Blanda inte in din släkt i den här skiten kolla igenom dina rader och lyssna till beaten ditt flow det är kasst så lose some heat fastän att jag släpar dig som en kvast o slår dig hit o dit ! din text den är sämst så sluta nu upp innan jag drar på någon så kallad "Drive-by" cup jag skjuter dig med gummikula så du blir helt jävla röd du tjuter springer till morsan och frågar om du är död du är död för mig jag droppar micken i din hand kom igen nu mannen visa vad du kan ! *keep on keeping on !*
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla schyssta bröö´n..
Battlerappare
2008-05-20 10:23
okej mannen nu ska ja visa va ja kan hugger av ditt huvud å sänker dig i kvicksand mitt flow e kasst skulle faen inte tro det men ditt skrattar man åt för de e så himla roligt stammar fram stavelser utan någon mening hade du haft de som jobb hade de luktat avskedning för du suger verkligen mer än en mustig hora du e offret som blir dränkt i toan på din skola beefa mot mig å du får smaka på min bandsåg kollla dig själv i spegeln du ser ut som ett jävla munnsår!
JoaquinRoyale
Du är sämst på att rimma lätta på all hatdimma så jag tror jag ska svimma fortsätt simma mannen du är snart på min nivå jag knockar dig,men du fortsätter stå jag förstår att du tvär o sne men JXE jag svär du är bättre på PS3 så lämna det här för jag ger inte upp jag kommer i din mamma och golar som en tupp !
Battlerappare
2008-05-20 14:24
du dissar dig själv när du säger att jag står kvar du är ett mongobarn som inte kan slå knytnävslag ja skrattar när du vevar som ett epileptiskt anfall pissar på dina rader ta de igen för du bara svamlar e du på verkad av chokladkakan som du snortar så jävla ful att de inte finns ett ställe där du inte e Portad ja säger bara snällt sluta nu för guds skull bara för du försöker leka hype får du inte ett knull
JoaquinRoyale
Det är bara tråkigt att rappa mot ett mongo som inte kan stava "påverkad"*flämtar* drar till ett mongohem där jag tror att du väntar sitter och leker med kappla med din brorsa eller vänta nu ? det ser ut som din morsa ! ni leker som knattar i parken din morsa släpar sina hängpattar på MARKEN ! du snackar bara samma skit om och om igen
jaja tyst nu båda ni losers, jag är en blandning av yoda och Oden/ ni sitter fast med koda i foten så håll käft när ni får den till roten/ ni märker fel, men sådan är jorden, gör drivebys och målar min opel/ så titta upp och bli strålad av solen, blir hittad om en månad i floden/ blir trött av att pwna med orden, vill ni ha mig så trånar ni troget/ jag är hög som en sober pilot men, jag vill snart ner på lådan med torleif/ läs nu noga som jag drogad din moder , som jag visst hade lånat jag tog den/ sluta fnissa, ni sårar ju tonen min sista rad den är strålande, tro mig/ totalt urspår 101 :) piz
okidoki.. jag fottar min kuk slänger upp den på whoa för att hooka en brud så alla damer pass på för jag rullar in som en traktor i en nattråd och säger att jag är haxxor men allt dem skriver är fuck off.. vilket jävla skämt dem måste ha mens om dem inte vet vem! det är roshken igen! fuck fondue för jag rostar mitt flens.. jaha..
AIK
namnet e groth jag ni vet vem jag e killen som alltid kommer hänge med kommar aldrig backa undan jag svar till hundra så akta dig män annars du bli jagad av mina hundar ja dundrar fram som tusen personer alla vill höra när jag droppar mina toner skuter ut rim japp inte patroner viss du dissa mig vilka dumma fasoner
Yeeeeeeeeeeeeeeah!
