Studs hoppar in läser min text bäst för er andra att jag verkligen är sämst Bzzzzzt stryker stungunen mot ena halsmandeln jag är sämst i landet, du är bajsmannen Det är extreme battle ingen platts för er svaga Så jag för er talan "TILL ETT BÄTTRE SVERIGE, EN BÄTTRE VÄRLD" Där studs kan vara den han verkligen vill vara Där ja röker bra weed studs njuter av att va dragqueen Där jag glider runt och lägger fet rap till FLATBEAT Du lägger raka punches dom kan lika gärna slängas För som en normal person så kan jag faktist svänga BREEH!
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Så du kan också svänga?// Va sägs om detta jag tar dina pengar// Nu tar vi ut svängarna som ditt humör// Skickar ut dig till atmosfären du lär inte bli hörd!// Vafan nu blir jag lack... för jag har aldrig sett nån sämre// Du lägger bäst/sämst shit the same nu fåru ditt anal större!// Shiiiet du blir bara knullad när det är på ett beat// Du spottar inte vitt, och jag spottar på en skit// Det är du ditt cp du lär aldrig nå upp hiiiit!//
Studs, Jafari, Johansson mm... This whole showing of mad skills just be funny When rappers tried to show of mad bling but stay without money Studs Johansson are more stiff than a dummy This whole thread tried to change the keystyle game (hah!) Tried to maintain fame but always change their lane Battle with to much emotions involved so I give em' pain Stay the same , spit this saliva that burn you like Dragon's fire You better of to retire , you got no sound, so you don't even sound lame You would bring only Swedish emcees a lot of shame So I got to aim these lines that come like nines , to your chest So hard they would put holes in 50s bulletproof vest , don't test ! You do not impress, so I go on a lyrical killing spree For all rappers who thought they stood a chance battling !Me! Actually , especially not in the era of aggravated agony Don't be mad if I swing at you all drastically Won't even give you time for your first move, 'Panicking ' So don't run home to the block, your crew couldn't box Don King So you and your lady friends better of singin' Because I'll come out with a flow so hostile Body will be layin' dead before reaching to a hospital Tom Cruise would tell you, Battlin' Issue is Mission Impossible Can't get women in your new Adidas kicks, guess everything is impossible Don't even dare to answer me, I came armed and ready Hold my mic steady , freeze you to death like Iceman Die like Stan , so its not even-even when Me Vs. Studs and Jafari fight gets on When the Mic's on just call me Mic Tyson , that's why you sleep with lights on Right On ! for my metaphors and you bit of a piece like a Hyena Your job compared to your rap, both are fake like John Cena Don't even reply, its obvious that you can't match this You got it backwards , you sound original as a Remix Cut your both legs off, you still don't stand a chance like indians in Phoenix
I be around, just out of sight
Yes... Jag förstod inte kan du ta det på engelska?
Jag lägger en freestajl// Tar ditt huve lägger det main out// Du flyger out oh nooo!// Jag glider in... och pownd ;D
... Nu kmr jag att lägga en text... som du ... big issue inte gillar antagligen, den .. är din morsas :// Jag är lessen älskling// Men du svek mig räddsling// För du är en hora och är bara ängslig// Bara för att jag va en hora behöver du inte följa mina spår// Har du inte sett??? Att det va sperma som stina åt// Tyck synd om din morsa för hon är smartare än du// Alla vet att du är sämst så hon är bäst nu (In ya family like my cum)//
BigIssue P23 hur vågar du gå upp mot denna stabila rackare du står helt chanslös din feta lilla labila stackare så tänk två gånger nästa gång, din fragila rappare du må ha klädstil och mycket fetare kontakter jag kommer ändå att få det hetaste kontraktet du är fan inget annat än den lilla horkuksugaren jag är fan en krigare och kallas blodsutgjutaren jag och grabbarna är ett gäng festande kamrater du och dina sitter och skriver älskande ballader och jag minns att det var du som gästade fakalen / Jafari
