ska hålla mig till sisådär 8bar annars kan man facking hålla på i flera dar Gilla inte, älska denna black music Bush fuck jaaa, Håller mig till Obamas click Hangtime, JAPP har vart med om tortyr Medans du lekte i sandlådan med dyr leksaks pryl, Och fuck Problem, får Hybriz maaaaan, I don't give a dam Så glöm 8 bars och Entertainment för det har inte hjälp min Financial statement Napoleon rappar fett, som en rappande gris, Julen kom och Napoleon slacktades på vackraste vis Och den enda raden här som rocka va "att jag inte ens fattar varför bögar är bögar när tjejer faktiskt också har rövar" rökmokare läs noga på va Kaosdiktator sa
ska hålla mig till sisådär 8bar annars kan man facking hålla på i flera dar Gilla inte, älska denna black music Bush fuck jaaa, Håller mig till Obamas clickHangtime , JAPP har vart med om tortyr Medans du lekte i sandlådan med dyr leksaks pryl, Och fuck Problem , får Hybriz maaaaan, I don't give a dam Så glöm 8 bars och Entertainment för det har inte hjälp min Financial statementNapoleon rappar fett, som en rappande gris, Julen kom och Napoleon slacktades på vackraste vis Och den enda raden här som rocka va "att jag inte ens fattar varför bögar är bögar när tjejer faktiskt också har rövar"rökmokare läs noga på va Kaosdiktator sa Hangtime Problem Hybriz Napoleon rökmokare Hata inte nu..
jag måste rimma av mig för snart ska jag upp i sadeln kliva i kostymen vara rik och dyr len mina föräldrar gillar ej hip-hop dagens ungdomar är bara 2pac kariaktyrer så jag styr mig mot ett annat land där det finns sand nu drar jag för att anlägga en o annan brand
tjo
Jag är sveriges ultimataste kung jag gör det så jävla najs När jag tillochmed slickar pung. mina rhymes suger så jävla hårt men vem bryr sig , jag har ett hjärta av stål detta är dom enklaste rimmen man kan säga men who the hell cares , alla kör the same precis som lena mclane, jag sitter här klockan 09.38 på en skit stol och kollar på all dessa skit ord, Jag lär ju suga mäst här inne , men spela roll jag gör det med mitt sjätte sinne, okej den där raden sög väll hårt Men det är väll något man tål? jag är ingen jävla spiderman men jag är en harry potter jag menar , jag trollar ju bort dig! okej . den där raden stal ja från märta Men någon gång måste jag väll lära mig att få ta smärta? yeye Peace ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänkte jag skulle rimma lite på morgonstånd För jag har gott om sånt när jag vaknar en morgon som Denna med en bongomgång jävligt soft som om Jag rimmade på mjuka kuddar Och där ligger bruden bredvid när ja drar av sjuka pruttar Som du ska lukta på medans jag tänder jollen Håller mina händer om dig när jag spränger bomben "Jag knullade med din syster nykter vad tycker du om sitvationen?" Du är dum i.... KÄFTEN jag hade inte vart samma man om min pitt va trogen Lägg dig och sov jag ska röka ner mig tills jag sover Och säger du ett knyst får du sova i garderoben
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
jag är sveriges eminem , sluta bråka innan jag cuttar din mutta det är så turkarna här i sverige rappar , medans vi svenskar slappar deras mammor , jag är ingen kille med ett agresivt hot . men jag gör vafan vad som hällst , bara för att få äta en ko . detta är det sämsta jag skrivit men jag visar bara hur jävla kul och sentimental jag egentligen var . när jag skrev denna rad. nu ska jag visa er ett litet fint nördrim som alla andvände första gång dom satt sig framför en stol "hej mitt namn är machmoud , och jag gillar att äta tacos jag skalar en mango , bara för att visa att jag e världens bästa man på att dansa tango" Nu sitter jag här igen och kickar skit rim "men fan vad gott det är att sniffa lim:D" Fråga mig inte varför jag la denna rad , men måste bara fråga mig själv , vafan gjorde jag där? När jag ska dissa nån , så dissar jag mig själv bara det visar att min skostorlek är större än mitt IQ , "Nu ska jag vara så jätte flum och säga en sak" jag är så fet. så när jag fes så blev det till en stor jävla komet :D " Nu ska jag sluta att lägga sånt här på whoa för snart