Känns så jävla värdelöst, att biffa mot er jo jag kliver upp på toppen, utan problem - Mina feta rader, är hårda som betong och era är så mager och jag vet att jag klår-dom - Det känns som att jag klev in på ett dagis checka mina rader, jag vet att ni är avis - Nu har jag lagt mina 8 tunga bars nu vet jag att ni skakar, våga ge mig ett svar! - xD loooooooooooooool
DU tror att du e bra! Men du kan fan dra för du siter på huk och suger av min kuk ja kaxa med dig jag battlar dig jag vågar gå mot dig för jag vet att du e en jävla gay... ja blir så arg på dit skryt så jag tar ut min kniv och skär vad dig halsen så detta blir för dig sissta valsen, så du får ett strort sår.... och här får du ditt faucking svar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inge vidare svar :P men okej då xD
glider in i ringen nockar mc, som på boxningmatcher nu sitter du i klistret, som näru gått på dass utan toalettpapper B-mannen avfyrar skarpladdade vapen och denna dagen avslutas med brott mot vapenlagen så om jag är en pimp skulle ni vara mina hoes och om du var en pimp skulle ja trampa på dej me mina skor nog me snack från er för det är bara ja som snackar fakta ni är fuckt up, lär er rimma, era mo'fuckas! haha
Sleep is the cousin of death
alla här i skåne dissar varran men jag chillar lite grann gör det för musikens skull ,annars är det bull men ska vi ändå ta en rond i ringen jag kan visa att jag är kingen och du borde dra hem till bingen va ente kaxig ta och dra till ica maxi för alla vet att din brud är baxig ingen här kan batla som mig jag är ingen tjej jag gör min egen grej utan dej din fitta kom hit och se va du kan hitta det blir ente kul för alla vet att din mamma är fet som en get
jag ber om ursäkt men jag fattar inte vad som hände/ när du tittade på mig och sa " jag vet inte vad jag känner längre/ jag kände hur klumpen i halsen stoppade luften i svalget../ när du tittade på mig och sa att detta var slutet på valsen/ nu sitter jag här med en tår på min kind... med dröm om att du någon gång kommer stå vid min grind/ kommer väl aldrig att hända, för du har fastnat i rykten../ om att jag gjorde nånting under tiden vi kysstes../ men en sak kan jag lova; Jag har aldrig gjort något för att såra.. och oavsett vad jag säger så svarar du med något som får mig att gråta/ jag har bara sagt sanning, har du inte sett mina känslor bli handling?/ när jag kysst dig på halsen och hållt om dig, & kysst dina läppar god natt sen.</ och hur jag berättat vad jag velat leda vårat "förhållande" till? så vad fan ska man göra?! när hon inte tror på vad man säger/ jo, man biter ihop och går vidare, det finns tusentals andra tjejer....
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Bum to right side even if I die// Set the music low to high// Even if I try to be nice// But a bum like me is all I can be// And meddy getting closer to me and my mother don’t like it// Infect I don’t think she like it one bit// Who I work back to work fucking curse// Suppose to work to be lyrics// Like a bitch who makes me sick// But it’s hard when I got a bitch// And when mother take medday like a stranger on the beach// She freezes me out and doesn’t even speak to me// And I haft to say it drives me crazy fucking questions// Witch school I should choose baby// I guess it can never be better// Maybe I just need to find or try to be a hero// Just feel like burning so I will burn// And I will return// And I tired to run pick up the gun// And shot the bitches// Like weak cowards run from the eyewitnesses// Come back after five min to shot the eyewitnesses// Mvh Neyem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanske har varit borta ett tag, men nu glider jag sakta in igen, mannen som dissar alla och som rappar i samma nivå som 5. tar inte skitdissar, av någon pedofil med äckel stil, jag slaktar bara liv, som din mamma när hon sprider hiv. mina rader är så feta att jag måste skriva lite till, medan dina är så kassa att mer än hälften bara går till spill. din hjärna står still, men jag öser på ändå, ni kan tänka efter ett tag, men när man tänker efter, varför då? det är redan klart att jag är tightast i denna tråd, som en speedad nalle puh eller bara som ett terrordåd. det här var rätt dåligt, men ärligt vad ska man göra? ska jag bara sitta här och bara läsa utan att höra, jag ville dela med mig av mina tankar, och det är så jag känner. ni kan tycka vad ni vill, mannen jag skiter i vad som händer! aja ha det bra:)
