Dissa personen över! (Cypher nr.3)
Admin skrev i förra att den andra hade blevit allt för stor & att den skulle tas bort inom ett par dagar. så tänkte jag, varför inte lägga upp en ny nu direkt?Ja ni vet hur det går till..MINST 8bars svenska/engelska! oftast är det coolt, men ibland lite spooky/ jag är bäst du är rookie/ ta det lugnt annars får du en puck i (munnen)/ du blir hittad bunden/ för du har du haft tur att du inte blevit inkastad i sunden/ <---- Sjön mellan DK & sverige. så vi sitter o soffan & jag säger till min polare "rulla den"/ Ska jag va som dogge här & rimma på hey len?/ flyttar nu till gbg och byter namn till glenn/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska jag få en puck i munnen, du är fan puckad// håll käften nu annars kommer du bli cuttad// jag blir hittad bunden för din mamma band fast mig i sängen// och när jag kör in min kuk i munnen på henne skriker jag känn den!// flytta till gbg och byt namn till glenn// för här kan du inte bo kvar efter att ha träffat mig/ rimma på hey len, du kan inte rimma på nånting// Gå hem igen för här är det jag som är king!//
jag skrattar, säger att du är kungen av alla? lek inte killen för du blir bunden och skallad du måste skrika, "känn den" för att den är mini liten "annars kommer du bli cuttad" du är inte lite efterbliven Snälla jag ber dig, sluta skriva i cyphers för du är en av alla töntar som dissar kaggen för hypen du är endast pinsam, inte en rad var bra men jag måste dra, knulla din mamma och ha en bra dag Kattmat
okej Fudge du är fett överskattad och alla dina fans, dom skrattar när du rappar "knulla din mamma",där hade du tänkt till när ska du sluta för du är ju sämst bitch nej jag bara driver för fudge är dope shit men ful och lika fet som donkens pomfritt ja man skulle kunna tro att du var född i en fritös jag är nangiala draken som nyss blitt fri löst måste glida nu för din pappa har lukt av fitta min sista rad, kanske ngt ja skulle ha skippat hehe im a newwb
Va gott fiskbullar // Svälj dom, för jag hör inget du bara mumlar // Ofta man rimmar på shi och pomesfritt // Akta dig annars lägger jag av med kniven ett snitt // Jag hoppas verkligen det är din sista rad // Hoppas du lägger av då skulle varenda jävel bli glad // När jag lägger ut mina ord sjunger alla i kör // För jag är inte som du din amatör //
-{remne music 2008}-
Du och din ford åker runt i dina dagdrömmar/ sluta försök, sluta tänka, för denna text kommer du aldrig glömma/ jag vill gärna ha din vänskap, lämna hiphop kompis det är glasklart/ flippan kickar några slöa rader och jag är klar snart/ Jag kickar nya rader, vilket är glasklart/ sluta flasha med dina bilar mannen, forden har säkert bra startfart/ men du får ligga i om du ska hänga med i mitt tempo/ jag lägger sista raden och det är fan vad du ska få känna på/
Teezus, to bad you aint got to experience your daydreams , Everytime you close your eyes, You'll see ma devil eyes glowing like red beams . Yes you are right your bars are slow, and thats fo sho ! You're so wack you cant hold the tempo N' you're the reason why the wack lyrics-list grow . You should consider back away from the hip-hop industrie , Cous when im done you'll never get rid of me , Seems like there's nothing left to say , just wish that god will hear you pray . goodbye now little miss glossy like glass, and go on home and play with your lego stash
turn of ya mp3, sit back put on your tv, am rockin it. - yeah its me.
Teezus kom in och dissarna blev övertagna Men du är lika bra på rap som grabbarna från Söderala du och ditt crew är inget annat än golvmoppar så jag SOPAR till dig, din jävla nollåtta dina ruttna bil-dissar åker rakt ner i avloppet och det närmsta du kommer en ford är en flakmoppe jag kommer och rycker i dina Björn Borg kalsonger och skallar dig så du blir lika Röd Som tamponger
Dra åt helvete!
