Mannen, skit kassa rim vad menar du med dom dax att sluta vela och ta och stick från whoa Så mannen stäng din käft, innan jag gör det åt dej ska du ställa dej mot mej? Jag kommer slå dej mina rader är så feta att dom går på tjockholmen du är så lite hiphop att dina rader ses som off topic Du sitter hemma själv,cuttar dej med rakblad så käften jävla mutta, du vet att jag är as bra! 14år men jag knäcker dej som ingenting FAN va pinsamt, dina rader är lika tunga som minime
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JoNssoN ;
hur rimmar du på dom och whoa, du är fett kass // du är lika värdelös som ett skit lass // dej och dej två gånger i ett rim ? HA! // du är as dålig men du tror att du är fett bra // jag trampar nej på dig, och gör dig till min bitch // skulle raperkungen se va du skrev skulle det bli SWITCH! // lägg ner snälla, för du är en skam för rappare som kan // jag vet att jag knäcker dig, för jag har ju talang // Försök dig på balett istället, de kanske du klarar av // fram tills dess får du buga och be, som en jävla slav // Fram tills du vet, stäng igen din äckliga käft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Johansson2008 du är född i år // ingen behöver läsa detta snubbar vet redan hur det går// du trodde du skulle käka Jonsson NEJ de du droppa va dåligt// typ som min mage efter 4 liter Yoggi// dissar dej så hårt att du dör vaknar och tar ditt liv igen// SENNE still lika stenad som en palestinier// jag vet jag är skit tight droppade skiten i freestyle// hållere alltid iskallt , ska sova vi hörs peace out!//
383 mannen vi slaktar bijaces !
SENNEH haha född i år nej, men nittonhundranittotre // men du har hjärna som en nyfödd, hela du är ett stavfel // droppar tight, hah, du är världens största skämt // fast i ditt liv, så hör du väll det jämt // Jag käka han, jag käka dig, ta lärdom av de // hela jävla du ditt as, är ett stort snesteg // dissar mej hårt ? nej jag tar det som en miss // jag öppnar din käft, och fyller den me min diss // du sväljer och hostar, din äckliga horbög // jag såg dig igår, när du stog på knä å sög //Fram tills du vet, stäng igen din äckliga käft.
johansson2008 Seriöst kan du inte bara stänga igen din käft va Dina rader dom är keffast, jag hoppas att du skämtar du kommer ingenstans med dina jävla nödrim finns det nått du vill säga innan du är död bitch! de verkar som du är född igår, för du är jävligt dum man beefar inte jonsson utan att få kuk sin mun Fråga din mamma, vilken fucking slampa hon blev saggad i pannan, jag hoppas att du fattar att det är därför som du blev född igår jag pumpade din mamma,mer än vad hon tål tillbaks till dej , din lilla jävel beefar du mej , så mister du dina tänder ..
Har inte svenska karaktarer, men tillhor du JoNssoN ligan? Har vapen som tvingar er att dansa barfota pa meter langa nalar! Det gar bra nu, star barfota pa meter langa sedlar Jag seglar du peddlar du rappar jag formedlar Kunskap som skulle lista ut dig i dina egna drommar Ett felsteg grabben hela din stil blir satt i krokbena Ror inte en javla fena! Denna kvin kluver dig mittbena Sliter ut dina sena, skrattar at ondska som en javel bor En Djavul som ber BigIssue om nad, slaktar utan nagot rad Jag vet vad du ar for sorts rappare, smorjer poppare for roven ska bli slappare, Jonsson Ligan ar javla bonder Och du kommer lida som din syster nar jag sprackte hennes tranga slida
I be around, just out of sight
jag är känd som snubben som infiltrerar fascismen jag har för fan läst das kapital och dividerat kapitlen svenska staten försöker bara minimera marxismen är redo, men behöver någon som dirigerar artisten vi är i behov av motstånd och maximerade grupper som står eniga mot förtrycket som allierade trupper vi behöver slå mot fascismen med planerade attentat visa våran ståndpunkt med en markerande karneval
Zittla - The Fatal