min data fuckar ur. jag skrev nyss men det syns inte. så jag lägger en längre med lika rader i början men inte i slutet ifall ni undrar varför det kanske blir 2:P
jag har varit borta ett tag, men nu glider jag sakta in igen, mannen som dissar alla och som rappar i samma nivå som 5. han som bara slår och slår och aldrig ens är rädd, det är killen, mannen som vi kallar matteh dread. jag tar inga skit dissar av någon pedofil med äckel stil, jag slaktar bara liv, som din mamma när hon sprider hiv. visst det kanske var lågt, men det är ju bara så det är, du kan ta det som en sanning eller bara som ett slags besvär. ni kan säga det ni vill, men jag bryr inte ett jävla skit, jag äger all elit och spottar snus och pissar sprit. jag mosar det som dyker upp, det mesta i min närhet, du som är helt undergiven eller bara måttligt tvärfet. jag pissar i din panna och sen dunkar dig i ryggen, det är inget fel med det, det är bara som jag tycker! kanske inte det bästa, inte heller allt jag kan, trotsar du min styrka kan du bli en riktig man. att växa upp är inte särskillt dåligt, bara kul, men det är inte alls ditt fel att du bara är för ful. du kommer inte lyckas bra, inte alls som alla andra, men tänk om nu rejält, du har en familj att klandra. men nu ska jag inte vara sån, utan sköt dig av dig själv, nu ska jag fuck sova, mannen det är ju faktiskt kväll! sov gott fan:D
Neyem:AHHAHAH, JAG KISSAR PÅ MIG!
yes hallå, här ska jag rimma av mig medans du flåsar för att hinna ta mig, skiter i vad du tror eller tänker skiter i vart du bor eller hänger, ge fan i mig, eller visa mig din respekt, för jag e den som behärskar: min intellekt. Kom inte hit och bränn massa rader då du inte ens fattar saker, så vad tänker du mé? säg mig mannen ha, jag tänkte väl det, din tjej stack, men du kan inte fatta, för du tänker med ditt rektum du kan inte rappa, för du stänger inte ditt stjärtrum så du bara skriker, som en riktig gris, sitter o skiter men är lika fattig som georgisk milis... Mja, det va la nån konstig diss eller session, vettefan XD haha
Take every day like it is your last day of your life...
Apples: varför gör du narr av mej när jag ville bara rappa ut en text jag kom på? Vill du ha battle eller? Här får du en! Apples: what is that apple mac one groupie I strip naked when I telling the true// is was you I make freestyle on, is you I talking to// you laugh at me when I tell my belives// I diden´t asked for a point this is my beefs// and I don't want a back repound// I telling you this in one records// I made you little mad you is the mailman// post me questions about this, What did you expect from me, I am a female//
Text jag skrev till Jaz, Take it easy beat som för övrigt finns här på forumet under beats.. (Vers 1) Listen to the drums, it gets heavier as further it comes, as further it goes, the more of my story is told, and the more of the beat gets unfolded, the feelings from the story shows just how it was moulded. It's a story with a sad content. yeah, its like a sad story from all the seven continents... mixed together.. with whateva'.. horrible things the human mind could deliva'(deliver). you dont wanna hear 'em, you start to shake and you shiva'(shiver). creep down in your bed, with a pillow over your head. You dont wanna hear it! No, you dont wanna hear it! You twist and you turn and try to hit whoever who said it! The deepest feelings is now starting to erupt, You get so mad but the tears in your eyes interupt. And the lump in your throat keeps you from gettin a whole sentence out, you try to speak your mind, but all that is heard is screams and shouts! (Refr. x2) Even the smallest things could bring you down! Cause when you're overflooded with deep feelings, You're about to drown! So stop runnin' away from yourself, Cause when you're steamed up with deep feelings You're about to melt! (Mittensak) *silence* eller ngn som viskar ngt... (Vers 2) will be here soon.. ;D (Refr. x2) Even the smallest things could bring you down! Cause when you're overflooded with deep feelings, You're about to drown! So stop runnin' away from yourself, Cause when you're steamed up with deep feelings You're about to melt! Thx Jaz for the beat! keep it up! Keep up the heat!
