Lyricist
2008-10-31 17:24
Studs kan äta den skit han snackar 12 år? Har du verkligen frågat mamma om du egentligen får lov att rappa? dödar med "50 cent"? Tss, grabben skriv nåt annat Angående att smaka din lem, hade jag varit gay så hade jag hellre tagit en tjej än att vara med dig Fy fan, vissa personer får en att undra ibland men din idioti visar ju bara att du lever upp till ditt namn Tappad som liten, fastnat i skiten, sparkad av steven tycker afasi är oduglig, men hypar han i maskinen Så inse fakta, du är värdelös lika säkert som att bjäär var hög ...När han rimmade killerzteve på tingeling det är skillnad på vokaler och vokaler Det är därför jag är a mille rich, när du har ingenting
Du rappar feta cash och för dem köper du dina rader// Jag är tajt kör över dig och slänger undan dina ballader// Du säger att jag bajtar vadå? Maskinen? Fuck you// För alla vet att du vill suga min kuk din äckliga hoé// Du kan sätta dig och ruska din korta tupp// Men om du battlar mig så får du aldrig tummen upp// För fish har hamnat på toppen jag lever upp till mitt namn// Du är så keff så att det ända du kan tjäna på din rap är ett enda gram// Fuck it nu fåru pisk, du säger du kan rappa men har du sett en fisk?// För jag är ett jävla spöke du kan hålla käften för du hamnar ändå sist// Nu kan du väl ta mina rader och skicka vidare säga att det var du// Men du är inte såhär jävla bra så ingen tror dig Fuck yooou!!!!//
Angående att smaka din lem, hade jag varit gay så hade jag hellre tagit en tjej än att vara med dig - haha :) ________________________________Sagostundish, flumish klockan 12 på nattish... Den enda här som är nära min rimteknik är killerzteve så gitta hit, nu fixar vi en fälla som han trillar i.. den går ut på att ställa en sprillans ny pimpad bil tillsammans med en riktigt clean limousinepå ett minfält.. för att sedan ringa Steve och när han hittat dit, pekar vi på dom ivrigt viftandes & skrikandes "IT'S FOR FREE!!!" ... nån som tror att han INTE försöker springa dit? :)
Rimmar lite skit spliffar lite weed Simmar bredvid ett silja rederi Skiter i vem som sitter bredvid För alla som vi röker med känner vi När jag inte rimmar, rimmar jag endå Skiter i som få om mina punches slår Orkar inte multirimma får hundra blinda att säga TITTA DÄR!!! Där är han med tunga spliffar Ska påpeka en sak får folk att leka med barn Som michel jackson en helt vanlig dag Får dig att pissa i motvind pga en hotbild jag är flow blind så fuck this bitch
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Det är galen mager köttfärs till salu Ett lager av hatet svaret är falun Jag har tomater i navlen jag har tur Gult bajs som majs är najs Att röka brajj bli high utav five Life is overated, Hated im player Sug på den min vän för en peng Har man tråkigt så har man.. Tack för dom 55 sekundernas tidsfördriv denna tråden gav mig.. Tack whoa tack problem :)
Just for fun.
Jag kan rimma allt, lär dej simma kallt/ vi rimmar ballt såsom inga kan/ jag flowar fram, du blir golvad man/ frågan som är klistrad, vem kan stoppa han?/ för jag har inte tid att rimma flerstavigt/ inte tid att rimma med facit/ men om ni vill, så kan jag kicka dubbelrim,/ kolla snubben som snubblar in, insatserna dom dubblas in/ för jag rimmar helt utan mening, helt utan sammanhang/ Du har en karriär, helt utan spelning, helt på nån annans klang/ Nuförtiden så går det ut på att rimma så kasst som möjligt/ men jag slipar hårt på rimmen, försöker va så vass som möjligt/ har ingen plats för smörshit, rimmen och känslan, pass på övrigt/ Jag lägger nog dom sämsta raderna, ja visst jag erkänner/ men kan ju alltid komma upp med en bra diss till er vänner/ Ni kan säga vad ni vill, jag kör för fort jovisst För du är som en mix av ken och fronda, en förortsfjortis
I'm weightless now, in Mother Nature's imagination// Escape the status of carbonite preservation// I occupy lunar bases and moon craters// The shield mje from meteor storms and new dangers// Cosmos, conquistador crusaders// And space age sabre-tooth tiger suit slayers// Explore the dunes, we move with the spice minors// Beside sience, black holes and white giants// Psychic neckrunners and android headhunters// Cyber punks bungee jumping off the third rock// Mixing Smirnoff with Dandelion & Burdock//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rappens tyson med ett tight flow säger som ison dags för hype mode och alla i tråden skriver like whoa! yupp jag droppar som smältande snö jag är så cool att jag sänker en bög melodisk rapp fastnar som häftmassa melon, hasch och 2 kassar med färsk pasta utfyllnad bla bla 8 rader, soft män ha de! tja!