Fan jag hann inte >:(
Dra åt helvete!
Fuck Crack junky-ass bitch and fuck that punk Teezus Got them bitches parents in church beggin Oh Lord Jesus But it wont help why pray for sons not turning out gay When they be chasin cocks anyday in anyway in the yard all day Cant rap fo shit duck before you get hit N allow me to sit down with ya folks at ya funeral lightin up spliffs shit Quite fuck'd up outta luck enough yall aint that brave Got enough balls well let me allow you to dig yall graves Lets flip languages do this in another way Möt mina grabbar på gatan skrikandes softa ey Backa sluta snacka innan nån lackar Går ti attack illa kvickt snabbt hela systemet fuckas Först o främst vill ja möta daj öga mot öga vhur långt ligger du back hit mannen vem fan gav daj namnet Crack? Va det du själv e det ju bara värre Hjärnceller borta hjärtslagen färre O teezus eller tease Us för det du gör e retsamt löjligt Spotta me en kuk i munnen hur e det möjligt Laddar ett vapen o tro fan ja kommer skjuta Fuck all yall ITS OVER vi vet hur detta slutar
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
homie nu får du lyssna mina ord/ för när det kommer till gatan får du pussa mina skor/ din brud lämna dig för hon ville bli lesbisk, ja/ så du blev så desperat att du blev gay o gick med i en pridefestival/ för jag är bäst idag, o dödar dig med några rader/ jag har en hemlis din mamma är mitt ex och jag är din fader/ så nu ska jag lära dig vett i skallen/ jag slaktar dig väldigt lätt i matchen/ mannen backa nu för du kommer dö idag/ du år så jävla efter bliven att du fortfarande får barnbidrag/
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
npr, kunde du inte komma på ett bättre namn ? // Kommer ta dig i nacken och slå ut varenda tand // Missunna mig inte för den jag är // Det är inte jag som är amatören, det är jag som lär // Lägg ner med battle lillen // Kommer lägga dej upp och ner mitt på grillen // Ska smaka gott, äter upp dig som godis // Du kommer inte ha några ord kvar efter denna diss // Den som kommer efter mig på denna battle // Får äta upp all skit, det är säkert en wannabe blatte // Jag är inte rasist, eller nasist // Men jag skulle inte gråta om sverige en mindre blatte fick // Nu är jag klar // Hoppas ni tänker er för annars får ni förjävliga dar // Peace out!
-{remne music 2008}-
crack vad är det för texter// leker röka gräs jag mattar dig med laveter// spelet är igång och du liger på min lista// om jag skulle rappa med nån skulle du va den sista// men palla deta och slösa tid på en amatör// L.C mothfuckars ända tills du dör // haha ja bara skrev lite typ inga punch line xD
LC_, leker med spliffs som dockor och bilar// Utan mig, så hade de inte blivit några dealar// Så njut som fan när du tar de grabben// Dina rader är så usla, så snälla håll flabben// leker att du är king, när du försöker fucka// men de är chill mannen, jag käkar dig som en dubbelmacka// Sista barsen, lägger de tyngre än Ken ring// För punchesen du nyss fått, är från din blivande KUNG//
1338 one step over
Haha, fyfan va alla ska ha keffa namn "barrj" // Grr nu blir jag en tiger, jag är ilsken jag e arg // Du har inte tänkt att hålla dig till ett språk? // Eller är du en wanabee gangster som håller på med bråk // Jag trollar med dig som en trollkar // Du har något som inte jag har // Du har talang i att vara dålig // Insér du inte själv att du bara är fånig? // Jag skiter i om det är bara 8 rader // För när jag skriver blir du helt galen // Varför just bara 8 rader när det finns mycket att skriva // Varför får jag aldrig visa att vinsterna är mina // Jag vill ju visa att jag kan bättre // men jag får ju bara möta kassa bre //