Zittla - The Fatal
jag äger er. för jag är bäst när jag äger ere inge protest du är sämst, du, gör mig en tjänst? stick här ifråN!! vi gillar inte dej för du är en kille som leker tjej åh nej vi dissar dej!! en kille utan pille nu läger jag brakfisar!!! som saddam hela skolgården är i nu brand bombman!! här är jag, du kan dra!! fattaru?? annars kallar jag på gangsterligan ojdå!! jag är en gangster och du är pigan!! yeaaaaaaaaah man, i pwned you noob
det ända du representerar är ull som Represen-tanten
// YEAMAN
det ända du representerar är ull som Represen-tanten
Jafari vad fan sitter (star) du hemma och skriver (sager)?! Apan har flytt med Madagascar ur buren, men det blir ingen del 3 Apan ska skjutas pa en skottkarra bak och fram, ingen ide att be Far se hur manga trick du kan tankas dra ur hatten? Testa lara dig gora nat battre an dem skit line-sen, sen Bor jag lagga till att detta slutar med dig utan ball-sen, sen Bor du veta battre, att detta spottas frekvent ut nar jag ar bakis Freestyles som sankte hela din karriar nar jag var bakis NI trodde intelligensen satt dar NI ni leker med orden Sliter av dig benen som du anda inte hade pa jorden Du ar stor i munnen, forsok att spotta mer an vad du svaljer Du ar inte ens tvungen, homo-rapper ar precis vad jag sager Jag valjer, att lata dig ta segern i forskott Men du kommer langt innan malet att ha fatt ett nackskott Lagg allt du har i din pengar-pott Sa garanterar jag att jag tar allt, som i en Ocean's plott Dina lines hor inte samman som C.S.I. och forutspadda brott Det blir mer till godo har, for dig har tiden bara statt Mitt shit har gatt galaxen runt, lagger STAR BARS Ord som vager tyngre an ett bibliotek Lamnar er som smuts o aska likt denna fet Livet leker, ja for Jafari fortfarande ar ett barn Du har ingen breathcontroll jag kor pa som en kvarn Jag ar nagot galet bra, har fimpat dig langesen När män far mens sa vill dem inte battla den Mastare som lagt dem alla under sin fot Detta ar en R.I.P. for denna historia ar slut!
Studs kaxig brud ja, tar skit nej // kan du inte skriva nått bra, så jag tar åt mej ?// tiggit stryk ? hah, naej men du tigger om de // möt mej på gatan , så jävlar ska du få se // sett mej dödats, nej jag är full i liv ?// JAG SÄGER TILL ALLA ANDRA, KNULLA EJ MED HAN FÖR HAN HAR HIV // min vän? hah de kommer du aldrig bli // stick härifrån och ta ditt jävla liv // förort med slang? kan du snacka ditt moderspråk ?// Annars ska ja säga till en gay att du vill ha ditt livs åk! // hah lägga dom raka? hela du är för fan sne // passa dej nästa gång, du vet ej vem du leker me //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAHA. fan vad dålig du är på att rimma. helsjukt!
Blunted in stockholm
Studs tar alla mina pengar, slutar luspank & förnedrar sin familj som slutar skjutna Jafari tror han är rastafari och ganska farlig Pantad som vanligt haffad på safari som vanligt Snott en spargris från rädda barnen Medans johansson är det lilla rädda barnet Med men för livet helt vriden sen medeltiden Då mina förfäder våldtog dina förfäder hela tiden
Vem fan är han som kallar sig för Crue - den enda snubben som är sämre än sitt egna crew - jag menar ... han är ett en-mans-lag - ställer han upp mot mig hinner man inte se han dra - ärligt talat, jag måste sticka till bussen - så jag slår dig i nacken och du får pinnar ur munnen - du skriver dina lyrics på battle&cypher och tänder på tanter - och känner dig gangster när du äter från marken .. måste dra, FREDENS!
bla.
Crue Fett! Crue this is hardfelt, your hear felt kind of blue Lyrical genius, I am into women, so get of my penis I got to be the meanest, I'm the Boss dressing the cleanest When it comes to rappin' for livin' you just stay at the cleaners!
