jippi, tänker på en solig dag i missisippi, köper en bira i baren å en cider till haren, super å pökar vaknar å trökar ser en snöflinga å en tråkig slinga färlåt att jag ens försöker ne nu drar jag ut å röker
okeej, styr upp det hela, ni andra kan röka en gås, för det känns som ni bara försöker förstöra min tråd :).. typ som trixan och hedde, som blir pissad i fejjset, och knullade i röven av mina vitsiga texter.. jag rimmar det bäst och rappar det bättre, och blir skallad i fejjset så hårt att du faller som kägler. chea, du är en knäppgök, som en psykad fågel, du bär canada goose, bara för det tänker jag skalla din bror tills du faller ihop..
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Fan, jag hatar när man har feber. Finns det nån medicin, typ Turkisk peber ? Mitt huvud bultar som en jävla boll. Glider runt i huset, går bara runt har ingen koll. Nån mer än mig som är sjuk ? Fuck it, jag ska fan ringa ambulansen och säga att det är akut. Förutom det är det rätt så lungt. Kickar denna text på Shazaam - Carpet Studio, fett tungt. Fan kan dom aldrig lägga upp mer cyphers för ? Säkert alla jävla snorungar, p12:or som förstör. Kan dom inte sätta åldersgräns ? Wtf, pitten har ju knappt tittat ut än ? Ehh orka sitta här och bli irriterad. Aja nu säger jag hejsvejs, mitt huve är fuckad. Skriv om ni vill skriva lyricism tsm ;)
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
glider in på scenen håller micken i greppet/ va du än säger kommer jag göra det fett rätt/ så backa, ta d lugnt och ta dig i kragen/ du glider på en räkmacka jag glider på skagen/ ditt offer sluta räkna liggande stolen/ välter den så kan du ta en titt under kjolen/ för broder du vet att jag gillar mormoner/ som runkar till gud medans jag knullar på horer/
vi är överallt!
Denna text är som en heldragen linje i trafiken du får inte köra om mig för då gör du konstapel blå besviken så greppa lyriken jag pumpar ut tillsammans med fysiken från publiken ständigt kaos, sätter rubriken i svea rike "20årig man tagen för horande i laos -hittad i diket"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skuttar runder och vädret är förjävla gött, slutat regna och det är inte längre blött. Äntligen känns det som sommarn är här, äntligen kan tungan domna bort utav smaken av alla bär. glidar ner för gatan på sin nya costumbyggda cykel, feta rims, kromat styre och en fet jävla guldnyckel. Man behöver inte längre gå runt med feta overaller som utstyrsel, som en strippa som är totalt jävla urusel. Har det skönare liggandes ute på gräset än en pundare, ja fyfan sommarn, det é dunder stunder dé...
jag vet och jag har insett att du inte längre e min fan du är inte här så, sängen står still vill inte ha någon ensamrätt att kolla på film & att få dina amorlösa kyssar e inte vad jag vill dina känslor försvann som en osynlig vind fast det va efter att din kärlek gjorde mig blind men ja glömmer inte när jag kände din kind mot min endast den lilla touchen gjorde så jag ryste till efter en dröm önskar jag att jag vore din för sötnos, i verkligheten är du så jävla fin så jag hälsar till dig, från Robin till Josefine...
allt jag lever för är att se dig död.
Du var mitt liv mina lilla ägodel. Du var mitt allt och mycket mer. Jag gjorde fel jag vet, mitt huve sitter fast som smet. Kan det inte bli vi igen. Bara ha dig vid min sida, besvären kan vi ta sen. Dra min hand igenom ditt hår. Tänker nu på alla år, du & jag som jag inte förstår. Hur det kunde blivit så ? Älskling, jag lovar att det inte kommer bli som då.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
ska röka en cigg, när jag är tbx, vill jag att allt ska va.. rökt som en cigg..
yo för tha b har skaffat ny stil inget mera depp bara glänsa med mitt underliv rulla vidare för livet har ju farthinder sakta ner ta de chill och knäck den stora grinden upp till himellen på permis och tebaka sen igen rappa de tight lägga rader sen halsa bärs min vän för minns mitt gamla ja , rappa aldrig bra så ja sa de får va bra nu är ja ny fresh från den starten rappen är som aldrig förr o ja kör full gas mayn länge sen ja skruva upp mig på en text men änsålänge är det ja som lägger det bäst ok hej o hå man kan väl alltid försöka skriva right?