Var det en diss eller fel trad du raka skriva i? Du kan leda Ryska Marxismen men Big Issue har storre artelleri Jag fortsatter langt efter att ni gett upp som driven pa duracell batteri Steppar in i ditt flickvans rum som jag steppar in i klubben, med kuken i hand Skakar sen din hand som en riktig man med fittlukt pa fingrarna Tittarna kraver underhallning, sa dina ballader lar fa appladerna Askadarna som skadar dig ar fans av 50 Cent och Dogge Markerar inte mina rader for jag punkterar er som dack Du markerar texten med "fet stil " for du lagger inget tjockt Du ar mer full av skit an McDonald's varje dag atande folk Kan inte punktera ut rimmen, dem kommer har och dar Du ar sa klyshad att rap och du ar lika som bar
Du markerar texten med "fet stil" for du lagger inget tjockt luktar bajt
Jonsson Stänga min käft nej, men jag kan stänga din // Jag skulle fan vilja göra de och se din fucketup min // Jag skulle stänga den med en rak jävla höger swing // då skulle den va stängd innan du sagt tingeling // nödrik, de kör du, gay jah det är du // du påstås vara fjorton, men gah jag tror att du är sju // ta DIN kuk i min mun ? nejtack jag vill ej ha HIV // knulla min mamma ? hah, kom hit o bevisa de // ska vi snacka om föräldrar, eller ta det bara du och jag // fortsätt snacka om morsan & du kommer leva din sista dag // jag har fortf. mina tänder kvar , är de nått du ej kan se // om du inte gör de, undrar ja va fan har du för fel //
limp du bara luktar allmant illa
hahaha Måste börja med att jag tröttnade o läsa efter timons kassa rim Fast du jonsson slår nog rekordet i att sakna massa skills xD snackar om att slakta och springa runt sin mamma skulle tro att du inte har kondis att springa runt din mamma shit inte skrivit på ett tag men visst blir det lite bra när man ser att hans shit har blivit till gas? Luktar illa,medans jag är super skillad och skjuter nissar Som battlar på whoa,och lämnas ute blivna greppar och vrider den och du lämnas lidande Fuck shit måste glida men du borde lämna skrivandet
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
Oj såg itne att det var många sidor xD pallar bry sig haha
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
Johansson I make the ground shake plus I get your food stamp Just when you see my foot stomp, bumpy knuckles from exploding like bombs Calms me down to hear the sound of weak rappers fragile like skin complection I already got your attention because your girl wants my attention Whip you like a renaissance detention, do I need to mention? My words are weapons containing axes that be lynchin' Seven times a week one rapper will always want to speak And when you do, my ass will be on your dead face You will be mistaken for another race plus you shit so taste
engelska, fattar inte ett skit -.-
engelska, fattar inte ett skit, du menar svenska, fattar inte ett skit?
Johansson I make the ground shake plus I get your food stamp Just when you see my foot stomp, bumpy knuckles from exploding like bombs Calms me down to hear the sound of weak rappers fragile like skin complection I already got your attention because your girl wants my attention Whip you like a renaissance detention, do I need to mention? My words are weapons containing axes that be lynchin' Seven times a week one rapper will always want to speak And when you do, my ass will be on your dead face You will be mistaken for another race plus you shit so taste ???????????? De är de ja inte fatttar, idiot!
Johansson Lite overdrivet dum ar du om du inte fattar nat utav hela det, du ar ju dum pa riktigt. Forsoker igen da, kallar detta "for the Retard who cannot speak english" Hej pa dig jag dodar dig din mamma luktar illa Plus att du torkar din rov med dina fingrar Jag springer in i dig tacklar dig hart, omkull pa en bat Jag gor en lat, som gor din mamma kat Battre?
BigIssue Du skriver så dåligt att du måste förklara vad du skriver// Alla dina texter, du kan inte va seriös, hoppas verkligen att du driver// Kommer du hit ska du få känna hur det känns när man avlider// Du är 23år men har du någonsin haft några arbetstider?// Jag säger som Kaggen "Det blir en hit"// när jag bränner dig på armen med min spliff// Jag kommer hem till dig o snor alla dina snus// Sen ska jag våldta din syster, allt i ett rus// peys man:)
fo sho!
