappar de cleant du blev inte tappad av doktorn, du blev tappad med flit så, bara lägg ner din kaxiga stil du kan inte skriva i cyphers o inte rappa på beats så dyk ner i rimlexikon o lär dig kickaöverdriver , din jävla fitta men att säga att jag är kung är ingen överdrift fuck you din hora, nu går ja o röker spliff
topic & ja slaktade sönder överdriver + studs / 2 småpojkar som knappt lärt sig skriva me tusch vikket skämt, från ingenstans dyker de upp massa dagisbarn / ni skickar låtar till folk på msn, dem svarar: JA JA JA dem vill inte lyssna, ni borde va tysta / ja lovar att båda 2 e totalt okyssta flera rim langas av john blond / i denna omgång ser ja till att skicka er ändå bort till hongkong fucking bäbisar! lek inte vuxen o tung / du har ingen användning för den ändå så ja cuttar din pung hållt på me hiphop längre än ni levt så sluta lek / utan er skulle whoa kunna luta sig tillbaks, njuta o le OJOJOJOJOJ! håll ba käften nu, för den tar ingen av er.. lägg inte ens ner tid på o försök kids ;)
props johnblond