Sleep is the cousin of death
Jag skriver det hära, av hoppet att isen skulle bära. Men hela skiten brast och nu sitter jag fast. På ett isflak i atlanten och nu tappar jag sista slanten. I havet det blå, dit ingen kan nå. Och mamma hon gråter, fastän det inte låter. I skolan är ingen glad och alla har fått choklad. För att minnas den som inte finns, och se det igenom en lins. Att det skulle hända detta går inte att vända. Men varför just nu? Och varför just du? Denna fråga går ej att besvara, och ingen kan heller klara att se det som hänt, utan att falla nedför en slänt. I morgon är allting glömt och badkaret är tömt. Där ingen längre är finns ingen alls där. Och om du skulle tänka: vad var det som hände? Då skulle du förstå att det var för att ingen vände. Åt det håll ingen kan gå, och ingen heller kan nå. Peace brothers!/ Snaiider
Jag satt där en regnig dag helt ensam o svag. Jag såg dig springa därifrån och det enda man såg var svarta moln. När jag såg hur du sagt försvann in i dimman. började jag gråta och mina kinder dem blev våta. och jag kände att dig kommer jag aldrig få förlåta att det aldrig mer kommer bli vi och jag kommer aldrig mer känna mig fri Jag kommer aldrig mer kunna stå under ett paraply och kyssa dina fina läppar Men nu sitter jag helt ensam här och deppar. Så snälla jag ber dig ta mig hit igen där solen aldrig går ner när vi ser på varandra och ler.
sagt * skrev fel menade Sakta*
hahahaha tänkte lägga den med.. problem 77 :) hahaha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Alla dom små säger dom är hiphopare, Hatar er alla jävla snorungar. I publiken på Takida, är det ni som står och gungar. Så patetiskt, håll er till stilen. Det finns ett slag och det slaget är till din käft, säger som Khilen. Sitter här och skriver logiska rader, inge ironi det e sant. Kan hålla på i alla dagar och år. Kan ta skada, river upp gamla sår. Vill bara säga att ni ska lägga av med förräderi. Vi kan komma längre om ni bara ligger i !!!
Jag rimmar av miglite rammlar bakåt man blir fett gla' som när man vinner på trisslott är inte alls dålig men ja e faktist ganska kort o jag är alltid noga med mjölk i mina coco pops Jga kommer väll alltid lägga det fett efter en stadig frukost alla brudar skaka rumpan o släpp loss Nu har jag rimmat av mig tillräckligt så nu taggar ja by the way din mamma fuckar bra
Mina rader e feta dina e bara nån millimeter brottbys bästa rappare ja ni vet vad jag heter.
Jag är som Anders, jag skapar hat på
internet -
men att hålla pennan i styr det är fan
inte lätt -
Roopiin är den enda på whoa som
diggar hedde -
men seriöst hörrni, ingen annan här
kickar bättre -
än honom, han är en profet, han är en
legend -
som lever för att leverera och droppa
de fett -
jag har ingen jävel på min
feta propsar lista -
nu signar jag ut med mina
egna vodka drinkar -
foshaa!
bla.
med ett miljonsiffrigt kontoutdrag, köper jag upp IKEAS dotterbolag, sen en villa med volleybollplan & simbassäng, drar i min moppemustasch med grillhandsken (whuut?) äh, behövs ingen marknadsföring, la la la la la la la la vattenpölen helt enkelt har jag din drömkarriär, inklusive 40 gevär och en massa törstiga fans som vill se att jag kladdar ihop nåt på 3 minuter, pröjsar så min fru kan packs med botox, ta vara på livet och sen leva ut det! höhö
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Unibet shalalalaal unibet shalalalalala O fuck , palla sjunga på en gammal låt Som gör en besviken o kåt Unibet som snor ens pengar på poker o kort Fan dem suger o kan ta o käka få lort Dem tror dem kan sjunga men det enda dem gör är mumla med sin tunga Så fuck you detta skit jag tar o ge upp mitt poker slit
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
bananer och kakor är saker i bältet knullar giraffer och ångvälter stå i min väg och smaka på en gummibatong sjunger en snut sång och röker ur min gigantbong reppar apor och bananer för dagen glider på blir psykiskt sjuk när dom bazzar min katt så ja köttar dom fett slaktar dom nett tar fram en bajoonett och skär ut deras djurskelett
Jag är så fuckd upp, cch förortsgalen För jag slänger mina rader på 200 grader Låter dom steka, ska bli så bäng Sluta kalla mig för snobb när du är en själv Du snackar battle och massa shiiet För det ända du får är ett fuckding beat Nja, jag skiter ifall det inte rimmar jag lägger ändå upp för att du ska kunna vinna och bajta mina rader. För när det kommer till beef är ajg 100 % galen....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför är alla så aggresiva i sina rader. Gör som mig och gör kärleksballader. För det är vad livet handlar om. Kanske du fattar det, så småningom. Det är såna små grejer som gör livet till vad det är. Inte springa runt på stan, och skrika ord och vara vulgär. Bara njuta av livets små ting. Inte vara så tuff och ta allt som erövring. Det var väll ungefär allt jag ville ha sagt. Lägger det så nice, nästan gudamakt.