AIK
bruden, av med kläderna, det är insidan som räknas fan ångrar att jag sa det, vi går ändå i samma klass du hänger på whoa, som nån nerspacklad fjortis vad fan har du här att göra? du ser ut som en gris jag är 12 år, men skriver som en veteran medans du är lika jävla keff som den där jävla sean banan
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Ja du är tolv och jag hör första raden ute på stan// Ser att fillson rappar och skapar bara skandal// Banan/veteran jag rimmar som om jag vore med barn// Jag röker och jag sliter tappar min breath, lika gangsta som tempelriddaren arn// Yes fjortis.. hänger i din klass..? Skulle inte tro det nu fåru smaka glass// jaa! finally nån på samma ålder... men inte samma nivå // Steppar upp och får dig att verka som om du vore på åldern två//
i'm sooo kushed up just need to do this, fagggets,,, I like Herbal Essences; don’t mean the hair-care// I mean the dro-smoke I put in the air -// All my chronic, is hydroponic//, - As good as from the tropics, the color of Sonic – ‘bout to spark it// This is piff-music, Kurdo pass the lighter//, The only weed you’ve been touchin’ is ya garden’s dandelions!// I flow dope, not even homo’s pants are tighter// Sky-high, so only the galaxy’s higher- // one,2 minutes and I'm goooooone... The Gray Hound - who's faster..
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
jag kan rimma on-point, fast jag inte har nån poäng Kan också köra rakt fram när jag gör en u-sväng skapar romanser ur sjukdomar och kärlek med fördomar skapar kärlek ur hat och ubåtar med té-fat skapar människor från ufon skapar stiltje från en tyfon skapar stadsbor av bybor, och datorer med telefoner fattar ni? jag skapar sånt som ingen annnan kan som denna text, den skapades med min högerhand
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du vill inte testa mitt lag, vi ska förpesta din stad du blir bemästrad på plan efter din keffa charad de här svänger bra o du blir lemlästad snart de här e mästaren som alltid ger dig bästa resultat ja axar bakvägen ut i en stressande fart ja e nästan klar, så vi drar till nästa bar o festar klart läcker käften ida täpps den igen me slag när ja e ute skapar ja rickstäckande drag fitter knäcker vi bra, som tittar snett på stan john blond e en riktigt mäktig soldat som flippar snart drar ett streck över din rad.. tittar ett tag o siktar me mitt giftiga bläck o prickar ditt blad ja kickar nåra bars, sticker du upp skickas du tillbaks micen e mitt viktiga val, ja vill bli en klassiker som Beppe Wolgers va, ingen göre lika lätt som ja fast smärtan e kvar, ja göre lika hett som texmexmat, fett lätt när de upptäcks att ja kan flexa underbart du har en svår sträcka framöver så klart, o får 2 bläckor efter ja går rakt på sak o överväger att återuppväcka dig från din grav, du har tvångströja på dig inlåst i ett snäckskal, checka när ja reppar min stad, ska flyta fett bra me mitt präktiga skepp på ett hav sättet ja får dig att lägga dig på e häpnadsväckande smart, inom kort kommer du sippa soppa från en slang som ersätter din mat
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Du rimmar för fullt som om du vore kung under dagen men vänta tills jag spräcker dig det ska bli galet strimlar som jag gör du når bara upp till midjan det ända jag väntar på är att du ska tillbedja för du är bara ett mobbningsammanhang när du skryter om din ovunna segertalang du talar om din stad och att du rappar bra men kolla dina rim du skriver bara bizkit klart det är tur allt jag har undvikit för du är hundskit på malakit du har sjunkit jävligt lågt nu när du inser hur jag tar hem det men vinsten är inte min än för du ska känna på stålbladet för sorgen jag känner för ditt misslyckande är stor men sårslaget och sårnaden är kvar och det ska den vara för legijon är här och han har en stor vana att handskas med snorungar som har en bred talan ;)
min äger allas här inne! men men.. ingen som vågar erkänna de ..