skrattar hälften utav befolkningen på vad jag gör . godnatt och sovsött . men snälla. vakna inte blöt :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har en vapenarsenal i en gatukatedral sammelishen, snubben är som en galen taliban fuck that, jag är bara lite småflippad eller storflippad, nej ni är bara tråkiga så vi kan väl göra upp en fredslösning eller en spelövning, så höj upp min medhörning ni kallar er för skottsäkra rappare jag kallar er för cok whacka snackare snoppätande horungar, fitta kuk titta nu på din mammas lilla mus eller stora mus, fittan hänger som bungyjump kuk (hahahahaha she is a funny one!!) de här är sammeone, forza färjestad nä nu ska jag kolla på matchen som de plockar hem idag
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Jag är en Beväpnad Tjockis - slår dig i huvet med mandariner, Det är andra tider, jag dricker gamla viner Baxar hampa från Lidl, slaktar Magna på beatet,(haha ) Bacardi Breezer, och din farmor som fiser Du är en mobbad oskuld, jag är han som tar alla horknull Du utövar snorpull, snacka om osunt Att vara dum som du, din fule fikus Det är inte konstigt att ditt IQ ligger under minus I'm rollin' in ma Bentley, blazin' Whoa You say your name is Ken Ring, but fuck that! Like a tasty hoe Behold!, Now please hold when Marcus's in tha buildin' IROZ PRODUCTIONZ! Du är tönt som Kapten Filling. Hahah:D
du snackar skit.. kapten filling är tung som sammes rap och lyrik, jag spottar ingenting dumt bacardi breezer? jag sveper en flaska smuggel så jag bildar en böghög och du hamnar underst sammeone passar blunts i amsterdam eller ner i jamaica, shit ni kan kalla mig för ganjaman du utövar snorpull man, jag utövar hiphopelementen du är en horunge, jag har rutin som pelle prestberg bajs katt hatt svart natt ratt matt fuckfack lack tack ack yuck pack rack drack glatt satt tjack fnatt hack knack snack plack dack smack klack knark bark mark stark snark panta mera som reklam
HOJTA PÅ DIN HUMMER
When I kick and spitt this shit and flip it 360 360 flip and say what a skateboader man. Den enda Kapten ja filling är morgan, ge hit cola. iRoz, drick ditt gamla vin som en överklass hora Crue, sluta rimma lite på morgonstånd eller du kanske vill få iRoz på gång dricka gammal vin som han har gott om vakna upp en morgon och fåtte en fet omgång
Jiggna "He's cute on the internet, but not in real, hee hee" Many rather download the audio on MP3 than to see the music videos on the TV I wish you all had the venereal disease I wanna sleep But you always start to annoy me Everybody might suck but I do not Cause I'm not hot,I got spots, No shots,I never thought that I brought, Something that other, people had caught, but what the fuck do you rapping about
jag är någon som några beundrar// jag är något som många vill vara// jag är massa saker som jag inte kan förklara// jag är bättre än bäst för bättre är ju alltid bättre än bäst// så jag kan beskriva mig sj som "bästaste"// jag är som Lugnet före stormen// när jag slår till slår jag till som atom bomber// jag gillar att mobba folk tills dom hoppar från balkongen// som en permobil glider jag runt på gatan// folk tittar snett för jag stinker gräs som satan// I fly right into you like 9/11// and if i'm home after 7 i'm fucking grounded// jag är ju i min natur ganska lat// pallar knappt röra mig efter jag ätit upp min mat// därför ligger jag i soffan och chillar ett tag// men om jag blir trött så sover gärna jag// :DD
Min tarmgas får zyclon-b att verka som en partydrog Med flottigt hår, lämnar mc's med blodspår Jag avstår från att framstå det som ingår i rappen idag, iallafall för ett tag Lämnar ditt crew på ett fältslag som eldhav på flaggdag i uppdrag att fylla er med senapsgas Det som has, det tas av mig med en grinig grimas Du blir våldtagen, blåslagen och utdragen Och blir antagen och beslagen på kumla-anstalten Jag är en fantom, en ful atom med arom utan idiom Jag kallar det lasermannen-syndrom Inkognito, hemlighetsstämplad och farlig Jag lämnar dig nedblodad och varig På ett horhus i Tallin, eller det som faller mig in
OST!