Psykopat,Psykopat,Psykopat,Psykopat att Jockmeister är våldtäktsman är ju självklart! för du vet att det är självsvållande att doppa snopp i anus sluta slicka röv din sopa, sluta spela efter manus jag pungfistar dig non-stop o skriken dina hörs ända till uranus Fitta, inget är över förens jag säger så, capish!? Dax att gitta, för jag kommer snitta dig på ett swiiisch! Tväräkta, så akta, särfitta, ska vi tuppfäkta? mjälten din kmr läcka, så läckert som jag lägger det lägg bara av, eller lägg dig inte i, du kmr dö så du vet För jag har krossat skallar sen urminnes tider där snackar vi riktig smärta, folk som verkligen lider piskan min kmr snärta så det svider ja minsann, livet har sina goda stunder aka tider tar tag om din hals och vrider om inga röda rosor, ingen dans, jag fortsätter om och om sång för sång, gång på gång sliter ut dina mjölktänder med din mammas locktång Så slutligen kapar jag din tunga och med din fars borr punkterar jag din lunga så ha det så bra döendes på parkettgolvet horjävel.
Jockmeister Du klagar på bigissue och hans kassa rhymes/ Men mannen dina rader låter mer som kevin federlines/ Du namedroppar Kaggen och ljuger om spliffar/ Men skyll inte på laggen när du skjuter och missar/ Jag ska se till att du inte vill skriva mer/ Innan jag är klar kommer du böna och be/ Och sen när du tror att jag är färdig, ja då väntar bara mer/ Ja mannen du kommer bli spöad med ord/ Och du kanske inte visste att din syster bedriver hor/ Jockmeister vad är det för jävla nick?/ Du har inget här att göra så gör som biet, stick!/ Peace out=)
Big blablabla. -.- vi lever i sverige, använd Å,Ä&Ö ffs! du har ej luktar på min morsa, ditt jävla as // jag borde ej battla dig, har för dyrbara bars // ja okej, torkar mig i röver med mina fingrar // du sniffar mjöl & dricker saft, spelar du är full, & vinglar // du tacklar om kull på en båt? jag blåser ner dej // snälla du, lägg ner och sluta skriva keffa rader till mej // palla lägga BRA bars till ngn som ä så keff att man ändå kknäcker den med dåliga. HMpf.
Changed snubben va tvungen å ändra stilen// för skiten du droppa var efterblivet// dödar snubben å hokkar öl å sprit sen// battla senne å du hittas död på streetsen// snubben åkte dit för OLOVlig körning// nockar när ja dunkar dej i ansiktet som julius erving// du är så dum i huvet måste blivit tappad som barn// mina rader slår dej värre än svart afghan// ah vill inte höra något snack på stan// hämta vikken snubbe som hälst eller rapparklan// snubbar från vänta tills jag rappat klart// för när ja levererar mayn ah då slaktar jag// du flyter kasst som vrak, du har din plats där bak// skulle du ha skills som jag skulle du vara ganska glad// ärligt nu måste tagga har ju lattjat klart//
383 mannen vi slaktar bijaces !
Senneh: Senneh who the fuck is you? Du får ingen syl i vädret/ Du passar som skogsmumrik så krama trädet// För jag kommer äga dig jag kommer käka dig/ Så jag ställer dig en fråga, är det roligt när du är själv? Igen// Men lägg dig ner så ska jag bara trampa på/ När du suger av mig så säger jag: "Vem är slampan nu då?"// Jag avslutar nu som jag började med engelska bars/ I will kick your poor ass back to hell, kick it up to the stars//
//Savinn
johansson hahaha! du tror inte jag hade gjort det om jag haft det?? Eller om jag bott i Sverige menar jag!
