Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-12-16 23:27
keff jävla skit helt ärligt. kan inte finna bättre ord än vad denna skiva är. har inte lyssnat igenom hela, och kommer dock aldrig i mitt hela liv göra det heller. riktigt värdelöst. grattis till att medverka på hiphop sveriges död.
haha tack! vet att folk här på whoa hatar "min stil" ... tar dock inte åt mig för jag älskar att göra den... men tack för att du tog dig tid att komentera!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haahahah Konstigt P21 är konstig! hip hopen har blivit en bredre genre vilket är bra! inte bara svarta män och gangsters lyssnar på hip hop längre:D tycker detta är fett som fan emil:D sluta inte med det du gör! som jag brukar säga emil e hör hemma på klubben!:D //soul
http://alexsoul.com
asså seriöst.. måste man inte va signad för o få upp sin skit på spotify? isåfall undrar jag, hur i helvete kan nån signa dig. shit! sjunger falskt som bara den och försöker lindra det med autotune som bara den. snälla nu får de faktiskt räcka.
inte bara svarta män och gangsters lyssnar på hip hop längre:D de var de sämsta jag någonsin läst. Säg inte att ni gör hiphop eller rappar när ni inte vet vad hiphop är. ni uppskattar bara för era iq befriade hjärnor hänger med i texten som är lika avancerad och djup som "lilla snigel akta dig"
www.myspace.com/jonis016
snälla, droppa allt hat killar! chilla lite, okej ni gillar inte, starta inte massa diskusioner i min tråd nu så är ni snälla! jag vill ha kommentarer på mitt album inte massa smutskastning fram och tillbaka, skriv i gb eller nåt istället, jag ber er...
Måste hålla med Konstigt. Inget jag gillade överhuvudtaget.
Producent
2009-12-17 00:05
alexsoul P17 jag är konstig för jag tycker som jag tycker? definera gärna när du ska flyga på andra användare så där. för... aah, ska inte skriva vad jag tycker om dig då :)
Battlerappare
2009-12-17 00:08
detta är inte bra tyväär å inte hiphop mer åt househållet , hiphop har inte blivit en bredare genre utan den har klyvits till nått helt annat , de du gör är inte hiphop de är house klubbmusik med rap på men inte hiphop inget hat bara så jag tycker ! frid
JoaquinRoyale
tack jxe för den kritiken! :) nej det är sant, det är väll mer åt house/club hållet. men jag vet tyvär inget forum för sånt.. :/
Battlerappare
2009-12-17 00:32
vet inte om de finns faktiskt? du kan ju gärna checka in min senaste låt å droppa en comment hade vatt najs ! frid
JoaquinRoyale
hiphop har inte blivit en bredare genre utan den har klyvits till nått helt annat Word!
hehe fan emil vilken fanclub du har här :D
Producent
2009-12-17 00:43
hiphop har inte blivit en bredare genre utan den har klyvits till nått helt annat bästa orden jag hört i år.
Kul för dig att den äntligen kom upp på spotify så där efter någon månad, dock var det inget jag gillade, och håller med de flesta, det är inte hiphop, men det är ju du själv medveten om. Dock så skulle jag gissa på att nästan alla som skrivit i den här tråden har olika definitioner av hiphop. Men i mina öron är inte detta hiphop, och inte heller nått som jag kommer lyssna på igen. Men keep it up!
ja ellerhur adam :D haha hoppas de finns nån som gillar,m kanske inte alla låtar men någon..
ja blev lite deprimerad när ja lyssna.... sen stängde ja av... då blev ja glad.....
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
mögel på brödet det stör mig ? okej. riktig swagger jack på Lorentz mpunkt, newkid osv. "MODEN ÄR HET " förfan... Du är inte dålig men, fan, kom på NÅGOT eget i varje fall.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
moden är het IDAG! men jag förstår vad du menar. antar att du har en egen stil inom hiphop oxå... finns ingen annan i hela världen som gör musik som liknar din, eller vise versa?
inte bara svarta män och gangsters lyssnar på hip hop längre:D Det där var nog det dummaste jag någonsin hört. Vita har lyssnat på hiphop ända sedan 79 när Rappers Delight släpptes. Jävla bullshit.
Emil E var förresten helt värdelös. Det där fenomenet autotune hoppas jag dör ut som nedpitchade röster. Det var också lika korkat och irriterande.
men, ingen som såg Emil E svar? INGE JÄVLA SNACK om bullshit i denna tråd! ta det i gb! för helvete,jävla mongoloider, till albumet , Riktigt fett Emil e , gillar dig och hur du gör med musiken, folk har bara inte lyssnat ordentligt..puss pårej.
dä ä näääjs brur!