Im back once again to write some more shit/ Limber as Jackie, I have never been this fit// So I deliver fists and split roundkicks/ and finish with a pound on the ground, bitch!// Beat you up bloody and tear you up to pieces/ while your girl standing aside screaming "Lord, Jesus!"// After your funeral I`ll take her home and do my thing, so she knows/ That you looks down from heaven and see thats the king she blows// Now Im on the look for the next cooky fool/ so I can ventilate my anger and leave him in a bloody pool//
Dysläktikär
well.. u ditched me with that crap , now its my turn to fuck you . yaa matthafackah ass if you say one thing more about crush guts , i take my baseball bat and crash your fucking ass im raping your mother with a crap bag. oh please man . fuck your sister and kill the new hitler if you ditch me one more time. im realy going to make your mouth to speak slime and talking bout lime and whattafaaack. this lines is sad tänk att lyssna på göran persson rappa om frid och lugn när allt han säger blir till en feting balad. Jag har tappat ord nu .. kanske ska quita ^^
tillbaks igen för att säga att syntexxor är fett äcklig so take the stairway to heaven som led zeppelin helst via en genväg... för du är helwhack så samme kommer olla dig som ett ekträd ta din göran persson och böga med han jag röker en blunt för jag har grönt i min hand du borde ta en hetracil och sluta lägga tid på att vara kass och på att släppa skit men jag har femma weed som är min medicin och jag är relativt tight så walla walla habibi kisskorv
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Well maybe im discusting . but you are not that hella fine either then i ofc im whack , thats why i just painted your ass with lack , and than i tok the gas and throwd a grenade right in the ass , i counted to three One two three , and then you blowd up just like that , and by the way You have a great ass :) thats why it stayd there and didnt blowd here. Well. im not home now. so i cant ditch you with nice rhymes Cuz i just had a hella nice ride into the sky . i hope you know what i mean now Please. go and play your stupid Xbox 360 game with live and lose big time also i mean stop rhyme like that and get here and get your ass'd crash'd with my big bat , counted to three again . one two three , and you just got sad . well . nu ska ja dra o dricka min caffe latte , ha de gött PEAYZ MAYNS!
Syntexxor, sluta komma hit och tro att du är tung, Mannen alla vet att på det hära haket äre jag som är kung, Sluta vara på din brud hon är alldeles för ung, jag kommer hem till dig och släcker dig som john blund, din morsa drar ju inte hem så jävla många pund, Jag betalar henne inte längre och jag var hennes bästa kund, Som hon säger, morgonstund har guld i mun, påtal om mun så suger hon jävligt bra, hon älskar mig mer än dig och ber mig gifta mig med henne, men jag säger hela tiden bruden du är fan inget att ha, ingenting du gör är i närheten av bra, så snälla bitch bara dra,
Lyssna först, snacka skit efter ;)
prismah, please maayn , stop with that topnotch shit that rhymes you just said ive been seen before from you But thats was like 2 years ago but they are still cool ;) But anyways , im not here to say goodthings 'bout' you . hell no Im here to kill you with this blablablabla song du är en kille på 18 bast , jag menar . när jag rappar Så sitter du där hemma och funderar snabbt på vad du ska Skriva tillbaks. sen Inser du att du är fast ditt jävla glappskaft Nu mannen nu ska du få se nått som e väldigt Of Topic. Jag är mannen du aldrig har battlat på någon topic before din motherfucking hora . gå och lägg dig igen och vakna aldrig till annars kan jag lova dig att när du vaknar så gör du det på en flakmoped till en weird komet . Whatever..