-{remne music 2008}-
Baarj glider in och tror att han är kung!// Han hetsar medans jag håller mig lugn!// i din lilla käft får du knappast in en dubbelmacka!// Att du inte är död borde du gud tacka!// hem till bolibompa annars lär dina päron lacka!// Din far orkar inte med dig så börja packa!// jag lägger mina rader som betong!// Medans du är i affären och väljer tampong!// det här va den sämsta dissen jag har lagt!// Men baarj du är sämst nu är det sagt!// HAHA sääämst
Teezus det är mig du ska dissa mannen :D :P + att det va fett bra. Även om du kan bättre så va det grymt förmedlat
-{remne music 2008}-
Kul att 3 st svarade på mina =)
1338 one step over
vänskap.. no offence! du är sämst och borde skjuta dig själv jag misshandlar dig till nästan död, sen binder jag fast dig på en tåg rälsGjord för vänskapens skull, + att jag har rosa kallsonger jag är gjort för automatvapens skull, + att droppa bomber tömmer din farsa på bröst mjölk, och dränker dig i den gömmer mig i ett tröst hörn, och dräper ditt liv man! seriöst, du är lika jävla utskrattat som hockey laget mora så.. sug min jävla hängpung din äckliga jävla kukhora
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
du kallar dig gangster, du drömmer om en samlingskiva/ men egentligen äru svensson & har full koll på bandyligan/ sitter med mamma och tittar febrilt på bigbrother/ samtidigt som du kallar mange shmidt för en hiphopper/ du tycker det är coolt att röka gräs. men du är tvungen att banga/ för varje gång du ska ut med polarna så blir´u bunden av mamma/ men hur känns det egentligen när handen går ner..
när du känner för att runka till babben och Lasse kronér?
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
You are like your name "snake shit" // and your face it's like crap, change outfit // If you don't know, i'm AKOVIC // i'm known like mr.bombastic // I own guys like you // Smokes weed, and smells poo // Båda på engelska och svenska kommer jag äga dig // För jag vet vart mina ord befinner sig // Det är sant det jag skrev på engelska // För du är orm skit, du är ingen människa // Jag är ledsen om du måste ta emot denna miss // men jag va tvungen, orkade inte med allt råttpiss // Det får fan va nog snart, insé jag kommer få dig slaktad // Du är bara en fet ful gris, som nån gång måste fatta // Och alla dina kompisar vill vara med på slakten // Dom vill se mig köra över dig och återta makten // Kul diss va, sitta och läsa mördartexter // Om du inte tycker det är kul, så har cartoon network ett program som heter dexter // Lär dig lite vetanskap, om kemi och fysik // och sluta rappa, och tro att du är legen, lägg ner din musik //
-{remne music 2008}-
omg shit. att folk ska skriva samtidigt :P blir ju 2 dissar mot honom
-{remne music 2008}-
kincoupé kan bero på att din text är råkass?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Akovic är så jävligt seg på tangenterna// vad gör du på fritiden? mysar med dirigenterna?// Du kanske känner igen mig under namnet SnittzarN// Jag flår dig i bitar och lägger dig på pizzan// om du inte vet är jag durocks lillebror!// det va jag som sköt palme så krille drog!// på hide n seek är du sämst det måste du erkänna// Du joina psychojumpers så kenka lämna!// Igen fattar mina rader utom akovic!// du drar din pistol men det säger bara klick!// Då är du inte så jävla manlig sen!// du har ingen chans så dra till ditt behandlingshem!// Menar inget illa jag ville bara få det att rimma!// Det här är min sista rad sen försvinner jag som en dimma!// Peace akovic :)