i väntan på middan, sätter jag mig o rimmar fäktas med knivar samtidigt som jag reccar skivan min stil mäter sig med guds rim & jag är alltid ON som min nätverksanslutning fattar inte ett skit, men grabben du har inget liv som en vinkelslip men jag skiteri, för jag är en liten pimp som skriver rim jag spelar donkeykong & pokemon nej jag bara skojja, jag snortar koks & rockar loss och alla vet att klockan12 lever på kompispropps och han som startade tråden, tappade tvålen när han satt på kåken, ahja shiet, fuck att rimma nu ska jag bege mig till köket & käka kebabpizza
Japp jag droppar det fett det e lätt på mitt eget sätt/ kör med 3 rim per rad det gör mig glad försöker bara va ett tag/ jag tar det lungt droppar det tungt men nu så sätter jag punkt/ för dig som inte flyter, du som bara skryter när jag trenden bryter/ så trippar de tuffa mc's här, men alla tjejer bli kär för jag är en konstnär/ är inte seriös, men marcuzz är ju hårlös, men ska jag skriva mer, nej det är lönnlöst/ bara lite kvällsrim, :)
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
Hejsan alla, jag är jätte tjock med en jätte snopp .....som är 3cm kort jag förstår att du ser ut som du gör precis som din farsas röv, när han var nyfödd och din mormor, ser ut som en morot som fick den så långt, att hon börja med kofot farsans din var så liten att mormor inte ville eftersom farfar hade så stor att hon sprickte **NÖDRIMMAR** jag är en bög, lite som brorsan din vill du se den min penis ? ja fotar min ;)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
jag har chips & bärs så jag skriver en text och alla vet att jag är han som rimmar bäst det är lätt som en plätt, känner ingen press jag pissar på dig, och på din bitch till tjej även fast hon blivit urinerad, vill hon pippa me mig skiteri hur allt skit blir, din lilla idiotskalle du kommer få en fiskekrok på ballen så homey, bara knip igen som om du var skitnödig, och inte hitta hem
Har du någongång kännt att kärleken har varit falsk och att du förlorat det som du mest av allt har värdesatt Som i sin tur har gjort det svårt att fortsätta frammåt för en sån förlust gav dig tankar som, hur du behandlat folk Då behöver du inte känna dig ensam, för jag har kännt den känslan den känslan att man blivit lämnad av den man älskat Jag ser livet som en bok, med olika kapitel jag är just nu inne i en svår period om den onda cirkeln Och det går runt och runt i den finner inget slut där jag kan sätta punkten men envis som jag är, så är jag fullt bestämd att lämna denna hemska cirkel, det är så jag känner härinne mitt hjärta brinner, men lågan är vek så om jag misslyckas, kom ihåg att jag stred ...kom ihåg det.