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
okej. "lol" . ska inte kommentera dedär urgalna uttalandet, undviker ursinniga, och utan att dra till sig uppmärksamhet som urringningar ;) I just CLICK-CLICK-BLAOOW on 'em..
haru ens läst min ?! :S läs min långa.. o säg sen om den va dålig o innehöll lite rim.. do it man..
yepp, har läst din. en helt okej text; ingen nyskriven snabbt skriven key-style dock (ser det ut som).. jag skriver här på en minut o slänger upp ya dig? men nope, tycker ändå itne din va bäst ;) men över medel, fo sho. den va bra. peaace stay ontopic, keep droppin kee bombin
hehe.. sånt där kan ingen människa skriva på måfå på nåra minuter, ba lallade upp den! e ingen seriös rimmare i detta forum, släppt ett mixtape o håller på me första fullängdarn så de va på skämt mer :P
Herregud...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
johnblond, sluta snacka snarast eller gå och häng dig som en gammal data.. För när det väl kom till kritan / var din senaste comment lika hopplöst pinsam som Dogges freestyles!
hmm.. vem e denna fjant som kallar sig chill? / undrar va han vill, ja kommer få han att sitta still dogge freestylar för övrigt bättre än dig / du e fett me gay me tanke på att din äckliga tjej lämnade dig.. somna om nu lille pojk
vem jag är? - den som pissar på lik, rispar din bil och ger dig ansiktsmassage med piskor och kniv Jag bryr mig inte ett skit, inte ens om en bitch som lämnade mig bara för jag vänstrar med din! haha.. sluta käfta med ch1ll, du är inte en tung rapper snarare jävligt blåst som ditt "munväder", dumjävel! ge upp eller få en fotsula i ögat tills du tjuter och bölar alla ser att jag är bättre, så SLUTA FÖRSÖKA! btw.. din sista rad var så tråkig att jag faktiskt somna om :)
Johnblond, bara gå, medan du kan... eller bli utburen// Låt inte ditt namn lura dig; du e inget ljushuve// Du kan inte vinna en rond om du inte har punches// Och "beefa" inte folk när dom ”got the munches”// Nej svenska är inte mitt språk, la bara näsan i blöt// Men redan innan såg Ch1ll till att säkra din död// Plus I’m blunted up, but what tha fuck, call me John Blund// För jag kan se till att du somnar en låång stund// - hahha, fo shizzle… L.M.L, peace, phuucckkazzz
chill.. du e inte bättre, du e bara sömnmedel / hörde att du sög din egen kuk men glömde att tömma me den varför leker du tung? du vet att du e rookie / utmana john blond? shit dude! du smulas sönder som en cookie de här e hiphop från stockholm / du e homo från tiptop, riktiga råttor som du finns de gott om hur ska du mäta dig me mig? ja e längre o bättre på alla sätt / ja sparkar upp dig till månen, så va redo på att inte falla lätt hört att du e riktigt fake / slår vad om att du inte ens har 1 låt klar till ditt lilla mixtape ja e inne på min andra skiva / såna som ja lägger krokben för dig så du ramlar o grinar.. NU kan du verkligen sova! länge oxå.. hörs 2010..