Teezus, svaret på frågan om vem som är sämst i tråden Jesus, snackar om pistoler du är bara ett skämt din dåre Sköt palme? You wasn't even borned then ironisk som talpedagoger från skåne! Så bäst för dig att du håller i hatten För feta texter mannen är ett måste mot matte! Vi kan leka hide n' seek, spring och göm dig barnunge! leker man får man leken tåla........ ...... du kommer inte ha kvar pungen kattmat :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Mattheew, kasta inte sten i ett glashus// när jag är klar med dig, kommer du aldrig mer att få se ljus// "you wasn't even borned then" om dina du har rätt med den texten// så är du förhelvete inte ens född än// vem är det som är barnunge?// kattmat? vad pratar du om? jag kan ge dig en garnrulle// du gör bort dig i dissa personen ovanför// jag lovar, detta var riktigt dåligt, pma mig så ska jag fixa dig förstörd//
Durock man kan väl tacka för senast// Öva upp dig för guran kommer att krossa dig så du dör genast// I all hast så hann jag med att tvätta dina rader fast dom inte var så smutsiga// och alla vet att du gillar kåta djur och helst älgar,Brunstiga// första grabben som verkar ha sin klimakterieperiod// ja detta var det tråkigaste att lägga upp sanna mitt ord// ledsen att säga det men du faller bort som dom vissna löven// och kan också meddela att det e min sko du har i röven//
(\_/) (O.o) (> <)
Okej Guran... Ska jag dissa ett instrument? Du kan dra och bli ghostwriter åt 50-cent vill inte nämna nåt från din text, den är pinsam du slösade 8 rader på meningslöst skitsnack snacka älg? Du får smaka min skarpladdade älgstudsare Du och ditt crew är mer som halvpantade helgduschare Du är körd nu, droppar rader på rader, matar slagen i magen Du sa att Durock1 har en sko i sin röv men den som sa det han har det
Dra åt helvete!
n1 entertainment :>
(\_/) (O.o) (> <)
Tyckte du om? :)
Dra åt helvete!
aa den var najs :)
(\_/) (O.o) (> <)
tack tack ja kliver in, bugar o bockar/ med rader från skåne ska ja sänka den nollan/ för checka in snubben, den mannen tror han e gangsta/ här levereras äkta rader straight från kristianstad/ mannen ovanför mig skriver så kasst att beatsen kutar i från han/ och grabbarna från nynäsgård älskar att busa i tvåan*/ nä ush buttfuck e inget ja vill bevittna/ håller mig till fitta o skickar "Påfyllning" till kistan/ så mään, lägg ner ditt snack, vill inte dejta dig på lörda/ så pass upp Whoa, "Påfyllning" lämnar aldrig grabarnas testiklar orörda/(*tvåan = Röven)
Representing K-Town
Han ovan mig kliver in och bugar och bockar// För att komma ner så han kan börja suga på snoppar// Det är sjukt hur jag rockar, jag leker och skriver mer// Snubben kallar sig Phat_A men beter sig lite b!// Dina texter är onödiga, som gamlas livräddning// Han förklarar vad "tvåan" är så alla vet hans favoritställning!// Han har sperma och skit i arslet, han brukar bli fuckad// Doppar pennan i det och skriver verser som alltså blir skit kassa// Detta slöser min tid, jag tror jag ska ta och skriva en bok// Phat_A har inte balls ens på en idrottslektion//
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Jag som skrev från påfyllning. Kolla mannen här är det ingen som kallar sig för gangster/ vi är bara vanliga snubbar som tar tillvara på livets chanser/ och jag skiter i vad nån tycker för det här är vägen jag valt/ och så länge jag lever kommer jag leva illegalt/ och om att busa i tvåan ja det var okej/ men den som älskade det var din tjej/ Du spelar galen så ja sätter dig på plats/ du är inget annat en slyna å ja tvingar dig svälja min sats/