Syntexxor: en tuff rackare, en jävligt keff rappare, 16 åring som nyss fått hår på sin snopp, snälla svälj ditt huvud och snälla byt kropp, nu ser jag att du har fått hopp, allvaret stiger, jag ser bäst i att du tiger, inget av det du säger duger, mannen jag säger bara det finns ingen som suger så bra som din mor, tare lite lugnt nu mannen, jag vet faktiskt vart du bor, det är mig du borde kalla för pappsen, du har varit duktig så du har gjort dig förtjänt av nappen,
Prismah , oh please whattafack det där är precis samma skit som att kalla mig för whack jag brukar inte lägga feta rader på svenska , men för att battla ut dig behöver jag bara se glad ut och flemta du är en kuk hora bög och dina rader dom sög sitter här i rummet framför msn och whoa och ser på dina rhymes och skriker "WHOATTAAHELL!?" I'm not a great rapper and that i admit But man . you sucks more then Brad pit GO and lick a fucking dick haha , shit maan! ^^ PEACE
Jag kan knappt skriva texter på svenska men här ska du få höra, the swedish eminem, vilsen och ensam kan inte hitta hem, du är rolig att titta på, du konkurerar iaf ut 2/½ men, you aint a good rapper, compared to you im the grim reaper, med dina texter du jobbar o sliter, men nu åker du på tvärniten, du va så tuff, att när du skulle röka stoppade du i hela biten, folk skrattar bakom din rygg, din brud är inte det minsta snygg, i'ma fuck you up, like a nigger hatin' cop, du är så äcklig att du tänder på 2 girls 1 cup,
konkurens hit och dit, konkurs i ditt liv bögjävel ta din rövhål och rök en blunt stoppa upp en kall paj i dina näsborrar jag svär oskar, jag såg en säl komma.. usch säger du, jag säger rövkiss och du är så bög att du åker böghiss o0o0o0 tight shit, som din mamma eller ja skoja bara för din mamma e ju din pappa och det kan vara tight på sitt sätt (mitt sätt) ditt sätt är en blandning mellan rövhål och dipset riktigt fitta rolig skämt hoohoh en sko i kläm hora skäms
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Tillbaks igen för att döda ännu en gång/ bara hårda ord och hot, ingen jävla sång// Tjock, ful och äcklig, och har aldrig haft nå brud/ om du haft nån så var det lite mac men mest tur/ ta det personligt, du är bara sån där, så bli inte sur// Nu när ditt självförtroende är kefft/ är ett snabbt självmord alltid bäst//
Dysläktikär
Syntexxor P16 Årets bajtare
Ikväll ska jag ut och bara dricka min öl, tända spliffar med mörn och stå och pissa i hörn Alla bitches får luv, men deras killar är thug En av dem vill slå mig, slutar med att fittan får spö För ikväll ska jag fira en nybliven artonåring Jag häller upp denna dyrgripen, smaka på den Jag börjar fan tröttna på frisyren, rakar håret Tupac kallas gud inom lyriken, jag är påven Skrev lite snabbt, bajsnödig är jag också.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Vi axar vi maxar som Lorentz sa man är tuff om man baxar Men ni är wakka sluta leka gangster som krossar Har ingen chans mot klicken som ba flippar loss Tänk efter EN, TVÅ, TRE gånger innan du möter oss Okej ska sluta leka är ingen gangster jag e från östermalm Går på fina fester tjänar massa pengar på ingenting Jag har inget bling på mig men skiner endå passar bra ihop med vår himmel som skiner klar blå Jag föreslår att ni langar nummer till mig Alla katter alla skivbolag som diggar mig Ey jag kan min grej jag är en sovrumsgangster Upptill bevis svär att jag diggar brudar från utlandet Ny fade ny still på rappen ny stil på kläderna shit jag tror jag har bling på tanden också Glajjorna på jag blir omringad direkt Alla brudar tänder på sköna sthlm dialekt Kollar upp hur många nummer jag har haffat ikväll Shit 16 nu blir de fult upp varje kväll WZ
vad är det för skit, jag får epilepsi kanske stavade jag fel men det skiter jag i jag har ont i magen av all mat jag ätit kommer bli som svullo, jag dör för tidigt där rimmade det typ inte alls, jävla skit men jag kunde inte bry mig mindre som afasi på tal om ingenting måste jag klippa mig snart håret är slitet, så kanske bäst att dra jag orkar inte skriva mer nu mullemeck *hihi* måste ta en promenad, annars kommer jag se ut som ett dubbeldäck..? puss
Cruisin' on the interstate opel astra with no breaks To many try to imatate I'll break em' like a piece of cake Front and get yo dinner ate Noodles with with a pizza taste Im tryna bring the sexy back Like ol' dirty bastard ey, Spitin' like a getto kid, standard hasch In my paper shit.. call my pusher to.. get me some more of It still rock those dirty shoes still they look kinda cool broke but trow me any fuckin' topic and ima fucking rule! nej jag baitar inte WU, är meningen att det ska vara så, peace
if you like I put my ryms in this cypher// any problems you are a target off my sniper// and if you were a great song writer// i knock you out like mike tyson do with a great fighter// Eller nåt :P Haha Säkert fett många stavfel också:D /Frid L.
