Battlerappare
2008-02-23 13:59
båtam4n vem av oss är de som lider av eksem // du är finnig, svettig och har sönderkliade ben// jag tycker lite synd om dig men känner ingen medkänsla// när du läser detta å hänger dig i snaran från taket där hemma// ja fattar inte varför ett sådant misslyckat emo hänger på whoa// när de enda han har åstadkommit här i världen är suck and blow// du säger att jag är lika snygg som ett gamboy colour// bara för att du skulle köpa ett va tvungen å visa legg men fick nobben// jag tycker att du genast ska avsluta ditt konto här på whoa// du som e en nerpisssad fjortis så håll dig till playahead eller lunarstorm//
JoaquinRoyale
Yeah , JXE.. lyssna på namnet , Hes the geek, // Ser inga rim ? din text ser ut som en jävla indisk porrfilm // du är ensam din mamma håller dig i famn du är så barnslig // Jag äger dig fast jag bara är fjorton // Vi kan jämföra du är mammas gulliga son jag är mike tyson // nu är det du som är det misslyckade emot // jag bor flått du bor rått jag slår dig ojj du fick ryggskott nu kan du knappt gå framåt// så nu sitter du bara hemma och kletar på smink och sånt // Visste att du var det dära jävla äckliga horemot // Du är så jävla dum och korkad det här nog blir din sista dag // För när jag skiter på dig äter du upp dig själv och tror det är choklad // Ditt jävla viktväktarfall dränk dig innan du får en hjärtinfarkt // De va de , måste dra hoppas du inser du är sämst, skulle vara lika BRA ! //
Battlerappare
2008-02-23 20:51
asså mannen sluta dissa mitt namn du e så jävla patetiskt// du lägger allt huller om bullar snacka om att kicka strategiskt// shiet fjortisvarning å rimmen är inte alls mkt bättre// min text kanske är en porfilm, men i den e de dej ja spräcker// du tar upp rim å punchlines om att ja är viktväktare å fet//
men själv e du så fet att i vårt solsystem utgör du en egen planet// shiet daaaane börjar du å gråta, chilla tugga på dina chips å fläsksvålar// dränk dig i badkaret så ja får läsa tidnignotisen om självmordet// du säger att ja bor rått men dub or som en parasit under gödseljorden// pallar faen inte lägga ngn mer energi hoppas du inser att du är en ren tragedi//
JoaquinRoyale
JXE,jag sa ju att jag var fjorton, måste du dra upp det igen ? // hur gammal är du da herr big bäng:S // kanske ligger nått i de dära med solsystemÄTT// För när jag kommer utplånar jag och krossar allt så jävla lätt// så sitt där hemma nu och käka dina "bullar" och smaska på dina dinglande hängpattar// när du ändå sitter där och smaskar så kan du ju öppna tidningen , nepp inte notisen// bläddra till första sidan där står det om en kille som tog självmord för han pallade inte dissen// lyssna grabben, ta upp pickan och bara tryck på knappen ? // eller det kanske inte är så bara, för en kille som inte äns klara av att battla fjortisar// Du är pinsamm, jag maler ner dig din jävel// och nu ere min tur att använda dig som gödsel// du har verkligen nått stort jävla problem, dina föräldrar måste ha misshandlat dig sen din födsel// Du suger , jag kaaaaaaande// jag knullar din brud nu känner du daaaaaane// Gå bara och dö din jävla idiot, du sa själv att de va jag som var stor fot//
ååh snälla JXE, vrf orkar man inte läsa vad du skriver, kan du säga mig dé? Allt du skriver i dina texter låter ju verkligen jätteviktigt, patetiskt, men det du drömmer om gör jag ju fan på riktigt. Och för den delen, låt detta vara en läxa till er alla. Sluta med alla din mamma skämt o alla namn ni brukar utkalla, fast även utan dom blir era texter som en veggie utan sallad. Ja det är rätt, helt döda, för ni vet ingen klarar sig ju utan föda. Men tillbaks till JXE's underbara texter, snälla sluta nu, för det är inte bara jag som tycker det räcker. Skriva dissar är inget du borde göra, hoppas du hörde vad jag sa. För just nu handlar hiphop om att vara så jävla bra. Du når helt enkelt inte upp till måtten, sanningen är att du är nog inte ens når upp till bottnen.
okej.. blev lite fel där.. kom in ett inlägg medans jag skrev.. my bad
vet inte vem jag dissar, hur jag dissar och när. lägger hat mot en text som jag inte ens läst. men killen e keff så han får stå sitt kast. han röker så mycket så han stava fel på hasch. namnet blev hass kunde likväl vart kass. tagga hem till där du bor å sedan husch husch. gå å lägg dig och sov kolla porrfilm å va glad. för man har inget här å göra om man inte e bra. ja e bra hela tiden, jag e bäst i sverige;) ja knappar på tangentbord så att folk tappar färgen!
