hur FAN kan du spotta ut hpnotiq? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2008-03-26 20:07
Skaplig låt. Kul med videon. Förstår att den försöker vara gjord med glimten i ögat ... det funkar sådär. Era strumpbyxor över ansiktena såg inget vidare ut. Refrängen kändes fjortis. Din rap gillar jag, även om din ljusa röst blir lite väl utmålad när andra skriker med basröst på refrängen. Skär sig lite där. Annars gillar jag miljöerna, effekterna och klippen i videon.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle P24 allright tack så mycket, jo jag hatar också min röst, men det finns inte mycket att göra åt det. det är min naturliga pallar inte försöka förställa. stort tack
www.youtube.com/prendel
mega fuck you och vissar 3 fingrar! HAHAHAHA KLOCKRENT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan lyckad video o låt asså!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
tack så mycket :D
www.youtube.com/prendel
HAHAHAHAHA Kan inte sluta kolla på denna video, så jävla rolig och skön!, det värsta är att det finns ju likande videos som är seriösa Prendel fan va skön du är HAHAHA
fett nice, har typ lyssna på den här 100ggr, men finns den inte som bara audio?
Sjukt skön, diggar den som fan! :D
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Fett kung :D Älskar din röst mannen.. Upp!!!!!
Things can go wrong but life goes on...
tackar alla, audion finns högre upp i tråden :)
www.youtube.com/prendel
TVÄRFET PRENDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
riktig snygg video MEN.. tyckte de va onödigt med rånar luva o strumpbyxorna o de där vapnet.. tyckte de va lite "wannabe" gangster och lite nördigt
Massive_ P18 , Du är onödig och nördig.
Skulle han stått still i ett mörkt rum istället som i 93% av alla andra svenska hiphopvideos?
Eller skulle dom vara klädda som små skolpojkar och delat ut blommor och choklad till gamla tanter?
Vad fan förväntar du dig när du ser att låten heter Mega fuck you?
Jag tolkade det iallfall inte som att prendel lekte gangster i videon/låten utan tyckte snarare att det hela var lite som en parodi på just gangstergrejen.
Sen att Prendel var ful som ett jävla as i sockan han hade på huvudet är ju en annan femma.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
FET!
www.ZnapMusic.com/Prototyp
PrimusC P20 du har förstått helt rätt, häligt med nån som fattar
sen att jag e ful i sockan kan vi diskutera på gatan med megafuckyous ;)
www.youtube.com/prendel
jag gillar inte hiphop. jag vet inte ens vad jag gör på detta forumet om jag ska vara helt ärlig. kan iallafall säga att jag klickade mig in på videon och det syns att ni har lagt ner tid och hjärta i projektet. det både låter och ser professionellt ut även om jag verkligen inte skulle få för mig att lyssna på det. och detta är den första och antagligen sista kommentaren jag skriver inne på hiphopforumet. så ta åt dig lite av det :)
Tungt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Läste lite kommentarer och jag hittade en att du inte gillade din röst prendel hoppas du va ironisk? du har sjukt härlig röst ! sjukt skön låt tycker både jag och bruden och videon va som sakt väldigt bra gjord =) PEACE
diggar du rösten? nej jag var inte ironisk
www.youtube.com/prendel
Nästan så att man vill sätta på din röst prendel.. blir fett kåt av den
Jag är faran som lurar i natten!
fet låt och en fruktansvärt fet video!! diggas hundar! UPP!!!!
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
TACK! :D
www.youtube.com/prendel
låter bra , Fader e konung juh ,riktigt läskig, haha :) piggedyP, var fet fast inte strumpbyxorna , skippa dom ;) AMC, har aldrig gillat "tjejrapp" men du fick mig att änfra lite uppfattning , bra Quake, råtung röst, skönt flow Dany, skön på denna bra uppdelning av varje, kanske quake kunde fått lite mer "rapptid" , gillade honom UPPP SAJA!
Jo jag diggar din röst starkt Prendel. :) tycker itne du ska klaga på den (y) peace!
prendel, huh? =) fet låt & video. visst är det du som har gjort filmen "fuckingstockholm" :D var ett bra tag sen jag såg filmen, men jag känner igen dig.
bra rapp och snygg video. men pinsam låt som andra redan sagt.
http://www.goteborg.se
japp det är jag i fucking stockholm. BTW så är 2an påväg, den blir fetare
www.youtube.com/prendel
såklart den blir :)
Jag är faran som lurar i natten!
offkårz
www.youtube.com/prendel
Låten va skön... Digga den.. Killen som droppar Frukostrast/uppåttjack ,, Afasi har kört den... Videon va la lite löjlig tycker jag.. Soft annars hehe
Highfive anyone, anyone?
en 2:a? ;), när släpps den då ? :P måste jag tanka :P
den var fet
Djävulens Sal......
Niito Han säger Frukostdags (och det är inte bajt av ett redan draget rim såvida det inte är bajtat medvetet - vilket det inte är i det här fallet... och hur svårt är det att komma på ett sånt rim egentligen? Tror tillochmed jag själv rimmat på det, men vem bryr sig?).
Prendel, du är gangster i mina ögon, som gör sådant här och det svider hos så många=) Im lovin this! =) Big up!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
www.youtube.com/prendel
GANGSTAH!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
yääääää
www.youtube.com/prendel
Piggedy! du va inte lika kaxig med peruken =(
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
hahaha
www.youtube.com/prendel
Prendel = Fetast
200 yää
www.youtube.com/prendel
inte nu längre :P
Gief mp3 ! :)
nog den bästa låten ja har hört från dig :) schysst video också! :P peace
http://www.znapmusic.com/kenish
skulle gärna ha videon för nerladdning :)
Lundh pund hund sund grund blund