http://www.youtube.com/user/Fas3musik
jao! tillbaka till whoa igen, tillbaka för att stanna en stund längre kickade sist för jag tröttnade på skiten, tillbaka strängre och med mer inspiration än innan, tillbaka för att visa den nya linan följ efter mina drift spår, tjugoett år nu och åren dem går och jag ser nya killar här inne som visar sig bättre än få mycket är förändrat, men än samma stil- vilken som är samma skit enda elit jag kan definera är "Zookah", ärligt enda killen med "topics" följ med in i ringen, lovar du blir utslagen innan första ringningen kolla raderna kolla graderna, flera överstiger inte minus ens men endå sitter dem ner med caps-lock inne, som de hade "PMS" tänk efter, tänk inte Efter, ditt agerande kan slå av dig käften men dock måste jag ge efter, många lyrikster som slår mer än hälften många av dem resterande som inte åker ut på direkten som har det i sig, och slår ner tangenter som receptionister riktiga lyrikister, som slår spiken på noob'sens kister och sätter "kalle anka" och "jönssonliga" rapparna i klister många sitter bakom skärmen och snackar som ligister sen när de möter de riktiga på gatan, dem ses som fitt'er och sticker, fuck alla er låtsas hiphopare- hiphop associeras från projekten och inte i klädseln eller utsikten, ta av dig din "Era" keps spela inte "crip" eller "blood", vi bor i sverige, så kasta er riktiga gangsters har para och kedjor, ni har bara reklam från "NK"-kedjor kasta er, kasta er i diket, behandla eran fejka stil som liket ner under en gravsten, utan ett "vila-i-fred" tecken, inte ens i kistor ner i säcken med eran fräckhet- timon kränker er! kartellen sänker er, och hela fuckin' gatan hämnas hiphopen mot er. (fuckin' äckel) 10minutes, beat that! Keep-the-Topic, or jerkoff!