Johnblond, bara gå, medan du kan... eller bli utburen Låt inte ditt namn lura dig; du e inget ljushuve - hehe ;) johnblond haha ja efter alla dom där tråkiga raderna kommer jag sova länge alltså.. sluta försöka som sagt :)
försöka? driver du? HAHA! min sista förnedrade sönder hela din värld..
förnedrade på vilket sätt? att du försöker gra personliga dissar genom att hitta på att jag hade en flickvän som lämnat mig, att du hittade på att du hört att jag är fake (då jag aldrig hört talas om dig och du aldrig hört talas om mig), att du hittade på att jag har ett mixtape där jag bara har en låt klar? du, jag märker att denna konversationen inte kommer leda någonstans alls, så istället för att försöka lära en handikappad hund sitta ska jag ägna mig åt något roligare. om du vill få det bevisat för dig att du inte är en bättre lyricist så kan du bara slänga in en liten text i min gb så svarar jag när jag inte har något bättre för mig och lägger upp i battle&cypher sen får utomstående rösta.. jag tänker inte svara på nån kommentar här som du antagligen kommer lägga för du vill ha sista ordet, så fuck you and have a good day ;)
johnblond vet du inte vem ch1ll är, ska du fan hålla dig borta från Lyricism samt battle & cypher.... Herregud han tar dig på en halvmiss
trist att det man skriver aldrig kan få respons behövs väl inte, vet att det jag spottar är konst jag är grym, inget larvigt skit som alfons stark som pippi långstrump; ni är kling och klang jag é bling bling och pang pang! jag är king å du har noll talang ingen stoppar mig när forsar fram ni får helt enkelt vänta tills jag rott i hamn
som om ja ens tar denna battle skit på ALLVAR! e seriös rappare som reccat ett mixtape o håller på me min första platta som kommer krossa allt du gjort! haha.. vikken skojare asså.. har du ens sålt nåt?? :S lägg neeer.. seriöst.. du skämmer ut dig pojken, 17 bast o tror han e nåt.. du e ROOKIE! inse
vem som skämt ut sig i denna tråden är väll ganska uppenbart.. men jag tänkte väll att det skulle sluta med att du inte ville battla, ha ett bra liv!
haru battlat på scen i sthlm? lava , kulturhuset.. om inte! så e de väl bäst att du stänger käften o fortsätter skriva julklapps-rim i tråden? du verkar ta skiten på allvar oxå haha! tragiskt.. de betyder att du har mer skillz här än i micbåset ;) bra jobbat thug
e seriös rappare som reccat ett mixtape o håller på me min första platta well, som jag skrev i en text ja la upp; jag gillar inte Ch1ll's unfriendly attitude (=är inte homie me honom på nåt sätt), DOCK så erkänner jag (neva hatin) att han GEIVADE dig på 2 rader, hahh...
och VILKEN seriööös rappare som helst skulle ta det på allvar och försvarat sin "heder" och visa att han är nånting genom att VARA bättre...
- om ch1ll ens kan rappa är en annan fråga, som jag lämnar obesvarad.. ingen aning om det, ens om du (johnblond) har skills...
allt jag ser här e att en 17åring smiskade upp dig, and no doubt about it, mah swiggus. tycker den där shunon Eighty_k tog dig oxå en aning ";-)". period.
skulle dock va kul o få SEE en "SERIÖÖS" battle mellan er två, som ch1ll sa...
anyways,
peace out swigga-asses
Yours Truly
Miwano - The Kurd's Finest. - In an older-sister's room near you ;)
haha.. värst vad du driver iväg och försöker gå på "meriter" nu då.. detta handlade om att du tycker att du förnedrade min värld med en skittext samt din förvrängda självgodhet, jag bryr mig inte speciellt mycket men i brist på annat gav jag dig ett svar på tal, mest för att det är kul att se hur rosenrasande vuxna män på whoa kan bete sig barnsligt, hehe.. annars stämmer väll det eighty_k sa ganska bra. dock kan jag säga att jag aldrig tar en cypher på allvar, jag bara svarade på ditt uttalande.