Neyem:Seriöst neyem, sätt dig ner med de andra jonen på tcentrappan du tror du är en på miljonen men du är fan inte ens värd den där frälsnings armen kappan du tror du är menad för något större än din stora käft du tror du är frälsningen från orten men allt du lägger är riktigt kefft. du har mage att dissa mig och tror seriöst att du äger mig men är det inte lite snopet när det visar sig att snubben du dissat också är en tjej! tror du du skulle spela enligt andra regler för att du är tjej eller? om någon skulle frågat mig hade jag svarat, så fan heller! varför tror du att du är ett offer när det är din omgivning som får den stora smällen! usch, jag får kväljningar, nu ska jag dricka dyr champagne ch sova för kvällen!
Jag är en lycklig en varm familj och helt ok verklighetsbild Men allt jag gör förvandlas till en synd går inte ett dygn tills jag drömmer mig ut i den oförklarliga rymd där inga aggressiva bränder eller hotande händer rårpå mig stå på dig mitt barn sluta lek med garn för denna värld slåss med metall det är allt jag kan säga dig resten får du lista ut själv i detalj. SLUTSKRIV
bara prat
Sitter på bussen och tänker på varmare länder passerar slussen och allt jag ser är frusna händer sociala sektorn som enbart sänder stela blickar och vafan är problemet med att hälsa? allt som ges är nervösa nickar Nu börjar det klicka, lönlösa demonstrationer, ockupationer och sörjande personer talar om ett enat samhälle ingen påverkan sedan gömma sig på sitt stamställe Upp med ölen Jag vill höra sånglärkan ta toner Jag vill höra skottsalva och hålla i varma patroner så följ med mig broder vi tar över kungahuset då ska dem få se på våra fasoner och lära sig av våra lektioner! SLUTSKRIV
bara prat
jag kan inte fatta att alla här inne härmar varandra som en bög papegoja på en pinne, ni står och försöker rimma medans ni egentligen borde kläma era finnar, ni tror ni är tuffa för att ni sitter uppe hela natten och stimmar era rim är så keffa att jag svimmar, tror era tankar är fulla med dimma medan mina ord för er att vakla falla ner i sjön hoppas ni fortfarande kan simma XD
mina tankar blir till bläck när jag skriver min lyrik
alltså ärligt fan! vad fan var det där?:P haha
matteh-dread P17 Håller med... Ett skämt hoppas och önskar jag.
kände för att skriva nått bara, är väll inget att börja gråta för eller?
Massivesmb P19 Tänkte mest på hela tåden i allmänhet. Men som man säger, bara den skyldige tar illa upp.. ;)
kolla nu , ja kolla nu vad som ska hända flowa kul , jag flowar nu i din bakända / torka dej nu , före du ska se nalle puh ja du är korkad du , det måste fanimej ta ett slut / ...Den blev tyvärr inte så lång men jag vet att när du läser den får du stånd .../ CYAA
YEAAAAH DUH`DE! ;D
Ch1ll P17 tror att jag svarade för dom mesta här inne :P tråden heter faktiskt rimma av dej, så jag vet inte vad ni trodde den skulle innehllåa :D
Massivesmb P19 Det jag reagerade på var att de flesta rimmar väldigt mkt mindre än vad jag och många andra gör i vanliga texter, som dessutom har mening. Om man ska rimma av sig borde man ju fylla raderna med feta rim... Annars kan man lika gärna droppa lite skit i "Dissa personen över" tråden. Men det är bara så jag ser på saken, kör ni på...