Savinn glider in, och efter nåra sekunder vill ingen vara kvar// Alla har fått olidligt ont i öronen och alla gråter för dem aldrig kommer skaffa barn// Va, Savinn glider sedan ut och alla gör till en fest// Det blir en på varenda , men jag blir sen gäst// Savinn är lika seg som hundra år gammalt kött// Alla vet att om han skakar på röven säger ingen Gött// Whot, Savinn har inte kommit in på gymnasiet// Jag tvingar mig själv att förstå att du aldrig löser mysteriet// Haha mysteriet med dig är som mysteriet med magnum mörk choklad// Ingen vill ha dig, du gör inte en enda människa glad!!//
Studs är här, och tillbaks // Drar dig upp och ner rakt till sak // Fredrik dödar savinn och resten räknar ni ut så själva// Wtf jag glömde ju ni ska ju genast gå ut o sälja// Att savinn vinner över mig skulle bli till min förvåning// För alla vet att det är han som tar kör övning// Vafan.... Du vistas i samma cypher som studs// Stick ut nu och det är på studs!!!// Jag lackar ur för att jag är en urmakare// Du lackar ur för du är en kuksmakare// Rofl , du suger kuk för att få din lön// 10 spänn each och du får bara något du själv kallar skönt// Haha är det inte skönt att jobba som hora// Alla vet att du liksom... Förlora :(// Wtf. du förlora inte bara i denna battle// Du förlorade nyss hela detta skrattet// haha :), så kommer aldrig du att kunna göra mer// För alla vet att om du steppar mot fish vill du inte köra spel// Vinner du mot mig så fattar du att livet är en lek !!//
Fiiiiiiiiish!! För fan fish steppar in// Du steppar genast ut ...// Alla fattar snabbt fakta // jag är här för att savinn ska backa // Gah gah gah gah Fiiiiish! Nu får du pisk// För alla vet att du vinner över mig är det ingen risk// Haha du är endast en förlorare, juste du är kvinna också// Du får en sån hård smock att folk kallar det för tjocksmock// Rofl Nu fåru sälja dig själv din äckliga toffell// Jag går i dig och du är lika finstilt som en bordell//
Rofl förlåt att jag slog dig kvinna// Men bara för att din rap skulle försvinna// Sry men offer måste man göra// Historien om när jag dödar dig får du höra// Jag steppade in i ditt hus// Hade bara tänkt göra ett litet bus// Det var att knulla din mamma// Men jag mistog mig erat utseende är ju samma// Förlåt, jag knullade sönder dig// Det var inte meningen förlåt mig :( Wtf, vrf säger jag förlåt ?// Det var ju bara du som va kåt // Så fuck it säg inte att du inte var våt // Jag va uttråkad och du va riktigt ful// Vem bryr sig jag gav dig en julklapp, det va väl jul?// Ett omsorgs knull, men nu säger du att jag snackar bull// Fan va du är taskig, Jag ville inte att du skulle leka maffig// Men nu är ditt lilla liv över IGEN alla katter har ju nio liv// Alla vet att om jag gjort det igen med dig hade jag haft Hiv// Och jag hade ju tänkt göra det igen, för alla vet jag är nekrofil// Hörde att när du för en gångs skull levde så var du en pedofil :o// Woow, bara för att en tolvåring har knullat dig :(// Shiiiet förlåt miiig!!//
Hahahaha , förlåt thats a girl// Cute like a small small bird// Wtf you can rap i have heard// I didnt listen you know thats my leve bröd :d// Alla vet att jag inte diggar dig, för alla vet att jag äger dig!! Alla vet att jag knullar dig, Alla vet att jag söndrar dig!!// Jaha, nu äre dags för mig att glida in igen// Saknar du din stora feta feta vän? :)// Sry att kondomen faktist sprack// Förlåt för att jag faktist stack// Kan jag gottgöra dig nu Tjockis ;)// Elr ska du förbli så tills du blir lika gammal som motti?//
Studs studs möter jafari och det är bara att konstatera besegringen det är omöjligt för dig att segra som att nonchalera regeringen det blir en utmaning för dig precis som att följa installationen du agerar jämt som andra agerar vid cannabis inhalationer inse att våra beats och stilar fan inte ens går att komparera det är fan en synd att göra som det är en synd att onanera du snackar bara om magnum mörk choklad och mysteriet varför får du så mycket uppmärksamhet, vad fan är hysteriet? / Jafari
