vem fan är toffer?
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Jävlar vad jag känner på mig att folk kommer drar sig till denna tävlingen pga av priserna men det är ju bara bättre för tävlingen då.., kanske blir så många som klagar på nivån.., big up för tävlingen o priserna
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Kvalet, ska det vara din mamma baserat också eller kan man bara droppa bullshizzle där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_ai: Självfallet ska det vara fyllt av så många mammadissar du bara kan komma upp med! Trillat in lite bidrag redan, kul!
Den här tävlingen kommer kanske vara rolig första ronden..
höh! yo mama är lika rolig varje gång. detta kommer också vara det, om inte roligare!!
Ett exklusivt beat från Rawmusic Entertainment ingår nu även i priset. Deras hemsida kommer upp imorgon. Ska försöka fixa ännu fler priser. Så passa på och flowtrimma och rimma.
det låter fett, får bara hoppas att standarden är hög i denna tävling, vilket den nog inte kommer vara. men det är najs att ni tar tid och dra i gång sånt här shit :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fan va fett ! ah jag är med:) cya
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Jag kanske också kokar ihop något
Nu har jag spelat in,mixat o skickat in,... mangan45 jag tror att tävlingen får bara nivå med tanke på de jag har hört ska ställa upp så att kvala in kommer bli svårt
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
- credd till mfs arragör för battle tävling, svin bra - funderade bara på de här med folk som inte kan komma på saker själv utan kommer dra en "din mamma" sökning på google å få typ, 1231233524 träffar.. sjukt svårt för en dommare å veta men.. Tanken av att nån som kämpat ihop sitt bidrag fick spö av en som gick och googlade stör mig otroligt... just a thought..
"Domarna kommer att titta på dissar, fyndighet, flyt, leverans, ljudbild och det totala framförandet." så dom kollar möjligen inte på rim så speciellt eller ingår det i totala framförandet ?
www.myspace.com/danielbylund
yezz, äntligen en intressant tävling jag vill vara med
www.youtube.com/prendel
Onormal: Nej, nu är det mamma-dissar som gäller. Kanske kommer andra tävlingar i framtiden. Men just för tillfället finns det hur mycket som helst att säga om din mamma.bylund_90: Självklart ser vi över till hur man rimmar. Det får innefattas i det totala. Tyckte det kändes nördigt att ha en egen klass för rim. Som jag ser det är punchlines och tviter viktigare. Nu ingår även ett beat från IceTail i priset. Fortsätter att försöka vaska fram lite mer. Och klaga inte på priserna är ni snälla. Man måste in ta emot priserna om man inte vill.
mfs P22 Jag tror att Onormal menade att det skulle vara olika mamma-ämnen för varje specifik rond, dvs hur fet någons mamma är eller dylikt och om så var fallet så tycker jag att det vore en bra idé.
hähä låter skojj! men har en fråga, ska man dissa någons mamma i kvalet lr bara köra något lr?
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Otis , du ska kicka mamma punchlines under kvalet, ja.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
funderade bara på de här med folk som inte kan komma på saker själv utan kommer dra en "din mamma" sökning på google å få typ, 1231233524 träffar.. sjukt svårt för en dommare å veta men.. Tanken av att nån som kämpat ihop sitt bidrag fick spö av en som gick och googlade stör mig otroligt... Eftersom det är en audio-battle så kan man ju inte bara spela in en massa dissar man hittat på nätet- om du inte kan sammanfoga dem till en låt och få dem att rimma, och faktiskt lägga det snyggt, kommer bidraget låta whack iallafall.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
UncleSam P28 : Nej det förstår jag med att man inte kan.
...
Tänkte mer att eftersom de är ett så specifikt ämne så verkar de väldigt lätt
att hitta "inspiration". Hoppas dock folk skippar det och kommer på egna !
Skall bli kul att höra..