Great som Tony Tiger!
"silver_k" ok..... Du vet inte vem,hur, när du skriver dina rader. Du e så jävla rutten, att admin får spader. Sitter och tror du är bra bakom skärmen. Mannen, alla vet att jag har ett ess i rockärmen. Som en pokerspelare synar jag dina steg. Tar tag i ditt huve och bakar ut den som deg. Haha orkar inte spendera mer tid på dig. Börja spela schack eller nåt för battle var inte din grej.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
ROOPIIN För de första, du ser ut som ett cp battlar ut dig genom lunarstorms Gb du har en rullstol som inte rullar fram när jag träffar dig kapar jag din tand du är typ en ryss inte så fett ballt när jag greppar micken blir det kallt jag slår dig med en cola flaska så hårt att du landar i alaska du är en fitta som ser ut som ett cp ska du battla mig du åker ut så vad ger de? du snubblar på dexter's rullstol lämna detta forum börja med fiol :D AHAHAHAHAHAHAYHAHHAHA
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
"Fariwayn" du kan inte rappa, och fan inte skriva texter det kanske är dags för dig att tänka efter? när jag kommer in på kvarteret, i en rosa gaffeltruck hoppar ut ur min kärra "yo what up" din style passar inte, bara dra härifrån var det nått du ville? vi kan ta det efteråt vemfan är du? jag är for real lägg ner hip hop, och skaffa ett liv "hej jag heter fariwayn, jag har en lunar" "jag är så jävla häfftig, har nått som inte du har" allt du rappar om är CP:n hela jävla tiden du måste va ett själv, helt efterbliven när du sitter vid dator och gurglar ditt eget snor har en egen liten dräggel kop på din rullstol HA-HA-HA snälla svara, vill veta vad du tycker men snälla skriv så jag slipper använda chiffer nyckel för att tyda ditt skit, för så dålig kan ingen vara kom igen nu det här kan du klara eller? ska lära dig lite vett och etiket passar du dig inte får du en lavett eller 2, vill få dig att förstå det här är battle, för dig är det för svårt fatta! att inte starta nått, du inte kan avsluta whannabe om wu tang kom skulle du suga deras kukar och se hur de sprutar rakt i din mun kulorna har väl inte äns trillat ner i din pung din patetiska loser, hjälp är vad du behöver du är helt värdelös, men kul att du försöker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
"Fariwayn" du kan inte rappa, och fan inte skriva texter// det kanske är dags för dig att tänka efter?// när jag kommer in på kvarteret, i en rosa gaffeltruck// hoppar ut ur min kärra "yo what up"// din style passar inte, bara dra härifrån// var det nått du ville? vi kan ta det efteråt// vemfan är du? jag är for real// lägg ner hip hop, och skaffa ett liv// "hej jag heter fariwayn, jag har en lunar"// "jag är så jävla häfftig, har nått som inte du har"// allt du rappar om är CP:n hela jävla tiden// du måste va ett själv, helt efterbliven// när du sitter vid dator och gurglar ditt eget snor// har en egen liten dräggel kop på din rullstol// HA-HA-HA snälla svara, vill veta vad du tycker// men snälla skriv så jag slipper använda chiffer nyckel// för att tyda ditt skit, för så dålig kan ingen vara// kom igen nu det här kan du klara// eller? ska lära dig lite vett och etiket// passar du dig inte får du en lavett// eller 2, vill få dig att förstå// det här är battle, för dig är det för svårt// fatta! att inte starta nått, du inte kan avsluta// whannabe om wu tang kom skulle du suga deras kukar// och se hur de sprutar// rakt i din mun// kulorna har väl inte äns trillat ner i din pung// din patetiska loser, hjälp är vad du behöver// du är helt värdelös, men kul att du försöker//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"overtroy" du delar utt lavetter, men jag slår in ditt nylle// sluta spela mer än du e, de e vad JAG tycker. allt som behövdes var, åtta bars// du skrev en hel värs, å inte en rad var bra. come to the valley wher im from and you´ll know WHAT UP// uglyer then Napolion dynamite in yo pick truck. dude you suck, du e den som borde skaffa ett liv// eller kanske jag ? som på dej slösar min tid
snor unge hahaha
www.myspace.com/jimiphc ... MIXTAPE IN PROGRESS!!