Zittla - The Fatal
Jag ska maxa en hel sida om dig// Nu fåru faktist en stor fet kuk av mig// Alla vet att fishy glider in och sväljer dig// För ingen tror att du är bättre än mig// Jag vet att jag äger dig... TOTALT// Jag tar dig, och det är fan verbalt// Rofl , nu ska du bara hålla käften// För alla vet att jag har sågat resten// Så ni kassa andra kan också hålla tyst// För jag är mycket ovanlig som en snäll tysk// Studs studsar in och studsar dig ut// Suck my dick, sug min kuk// Vafan, ta vilket språk som helst// Jag är kunglig du är inte ens frälst// Rofl , ska jag battla mot en bortskämd artonåring// Elr ska jag sparka han ner från tronen som en stort bestämd arton åring //
Jag tror helt ärligt jag har tagit över den här tråden// Skiter i att ni och era polare säger lyd dessa råden// Dissar du mig så åker du på en käftsmäll// Haha vi syns imorn då du åker på en sprängsmäll// För alla vet att fishy glider in och du glidet tillbaks// För ställer du dig mot mig vet man aldrig vad som blir blir det kalas?// Det blir det som det redan brukar// Sedan torkar du bort blodet med handdukar// Shiiiiet du är inte uppväxt i ett ghetto// För fan du glider runt som ett fetto// Jag glider in och sedan går jag ut// Jag står rakt och du sätter dig på huk//
Concider a threat when you sense one, I am a 3d world fuck up Concider a theft when you size one, gave your mom a 3d knock up Concider a dangerous individual when police has me in a lock up But I am a smooth criminal moonwalked past you, these handcuffs I lock up A Kindergarden drop out, bout to drop down some of my favorite to hate rappers So called pussies, actors so fake Hollywood though sense of reality just went Dont misstake me for a nobody, I will kill your first born Just to proove a point I will take down your crew one by one as if I was Jason Bourne Thrown into a world filled with evil and violence Microphone controll, you hear me breath because of the silence You like Milhouse, you Blue because nobody wants you Not even the ugliest character in the neighbourhood Nobody replies me because the skills scare punks of like Suge At night punks get they heart torn out like I was Big Shug
Bigissue, du och jag har mötts förut// Påmmin mig inte, det var du som sög kuk // Förlåt att jag är här för att ge dig stora misär// Alla vet att du inte vill va här för du möter fish ditt sär// Du får genast stora problem, som när du har mensvärk// Lol att du vinner över mig är som att du får poäng i battle, O-troligt// Jag är så bra och rolig så att du räknas som något som är Oroligt// Som en kass stand up komiker glider du ut i freestyles och kör teckenspråk// Wtf du får smaka på min balle för jag ser inte nåra skills i dennes bråk// Haha du skapar beef, du är en fånge// fan jag sväljer nyckeln och du får ångest// Fan håll käften, för du vet att du "avsugar" mig// Detta är min tråd nu, så börja avguda mig!!// Du såg inte skylten där bakom ?// Akta dig för fish han kan döda dig även om du är hans avkom // Fan håll käften, för du vet att jag vinner, du vet att ditt blod rinner!// Fuck it nu äre du som försvinner, för du försvinner som ett litet skimmer//
Jag kommer in och lättar på luften som helium// Du glider in och försöker tynga ner skiten men blir en ohelig gungst// För du flyter inte alls, du sjunker, och alla vet det för att det är fish som knullar issue// För alla vet att säger man nått piss så blir han skitsur// För han stör sig på att folk snackar om hans piss problem// Och alla vet att om han hade kunnat rappa har han diss problem// Jag vet alla dina problem, men det krävs mera sidor att skriva än i bibeln// Du är jävligt seg och din fitta är slemmig jag kommer nu att kalla dig snigeln//
