hahaha ja skrattar så jag gråter/ hör du inte själv hur du låter/ försöker spela något som du aldrig kommer bli/ sluta försök att vara som vi/ vi är riktiga män som tar tag i saker/ frågan är vågar du möta riktiga män med vapen/ alla försöker inte som du att spela nått/ det är så här vi lever medans du sitter och drömmer dig bort/ snattar på konsum och skryter om att du gör brott/ jag kan berätta för dig känslan av att avlossa skott/ känslan av att inte bry sig om nått/ Leva eller dö det blir som det blir/ Om vi inte gillar din stil/ eller om vi gillar din bil/
This is some Cody Vernon shit
LillSkipp Vad menar du med "vi", är du schizofren eller är släkten där?
Om du är schizo måste jag fråga, är det bara du eller är andra hälften sär?
Du säger att du skrattar så du gråter, men snart skrattar du aldrig mer
Fast du kanske skaffar ett crew i ditt huvud "Titta på mig, jag blir bara fler och fler!"
Jag vågar säkert möta män med vapen, men du är varken man eller vapenbärare
Det är alltid jobbigt att behöva möta nybörjare, men jag kan vara dagens lärare
Lektion ett består av ödmjukhet, du måste förstå när du blir ägd och ge dig i tid
Och om du inte följer den regeln så har jag rätt att skända din grav när du ska vila i frid
Visst snattas det på konsum, och det är därför din morsa drivs ur hus och hem
Samtidigt som du ägnar ditt liv åt att lära dig att du och kassa rim hör ihop som mus och lem
I tego arcana dei!
"Om du är schizo måste jag fråga, är det bara du eller är andra hälften sär?" Ska vara: "Om du är schizo måste jag fråga, är det bara du eller är andra hälften också sär?"
I tego arcana dei!
Vad jag menar med vi/ Jag snackar om dom som ni vill bli/ Dom som du aldrig vågar möta med din blick/ Jag snackar om mig och hela min klick/ du snattar på konsum, vi rackat alla längs stockholms alla stationer/ snackar om personer som rackar för miljoner/ vi är era idoler/ som efter spelningarna rånar er på era mobiltelefoner/ dom som lever livet och inte bara säger det över mikrofoner/ Graffitti vi äger stockholm city/ är som superhjälten du inte trodde fans på riktigt/
Du snackar om vi, rena volvo reklamen hur vi är du? En fråga till När tog du särskoleexamen? Du skelar ju! Det handlar inte om att våga möta din blick, det handlar om att jag inte kan Du är inte precis mitt i prick din skelögda jävel ,är du ens en man? Du har inte lärt dig mycket ,om livet handlar om att stjäla mobiler och tycka det är tufft Jag skrattar ihjäl mig. Ditt skitsnack är tunnare än luft. Du kommer märka att det inte funkar, lika bra att börja panta burkar. Skulle du vara superhjälte skulle folk tjäna på att bli skurkar.
Den flummigaste flummaren....
Fett full men dissar sönder dig endå/ du kommer aldrig förstå denna nivå/ dom enda burkar jag använder/ är dom som vi antänder/ när vi anländer och lämnar dit hus i lågor/ går in avrättar alla vitten så man slipper alla frågor/ mannen det vi gör är inte för att det är tufft/ utan att man dör av att leva på luft/ måste dra in cash på nått sätt/ och att beckna hash är lätt/ elller att råna nån/ och försök inte att nå mitt förstånd/ det försvann när jag var liten/ det försvann första gången ja fick smak för spriten/ jag kan inte dra mig ur even om ja vill, är fast i skiten/ så fortsätt spotta din data nörd/ jag fortsätter rocka even om jag är störd/ lås in mig, jag kommer forstsätta/ bara komma ut med mer kontaker och en beretta/
"Vakna lillskipp vakna, det är dags att gå till skolan"
hahahah skriv nått istället skolan gick ja ur innan du ens började den
och om du tror att jag sitter som du och tar detta seriöst så är det skrattretande men äger upp dig och alla andra totalt fast ja skriver saker på nån minuyt oicgh fuyll
LillSkipp Det märks både på din stavning och ditt vokabulär att du har missat en stor del av skolan, varför hoppade du av?
I tego arcana dei!