Moderator
2008-03-26 14:23
jag gungar ut i från systemet med en ica kasse/ laddar fullt inför kvällen med både sprit o kaffe/ har så jävla ont i den första visdomstanden/ plågas av en satans fet förstoppning i tjock tarmen/ jag vet att ni tänker att ingen vill bli som han men/ ni borde absolut inte starta krig mot mannen/ för jag är beväpnad o klädd med kniv o mantel/ jag spelar in o försöker tjäna en liten slant sen/
haha drog ihop en snabb o gjorde ett försök att rimma varje rad :P
//TW
jag ger dig mellan fingret och svär åt varenda jävel som glor slipar kniven hemma när du går iväg för att köpa skor coolt, käkar rotmos och bajsar med min kloka ko kuk helt sjukt kul, skriker jag och skjuter dig i ditt huvud ät skit och var glad, är min slogan till mitt nya parti alla som vill ha gratis bajs ska snabbt snabba sig hit några tunna bruna linjer, delas ut till alla småglinen en tunna bärs brevid skiten, lyxigaste sviten till riket tugga mitt bajs jag lovar att du blir hårtglad och rågalen men subba, snacka kiss, och du blir blåslagen på årsbalen
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
r-r-rulla hit den r-r-rulla dit den när vi e på G huh , hit me spriten Vi tar lite pix därefter direkt Ser massa färger rraaaww så fett Jag tänker som en pundare jag tänker på mitt sett Att leva för skiten huh inte lätt de e skönt att komma bort, lite då o då Men inte fast i skiten du kan få en psykos jag bara la ihop nått lite snabbt !! några rader !! :):):):)
Sitter för maj själv redan klunkat halva vodkan Livet e härligt tills holken slocknar
I love hip hop, but i don't even like rap/
because im choked up by these mainstream cats/
were's hiphop at, somebody stole it, give it back/
you fake ass rappers get smaked, your neck snapped/
i need hip hop in my vains, hip hop in my brain/
its strange, but if i don't get it, i might fainth/
its like a drug, you get addicted, by only listnin'/
it's lovely like a mothafucka, so start kissin/
i deliver my flow, kung fuu, in ninja style/
i'll verbal cut you up, like the sword of a samurai/
behind enemy lines, i get the rhymes that defines/
true meaning of hiphop like the bible in my eyes/ yuup :P
sätter på lampan, släcker den sätter mig ner, i mörker och försöker se ser bara hemska minnen, försöker få dem att försvinna med tiden men dem kommer ständigt tillbaka i spegeln jag tittar, de e mig själv jag hatar jag förstår varför jag rappar, och jag fattar att detta är för jag är så kall mot alla jag skiter i mig själv och alla andra dem säger, ta hand i hand o vandra, vandra vägen till paradiset, försöker, försöker hitta himmlen men mina minnen, drar mig tillbaka igen känner mig nära ibland, som jag går omkring på vacker sand i ett vackert land, hand i hand med min kära vän..fuck bomba ba..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Kommer du ihåg våra stunder & minnen eller är ja bara ett avslutat kapitel? minns du mig än, eller har du förträngt? du vet väl att jag alltid finns här för dig? & jag står för mitt ord, allt jag sagt har vart äkta oavsett vad kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta Än idag så ångrar jag, hur korkad jag var som vänta för länge, med att berätta vad jag kände
I chose 1st of April, to school ya´ll fools! (april fool´s). Tha ear bender ain´t bendin, SHIT! I just re write the rules! Then I soar above them, Sorta just hoovering. Smash yer brain´s weak casing, and it´s fragile covering! My sputtering, ear deafening! Drowning out yer disgruntled muttering! My lyrical libido, never lessening. I´m buttering. My toast! That´s how my bread taste sweeter. Cats be sayin that my rhymin´s too cold, so I rock tha mic, while I hold a heater!! Ready to squeeze of a few! decimatin your crew. I´m intolerant. About you havin lactose, I´ll get that cheeze off of you!!! (worplay: lactose intolerant).
just added sum extra bars to it, peep it, new and improoved.. I chose 1st of April, to school ya´ll fools! (april fool´s). Tha ear bender ain´t bendin, SHIT! I just re write the rules! Then I soar above them, Sorta just hoovering. Smash yer brain´s weak casing, and it´s fragile covering! My sputtering, ear deafening! Drowning out yer disgruntled muttering! My lyrical libido, never lessening. I´m buttering. My toast! That´s how my bread taste sweeter. Cats be sayin that my rhymin´s too cold, so I rock tha mic, while I hold a heater!! Ready to squeeze of a few! decimatin your crew. I´m intolerant. About you havin lactose, I´ll get that cheeze off of you!! So In other words, you gettin jacked, Jack! Sucka mcees´s gettin paid for bein gay, I can´t have that! I go up in tha booth, and pay that lyrical toll, so phucc whatcha say! And the way you tryina play that role! You can´t duplicate my flow, cuz I done cracked the mold! N´ you only gotcha yourselves to blame, becouse you lames been told! U see? All that blings, ain´t muthaphuccin gold! Too late to put it on lay-away, Ayo,tha game´s been SOLD!! I batter you guys, n´ strategize my freestyles! 9 miles! Phucca 8!! I go that EXTRA mile!!!
men basookahora, du har lagt upp den där texten redan, i en egen tråd!