sköna bajts man ser :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Din rap ar otroligt oroande om du ska gora succe Fan sluta snacka om en freestyle, du ar Idol Eddy pa keystyle!! Du skrev det pa whoa med fingrarna pa tangenterna Satten jag satter mig over ditt crew, fothopp pa era skallar Precis efter att jag skallat er, du blir aldrig kallad till officer Jag ar drar dig ner i skiten nar jag sanker dig over beats Du ar en liten grabb i ett litet land jag sanker dig som kvicksand Ger dig min battre halft, min hogra pimphand, uppercut om du namner mitt namn Du ar en pojke i en mans skor, du ar inte redo for se var jag bor Sa forbered Zoega, jag kommer pa ett ovantat besok Far dig grata som en lok for du hata, kluver dig itu som Tomisaburo Wakayama Med en Shogun Assassin attityd nar jag show my gun for din attribut Du kan nu slappa Tiger flingorna och gora som Nalle Puh Tigern o Studsa Annars spikas hammarn fast i din skalle som en Abba hit, sluta flumma Borja trumma, pa stureplan med en Petter republik som kallar sig for Banan Ar typen som sager vad fan jag vill, du hoppas vi inte mots pa Stan
Så big issue den oförstådde kollar på nalle puh// I didnt understand anything except that thats not you// Rofl, du tror att du är bra, jag orkade inte läsa igenom din text// Wtf, jag äger ut dig för du har inte åäö jag sänker dig och ger dig komplex// Nej men nu lackar jag ur, som en blandning mellan lack och ett ur// Omg... du tror att du kan vinna men du kommer 1 meter och blir rätt sur// För du vet att du har förlorat, för fish har redan börjat// Lägger dig på marken och kollar på när du bölar// Fan nu bör du hålla käften du är tjugo tre bast gammal// Du är så död så att runt dig kretsar gamar// Vafan... Nu är jag sur på dig big ... elr small...// Jag tycker att du borde hålla käften för du är inte smal// Du är tjock och väger mera ton än en blåval// Du bör hålla käften för nu fåru bada i små skålar// Din tjockis man ser runt dig folk som vrålar:// Du är keffare än Big issue ditt stora feta lår// Ingen vet vem du är, dem vet vem du blir// Du blir en död man och runt kistan hör man inte nåra klirr// Den är köpt av en hora som använde den som min kondom...
Det är topic och du vet att jag är så fet Av alla brudar ja knullat va din flickvän ba en bråkdel Vem vinner denna cyphern? det blir inte studs För killen rappar lika tight som fucking lille skutt Ful fjortonåring, dax wax o pizzaface Topic han är alltid överst, men ingen vågar dissa mig Måste be om ursäkt, har inte dissat på länge Men jag är skälet till att Studs kissar i sängen! kul, namen verkligen .. kul
Topic du är den enda som inte kan flyta i cyphern du borde lämna tråden innan jag bryter din nacke du är inte viktig som sånt man inte orkar du är inte riktig som din kompis molgan Linged han e skicklig de e därför som du torskar det räcker nog såhär hade skrivit mer om ja orkat
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged glider in.. elr nej förresten det gjorde han inte// Han släpar sig in och det är ju faktist saningen// För linged släpar sig in och visar ingen respekt// Och sedan ställer han sig upp men blir på mitten helt knäckt// Jaa, som du redan vet linged kan jag också skriva sex(rond) rader// Nu fåru dem, och dem handlar om din morsa, Tyranosaurous rex, (0) Grader//
Studs studsar in, och glider in på en gång// Medans du inte gör något av alla so (ren)Ownd!!// Studs, gå och knulla med din mamma// För där är det både jag och du gör desamma// Där fick du fyra ... ganska keffa rader// Men dem hamnade, rakt i ditt anal meyn!//
Studs Studs, du kommer in och lägger allting fel// Du är med i varje jävla tråd och jag börjar blir trött på de// Är du alltid såhär dålig eller äru oseriös// Hörde tillochmed att din mamma kallar dig värdelös// Lika värdelös som en trasig pantflaska// Mina rader eldar upp dig, så nu kan man kalla Studs för aska// Dina rader är lika tight som globen// Och din lärare använder din mage för att undervisa jorden// Du behöver inte ens svara på dissen// Släng bara ut din jävla skrivmaskin mayn// För svarar du på det här så kommer alla bara skratta åt dig//