This is a slaughter, snuffing foes, originalet, tough at whoa? you retarded bluffin' hoe, i'll have your daughter puffing chrome i heard man evolved from apes, you evolved from water buffalo You might strap tecs and clap gats, but I rap better and rhyme fresher, look at this damn jester looking like cramp sessions with his hand gestures this lad better poise, this is man wrecking boy and i hit him cause he's more annoying than fran dreschers voice
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"Orginalet" ska jag komma till dalen?// (valley) visst visst ok, "Orginalet"// snacka inte skit, vad vet du om att slåss?// rör du mig, så brakar hela jävla skiten loss// och min rader rimmar, men inte dinna// passa dig, anars bryter jag dinna fingrar// då blir det inget mer skrivande, för din del// och ja! det är du som borde skaffa ett liv// Orginalet? jo visst, du är bara ännu ett whannabe// lilla horunge :D
Fuck this lil bitch shit ovetroy? I aint you dawg I smash n destroy irritate n annoy ladies n gentlemen listen up n enjoy While smack the shit out this lil pretty boy Grabbarna gapflabbandes Oj oj oj HAH orginal orignal vad? Söker upp daj röker upp daj som om du vore blad Typ hmm... Maajaa När jag säger fuck han alla säger Jaajaa barbeque son Watch as I Grill Ya Now get the fuck out thsi bitch before Homie Kill Ya
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
Battlerappare
2008-02-27 20:06
homie lägger en väldigt kass engelska svenska 2,? raderna ser ut som svengelska du sitter själv hemma ensam med en p-rulle samtidigt som du me dina kompisar leker runkbulle leker gangsta ute på vischan medans ja röker dig i min rissla synd att du inte kan vissla för de gör alla andra när jag dissar!
JoaquinRoyale
Du snackar för mycket// Men, du står för inget// Din smutsiga hora// Här får du tredje fingret// Och det med p-rullar det borde du förstå// För fitta är nånting du aldrig kommer få// Så torka dina tårar// Sammla mod, och ta med dina texter som jag ska få käka upp//
Deni är den som snackar för mycket nu// Och den som får fingret hora ,ja det är du// Dom ända tårar jag torkar är dom på din flickvän// Nu när hon kommer hit och jag spräcker henne igen// Du säger du käkar texter, men det ända du får är kuk// Så nu hora, ner på huk! Försök ej dissa detta// Det blir inte något av det lätta// You are nothing new// So fuck you!//
Du säger att jag läcker men det är ändå dig jag knäcker.
have youve been smokin crack, those rhymes were wack you were searching for your rhymes like a needel in a haystack anyway if thats the best u can come upp with, I can lean back relax and smoke the rest of this shit yeah blueberry yum yum tastes soo good light that upp roll that shit im gonna smoke your ass faster than this splieff oh this is the 8th? my rhymes kepp cummin like my cock in ya sistas face!"
did u know ur moma has a deep throat ?
yes ive been smokin crack, thats why my rhymes have class besides of your's, cuz your lyrics dont work for rap so i hope u understand, why im dizzin u thats cuz i beneath you, and not satisfy..u fool so come on, do your best and take my cumshot suck it clean, and then scream out "i love your woodcock" cuz you suck in the bed, not a chance i fall in trance last i whisper in your ear, "your even worse than Mr. Hands"
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
kanske följde det dära att vara under lite väl mycket haha
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
seriöst fyfan va gåligt
Vettefan^^
Battlerappare
2008-02-28 10:01
skriv själv istället för å säga att de e kasst?