LillSkipp Sen är det gulligt att du inte förstår att du blir ägd :)
I tego arcana dei!
diZZySWE P17 :
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
SÅ SERIÖS DIN WATTHOLMA GANGSTER jag har också bott där nej det gulliga är att du och din pojkvänn blir ägda och försöker hävda er och skydda varandra
på ditt vokabulär märks det att du är en data gangster som försöker få propps med att köra flerstaviga rader som suger så mycket kuk att du aldrig nånsin kommer få något erkännande för en text i hela ditt liv att ni 2 är seriösa är fan i mig otroligt fortsätt sitta framför datorn och jaga er dröm
LillSkipp Det finns inga gangsters i Vattholma, så du har beviserligen inte bott här. Eller så var du en wannabe-gangster som bodde i hyreshusen? ;) Fast att du stavar med "W" talar å andra sidan för att du har bott här...
Jag skyddar inte någon annan, mina rader räcker för att du borde gå i kloster och lära dig schack istället.
I tego arcana dei!
LillSkipp Du hoppade tydligen av skolan tidigt, du särskriver väldigt mycket.
I tego arcana dei!
LillSkipp : "
och om du tror att jag sitter som du och tar detta seriöst så är det skrattretande men äger upp dig och alla andra totalt fast ja skriver saker på nån minuyt oicgh fuyll" Jag vet att man inte ska skriva skit i sådanna här trådar, men:
Ser mitt inlägg "vakna, dags att gå till skolan" seriöst ut? Sen att du svarar på alla som dissar dej verkar ju tyda på att du tar det seriöst. Sen måste du inte påpeka att du super skallen av dej på en torsdag. Det får mej bara att lita mer och mer på min teori om att du är 12 år.
Sen som dizzy sa är det lite gulligt på ett vis att du inte riktigt förstår det hela.
Puss.
hahahahha dizzyswe bara för du är liten och ful ska du inte tro att du har en chans... lillskipp knäcker dig totalt. varken något fel på hans ordförråd eller hans stavning. förstår varenda ord han skriver, han har alla fall ett flow, det har varken jag eller du men det värsta är att du har suttit hemma och försökt rime'a, utan att lyckas måste jag medge...
Bullseyecrew, still smokin'!
LillSkipp För övrigt är det patetiskt att du klagar på mina rader när du nödrimmar så mycket att jag blir mörkrädd :)
I tego arcana dei!
hahhaha vet inte villka hyreshus du pratar om bodde i elevhemet. hahah kanske är för att jag hoppade av skolan men vad fan menar du "Jag skyddar inte någon annan, mina rader räcker för att du borde gå i kloster och lära dig schack istället." sluta förvirra mig är tillräckligt full att det ska vara svårt att förstå vad du skriver
Choir P21 Hämtade LillSkipp sin kompis nu? Jag orkar inte ens svara, men du är gullig ändå.
I tego arcana dei!
hahahahah nu har ch1ll suttit och knoddat ihop en diss under halva dagen, good for you kiddo, ska läsa nu toy
LillSkipp Vilket jävla elevhem? Ja, som sagt så märks det att du har hoppat av skolan. Återkom när du är nykter.
I tego arcana dei!
LillSkipp Bete dig på ett värdigt sätt så att du inte ångrar det imorgon :)
I tego arcana dei!
Kärleksparet dizzy och chill ta inte allt på så mycket allvar som jag skrev innan, JAG tar inte nått här så seriöst vill bara skriva skriver så fort nån person svarar i tråden är extremt utråkad och ja jag är full på en torsdag vad fan spelar det för roll vad det är för dag låter du andra bestämma åt dig när du kan göra nått jag gör vad fan jag vill när jag vill det kallas att vara vuxen inte en snorunge vars mamma bestämmer hela livet åt en , ni kan fortsätta diskutera här men kommer inte leda till något men varsegod fortsätt försöka säga saker som får er att se bättre ut, en omöjlig sak men men
Det är hiphop mannen langa en diss fortsätt skriva bara det är väll det denna tråd är till för inte att ni ska sitta och gråta???
LillSkipp Det där är beundransvärt. Du kallar dig för vuxen, och har trots det inte en enda punkt i en osammanhängande text på 8 (början till 9) rader. Om det är någon som behöver se bättre ut så är det nog du. Klipp dig och skaffa ett jobb! Eller varför inte gå i skolan?
I tego arcana dei!
LillSkipp Jag kanske gör det snart, men jag har en dusch att passa. Kram på dig! :)
I tego arcana dei!
är det dissar ni ger ut grabbar? ni med era datanerdstermer... lillskip hemtade ingen, han klarar sig själv ser jag! jag lägger mig bara i för jag är en bessewisser... han svarar på alla era dissar för han knäcker er, och ja. han tar det mer oseriöst än er, speciellt ch1ll som har suttit angagerad hela dagen men ändå inte fått något resultat
hahhaha vadå villket jävla elevhem uppsala är en studentstad alla som bor där vet väll var wattholma elevhem ligger och boye elevhem eller ???