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Först och främst så är det du som är för kaxig// Hela din skit faller ihop precis som tyska Axis// Förresten grattis , du blev nominerad till gaygalan// Enda skillnaden mellan din mamma och prostituerade, är att hon betalar// Du droppar rader som en äcklig liten amatör// Det är tillräckligt för att sänka dig till botten precis som Satan gör// Hela mitt liv är en skräckrulle , du leker tuff på i-net som en liten äckelunge// Du kissar på dig när jag rappar och din syrra pullar när jag sjunger// Dina rader är lika kassa som svenska statens propaganda// Din chans att lyckas är lika liten som din chans att växa hår på armarna// Shit din backup, några bybor, riktigt kalla va?// Här får du möta hela Umeå som lägger skott på skallarna// Du försöker konstant lyckas som en rappare, en battlare// Men du är ingen gangster, inte ens din mamma kommer backa dig// Pieacc auut :)
Mitt liv ar som en gangsters, med mer "Lycka" an Luciano Rader transporterades som koks fran Joe Bannano Jag ar fucking inte radd for Samerna i Umea, vi gar mano-a-mano! Spraket ar elegant och aggressivt, smutskastar dig massivt Rat-ta-ta-tah! Hela ditt gang blev nu helt plotsligt oaktivt Att du ens pastar gangbang nar du ar oskuld, vadda sannolikt? Ar pa micken med "ratten att doda" som James Bond, for mig, positivt Satter dig ur balans med en fet small som Fjarde Juli, negativt Faktiskt, rader sa pahoppande att det enbart skapar kalabalik Taktiskt, nar jag satter krokben sa du slar ut tanderna, Fantasi torka Ingen stark hallning, du ar fan mer lik en kvinna an Tracy Morgan Dina vanner ar en bunt idioter, din riktiga van ar Molgan Du ar mer full av skit an en packad Bagdad Bob Att du soker fame pa whoa, kallar du for fulltids jobb Du har ingen verklighets koll, du kommer Studsa som en boll!
johansson2008Mannen, du ska bara vara tyst och det vet du ta det lugnt girl, jag verkar jävlas med fel brud dina rader är så lite hiphop att du blir varnad för off topic vill du möta mej? du slutar på ett golv,bitch du vet att jag är bra,så mannen sluta snacka vi kan träffas den dagen du slutar backa oops! ett nödrim, men sånt är du van vid du langar så mycket julklapps rim att du tas som tomtens barn bicth! de är just därför jag dissar sånna som du som inte har fitta, men inte heller har kuk men nu ska jag dra, pallar inte slösa tid men säg till när du slutat med kassa nödrim
JoNssoN Nödrim sa du, men vem va du ?// stick härifrån innan jag räknat till sju // Du tar samma rim om igen, kan du inte lägga ner // orkar inte höra ditt jävla snickesnack nå mer // bitch hit bitch dit, du skriver bara massa skit // du är lika irriterande som en värdelös jävla parasit // jag backar ej för ngn, jag står för den jag är // när jag vandrar där på gatan fram, ja tar dig jag svär // julklappsrim, aa shit, de borde du sluta me // nödrim aa shit, sluta även med de // backa tillbaka, annars får du smaka // när du står där mot mig, så kommer du skaka // har du ens sett en fitta ? du är bara 14bast // För i homosexualliteten sitter du ju fast // du är som en parasit OCH homosexuell// nu är battlen avgjord, jag vann ytterligare en duell //
Johansson steppar in, en kaxig brud som tiggit stryk// Vad är detta har jag hört nått sämre som mot mitt ben har blivit strykt?// Nä men nu blir jag lack, har redan sett johansson dödas// Men, nu blire konstigt för du är inte mig elr jesus hur kan man då återfödas?// Johansson steppar in IGEN// Så jag blir lack som din "vän"// Som du redan vet så är jag bättre än daiiy// Så stfu jag här ey här meynn// Jag lackar sönder dig du får förort me slang// vafan jag kommer tillbaka som "sir" bomerang// Jag langar inga punches som viker sig... nej jag lägger raka// Wtf jag lägger det så nice så att du bokstavligt talat tappar hakan// Wow... nu blir du ju sur, för jag raderade nyss din enda plats// Bäst att du byter namn till nått annat, INNAN DU FÅR SATS!//