Crue you all fiction, you are wanted dead like Nixon You'll get it like JFK, because you are a plot, the album will not drop The only thing that will drop is you all lifeless, you mindless Like the Story about Elliott Ness getting Scarface You are simple to find as Joints in Amsterdam to blaze The new faze is taking form like shapes in motion graphics You can be all smart you want, you still walking backwards
BigIssue han är wack - nånting som han borde förstått för hans skriverier påminner mig om en googleannons skitliten och irriterande, den här fristilen blir penetrerande medans han sitter vid sin skärm med sitt desformerade ansikte som glänser i hans webcam när han tränar sin runkmuskel så hårt och så ofta att folk tror han spelar luft-trummor (trummer) jag slösar rim på min söta bitch med sköna cigg som leker bloods and crips över sin röda slips... jag vet inte skrev bara snabbt :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Spades joola, du ska akta dig riktning noga, jag hoppas att du förstår sen, För jag har fan haschat i 10 år len! Att dissa mig är svårt men, nu behöver inte ta min diss hårt vän, som om du vore Ron Jeremy För du ser ut som en flicka som ser ut som en pojke men är egentligen flicka, inte som remedeeh Cashen dom tas, och din guzz jag bazz Jag är aydeflipp! Fuck ainazizz! Fuck sammanhängande rader Jag kamma hängare bra bre Fäller ner din mohikanfrisyr Du är en mohikansomjagskyr, för du är gaygaygaygaygaygaygaygaygaygaygaygaygaygay Jag käkar dig som en Mn'm sen säger jag ge mig fem Men inte en handklapp, utan litet mer åt rökerihåll3t! I ditt äktenskap sköter ni hushållet! Med ni menar jag du och din själ Jag knullar dig i munnen, men utan nåt skäl Förutom att du skrev sist Softish, jag möblerar om ditt nylle som en fåtöljklädsel.
Blunted in stockholm
Gussti bitar naglar nu när vi andra backar spades du kommer att möta döden, alltså hades inte se döden i vitögat genom en pistolmynning utan möta oss irl precis som Carolina Gynning du kommer få hårda budord precis som i bibeln lika snabbt som du rullar spliffen möter du kniven dh dh dh dh
här har vi snubben som rimmar Hades på spades - och blir psykiskt sjuk som en galning med aids - känner du någon brittisk, så snälla häng me han - för ärligt talat, har du hört talats om engelska? - "lika snabbt som du rullar spliffen möter du kniven" - är det lika snabbt som när du ligger med din flickvän? - vill inte vara den som får dig att gråta - men när jag ser keffa lyricister som dig så släpper jag tårar - Seriöst.. ;o
bla.
hahahhaha nice! DREAMHACK!
Ey Hanut, din jävla horunge, utan mig skulle du vara ingenting! Så nu kommer dissen! Yo yoyoyoyoy, Hanut, din jävla böög Jag röker crack, men du röker papper och säger du blir hög Jävla fitta, det är tur för oss att inte CP är en smitta Och genom kikhål du gillar att att titta Men jag knullar tjejor in real life och det fort! och att bättla mig, blir riktigt jävla dumt gjort Du tycker om att gå på dreamhack med han som knarkar Medans jag lägger fin rap, och på dig jag sparkar Hanutten, plutten, liknar mest ett äppleskrutt len! Och du kan ingenting om hiphop, för du går runt flipflop Medans jag går runt med timberlands och du har en flicksnopp Jag har baggy bixor, men du har tighta bixor! Så du är inte en pojke utan snarare en chick, z0r Så nu får du smaka på fetaste dasen precis som om det vore laser Jag pumpar dig som man gör med vattenpumpar Och du har fucking knappt en rumpa För den är sönderknullad som om du vore jenna jamesson Snubben jag dissar är bög, men jag nämner no names, son. Eller jusste förresten det har jag redan gjörit Men nu ska jag få slut på ditt surrande för det är störigt Jag gör det som om du vore en mygga och jag en elektrisk flugsmälla från teknikmagasinet Och om han inte håller käft nu ska jag slappa det svinet Hanut då alltså, för det är som sagt han jag pratar om jag gör slut på dig nu, så varför tjatar dom? Men dina rader köper jag inte för fem öre som om jag vore en jew; sista dissen mannen, FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU!!