Punkt
din mamma luktar bacon... oooooooouf va "fett" HAHAHAHAHAHA :|
krrrrrrrra
ska prendel vara med kan ajg tänka mig att han kommer ha en och annan fyndig ide:PMFS: asså de är ju bra priser, bra jobbat stort de du gör just nu
www.myspace.com/naturmusic
Jag kör enbart för priserna :D
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
keff idé med mama
http://www.youtube.com/meeyeer/
skulle va grymt fett om degone ställer upp!
skum tävling.. ska man starta varje rad med "din mamma" eller?
http://myspace.com/monzdidryk
Bidragen fortsätter trilla in trots att det är 12 dagar kvar till deadline så det här ska nog kunna bli något bra. Har ni frågor om regler och allmänna saker och ting så skriv era frågor här direkt i tråden istället för att ta de med mig på msn är ni snälla.maestro: Det måste du inte. Då får strukturera upp din text hur du vill.
hur många bidrag har du fått in nu ungefär? om du anser att du får gå ut med de förstås?:P
www.myspace.com/naturmusic
ni är ju jävla bra på att spotta dissar hit o dit annars, så va är problemet med detta ? Bara kicka dissar om någons mamma, och i kvalet kickar ni om vilken jävla mamma som hällst, din egna om det är så haha =) soft tävling i övrigt! credd till mfs som verkar vara huvudmannén bakom det! ska lätt följas
Producent
2008-01-06 04:34
Jag vet att massor redan frågat liknande men jag har tänkt utforma mitt kvalbidrag lite annorlunda. Är det ett måste med mamma-dissar? Är det lugnt att bygga upp en stor grej och komma med punchlinen i slutet av kvalet också?
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2008-01-06 05:03
Okej, nu har jag läst igenom tråden. Men är fortfarande inte helt säker. Läste på ett håll "Kvalet ska bara innefatta punchlines om din mamma" och på ett annat "du får strukturera upp din text hur du vill" Och vad jag ville få sagt i mitt förra meddelande var (det blev lite sluddrigt) följande: Måste bidraget -enbart- bestå av massa punchlines om "din mamma"? Om det är möjligt att gå till väga på andra sätt, kan man då bygga upp en liten grej innan den stora punchlinen kommer i slutet av kvalet? Fett med cred till mfs som kirrar detta förresten! Tveksam över hur tävlingen kommer bli men jag är positiv till det hela, det är jag. Det är trots allt en tävling och det är bättre än ingen tävling alls :) Hoppas en massa feta snubbar stället upp! Ska även bli intressant att följa.
Jag är fet.
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
Jotohananen: Det kan du. Riktlinjerna är inte så åtdragna. Det är roligare med variation på bidragen. Kör ditt race så får vi se hur det går.
Spelade nyss in mitt freestylekval.
Fast iofs.. måste överväga om det är värt att lämna in! Om man nu kvalar in så kanske det blir rätt tråkigt att recca något mer.
Baso - Jag är fet. därför du kvalade i 60 sek battlen?
Producent
2008-01-06 16:56
mfs aight :) Då har jag det klart för mig! Spelar in så snart som möjligt och skickar in till dig.
Haha! Fet idé! Mitt "hood" hade vunnit inom mamma snack iaf, de e det ända man hör när man går ut: Ey! Din mamma fattar du, jag kommer knulla henne hårdare än igår! yo. Försöka kvala kommer jag inte ,ska bara följa :p propps till dig mfs
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
nu vill jag inte klaga men "torsdagen den 18/1" det är torsdag den 17/1 och alltså fredag den 18 :Pmen skitsam detta verkar ändå nice
Som om vi inte har nog med din-mamma-dissare...
milo: Det är väl bra om de koncentreras här i en tävling som det är upp till dig själv att bestämma om du vill lyssna på då. Så kanske det gör att folk tröttnar på att droppa mamma-dissar i sina sololåtar. Fast det vore ju jobbigt om det startade en våg av mamma-dissrappare. Men det är knappast troligt.
Jepp_ X14 word det e fel på datumet eller veckodagen.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Haha shee detta låter fett niice! räkna med mej!
När kommer kvalen slängas upp? Brukar alltid missa sånahär tävlingar eftersom dom alltid ligger högst upp o har svarta mappar :(
HampaaH. deadline : 17/1 20:00 Läs innan du ställer frågor.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Problem P16 Dedline är inte den dan låtarna slängs upp ditt jävla jon! Whoa är ingen arbetsplats så folk kanske gör andra saker än sitter och lyssnar på bidragen direkt när dom kommer in!
Tänk efter innan du svarar.
nice nice får se om ja orkar recka något ;)
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
Vart kan man hitta mp3s från gamla battles? Har inte hängt här så mycket.
Yo mama is gonna get FUUUUUUUUUUUUCKED up. pz
www.myspace.com/L1Xproductions
ähh wtf, din mamma!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...