Gillade den, trevlig låt också.
Fet video, Nice låt också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snyggt regisserat , klippt och grym rap på ett skitnajs beat.Amc kom in och på nåt sätt satte tyngd i sina bars , vilket gjorde låten sjukt fet. hade velat ha fler bars på raken av amc , hade vart fettQuake , Hel sjysst framförande och najs textDany , Du var bättre i den där komiska fis låten , men najs!Prendel , grymt rappat , älskade scenen med skottet haha.Vilhelmsson u the man :P Skitsjysst video och strumpbyxorna gjorde den rolig också 8/10 Peace out
Aii
LÄTT, det bästa di gjort Prendel. Sjukt grymt när alla lägger två rader var i vers två. Lille bra.
Tung som fan gillar dock inte AMC
Geni
grym video. älskar när bruden kmr in. få henne att spela in mer
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
fett sweet video kompis!
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
jag tycker alla la det bra.. men de känns som prendel ville leka lite gata här. men men fet video yeah
http://www.myspace.com/quizze
plonning, meningen är väl att det ska vara fett med gata ?!:)
Klockan är tio över tio.
prendel e gata.. prendel e svettig.. prendel e stockholms svar på ..... hm nån skön snubbe !! videon e sjukt bra gjord.. reffen e hemsk verserna e coola.. texten e fett grym good job grabbar !!
AMC springer som en valross.
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
tung video, no doubt!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
AeD, jag är en valross och akta så jag inte hugger dig
Tackar för alla off-the-hook-Latin-kings-gangstaiszh-megafucking-propps! Yeah!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
GALLET skön låt GALLLET skön video , det bästa jag har hör mig dig main , PEACE!
COCOSONE
Tyckte de va den bästa videon jag sett er gjort, dock diggar jag inte låten så mycket. Men bra video !
soundcloud.com/jerrones
tack iallafall
www.youtube.com/prendel
Killen efter AMC e kung juh :P Bra video btw , fortsätt med sånt prendel ! 8/10 , dels för att ja inte tyckte om alla i låten och för att reffen va lite jobbig :) UPPP!
Vem fan pratar du med?
Allt va fett, upp alltså!!! gryyymmmmt, videon också fet!! Riktigt bra kvalite om man jämnför med era äldre filmer;P! Köpt nytt eller;)?? Pejs
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
gillade ditt flow på verserna men rånarluvorna såg ba ut som ken videon tare lugnt. mega fuck u låter som nåt en fyra fem åring skulle säga men aja . gillade inte låten. men fortsätt peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp vi har köpt nya grejjer ;)
L-Fresh P23
juag kan aldrig sluta med gangstah-ironi.
det är inte seriöst
www.youtube.com/prendel
uppas
www.youtube.com/prendel
Riktigt bra låt, reffen imponerar med tyngden! Har absolut ingenting att anmärka på i låten för tillfället. Du kan riktigt bra om du vill, ge varje låt du gör minst lika mycket tid som denna, håll stilen! :-) Tummar uppåt.
Hört beatet tidigare, men annars var det fett!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
haha, fet jävla video prendel. satans snyggt gjord men, kan man inte tanka låten någonstans ?
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
låten ligger högre upp i tråden
www.youtube.com/prendel
tack så mycket
www.youtube.com/prendel
Gud, Snacka om fulländad. Du sprider alltid Glädje och Grym Rapp! Detta är ett klart bevis på vad du går för. Detta är det grymmaste som släppts på länge! Och helt klart ett av dina grymmaste skruvade project. Skjuta dig med mitt negerfuckyou? Seriöst, 100% humor bakom allt du gör! Fortsätt med det du gör förfan!
Plastpimpsens Slaskdrink~^
soft som fekk
haha stupid mega fuck you
okay www.myspace.com/johnlazy
töntig låt...kul att ni är kreativa
www.myspace.com/abbeman<br>
Kul för övrigt att tråden fortfarande lever kvar! All heder åt Vilhelmsson och Prändel för en kul video och låt. valrossen66 Vadå "neger fuck you"? Vi säger ju "MEGA Fuck You"! Det står ju. :S
prendel. aha eru ironisk okej , trodde du menade allvar.
Fet låt, fet video.
Dany in tha house
Jag är faran som lurar i natten!
takk allah
www.youtube.com/prendel
uppappuppan
www.youtube.com/prendel
Haha så jävla nice keep it up :D
tackar :D
www.youtube.com/prendel
upp i ksyn
www.youtube.com/prendel
Riktit Fet :D Låter den pumpa resten av dan :D
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
yeah !!!
Jag är faran som lurar i natten!