Some random rhymes for your pleasure I rhyme on beats in measures and leave weaklings in seizure I'm the cure. While remaining the illnes Can you feel this? I'm a friggin paradox I'm immune to freeze burns like sabots What you mean fucked up rhymescheme? This is perfect, flowin like a trike. Hell its Epoch on the Mic B. The rhyme seductor and weak mc reductor. Your favorite rapper tuned in, and soon then your whole family dissed your record Cause they preffered to play the flute by my chords. älskar att freestyla på vardags eftermiddagar =)
Jag e din lilla hustomte som ligger under din säng o när du har somnat hoppar jag fram o ger dej däng vart du dej i världen vänder står jag där med en linjal i mina händer o när du minst anar det slår jag ut dina tänder du har inga vänner för du blev mobbad som liten lärarna mutade dina föräldrar för o se dej lida i skiten. du blev trakaserad från morgon till kväll men det slutar inte där för när du kom hem gav dina föräldrar dej smäll du försökte vara snäll go och rar men när det blev jul räkte du ut tungan åt tomtefar han gav dej en örfil. som straff fick du springa till skolan det var minst 25mil medans dina föräldrar åkte bredvid i sin splitter nya volvo bil.
fuck you and have a nice day sucker
ENDAST POESI! Sitter nu helt ensam , Har softat kvar å jag väntar på känslan , Som inte hämtas , det Skämtas så friskt , Men det dämpas till sist , Och att kämpa e trist . Om ja inte når mitt må l, Så hamnar ja i tvist , Eller höjer ja min skå l, När ja sett hur det går , Men ja hör inget alls, För tystnaden ekar som kyla i stål , Mystiska lekar som styr hur ja mår , Å dystert ja nekar , å flyr mina år , Alla frågor utan svar ingen vet hur det går , //Gudde
Producent
2008-04-02 14:39
Im sublime poisonous. get some antitode no average , im all about savage flow ..smashin shows causin damage on rappers who tryna be grand corleone .. cant stand those hoes ...you tryna bring the flavour tryna be the playa.. but im the undertaker .. pray your last prayer Your write lyrics like an emo write suicide letters I mean...you both need attention..but you aint gettin any better blalbblabalblbalbl
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
ja droppar en bomb ni sätts i chock ja sätter igång en show drar igång ett flow just to prove my point som en fuckin explosion håller ja på med riktigt bombshit checka detta flytet denna skryten kan inte mätas med nånting! vill ha hypen och kvinnor och lite smög en dogde en pool och några liter öl en brud med fin röv och ett beat som e skönt och sen höjjer du volymen så högtalarn basar så skiten hörs ge mig en brud med säker stil med baggy jeans en som bjuder på sig själv så blir jag kär på dirr men ärligt shit nu ska vi inte sakta ner i processen för hur ni än vrider och vänder på steken så kommer vi alltid va bättre så käften har inte tid med snubbar som katten släpat in så äre beef så plockar jag ner snubbar med mina säkra rim med en värdig stil som ni har märkt genom årens gång Henka skakar världen med sin återkomst haha.. ah.. =)
snälla alltså rimma bara inte på hjärta och smärtapliiiiiiiiiiiiiiiis
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
tar kniven den gnider runt vristen, det svider emo, nej- men oändlig smärta det svider i mitt hjärta känns som rakblad runt ärren leder, i en lugn stund märken som stannar för alltid så som mitt hjärta brinner i evighet som jag sålt min själ till helvetet XoXo, ser mig, kontrol över mig The Reaper Eller en såld själ, över en tjej .. fan.. ta mig..
snubbar sanckar snacket som bara snubbar fattar greppar pennan och blocket så snubbar backar för ja spottar fakta reppar skitetn som gör att guld tappar sitt värde överdrivna uungar som snackar gör mig ovärdelig söndervelig så saker tappar fattning gör saker omvänt som om de var överheligt backar bak som ja var makaveli så snubbar tappar åter fattning och slutar sancket bästa du backar för ja tänder på hatten PEACE!
Jag älskar hur du lägger orden fel ramlar runt i tankebanor som om du vore HIV och när du rappar låter de bara fjolligt min hund låter bättre när han knapprar på frollic jag slickar fitter åh dom skriker tills vår bariär spricker typ som du gör när jag sätter på din flickvän och du snackar om mig, vet du ens vem jag är? jag är den där killen som snodde din karriär BITCH! Pz out /, Cricko
all you can see seems like sun shine / when you feal like this is gonna be fun times / so hold on tight cuz the summer is a hell of a jerny / chillin with my pepps hustling for monney / infact we roll up lots of blunts / chillin out in the sun droppin freestyles for fun / nice wether nice fealing you hit me i hit you back and we call it even / the summertimes is allways nice meeting !
...misstake
I leave you like seedjuice in a porn mag i didnt read dude Just to misslead you to see through my smoke of trees, loose- my temprament but the other way like global warming til i storm all bars n your nobel charm with rolls n arm swings. Like mighty dogs i fight til yall been bite n barked at like the little pussys u are i rush n i stalk like bustin a car.
rapo gapo