allt jag ser här e att en 17åring smiskade upp dig, and no doubt about it, mah swiggus. tycker den där shunon Eighty_k tog dig oxå en aning ";-)". period.word up. jag vet att det kan vara svårt som den "skillade rappare" du är att åka på pisk när du inte förväntat dig det, och det var ju egentligen detta det handlade om, inte om att du åkt ut ur nån jävla battle på scen i stockholm.. ;)
detta kan hålla på hur länge som helst, beror ju faktiskt på hur länge du vill hålla på att droppa kommentarer vars nivå ligger liiiite under en vanlig 24årings.
med vänliga hälsningar Ch1ll.
puss out. (för att göra eighty_k glad )
det är kul att se hur rosenrasande vuxna män på whoa kan bete sig barnsligt "lol"-in' at that.
nu har vi skådat nåt mer är, som är above the rim; först får vi se en geivning i en liten "battle", men sedan en tiill geivning i jidder i "Oprah-Winfrey"-style. damn, i've had a good laugh at this.. madder fact I'm CRACKIN' UP, hahah.
Med tanke på att du, "johnny-boy", droppat mixtapes o shit, så ere skumt hur latchigt du betett dig, ända sen din o ch1lls lilla dispyt startade.. com'on mayn; stiffen up a bit, will ya?
de e såna här konsekvenser som gör att Whoa blir stämplat som nåt b-ställe. varför battlar du inte ch1ll bara, så får du publicitet samtidigt som du VINNER (...) honom på battle? precis som du gjorde på lava isthlm?? (........)
'nuff said, 'nuff laughter...
o yea, ch1ll - too kind, too kind ;)
peaaace - hollatyaboy
haha, eller hur.. one. (ungefärlig dos snällhet? :)
klockan e mycke boys, kan gärna köra en online battle me tanke på att ingen vet hur länge den ena sitter o slipar på raderna! right? msn finns? torskar ja DÅ! tar ja de som en man direkt, ingen tvekan.. men att sitta o tro man e en grym MC för man kan skriva lite dissar i en ruta på internet e rikslarvigt.. de vet ni nog om ni låter hjärncellerna arbeta lite..?? som sagt. sovdags! återkommer imorrn.. sov gott
Aiit, too many posts spammin’ this//, So I’ma throw - some quick jabs at this, so the mods won’t ban this kid// Keep this thread alive, with a text once in a while// Some lines, maybe a couple of punches and rhymes// Cuz in the recent past, to the present//, you’ve only seen - A grown man gettin’ beaten by an adolescent// Hands down, no questions – go to sleep//, – ‘nuff of that DumbBlond – oops – I mean JohnBlond - … Now I’ma get outta here, roll up a blunt, and smoke my trees! - hahah... I just haad to.. don't ban the gray hound, caan't ban the gray hound. ;) peaace
som sagt.. har aldrig påstått att jag är en "grym MC", det enda jag påstått är att jag vann här. du får gärna återkomma.
du har inte vunnit här, du vinner ingenting / ja e som godzilla grabben, du e mer som tingeling.. varför gå på berg när de finns småsten? / kastar ner dig från scen, o står sen o småler (ojojoj) du blir slaktad o senare packeterad / du lämnar din port o vet att du kommer bli attackerad jämför mitt nick me ditt o mitt äger / mest-blow-jobs-på-1-timme = ditt läger
Men johnblond bara ge upp// Du är ingen MC vakna upp!// För fan du är 24 år och jag är tolv// Jag knäcker dig i battle och farmar sedan gold// För det är hans läger men du är en medlem// Du är keff som fan och detta är bara seden// Jag cuttar dina handleder fast du är dubbelt så gammal// Nu fåru kuk i din mun det är inte bara drf du stammar!//
hahah... sorry johnblond, men det blir bara pinsamt när ch1llination komr me en o annan punchline som krossade dig innan.. o sen SVARAR du med den sämsta texten jag sett från dig här inne hittills... nej, inget bra alls... sen fick det mig att småle lite när en liten pojke vars bollar inte droppat än, gick på med en text av samma (dock svaga) kaliber som johnblonds... Welcome to Whoa, guys ;) peaaace
varför gå på berg när de finns småsten? / kastar ner dig från scen, o står sen o småler = flerstaviga rim din dumma ölburk! du måste verkligen skoja? blir de typ dimmigt när på skärmen när du läser?? verkar som de haha.. vikka satans amatörer de finns, krossar alla er när de gäller lyrik! ta en liten titt på min profil, gå in på länken, lyssna o kom sen tillbaka till denna ruta o skriv om du e bättre lyricist.. stackars folk asså.. lider me er! på ALLVAR
varför gå på berg när de finns småsten? / kastar ner dig från scen, o står sen o småler = flerstaviga rim din dumma ölburk! du måste verkligen skoja? blir de typ dimmigt när på skärmen när du läser?? verkar som de haha.. vikka satans amatörer de finns, krossar alla er när de gäller lyrik! ta en liten titt på min profil, gå in på länken, lyssna o kom sen tillbaka till denna ruta o skriv om du e bättre lyricist.. stackars folk asså.. lider me er! på ALLVAR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....Skojjaru me mig eller?