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag sätter mig i sätet och ger dig svaret Jag producerar mer svar på tal än svavel Senil snopp, glömt var din spargris alltid stått Snodd av mig, men jag säger att den blev faktiskt såld Att amerikaner kallar fotboll soccer Gör mig sjukare än diabetiker blir av socker Varför hålla på med nåt om man inte kan bli bäst Så du borde trollas bort snabbare än express och direkt Jag är på g som Paris Hilton och alla Du skriver mer lögner än Perez Hilton skvallrar Piss och fan, är pall platserna tagna? Då misshandlar jag er som om jag var Chris Brown och ni Rihanna Du och en mic är onaturligt som en omskuren snopp Mina censurerade rim är bättre än sex med en halvdan tjej Men under censuren finns en kurvig kropp Den enda som har ändrat på mig är doktorn när hon gav mig ett ärr
You keep believing, I'll keep evolving
yoyo, jag är stukad och bort blåst, såsig som brun sås// så jag tänder spliffar över hela landet från malmö upp till västerås// linköping, göteborg jag reppar alla mina grabbar// hand upp om du zuttar o pass om du bäcknar kabbar// jag slänger slängar över hela jävla landet// puff puff pass mannen, passa pengarna från vecko slanten// så ska jag hooka det tyngsta, få er och lyssna// rök i luften så hela ditt crew lider av tystnad// stenad som en kravall snut, rätt ballt ju// bara örter yo så du kan dra med ditt knark dude// rosta en cigg och mecka en fet// går ut till the p-click och pass på vår verklighet// yoyo
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
okej jag får väl också lägga några rader i denna tråden// dom flesta här låter typ som mig för några år sen// dax att höja ribban här i denna tråden baserad på skit// ni lyckas aldrig lägga nått fett trots allt detta slit// och din lilla kuk kan man ju knappt hitta// du är som en somalier med H I V smitta// okej 2 sista raderna så tack och adjö// pallar fan knappt skriva raden är fett slö//
*host*wack*host*
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
Can hear ma friends talken shit behind me Fuck them, their hoes, you better find me... before I find you Or I’ll reveal the dirt no one neeeeew Everytime spitting ma vocals, niggas say it rhyme But am busting the shit before the referes clock hit overtime Be worried, better be fucked up n burried to escaping me Knowing ma adversarys wanna eluminate me as a lead Feeling paranoid, move to a another country be free. Aaaaaaaaaand you dont stop
musique
September 26 1988 mama gave birth to a son, she done So much to protect me, even though I gotta collect some meal I’m slightly disolusion by strivin, gotta be stronger than steal Feels great to work n put some money in ma mailbox Catch me in the evening playing soccer on ma X box And you dont stop Times change, time moves fast aint nothing to do God damn i’m becoming a grown man, have to build ma Future on ma own handz, pictures in ma head on big plans. Learn to never stop, not to trust a cop till I drop, bitch fuck u Suck ma cock. Peep the game nigga, gain some brain nigga, friends change Faaaaast when u claim the latter be rugged n routhless Sometimes to survive you gotta knock down folks toothless. Is the mankind evil? Destroying the air, animalz n god knows Will ma grand children grow old before this planet is gone? I’m screamin fuck the world to every girl I BONE!!! Aaaaaaaaaand you dont stop
musique
Jag är ett levande samhällsproblem en parasit i detta rättsystem det går rykten om att sniper är extrem att han är en dödlig version av obotlig eksem
Lojalitet.
I'm weightless now, in Mother Nature's imagination// Escape the status of carbonite preservation// I occupy lunar bases and moon craters// The shield mje from meteor storms and new dangers// Cosmos, conquistador crusaders// And space age sabre-tooth tiger suit slayers// Explore the dunes, we move with the spice minors// Beside sience, black holes and white giants// Psychic neckrunners and android headhunters// Cyber punks bungee jumping off the third rock// Mixing Smirnoff with Dandelion & Burdock// Inlägg av
DISKOPOLO på
sida 7 Det dära är jehst din jävla idiot!