This is some Cody Vernon shit
Testosteron, ditt namn för att du vill ha det du saknar? ingen ide att du svarar, du kommer bara bli skadad Jag blev ärligt talat överraskad när jag såg P18 du sitter hemma käkar fika och skriker "MER KAKOR" Skitkassa punches som är så fuckade dåliga kan inte urskilja läten från språk som harklande skåningar jag skäms över att jag har slösat min tid, på en fittjävlen som behöver öva på beats då menar jag, kunna hitta ditt flow grabben och dina lögner började redan på whoa namnet 10 rader, orkade inte mer :)
Du har problem med mitt namn som är testosteron// Jag battlar dig fast jag egentligen är bättre än så// Jag knäcker dig hårt, du får smaka min bånge// Det är extra kul när tioåringar klagar på åldern// Din brud är ful som en kuk och en tjockisbitch// Hennes fitta är så töjd och våt att vid noll grader blir den en hockeyrink!// Jag läste din vers och den bemöttes med en fnysning// Jag kan inte ta åt mig av nån vars namn låter som en nysning//
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
du säger min brud är ful som en kuk låt mig få skratta för du vet vem min brud är det är ju din mamma// bäst att du inte släpper nån skiva så sluta skriva
för dom släpper inte låtar med dom efterblivna/
för se keffare rappare än dig ja då får man leta betala 5 kronor och se testosterons mamma streta// jag spränger södetäle staden ja jag är galen men vad ja än gör vad ska du göra åt saken?//
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
Tjena Broby, eller ''infinite_struggle'', låter som du fått kuk och att den sitter i halsen. P18 ? du går nog fortfarande på barnbidrag, medans jag kan köpa hela din släkt med mitt mastercard. du får smaka mer sula än en basketplan när jag går rakt på sak, för du låter som att du var festlokal i mardi grass.. så lilla broby-bo.. gå nu till sängs, och gör efterblivna inga låtar.. så gör ingen låtar med dig..
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
problem, du har inte ens åldern inne för att få dricka men du skryter om mastercard utan att ha en krona på fickan jag har inte mycket till övers för snorungar som snackar stäng munnen innan du blir tacklad av en livs levande kattla jag bryter ut tand efter tand tills du låter som om du gått i pension och skrattar när du fortfarande skryter om din jävla livssituation jävla knodd du behöver lära dig att ha respekt för dom äldre trycker ditt ansikte mot en spisplatta bara för att se om det smälter!
http://www.myspace.com/localexpressions
Jag ser "kungen" ha catfight med 2 tjejer, vilken romans De liknar exakt denna battlen, shit du har ingen chans Snackar om att du e gammal men du är säkert en mesig fjortis Som egentligen röker när te men du tror att de är en drogspliff Shit va hård du är, "tand efter tand" Vilken gangster! Du borde klassas som en gnagare, precis som en hamster Sörmland är en ingen stad de är fan sjukt fattig en gata Du hör hemma till tjejerna, men du är fortfarande svagast på skalan
Come alooong, and take a hit from the bong!
chiefen du tror du äger upp kungen av sörmland/ din mun luktar pung och du är smal som ett korsband/ så håll käften och lägg ner ditt rimblock/ du grinar så hårt att jag får dra på mig min regnrock/ du ser orolig ut som cecilia lind/ när jag vänder kappan efter vinden och hamnar i motvind/ så grabben gå hem nu och lyssna på kunnta/ eller forsätt me ditt crew och eran fredagssyjunta/
vi är överallt!