Blunted in stockholm
26 bars på en liten bög,
Blunted in stockholm
Gussti en nolla han snackar om böög med två "Ö" och CP visst, vi vet att du är Gay som tycker att Hanut är en heting backa bort för här kommer en tromb som glider, det är ganska smid hedde har mig bakom ryggen och barsen la han tight med finness och stil så vad ska du göra när jag dänger dig så lätt 26 bars förstöra, inse grabben du är knäckt din borsa är så tjock precis som två dubbel sängar tar häldre någon annan så de blir din syrra som jag gängar inget mer jidder mot en kämpe här på streets ska du dissa Hanut igen för att du är kär i han, shiit Nu vet ni hela sanning om han som kallas Gussti dissar du Hanut igen då kommer blir de bif, just de hur var de nu du snackar all vet , byr mig inte nu för jag röker weed här i min hydda dra dig här från whoa och sluta nu att mytta leker i sandlådan de gör du fortfarande blir de att du dissar mig, då säger jag de nu "de var berörande" ska jag ge dig en battle en gång till på dina rader yao, yao, som om du vore en drake på ett zoo twieee på denna transa and fuck you too!
fan... Jag är knäckt = ' (
Blunted in stockholm
spades_joola hehe, nice!
Spades we have Two Different Styles Our Styles are Too Different, Mics I get ill with So ill I make medicine sick, smash your head with a brick Because I don't play fair, there is no man I fear If I saw you die, I wouldn't even bother, I dont care You small like Lil' Wayne, you sound made up like T-Pain You walk with shit on your face like the Game I stand clear, Like M.O.P., got you on the run like Jay-O Felony People wouldn't celebrate your birthday collabing a ceremony When I am through with you, you won't even be a memory No funeral, no partners making a song like Spades Arr-Ajj-Pee (R.I.P.)
vill inte smutsa ner tråden... med det har aldrig hänt att någon gjort rätt efter sig och dissat mig... hahaha!
bla.
Hedde Let me begin, not forgiving whack rappers even as a sin You just a copy of somebody else, like Indiana Jones & Tim Tim I Shift + Delete you, you not good enough for a recycle bin You Shift like receptionists, because you hate what you do, so you try to Escape Me battling you, that could be concidered a rape You're not even a man of +BIG (B.I.G.)+ +Faith+ like +Evans+ That's why you stay rapping jibberish like Danish Clemens
Det var det SÄMSTA; som jag nånsin sett, det här kommer att bli dunder lätt för jag är alltid nr ett! Men snälla försök att ge fan att skriva engelska grejjer, nästa gång du är kåt försök ragga tjejjer... BigIssue är en fet mongolid han kommer stå kvar men jag har alltid kvar mitt glid. Men alvarligt,hur dålig får man va? är det svårt att förstå varför inte bara lägga av? Just so you know, nobody can stop me J-O-X is nat to fuck with.
Crue crashar in... Hör din steve urkle röst även fast jag inte hör den DANGER DANGER!! skriker stewe irvin Han är 14 år, leker fortfarande med turtles Du sprang, jag hann ikapp även med min handikapp plats du år sova nån annan stans inatt Jag ska klappa din mammas katt Du får en tusenlapp sattsa allt På att du kommer att dö samma natt Enkla rim ger en enklare start Så kom igen bevisa att du kan behärska en bra rad Vill inte läxa upp ett barn som bara har en dag kvar sen jag började droppa några enkla bars När du möter mig... räcker det inte med att blänga tillbaks passin over.. till någon annan som är blazad som fan
haha shieeeeeee..... *host* wazzzzzzzzzzzd
Till Crue kolla grabbar jag är här igen och då åker Clue ner och sen slänger jag ner Joxz dit också så att han får en kompis yey// men vänta jag kanske måste ta dit hedde så ni kan ha en trekant och efter dom där tre så har jag ett till fall han// heter BigIssue han har säkert ett fett crew och jag slår ner dom och blir klassad som helt cool
Djävulens Sal......