Choir P21 Vart ser du "datanerdstermer"? "Hemtade"? Är det klassträff för en särskola här eller?
I tego arcana dei!
haha? jag har inte skrivit någonting idag? lägg ner med att pajja tråden nu!!! Det var ett skämt från början för helvete! Choir jag hoppas att jag inte är lika misslyckad/barnslig som dej när jag är 21...SLUTA FÖRSTÖRA TRÅDEN NU!
diZZySWE P17 :
hahah asså shit vad fan spelar det för roll hur man skriver? Om du vill så kan jag skriva på en mycket bättre nivå men skriver just nu på det sättet som går snabbast å lättast och du vet inget om mig så försök inte snacka, MVG i svenska och Engelska fått publiserade noveller m.m va fan förklarar jag mig för dig för igentligen håll käfften fitta och sluta tro för mycket
Sådär jättebra, alla har fått hata litegrann. lägg ner att pajja för andra nu.
Ch1ll P16 :
Du skrev det bästa idag sluta förstör tråden med erat skitsnack denna tråd är väll till för att battla? skriv en text istället för att sitta och försöka klanka ner på nåns skrivkunskaper
LillSkipp Erat skitsnack? Du är oskyldig? Sista grejen jag påpekar är: går det snabbare att skriva "igentligen" än "egentligen"?
Nu så, vem ska näste man dissa? Näste man dissar mig?
I tego arcana dei!
diZZySWE P17 :
jag citerade din vän
ja just nu går det snabbare att skriva så :P hahah
hahahahha dizzyswe, skerp dig nu lillen! du snackar som du går orörd på din gata i vattholma, kanske för dina handlingar här i livet kretsar kring huset du har dina barndomsminnen ifrån. går snällt i skolan tar dina pärons ordrar och sitter på kvällarna i smyg på internet och utövar vad du lärt dig från din tuffa svenska b kurs... just ja, du har itne åldern inne, eller vem vet, du med dina tejpade glasögon kanske har kvalificerat upp en årskull? sluta bajta din jävla svenskalärare toy
Choir P21 Jag vet vad såna som du behöver; en stor kram :)
I tego arcana dei!
Okej, mannen du gör britney spears nya stil vacker. du är så vacker utan spackel, är för dig bara kackel. äta upp sina ord, ny innebörd när du äter upp din bakdel. jordbävning när din flickvän går och du kallar henne ashet du tänder på latex och dina dissar mot mig är bara sakfel. att du inte förstår att du har fel gör dig dummare än george bush and you dropp it so lose I didn't even feel your touch. att du kallar dig pimp när din dröm är att knulla sigvard marjasin du får känna ök-örnens magasin när du runkar till björnes magasin du är så smart att du pissar flera gånger om på ett elstängsel skryta om att du knarkar, knullar och super när du använder hängseln kom tillbara när du gått ut dagis din jävla matgris aka icas spargris gatans kung kallar du dig själv medans alla som sett dig säger gatfis. nu lägger jag det här på is för att försvinna; manisk, hatisk och bakis.
"Is that art? I don't know, I'm not an art critic. But I can sure as hell tell you that it's a crime!"
Till ganska X19 intro:E
haha ganska snackar om britney spears
och eftersom det här är mitt livs lek
så dansar hon på min stripreasescen
Diss:E
Du rimmar... ah fel helt enkelt...:E lite som dyslexi
Jag gör det ****BOOM**** som nitroglyserin!
Har du tänkt på att dina rader bara blir längre?
Slutsats: Du har ett triangelformat skrivhäfte!
Du är bara nolla som jag leker med!
inte ens värd att svara på som kedjebrev
suck!!! du lever svensson, jobbar åtta till fem
kommer hem o får sova på soffan igen
går till ica o köper nudlar som kostar en spän
DU ÄR EN IDIOT SOM HOPPAS BLI KÄND!