haha nova tjabba tjena är du mannen som kan bomba/ Som snor orden i från petter, lilleman och stackars fronda/ hoppas du har pröjjsat för det, för nu när du förstör det/ och när alla här på tråden gråter högt så sverige hör det jävla fitta lär dej rimma snälla gö nått av ditt liv/ Du ville vara med som barn fast du fick snällt stå där brevid?/ För du är mobbad som ett as du är vad fåglar bruka äta/ Så jag tar dej upp från marken till ett bad där du kan frätas i och sedan tynas bort för nova är en jävla nolla/ kommer aldrig dyka upp på tv, tidning eller hållplats stackars liten asså.... *Fitta*
And then there where Silence.... haha
snubben snackar rim o la bara två i hela texten fan inte lätt o va en illiterat agronom. Snälla stäng käften Din text är precis som hela dig, ett missat foster! du tycker du är gangster när du pippar din lilla moster Jag måhända inte är bättre men efter tre vakna dagar. Stelbent så sparkar ja dig röven så mina tår glider under dina revben Medans du tror du vrider formler och leker med böjningsformer "tackar ja snarckar" ja du racklar o tror du höjer normen så spliffsecond ta ditt liv eller kanske fila en stil för vad du än säger tillbaka så bör du nu vila i frid
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
du är ta mej fan inte riktigt klok du har en böjdbananballe och en överviktig snook se det från den ljusa sidan du kan knulla upp och ner ta din mamma i sängen gömma dej vid fötterna så ingen ser men alla fattar endå så som du går och ler inavel var ordet för dig och nu blir ni fler
Allvarlig talat det var det sämsta jag hört du är inte välkommen du borde slänga min dörr du verkar gilla frukt men mest nötter och kuler och när du käkar banan det är så sött när du suger som om den skulle spruta ut vad du saknar i livet nu får du svälja din förlust här som makar i kriser jag är inte stor här på sidan men det mesta kan jäsa jag slår på stort här som när jag träffar din näsa pallar inte skriva mer-_- fred
Lilleman man märker att du inte är speciellt van// Jag hade förväntat mig mer av en svan// så sluta dissa folk som du tycker suger// min lillebror fattar tillochmed att dina texter inte duger// Jag ska bussa min pitbull på dig om jag ser dig på stan// sen ska jag dränka dig i choklad så du till slut ser ut som en kambodjan// Du åker till kina var fjärde år för att köpa nya kläder// jag ska snacka klarspråk lillen, nitar och läder// Du älskar att lyssna på bamses magasin, track 2 // för det är den enda texten du någonsin kommer förstå dig på// Jag förstår att du har problem med ditt humör// Det beror probably på din hjärntumör// Den förvandlar dig till ett kött ätande missfoster// Den enda som förstår sig på det är din ryssmoster// Jag förstår egentligen inte varför jag dissar en så värdelös kis som du// Jag har förfan större intresse för mamma mu// Du håller självklart för ögonen när laban skriker bu// Jag släpper dom här texterna maskerad// först när ja har loggat ut kommer du märka att du har blivit kastrerad// Yea, det var allt för mig, plutten// du blev mosad och från och med nu bli kallad klutten//
dålig text.. men vad mer kan man förvänta sig? hade jag varit du, hade jag fan förtränkt mig själv mannen sug min kuk för när det kommer till allt.. ..så suger du. sjukt med kul, beskrivs min rapp Pure shit, är allt vad du förblir och är värd sure bitch, vi kan träffas och lösa det här åtta rader är aldelles för långt nu på kvälls-snåret så sug min snåre! (haha) ät skit och dö, horfittor
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Grattis! du fick fram "sug min kuk" på bara åtta rader, skriver rader som en "träskalle", inte konstigt jag "sågar" av dej, du är en vandrande reklampelare för macdonaldsreklamen, med mjukare punches än låten "kuddkrig" i melodifestivalen, jag är ett geni du vill va men, du når aldrig upp till min nivå, inte ens om du skulle klättra upp på en stege & stå på tå, och du ljuger fan när du kallar dej rökmokare, för det blir ingen rök utan eld, eller är du trög, sotare? bara försök hota mej, fast bara om du vill dö, jag är ruskigt störd, får fittor som dej att gå upp i rök!
Chill sätt dig ner och var still/ förvirring råder totalt över din text/ men det är väll så det blir när syster och bror har sex/ och du föds med föräldrar som är släkt/ dagens nya rappare är ingen frisk fläkt/ snarare snurrar åt andra hållet/ du har gett dig in i en mörk skog och det är jag som är trollet/
LillSkipp, det måste va hjärnceller du har "skippat", för om du steppar mot mej så är du ingen smart fitta!"förvirring råder totalt", nej det var du som inte fatta det hela, krossar dej för jag är "rastlös" som mitt fuckade schema, och visst det stämmer, nya rappare gör ingen fläkt frisk, så jag måste fråga, varför i helvete kör du en självdiss? alla dina rader vad bull förutom en, den om troll är sann på ett sätt, du ser ut som ett! .... just det, din diss var bland det sämsta jag sett. chansar på att du är tolv år. (eller hoppas rättare sagt)