Ni dåliga jävlar bråkar med stjärnan som gör hål på er hjärna .. fru och barn skjuter jag, bara för att få er att battla På tal om din vanskapta fru som är fet med flagnande hud: hur kan man vara så ful? Folk brukar säga till henne - ska du visa dig här inne får du TA OCH GÅ UT! Men din vackra slampa till mamma var såpass skön i sängen att jag var tvungen att komma över henne för att komma över henne..Spoiler Brukar inte sjunka så lågt som till mamma dissar, men i detta fallet gör jag ett undantag :)
Du pustar du flåsar, nog fan är du trött // Micken är kladdig och allt på scenen är blött // Du skakar, du stammar och lägger allt slött // Nervösare kille har jag fan aldrig mött // Rawr så sött, jävla bög känn dig utstött // För nervösare kille har jag fan alrig mött // Du passar bättre framför tv:n är i den, låt proffsten stiga fram, stig åt höger och låt sara ta över // Man ser hur du huttrar, du skakar ordentligt med benen // ta ditt pick och pack och LÄMNA SCENEN //
Saaaraaa!!
just nu när jag skriver dessa rader kanske jag är full ja som en jävla kastrull, men ändå är det ajg inte som stannar hemma och gör leksaker av ull, har drukit min hjärna till förvillelse men ändå är det jag som har publiken på min sida jag lovar dej det kommer att svida ja du kommer att få lida du komemr att få känna en verklig pina, men du försköker men det är ändå jag som kommer att skina när du liiger i din grav för jag kommer att veta att du alltid vart min slav att mina ord vart din lag jag har förgyllt din dag, nu känner du dej svag så att din son har mina anskikts drag
Massivesmb: Du sitter inne på rimmen, du fuckar mitt sinne, det var det roligaste jag läst i mannaminne!
MEN SLUTA SNACKA I DENNA TRÅDEN O SKRIV NÅN TEXT DÄR NI RIMMAR AV ER ISTÄLLET ELLER SÅ GÅR NI O BATTLAR VARANN ISTÄLLET!!! Snälla????
Take every day like it is your last day of your life...
shit det är värkligen inte min grej att rimma har igentligen fett mycket att göra hur ska ja hinna först ska jag käka sendan blire boysen ner och chilla på stan kanske senare sno en hoj sen dra vidare till nån annan kanske knäcka en bärs sedan dra hem pumpa ett beat och skriva nån vers sen ska man säkert sova så fuck jag pallar inte mer
www.myspace.com/friphmusic
Haha, alltså håller med Ch1ll fullständigt, kallar ni detta att "rimma av sig"? Eh, får väl leda vägen då.. Lever som PIMP på dagen och hallick på kvällen tar så mycket droger att dom är indelade efter tallriksmodellen Noper får granater i käften och blir tvångsmatad tills ögonen liknar bombkratrar och lårbenen är formbara Torterar folk genom att ta så många blodtester att benen måste amputeras och dom förlorar fotfästet Att kränka kommer aldrig va en svår grej att Ch1ll bryr sig om heder är rykten För enda gången du står på dig är när du lägger benen på ryggen Älskar alkohol, så den idiot som rör mitt barbord kommer jag fan slå röd som babord Sedan kidnappa och låta han vara med om en "incident" vid tågrälsen när ett X2000 gör pannkaka av tinningen och hårfästet..
du tycker att jag borde vara avundsjuk för att jag inte fick vara med när ni smygbögar, gick in på toa för att se vem som har störst kuk mycket att stå efter, det slutade med att ni vart avundsjuka, när jag snott alla brudar, och lämnat efter mej äckliga rester, blir bjuden på alla fester känner alla gäster, alla är mina vänner medans ni fort farande tror att ni är coola och har tretton cm upp mätt på skolans toa
tänkte skriva något, men orkade inte fast kände mig tvungen att svara på din smygdiss jeppe <3 På tal om den påpekade flykten, du öppnade käften, ut flög ett luftanfall av unken stank, det lukta bajs! - klart att jag lade benen på ryggen.
jag är en reptil , hel täckt i gräddfil , som dricker bensin , utblandat med brännvin , den värsta Mc'n , som öppnar sin pennskrin , klottrar ner några rader o sen så skämms ni .