JoaquinRoyale
seriöst jag skojjar inte när jag säger att jag skäms över hela tråden Foerplay?? arton bast o skryter om att han tagit feta droger Nördrimmar och snackar om att spruta ner snubben över sjuka tankar Fikusar,Battla mig 'r som att spela kubb med döden Jag kastar hård saker i mot dig tills hela ditt har vält omkull Kan slå vad om att jag inte är den första som säger att han är keff och dum Foerplay ända förspelet du får är spark på pungen och svets i arslet Laddar upp en FETT bitchslap och du säger hej till handen Hahaha PEYZ
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
hela ditt CREW har vält omkull Ska det vara
"homie" homie ärligt talat, vad fan snackar du om?// och homie ärligt talat, vart kom du ifrån?// har aldrig sagt du är min "dawg"// och du förstöra mig?, du bör nog tänka aom// är det någon som dör, är det fanimej du//
du slå ner mig? jovisst eller hur// du snackar så mkt, att du inte längre fattar ett ord// och nu ska du få se, när jag suger ut ditt blod// thats right "hamie"// ye you know what "imean"// varken engelska// eller svenska// fan kan du snacka i huvudtaget?// jag lutar mig tillbaks, hur känns nederlaget?// Ska hämta chiffer nyckel så jag kan läsa nästa diss BRB
homiehomie homie är det de ända ord du kan i din utveckling är de nånting som i fel för du går ju back slår nu han,som kalla sig ovetroy humm låter misslyckat när jag får fatt i dig så kommer jag vrida om dig som bilnycklar nah shit den raden var wack men iofs hela din vers sög han skulle hämta chiffe nyckel för att peta i vems röv?? oh shit Do not go in there,bara ett litet tips min punches gör riktigt ont och dina inte ens svider till
fatd0454 hoime kanske är det ända ord jag kan// men tänk så här, jag kan ett iallafall// till skillnad från dig, skaffa ett vokabulär// så du kanske även du, börjar fattar det här// och nyckeln, ska upp i DITT rektum// jag tar det sakta, så var lugn// men vafan!? du var ju töjd// du måste ha fått, en hel del saker upp den vägen// säg nu ärligt, hela sanningen säg hur är det?// du har rätt mina rader svider inte, DOM DÖDAR// men inte på sånna utan kuk, eller på bögar// så säg... vilken av dom är du?// spela roll, du får ändå inte suga min kuk!//
overtroy. jag ser fel i dig, fler än du ser i mig. dina rim var kassa, utan en sedelpeng. så jag ber dig snällt, lägg ner min vän. att du är en klen skribent, bra som avslutsanledningen. om du vill kan du fortsätta, men då gör du fel igen. du borde dödats tidigare, beklagar förseningen. ja har mycket att komma med som köp med tre i en. de här e tyvär bara ord, men vi ses väl sen. BLAM!
TS är ett troll :)
1fel 1 fel! yo ditt namn passar in fast du är mer än ett, var snäll och försvinn dina rim, var det keffaste jag sett fast än du tror det, gjorde du inte nånting rätt att skäma ut sig på ett sånt sätt hur idiotisk får man vara, inget du skriver har något sammanhang medans det jag skriver, blir som ett stort gäng mot dig, och alla med kravall! och batong, som slår ner dig i backen håll bara käfften anars bryter jag av dig nacken jag hoppas vi ses, då menar jag IRL att jag slår ner dig, ja det vet du ju själv BLAH! BLAH! BLAH!...3 skott i ditt huvud
You I'll never get the chance to touch a gun/ Because when you see one, you just run/ You run like a fucking cat running from a dog/ Five seconds later, you'll see fog/ You cant run forwards and not even back/ Cause you so stupid and plus you whack/ Your text is the whackest shit ever seen/ Hope I offended you, I'm meant to be mean/ God sent me to the world to piss people off/ Now I'll make you cough/ Cough up some blood while I fuck your mother/ Then I snap the ass out of your ugly brother/ Hope I make you sad and I hope you'll be mad/ My next stop is your dad/ He'll feel the knife stuck up his ass/ And I'll cut him into pieces with some fucked up glass/ Now your whole family is on my paycheck/ Time to end this wreck, I'll snap your neck/
The only time you feel alive is when you're dead
saint din lilla fitta, det är jag som är hunden och du är katten efter detta, bör du sova med ögonen öppna på natten för att va säker, att du ligger i din säng där du ska va, och inte i en säck långt ut i skogen, där jag begraver dig levande du är som alla andra fejk, whannabe, wiggers men du är fan segare än dom andra, du är det vidrigaste jag dissat för du har skrivit din text, när du slicka mammas fitta och då menar jag din, och fan inte min gör som "1fel" ta ditt skit och fösvinn du kanske inte märkt det, men alla jag dissat har inte svarat du kanske ska göra som dom, och låta mig vara jag skulle vilja se dig, röra min familj ska du klara dig undan levande, krävs det mycket till du skulle aldrig vakna upp, om du äns tänkte tanken sanit du måste vara nära för jag känner stanken du är för tafflg för att hantera en kvin det skulle bara sluta att du själv tog ditt liv jag har bullneck försök bryta den lungt kom till min gata så ska jag skicka dig hem!