-frizone- droppade första kompisproppsen, jag lyssnade max 9 sekunder av varje låt och diggade inte något, som någon sa är det lite kapat från alla sthlmare som tror att auto-tune löser deras musik problem, jag hackar inte på att du kör som dom men variera lite.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
känner inte ens frizone maayn? vad vill du
btw, tack som fan frizone kul att nån gillar :)
keffaste skiten ja hört , lägg ner o sluta förstöra
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Okej du "känner" inte honom, jag antog, men det jag skrev menar jag fortfarande och i all framtid framöver.
tack alla för att ni tar er tid att lyssna och lämna spår efter er! även om det inte va den kritiken jag hade hoppats på så tack ändå!
inte bra grejjer! fick massa botten anna vibbar usch!
skumt att du säger jag e kass här på whoa BIG O, när du säger att jag e grym på msn? vad är det egentligen?
Kul att du hamnade på spotify :) Dock skitkasst, men keep it up. Finns säkert rätt många som gillar det !
http://www.myspace.com/akaamusik
det är fan riktigt lågt av alla jävla whoa rappers att smutsa ner någons tråd såhär.
Emil e lägger upp en grej som han är nöjd med som fan och lyckats fått upp på spotify..
men sen kommer alla 13 åringar och lassar ur sig en massa jävla skit i tråden bara.
tycker ni något är mindre bra kan ni väl säga vad han ska bättra på?
ine vräka ur er saker som
ja blev lite deprimerad när ja lyssna.... sen stängde ja av... då blev ja glad..... som någon skrev längre upp i tråden?..har ni synpunkter så kan ni åtminstonde framföra dem på ett lite snyggare sätt? eller har jag fel?
Emil E jag har inte dig på msn??
inte bara svarta män och gangsters lyssnar på hip hop längre:D För det första, sånt här behövs inte i hiphop. Stick med den jävla attityden..
För det andra, är whoa.nu ett hiphop forum, varför lägga upp sån musik här? Du säger själv att "det är väll mer åt house/club hållet", alltså är du medveten om att du inte lägger upp hiphop i ett hiphop forum. Hur smart hade det varit att lägga upp hiphop i ett techno/house/club forum eller kanske ett rock forum?
Tänk lite.
För övrigt så tycker jag att du har gjort ett bra jobb med att få upp din skit på Spotify. Hoppas bara att detta inte märks som hiphop.
aah.. en tråd med klassisk whoakritik, jävligt trist! Du verkar vara en vettig snubbe Emil, till skillnad från många andra här.. Måste först och främst ge dig big up för att du tagit dig engegemanget och tiden som krävs för att få upp sin platta på spootify. Det här är inte riktigt den stilen av hiphop jag gillar, så tyärr tilltalar det mig inte, men trivs du med stilen och tycker det är kul att göra så ska du helt klart fortsätta på inslagen väg! Jag är inte den som är alltför mycket för att kategorisera den bredd som kmit av hiphop/rap, men det här är defenetivt inte house iaf. Sedan kan vi diskutera i all oändlighet exakt VAD hiphop är. Är det och kommer alltid att vara de fyra elementen och den kultur som växte fram i USA sent 80-tal och under 90-tal? eller är det vad hiphop var då, och som nu blivit något helt annat? eller är det fritt att tolka vad hiphop egentligen står för, liksom det är relatvit fritt att tolka vad som går under kategorin "hårdrockare"? För mig är hiphop den musikstil och kultur som är grundad i USA, men som har spridits och utvecklats till en stor bredd av stilar , vilket jag bara kan se som positivt då jag varken är konservativ eller trångsynt när det handlar om musik. Det är rap till dansanta beats, sen när blev rap något annat än hiphop? piz!
www.myspace.com/gkmonarken
Lillebror_GK ja ellerhur, som dom bär sig åt ibland här inne! :( Tack så otroligt mkt för kritiken, betyder mkt för mig att få lite vettig kritik! även om det inte är din stil så är det kul att läsa en sådan kommentar! tack :)
Nu tycker jag att alla är väldigt konstiga här på whoa ibland. asså hiphop är inte som de va för 5-6år sen och det är jävligt synd för då va hiphop musik. nu vet ja fan inte va de är, de är inte musik iaf. Men om ni ska klaga varför inte göra de i hans gb elller skita i och kommentera ? visst alla kanske inte gillar House clubmusic men Emil-E gillar de och många andra. de är många som inte ens vågar att kommentera på sånt här för dom tänker "håller jag inte med dom så blir jag hatad på whoa" men aja skriv kritik. VA FAN HAR HÄNT MED WHOA ????????? Till tapet. Emil-E du gör riktigt bra musik du kan de du gör. Men dock är det inte min smak precis men jag tycker de är riktigt bra. Inget jag pumpar i högtalarna precis om man inte är på fest eller något. Fortsätt man Peace
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Alltså tapet har/kan jag inte sagt/säga att det är dåligt, det är ju välgjort men som du märker är det inte många som diggar detta och sånt får man ju helt enkelt ta och leva med. Det är säkert just den stilen du gillar att köra och man ska inte sluta för att någon annan säger att det är dåligt, det går bara inte hem just på whoa riktigt. upp
jag trodde detta var ett forum för hiphop och inte gay-trance
jag tycker du e skillad emil! anorlunda flow. inte riktigt min musik smak men kan tänka mig att lyssna lite då o då =) Tycker de e riktigt pinsamt av alla lallare på whoa att hata på det här sättet dom gör.... En fråga till alla pajaser som hatar på whoa, vem tycker ni ska ha mest propps, en liten p12a som spelar in på sin mp3 men iaf klipper ihop det med ett hiphop beat o resultatet blir skit wack, ELLER en kille som KAN sin sak och gör det riktigt snyggt men på lite högre bpm beats? det är ungefär så det ser ut på whoa.