Outro:
Jag är avgudad så jag slutar som korsfäst
för jag är inte dålig, utan brah som topless
visst bakis men nu mår jag bättre / och undrar
varför jag gav halva dagen till gårdagskvällen
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
solen skiner fan vad bra jag släpper en bomb du står inte kvar bara dina keffa verser medans jag skapar texter ditt liv e över jag amputerar din stor tå du vill jiddra jag kommer alltid sväva på moln dissen du får svider värre än en påse djungelvrål i ett öppet sår försöka duger men jag droppar dynamit ditt liv e slut du gråter hemma på fritid du spelar nåt du inte är jag droppar bomben du försvinner från denna värld jiddra lite till jag korsfäster dig vi får se vem som e avgudad ojj förlåt mig jag ska inte dissa dig personligt du snackar mera skit än aftonbladet här kommer svaret jag e full med krut du kickar dåligt som fan du droppar dina rhymes lika illa som Ted Gärdestad du tar det på allvar du är en oskuld med HIV jag kommer släcka dina framtida barns liv första gången jag dissar nån haha:)
solen skiner inte länge till när jag sparkat in din bröstkorg åå slagit dig med min sedelbunt så du får feta köttsår oh my god va keffa rhymes annat från mig för jag lägger nice shit man vem tror du att du är ditt textskrivande borde får sitt slut här stackars pojke som når sitt slut här i början precis som din morsas sittande när hon fick kuken i rumpan du bryter nacken när jag slungar in ditt huvud i kylskåpet du får nästan samma smärta som när jag spräckte din mamma i rövhålet varför slösa tid på dig när du ändå ska sluta så ähh 20 sekunder de kan jag bjuda på! PEACEEE!
Jag latjar med eld och knäpper upp mitt blixtlås Jag droppar lines som är hetare än tänd stickor. Så snälla här kommer ni, har ni nån chans? Det enda är att jag sätter er motorik i balans. erat flyt det låter ju som nödrop. och att det är lika illa som fucking stödord. mannen du är kass och låter som en jävla kärring. Det är ju nästan som.. du har tappat en fjädring. B-b-åtsman glider upp och ba greppar micken. medans jag tar er otrohet innan ni sticker. Ni leker grova och trora att ni är så tuffa. Jag ber mina boys åka ner med bilen och slänger er i luckan. ni blev nerstuckna, när jag hänger me jason. och trampar ner er så blir ni sönder lekna legon. STOP.. Ska jag ge er ett litet tips. Tänk på att ni är män och inte platsar in på slits
Båtsman, slicka mina fötter och kyss min hand För jag är inne medan du är ytterst kass Mycket snack men fan ingen verkstad Vakta din tunga som en alban inne i belgrad Du ville leka hård men hittade inget att smeka på För din kuk är fan jävligt mycket mindre än din snea tå! Neo är fightas som matrix och skrattar åt elvis Så buga när du ser mig annars får du battla min fällkniv! Hunden i Saltkråkan blev huggen i armhålan Misshandlad av sin farsa och knullad i sandlådan! Pundad som carola och IQ som en jävla apa Jag sysselsätter dina personliga assistenter med att gräva gravar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Neobica - det suger det du lägger ut som antibiotika så ska jag knäcka sjukt Som en peruk är du fake och du har taskig stil suger min kuk , jävla gay , efter en flaska vin Du leker tung men du tappar bara vikten , runt micken jag kan va' lugn för du kommer snart att kapas på mitten och som en ful thaihora så blev du lätt att knulla mannen du är historia fast du har knappt ens börjat så det blev lätt att se att jag har lagt det bäst och med ett kefft flow som ditt så behöver du flytväst
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Douglas kom aldrig ut ur garderoben han försvarade sitt kuksugande med dess orden "jag är itne bög men jag suger kuk, om du kallar mig bög så är du sjuk, jag tjänar bra pengar och det är kul jag vill ALLTID suga kuk!" Han packar bajs och blir pissad i mun han klunkar kiss till han blir stum Har micen i röven och en kuk i sin hand Douglas D har mött sin överman!
LEGALISERA CANNABIS
Slangan , trodde du att du vann man? Fan du är ju lika lurad som en kommunalanställd brandman du har hakat upp dig , på att jag tar kuk i munnen är det din egna önskan så får du ta dig till önskebrunnen varför har dina rader inga flerstavsrim? för att du inte klarar av det eller nerskärning? du borde byta ut din blyertspenna mot lite latex vill du ha uppmärksamhet av bögar får du visa dig naken du säger att jag nu har mött min överman? fast du syftar väl på när du har sex och ligger överst va?
Gangster douglas förösker ta över kalaset tar en klunk sperma och ställer tillbaka glaset försöker bevisa att han faktiskt tycker om tjejer med en annan mans kuk i handen är de inga lätta grejer slangman spräcker allt men inte ditt rektum eftersom de är stort som ett svarthål och har ett eget spektrum och alla bögar älskar mig men jag säger alltid nej för jag är itne som dig! Jag slickar fitta så ofta jag kan medans du springer runt med bajs på din tand!
LEGALISERA CANNABIS
Jag behöver inte ens svara (eller?) Kul att få lite motstånd iaf :D Peace