Killen är tillbaka i en annan form monster eller spöke, vilket som För med knivar dödar jag svinrövar börjar med dig & hugger dig i ditt öga hela ditt jävla gäng är förfan fittbögar kastar snus & knatchar brunt kommer du hem sent, åker du ut för jag är fuckt up, dålig freestyle, det är slut nu
Avdankad aspackad bra fuckad gammal gubbe Skriver enkla rader och rim till en och annan nubbe Samma snubbe hamnar under en elefant brud Spela roll jag tänker bara fan sämre kan du Ville bara slänga ur mig rader spott och fräs Skiter i för på mitt köksbord finns de gott om gräs Sätter mig på närsta tåg till huvudstaden i hopp om när Jag kommer fram ska jag få spöa på någon stockholmsfag ^^
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Katt,hatt,skatt,ratt,spratt,fnatt,natt :D uuh det var skönt.. kände verkligen att jag behövde rimma av mig lite xD
Djupt inrotad i drömmar måste få ett slut nu studerar för inspiration, vill ha frisk luft måste gå ut nu horungarna ger inge jobb sitter hemma runkar läser böcker sanningen svider, viljan hedern föds på dig som dina fötter timglaset rinner fort spenderat 21 år på denna jord orsakat dispyter sen ja var tie, stämpla mig problembarn 2009 skapa konkreta tidsplan, skapa stabil ekonomi sen tids nog barn OCH DU SLUTAR INTE ostabil samhälls ekonomi stoppar cashens flöde, drabbar oss ungdommars öde, sviktande självförtroende orsakar narkotikans mass flöde. Under varje förorts trappuppgång hörs de "brorsan passa gåsen åt höger, fan du pallar ingenting du e bög len" sos skickar mig höger å vänster a la ålderdomshem, funkar inte för mig handlar inte om arrogans, kräver respekt, mucka inte med mig! OCH DU SLUTAR INTE ska ut hitta mig en bitch me läppar som plutar lite
musique
jag ska rimma av mig lite så nu är det kört, jag e galen å sliter av kuken på en bög, jag hatar folk som snackar som dumma saker, och bögar som stoppar dildos i baken, eller folk som väcker mig när jag redan är vaken, hiphop style från södertäljes mörka gater, poliser e flater, jag går in på ett polishus och gör en massaker, jag hänger med galna araber, jag kapar ett fartyg, och gör massa satyg, jag har ju faktist rätt bra flyt, i kriminalitetens värld har jag topp betyg, nån gjorde inbrott i min lägenhet så skjöt en tjyv, jag e galen så FLY haha detta va ju kul
Ville bara säga att alla här inne verkligen beter sig som brushur. haha, roligt, sjukt att tråden inte blivit låst än. BE HOLD! THE CREATOR OF THE CYPHER!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Färgen den rinner, lukten av thinner jag finner dagen efter när piecen är i strimler. Cashen blir till kannor som formar dessa flammor och på väggen det torkar, fråga vem som orkar, hugga i sten när lacken är för klen och armarna blöder i flykten från söder. Byxor för slappa, bältet vid knäna och jag ramlar, samlar, mod att stå upp, stolt som en tupp, lägger jag upp, smällen! Som kommer sätta ränder på fränder. Hehe, mitt första rim ever. Peace..
Idag är en dag som fullkomligt saknar drag, vaknar, sätter mig, vad händer idag ? timmarna går och här sitter jag ännu kvar, hur ska jag orka göra någonting idag, kollar ut genom fönstret och ser skatornas kamp, känner huvudvärken öka, någonting säger mig att jag inte skulle kröka(t) går ut i köket å kaffet där står, finns det cigg ? vem vet, den frågan består, Timmarna går och är tillbaka till sängens kant, slår på min tv med allt för hög diskant, lägger mig å softar tills klockan slår jämnt, är så trött, ingenting har hänt.. lite flummig text.. dock min första.. Peyz !
idag är jag på flipphumör, vill bara slå o slå vet inte varför , ibland kan det bli svårt att förstå såhär kan jag bli, och då är det svårt att smita undan varför är mertkaaan så flippad det kan man ibland undra inte ens jag kan svaret, det vill jag inte heller veta inget går som jag vill , och jag vill inte tänka mera vill ha det nice, vill att allt ska gå bra som innan när man var liten så var dagarna jävligt fina nu är jag trött på all skit, snart är det dags att sticka och här har jag ingenting som jag vill minnas.. vet inte vad ja skrev skrev bara den kanske är dålig i dont give a shit..
I know you want me !>||< MK#7
Problemen hopar sig om igen/ Monsterna lurar under min säng/ Drar upp min kniv och hugger dig i nacken/ Rullar upp dig i en matta och ökar takten/ In i backluckan och gasen i botten/ Fota och upp med bilden på Rotten/ Jagad av varenda snubbe i gemet/ Behöver jag hjälp? nej, vem vet/
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
I turn my cards face up, show them Royal straight flush and you still bragin, shit when will these boys wake up If you kickin with me, you aint kickin with a thug nah, just kickin with a guy that's been gifted from above New school, fresh from the 21th century Droppin bombs, and you've still dont heard the best of me Dead bodies stacked up, and police cant retrace my steps Shit you dont have a pretty face, you got the face of death! aha.
yeee.