Asså god damn va folk hatar!... okej, ni gillar inte, tror trådskaparen fattar? Jag gillar inte heller, men att bara kasta skit på snubben sådär hjälper väl för fan ingen? Säger såhär ja: Fett att du fått upp skiten på Spotify, coolt! :) Hur gör man det som om man inte är signad om jag får fråga? Trodde det va skivbolagsinblandningar när det kom till Spotify. Dock är inte dina tracks jag gillar så mkt, då jag aldrig gillat varken autotune eller "Lorentz-stilen" om du förstår vad jag menar. Men för fan, keep on spittin boy, jag är rätt hundra på att många andra gillar det här! :) peace! /Spiken
Emil E! Mannen med ett sinne för musik. Mannen med tillit till sin musik! Jaja. Jag diggar detta som F*n! Men det kanske är för jag är en festmänniska.. Hela skivan tyckte jag var as tung.. Finns inget att klaga på. låt folket klaga här @ whoa.. de är endå bara nåra av miljarder som har utryckt sig skriftligt.. kommer alltid finnas människor som hatar och folk som älskar.. jag är på den som älskar istället för att hata.. allt blir så mycket enklare! :) 8/10 emil! hojta i min gb om msn.. alex soul är så jävla seg så du får langa den själv! tjuu!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Producent
2009-12-17 22:51
ja blev lite deprimerad när ja lyssna.... sen stängde ja av... då blev ja glad.....
One Day.
Moderator
2009-12-17 23:09
Jag gillar vissa låtar du gör, det här föll mig inte riktigt i smaken dock men fortsätt gör din grej. Jag citerar föregående inlägg av
Lillebror_GK P23 Måste först och främst ge dig big up för att du tagit dig engegemanget och tiden som krävs för att få upp sin platta på spootify. Det här är inte riktigt den stilen av hiphop jag gillar, så tyärr tilltalar det mig inte, men trivs du med stilen och tycker det är kul att göra så ska du helt klart fortsätta på inslagen väg! Släpp diskussioner av vad hiphop är nu och fokusera på att kommentera släppet istället nu.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Varför kör du så mycket med AutoTune för? Det låter som om du inte har ( " Alla indianer i kanoten " ) 3/10
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
tack oscarz! <3 alla kanoter i mina indianer är nog hemma om du vet det jag säger
Emil E Jag gör inte musik. om jag skulle gjort så skulle det vara fett bra! Men du är duktig det kan ingen ta i från dig, men sen att du jackar någon annans stil helt det är en annan sak. Men hoppas du utvecklas och får ett lite eget sound, och hoppas du lyckas så du kan pissa på alla! Motivation !!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Moden e het idag, den var väldigt skön! Den skulle ja kunna tänka mig supa till på klubben.. helt klart sån musik som man vill höra.. resten var inte lika bra, men inte dåligt! Det handlar nog mkt om att de inte är lika sköna instrumentaler som på moden e het idag... :) skit i whoa folket, dom har alltid vart negativa.. ut med detta till Svenska folket så ska du se att de pumpas på nån klubb inom snar framtid...
Emil E Pumpa på var riktigt fet! tkr inte detta var kefft nånstanns. (lite mkt autotune) men inget jag direkt störde mig på? nej, detta var bra! Peace Vh/T
alias prins , jag fattar inte vad du menar, okej låten "underbarn" som finns på min myspace, där kan jag hålla med om att jag kör samma stil på min rap som lorentz.. men låtarna på spotify...nje? vems stil har jag snott, länka gärna till låten du tyckte den va lik i min GB, INTE HÄR I TRÅDEN! cricko och toolish tack gubbar! ja jag hoppas, eller jag vet att det finns folk därute som gillar min musik, vet dock att det inte är så populärt här på whoa oftast. men nu verkar det som att det är några som gillar det iallafall, och det känns verkligen jätte kul att höra, ni ska bara veta hur mkt jag uppskattar att få höra sånt! :)
doggsan p16 det blir ju iaf ett försök till hiphop om en p12 gör så, detta är techno-trance..
Ja tycker det ä roligta att du försöker dig på nåt nytt, men jag diggar det inte MEN det är fortfarande bra , jag kan tänka mig att det finns många som skulle digga din musik... så fortsätt med det du gör bre, även om just jag kanske inte diggar det
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?