Till Crue och resten
Djävulens Sal......
lillboy blir skadad av min fingerborg du droppa 5 rader? nu försvinner dom Det finns ingen som är som lillboy2 Mötte mig och där åkte kistlocket på Medger, du är hyffsat cool med shyssta skor Sluta rimma för bara att du lever är krystat nog
Crue, slösar inte bars på dig för de räcker ju med att man säger ; SUG KUK! (Yy.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har for mycket skillz for er att ens dissa tebax Tebax till framtiden och din bild hade suddats ut Mer Mad an 'madSkillz' och 'madVillian' , kolla killen Blazar hela Sverige allt norr om Kiruna , ga forsiktigt bland minorna Jag kan se minerna framfor mig utan att dra D -EXTRA Linorna Stilarna ar manga, var av alla blivit bitna , ni blir kvickt slitna Precis som en o-skuld-sss ssslida , ni ar ju efter, helt enkelt blivna Skulle inte ens kunna vassa stilen om du vore blyertspenna Du kan inte steppa pa scen nar du darrar sadara med knana Ringen ar hogt upp, dar star JAG hog nog, Gudomligt stor En redig mick kontrollant , utfor varje show elegant Sa sant som att Crue hade skills hade Jafari en chans Han ar gangstern i klassen som inte kan denna gangster ord-dans Skiner mer an Glans , Javisst, mer vild an djuren pa Safari Gorillan har greppat micken och med knyten nave smashat Jafari Dar har ni Sveriges svar pa Soulja Boy , kladd gay som Cam'Ron Darfor sluta du bli Killa' nar jag dor med beatet som J-Dilla
Din crew ar baten och du ar kaptenen, sa ni storta mot denna Stora Iskalla Emcee som den som sankte Titanic, mina rim mer Fantastic an de 4a Mer Fabolous an de 5, kan du hiphop sa vet du vem, ser dig ute Ser till att du far bruten armbage och handen kluven som Tjuvar i Saudi-Arabien Kom igen, du ar en tont, freestylar till Arab Money Remix skiten Plockad sist i brann-boll Jafari din Crue valdes inte ens fram Sa du forsokte sta som en man, men du foll kvickare an mina fans som svimmar Du simmar in pa djupa hav och moter stora berg, allt maktigt stort som BIG ISSUE Punken ar dod, sa ar du, en javla BU! till denna javla 'bUhU' FUBU kladd rappare Fattaru finns inget efter jag lagt toasten pa Mackan, slakta han, fatta man Du kan inte FLOWA sahar flytande om du hade en elefants tunga Inga tunga rim kommer ens ut, MORDADE JUST HELA FUCKING TRADEN!
du hoppar fram och tillbaka och är inte konsekvent skriver rader utan mening och har ingen kompetens så tror du att alla svärord fungerar som komplement men det är ett faktum att jag segrar med marginaler mina stavelser är mer invecklade än svåra variabler jag har för fan en strategi som är bättre än amiralens och är mer hänsynslös än riktigt kallblodiga kannibaler du verkar vara argsint, kan bero på ditt orala stadium eller att din intelligensqvot är trettio i ditt totala kranium ditt liv består av att onanera och knapra osvaga valium
Zittla - The Fatal
BigIssue kickar på engelska för han missade svenskalektionerna att battla mig eller hedde - är som pest eller kolera du kallas dum för du snackar strunt och snaskar pung och när du läser mina texter börjar du att andas tungt för: du är kåt på mina rim, du är kåt på mig! och oavsett vem du battlar - så slår dom dig! jag vinner med stora marginaler din fjomp... förövrigt liknas jag inte med nån av namnen du sa då jag inte lyssnar på amerikansk hiphop pöss :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
im gonna slash and gash, cut another hole in your ass, I'll spill blood on the walls and play, tennis with your balls, if the phone rings dont answer the call, im gonna slit yo throught, fuck u like a goat, Peal yo fore skin off and make a winter coat. PEACE!
jag e sexig!
im gonna slash and gash, cut another hole in your ass, I'll spill blood on the walls and play, tennis with your balls, if the phone rings dont answer the call, im gonna slit yo throught, fuck u like a goat, Peal yo foreskin off and make a winter coat. PEACE!
jag e sexig!