sikken lirare...
japp ok! studs e tung, riktig battlare.. kolla hur ja mosade dem i andra tråden istället dumhuven.. hur tragiska e ni på en skala?? sjukt!!
japp ok! studs e tung, riktig battlare.. kolla hur ja mosade dem i andra tråden istället dumhuven.. hur tragiska e ni på en skala?? sjukt!! Du skojar med oss va? seriöst, säg inte att du tycker studs e bra?
herregud, haha aja tänker inte kommentera någe mer, för mer trångsynt människa får man leta efter, nej förresten det går inte att hitta nån så trångsynt som du.
Alltså att inbilla sig att man är bättre än alla andra och ska krossa dom,
är så sorgligt så man kan dö, att du värkligen tror på dig själv när du säger så...
aja slösar inte mer tangentbordsträning på dig...
peace!
dude. ja va nåt som kallas IRONISK! och ja.. ja krossar över 80 % av alla här inne som reccar låtar i studio.. om du vill höra me egna öron, ta en titt på min sida! annars fåru aldrig veta.. eller? ..
dude. ja va nåt som kallas IRONISK! och ja.. ja krossar över 80 % av alla här inne som reccar låtar i studio.. om du vill höra me egna öron, ta en titt på min sida! annars fåru aldrig veta.. eller? Kul att du sa det, har faktiskt varit inne på din sida och lyssnat.
Och jag förstod nästan att du var ironisk, men svårt att veta med tanke på hur du har betett dig innan?
Aja skit sak samma, tillbaka till det jag började skriva, ja jag har lyssnat på dig, nej det diggades inte, visst du har skön röst, men kan behöva slipa på flow och text..
så jo jag vet, men å andra sidan, dom mest skillade rapparna här inne lägger väldigt sällan upp något numera, så jo du har nog rätt du tar säkert över 80% i 12 - 15 årsklassen.
Det som gör mig irriterad är att du har sån taskig attityd, och blir skitlack när man säger att du blev "ägd" av nån annan, lixom bara hoppar in å "jag krossar alla här inne" fast bevisligen så visar resultatet av dina texter helt tvärtom.
Orkar inte argumentera med dig längre, jag tycker vad jag tycker, du "tror" vad du tror, så lämnar vi det där, låt kidsen släppa lite texter i tråden nu, så inte admin låser eller värre "bannar" oss båda ;)
alla som ser de killen skriver.. gå in på hans myspace o lyssna HAHHAH! o jämför sen me låtarna på MIN myspace.. fy fan! den som inte hör att ja äger killen på alla sätt saknar öron o ja skojar fan inte, hade ja fått dålig kritik mer än bra.. på låtarna där + på ubetoo.. hade ja genast lagt ner! denna snubbe HAR inte ens fått kritik av nån.. :S vikken stackare.. exakt som du! blir man när man inser att nån annan e bättre, du försöker dra till me lite finare ord o verka smart men i verkliga fallet e du en bonde från vallentuna som leker tung rappare.. de värsta du upplevt e nog att en älg stod på din veranda.. ärligt nu gott folk! gör som ja sa, jämföra våras myspace o kom me kritik sen.. tack för mig..