ovetroy din text är krystad dina rim är kassa Det är precis sånna som dig som får mig att lacka Du borde lägga hiphopen på hyllan satsa på något annat Annars kan ja lova att jag kommer skära halsen av dig sakta Du har ingen chans mot mig, du kommer lämna hiphopen som tupac Medans jag droppar mina rader lika underground som wutang Jag skiter i hur många bars det blir elr hur kasst jag gör det För jag kommer aldig bli sämre än dig om jag änns försöker Jag låter mina 8 bars sänka dig, du är en av alla udda "människär" För du gillar att titta på din syrra när jag knullar henne Pease and love tack för mig
Exizt You are the kinda pussy a pussy wanna fuck/ But when they see your face they now you was fucked up/ Now you're all alone standing on the street/ Between victory and defeat/ But right when you dont expect, I run up to you face/ I'll give you the finger that many wanna raise/ I'll give it to you fast and hard/ You dont understand cause you are a retard/ You are between everything cause you dont exist/ You are the big fool that goes by the name of Exizt/ So let go of the rap game or give me a real name/ Cause I'm about to smack you all the way to Californ-I-A/ Peace!
Overtroy Dont you ever dare to speak shit about my moms cause she dead/ And I'll lay you on a fuckin' bed/ You cant even rhyme back and fourth/ You gotta extort/ Just to learn to rap/ You threatet 50 Cent with a fuckin' cap/ To let him teach you how to rap but he socked you up/ You are tricked and you are fake, you dont even exist/ You a pussy, you get scared when you see a racist/ Orkar inte skriva mer =P
saint du kickar engelska jag skrattar åt dig Du är 14år och tror att jag tar åt mig Du är kass på engelska och dina dissar fattades Precis som jag sa förut så slutade det med att jag skrattade Men tack för mig pallar inte skiten Så dra åt helvete innan jag mördar dig på beatet
exizt (hora) en minut på whoa allt hade vatt de samma en minut iwhoa 30 i din mamma sen din syster i 20 i nästa rum får inte de glömma de sista 10 i in mun 60 minuter fullt ut 60 får hela familjen kuk
Gangsta_me !! kin min kuk det e helt sjukt hur saker o ting får sitt slut, man jag hade fått bättre motstånd av min brud shh inte ett ljud det sista jag kan ge dig är en tysk minut ställ dig upp när du kan kicka på samma rim från början till slut
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
Exizt Jag tar dig så hårt även på Svenska/ Även fast jag har MVG på Engelska/ Du är så jävla pinsam när du "rappar"/ Så att även Stanislav skrattar/ Du är kass, jag dödar dig med en kniv/ Sen köper jag dig ett jävla liv/ Så billigt så, jag slänger femtio öringen framför dig/ I nästa liv bestämmer jag, då blir du en ful tjej/ Haha!
du kastar en 50 öring framför mig som om jag vore en fattig zigenare i mängden du väntar tills jag har gått runt hörnet o du springer o tar upp den där pengen springer till din mamma kastar den i facet o ber om att få pippa hon i sängen ja för inte kan du slösa femti öre,du e ful din mamma e fattig hon tar den tillomed i röven ni blir båda nöjda hon får pengar du för sex, pengarna går runt utan ngra vidare komplex dom här rhymes suger lika hårt som din mamma .ändå knullar dom dina sönder o samman
did u know ur moma has a deep throat ?