Im so Sick and tired, off these second class rappers - Fucking kids that haft to use dipers from Pampers - they get stampels of my white sneakers hitti'n their face - burned out on the first base, kill and dump your body without trace - Im getting psyko, drop heavy banger tracks - im like the movie click, put the bullet severals times in your head ''feel on the blast from the past''- You're like a useless crackniggah from compton// mess with me ?'' I DO GIVE A FUCK like Paris Hilton// i put you on your place, youre a discrese, yeah they call me ''...'' an i make you shoke yourself to death with cake !!!!!!!!
johansson! 2008 är det året du föddes? Eller är det året då du mötte mig och förblödde? Och om du någonsin får ligg Så är det som dålig porrskådis med kodis Så du inte spräcker dig själv som jag spräcker din läpp med en smäll och en hård diss Allt jag skriver i dagens läge är simpla rimFör whoa är endå bara en samling av småbarn Som hinkar pils spittar skit och sniffar lim Johansson får ett plus i kanten För att ha knullat hundra arslen Jag går ut på lugnare vatten Käkar hundra lussekatter Försöker bli störst i landet"TO BE OR NOT TO BE" Säger jag med din mammas bröst i handen
Jafari Skarp dig mannen, du kan fan inte vinna detta Med KRS vid din sida hade du inte kommit etta Jag ger dig bars fyllda med slag, du la 10 rader Rimmen sa forutspadda att lasa din text ger mig spader Fan gor dig battre an Crue Johansson eller Studs? Du ska anda sopas undan som smuts Du har inte gjort ett shit sjalv, du fick alltid en skjuts Precis som Paris Hilton, vill vara en WHOA stil ikon Ar du ens mån om hur illa du later? Jag tolererar inte män som grater! Sedan gar upp pa scen och forsoker sig pa vaghalsiga stunt Som battla Issue, men det slutar i Vagor av en halshuggen bunt Jafari's Crue eller fyllda med knattar som Jönsson (Jonsson) Ligan Men du har ingen annan karriar som Leif Loket Olsson
Bigissue du nämner mitt namn, vilket samanhang För jag står utanför ditt fönster med en pansarvagn Allt du "HÖR" när du läser en text Är din näsa bli spräckt / av tryckvågen För det du läser är det värsta du sett
Gussti, nej jag röker inte på, doften av din syster i min säng räcker! och du skrev 26 bars utan rim, grattis!
Titta som han leker "crue" ma mannen jag ska visa dig mitt crew pass på dig och dina fucking 5 bars jag pissar på er alla fucking retards detta är shitet som ni älskar och du med ditt stora huvud sluta fjäska Sniper med rätt att döda dags att färga väggarna röda med siktet inställt på crue den kissekatten ska han mördas så som solen gör på natten sniper är tillbaka, bitches släng av er hatten av med hatten och ner på knä för detta är med motherfuckern som går loss med slagträ fucking retard här får du det lagt bar för bar.
Lojalitet.
vad sa du farsan? jag drar ut nackar jag beväpnar mig med k-pist allah hu akbar jag ska nu slackta och består av vredesmod häller syra i ditt nylle och begår ett hedersmord ger en order med ett ord och ni är döda folk ty jag styr en hel armé som driver härförarkonst jag är här för att slåss min intention är avsättning du går ut med en dödlig injektion och avrättning en blodig vadsättning med svåra konsekvenser för ni står chamslösa emot våra kompetenser jag slår ut dina tänder sliter ut ditt hjärta låter blodet forsa när du skriker ut i smärta
Zittla - The Fatal
CRUE 2008 är året som är nu // är du född igår, eller år 2007 // förblödde, NAEJ?! de har jag inte gjort // att börja snacka om sex, abooe de gick fort // jag har redan knullat, men du har väll oskulden kvar ?// jag vet att du blir knäckt, av mina jävla svar // hah knullat 100 arslen, jomentack, förutom att jag är tjej // men att bli tagen i röven, de är ju din grejj // behöver inte lägga bra rim för att krossa en sån gay // som skriker när han ser en kuk : TA MEJ TA MEJ! //