no shit
im what they call a mastermind, cause I master minds and bring disastrous times to these planets of mine..., im bad no im fine. -"sikket saer..", -"jaja fan" vilket vaeder vi har haer ute, kaerlek och choklad i huset, damn nu blev jag av med ruset Im so freakiisssh but i keep my sanity, go to sleep bitch, im so fly Im free from gravity, i get by but imma fool, buying my cool trying to rule the world, yeah im the coolest nerd ..you ever heard who skipped school just to teach myself, and tried to bend the rules, but became a teachers hell. I snuck out from my prison cell cause i missed myself... I used to be afraid of life, the truth is i was scared to die, i took the wrongs and turned em right, applied em to my way of life, and now I stay awake at night, trying to fight, of the demons.. that once gave me life, hubbedihummtiduuummmmmm..m...ehehehhhhhh............
rappare torskar som fiskare eller får steka sill för utan tvekan bitch, de klart jag vet han vill men borstar bort det som ett spretsvansvift hård som bergsmasiv med färgad bild och du kan lika gärna heta petra mild när min gammla repade stenkaks stil plockar sönder dej å ditt leksaksrim med ett sedvanligt flerstavigt...... haha lek nivå över alla era huven //yde - ska sova
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
lite rim som jag kom på nu skriv av mig lite snabbt shu alla gladar, är killen som glider sitter här i lyan o smutta mig på en cider lägger upp mina rim så snyggt ingen river ner mitt slott som jag har byggt jag vad svenska folket tycker allt i den lilla grabben jag diggar han mycker själv diggar jag alla mina egna rader allt från smärta till kärleks ballader
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
har lite jag suttit och kladdat ner på bussen hem från jobbet. checka alla olika metoder som jag lägger ner för dig jag reccar med fyra fina pistoler riktade mot mig av fyra kristna personer som vill att jag ska tona ner mitt språk du vet allt, fuck you din kristna son till en hora, allt sånt jävla sågspån, om du frågar kan jag ju aldrig gå och sova ligger bara och dråsar och skriver som tonåringar banklånar när jag rimmar är det hårt och högljut som porrskådisars orgasmer får dig att jobba som om du simmar motströms i jockfall forsen jag låtsas gråter när jag hör om ditt bortfall som dokusåper jag är toppklass som batman men är alltid den onda som jokern
You keep believing, I'll keep evolving
Im back the 421 rapper ya´all know the kid NME, just joined the cypher to show whoa that it aint nobody better then me, I didn´t know how crazy it was untill I putted my foot into this game, now bitches all over me an I aint even gotta say my name, my lyrics leaves marks, I spit the mic sparks, I aint gon show you nothing you listen to the sixteen bars, got bitches an cars, smokin´ the finest cigars, 5-0 try slow us down but we some straight outlaws, Ive been rhymin for three years, an in three more you will see nMe in 3-D, cuz´ he´ll be up shinin with the stars, but this is rap its not a silent walk in the park, this is serios so dont play me for a fool, an you shouldn´t be hangin around me man stay in school, this is rap an the shit that goes on Im not responseble for that, so bitch go bother someone else get off my back,
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
jag kan rimma och simma i dimma för jag är en tjock jävel jag flyter bra bara av att ligga stilla i vattnet och bara glida med strömmarna Denci! killen som är så fet att han inte ens får plats i drömmarna i mina tröjor spricker sömmarna, japp för att jag är överviktig orka med whoa jag ska bli sold out som britney fast hon är inte så tjock eller jo nu på senare år har hon hunnit bli fet och rakat av allt sitt hår Varför håller jag på? varför snackar jag såhär? skiter i chyphers bla bla bla bla bla sova kanske man ska snart.. eller sen puss och kram
mhm
Skippa tangentbord - ni klarar er bäst med bara musen/ För varje litet rim ni presenterat - levererar jag tusen/ Platsbrist på sjukhusen - diagnosen: text- och fantasibrist/ Manifestation av trist är ni alla här en del av/ För sent att lägga av, för tidigt att sätta fingret på/ Er prestationsnivå är enklare att skita i än försöka förstå/ Som att lära benlösa gå kommer ni lära er konst av ord/ Om det bara hade funnits två kvar hade det varit jag och moder jord/ /Zldt.
Love me I need it - Hate me I deserve it.