skryter värre än vad du lägger känn efter hur lite din punchline väger se sen när jag är klar me dig hur mycket jag äger, läs högt, då det du säger är det fettaste på detta ställe se hur mina ord skväller upp lixom vatten när en sten gått till dens grund du som skriver under är som titanic på grund gått under på grund av min is, se det går runt du ser dig som kapten, jag ser mig som en sten som slagit ner mot botten, svår att få mig längre ner äter upp dig hel, som en grundvattens fisk åt sin mask filé du är så mjuk som gelé, så orädd som hela tiden vill ge men har knappt något kvar, så de du får ut, är så svagt att det räckte med dessa bars, så att nu är jag helt klaroch du som ska svara, svara relevantivt till vad jag skrivit. annars kan du bara se dig själv som redan helt dissad.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Det enda du gjort e bara allmänt överdrivet Dissar daj så hårt behöver inte läsa det du skrivit Game over det e slut Det e över Timon sug min kuk =D=D
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
Ska bara kolla en sak
puff.jag trycker dej till förlust/ så spring hem,och ta ett jävla suck/ för alla vet ju, att jag tar hem segern/ jag är nummer ett,du är ens inte medel/ så Puffi puffi, är du allvarligt störd/ du sejjer att timon ska suga din kuk,äru bög?/ 8 rader,rätt mot din mage/ att möta mej,ärju värsta slaget/
0 523
ok.... kolla. Grabben på Micen sikken fjolla/ skriva så kasst mannen sikken nolla/ kolla så rädd jag blir när du gör dissar åt mig/ men du ska veta att jag pissar på dig/ nej ditt knarkande luder jag blir inte rädd/ för jag e känslokall som han där fred/ du vet freddy krueger i nightmare on elms street/ så sluta dissa dina texter e fett skit/ men du vet att det är jag när du e rädd så du skakar/ hör grenar på rutan. och kvistar som knakar/ och jag e utanför din dörr med en pistol i min hand/ dränker in ditt hus i bensin och sätter skiten i brand/ och sen knullar jag hela hans familj/ förutom bögen Grabben för den horan han vill/ men va fan hans hora till mamma e också villig/ och jag behöver inte betala fast än hon e billig/ så skriv igen. skriv att du e förbannad/ du har KuK som du va 2 för din uppväxt har stannat/ och undrar du hur jag vet det? jag pirrar din mamma/ hon suger mig. jag knullar henne alltid samma samma/ och hur vet du att din bror har stor pitt va? för att när du blev knullad så har du vänt dig om och tittat/ kollar du på rederiet ha! sån jävla tönt du e va/ du suger KuK så ofta att du kan halsa hela/ så du kan plocka mig. när det du skriver e piss/ när du e en böghora och din fassa alkolist/ och du kommer aldrig glömma tiden du va ung/ när du sög hans KuK och slicka hans pung/ Booyyaa
Jag e så fet på micken att fetton tuggar på majj!
Grabben på micen?? huh ?? Ska du Biffa mot puff , man du e helt uskämd// jag tar din syster nu , o tar din mamma sen// d va länge sen jag fick höra hennes skrik// man jag kör ut tig i skogen o lämnar ditt lik// man du blir liggandes i en svart sopsäck// sparkar lite på dig o du e helt väck// sen drar jag hem till din äkliga mamma// klart hon bjuder in mig , för att stanna// så kom kom kom man kom till min nivå// jag ger dig biff , de e allt du kan få // Ja jag vet de e bull man de e tufft// Jag hade fucking sprängt dig med luff// men det så klart för namnet va ju PUFF// Kom kom kom !!!!!!!!!
Biffa eller vad så du flyger när jag ger dig denna knuff/ du är en liten kyckling och ditt namn är baitat från piff & puff/ så bara backa när jag kommer fucking du är mannen körd/ sluta spela hård när du är en av whoas största nördar/ Tar dig med hagel svär att det självklart är laddat/ när jag läser dina rader så visst då blir jag fett förbannad/ du kan inget annat än att sälja dig själv som trans eller manshora/ står här nu och skrattar, hahaXD och jag är starkare än alla i gladiatorerna/ säg vad du vill med dina simpla fula menings lösa rim/ fyll då dina rader så kanske jag eventuellt kan kalla dig för tim/ istället för charlie eller något annat tjejigt namn/ Verkar svårt för dig att fatta att de är du som är en skam/
Du Tror att jag e bög mannen fråga din mamma// hon kommer verkligen inte säga detsamma// För hon har verkligen fått suga kuk// ja PuFF stoppar in den i din mammas trut// Ska jag backa mannen för du kanske lackar// stäng din mun inget skitsnack , fy fan va du snackar// Vem e det som e skam?// tycker du inte om mig för att jag har din mamma i min famn// "HAHAHAH" Man du snackar om starkare// Alla vet din hemlighet din smutsiga fucking knarkare// Men de lugnt Bara KOM bara KOM// Jag kan fucking dissa dig hela natten lång//
PuFF P18 Natten lång hur funkar de? din fjompa
Du måste ju gå å lägga dig efter bollibompa.
Tydligen är du äldre än mig.
Men kan man verkligen tro på det när man kollar på hur du betér dig?
"Din mamma" "min kuk"
Allting samma skit, cliche i ett stuk.
Dra inte ner på pundare mer i år.
För det är din framtid om sådär tio år.
Skåning och utstött, dina lines suger.
Ärligt talat du måste vara skit trött?
På samma skit gång på gång
Jag våldtar dig på en rond.
Eslöv, fullt av emos
och givetvis pundare och barn på sos.
Kan du förklara nu?
Till vilken av följande kategorier tillhör du? :)
Äh ... spekulera, men jag vill bara att du inte ska leverera mera :)