Visst detta kan ses som något kul och nytt men jag måste bara säga att fyfan vad tråkigt. Är det bara jag som hade hoppats på ett WM? Kul att ni styr upp men jag är bara tveksam.
Lookin at you through the glass..
Priljans: Tråkigt att du och andra ska se det så. Jag ser det som en möjlighet och hoppas att några rappare bjuder på sig själva och har lite kreativa lustar och kan hitta på lite nya sätt att framföra det så det inte blir tråkigt att lyssna på. Men man har ju i vilket fall fått höra en hel del mammadissar i de vanliga tävlingarna ändå. Men här finns stora möjligheter. Bikarbonat: Kvalet ska självklart bygga på mamma-dissar. Hade min mamma varit död hade jag nog inte ställt upp personligen. Men det är ju upp till en själv. Man ska ju som sagt inte reppa sin egen mamma utan dissa den andres. Det är första gången vi prövar den här tävlingen på whoa så det blir ju lite av en prövotävling ifall detta kan funka. Fungerar det inte har vi i vilket fall försökt och kan konstatera faktum.
om jag ska vara ärlig, så tycker jag inte det här är så positiv idé liksom, många rappare klagar över att det är för mycket "din mamma" (håller med dom) i svensk hiphop ändåså styr folk som försöker stötta hiphop upp en tävling som går ut på att förstöra hedern i battling (min åsikt) riktigt synd tycker jag, aja ha så kul peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Klart man hatar "normala" mamma dissar, t ex "ey jag ska knulla din mamma" osv.. Men nu är ju målet att mammadissarna ska vara riktiga punches, därför kan detta bli en kul grej!
hmm låter finurligt! rolig idé , kanske ställeer upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mkt bra att mfs tar tag i sånt big up! tycker iden är skitbra dock finns det nog tävlingar som kan locka till sig fler rappare o då äre ju roligare ... vore tråkigt om det blev för lite rappare här..., ska själv försöka ta mig tid o spela in ngt kval kanske
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
som jag förstod de så kunde bidraget vara 1.05 tex? behövde inte vara precis 1 minut?
www.myspace.com/naturmusic
Om inte alla era mammor tagit upp min tid så hade jag ställt upp... Men men en fråga bara, hur ska man komma på nya punchlines, när allas mammor här inne är likadana till sättet? Hoe*s.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
T-M-K försöker dra igång redan här ;'D aja hur mkt alla än klagar o shit, kommer dom följa tävlingen, fulla av förväntningar o gott skratt, hoppas bara grymt folk/rappare ställer upp! fett av mfs att ta tag o fixa en tävling, propps förstår bara inte hur den här tävligen går till.. aja big up
-pack you'r bags man, you are a tourist!
nej fy fan. mamma dissar? vilken annan topic som helst skulle vara mer originell, JUST eftersom att mtv sänder Yo Mama mer än någonsin och programmet är helt sönderhypat. Känns gammalt och tråkigt redan innan tävlingen ens startat. Förlåt för att jag är en sån gnällspik. Slå mig inte, snälla.
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
fan va alla klagar :S fattar inte liksom, va glada för att nått händer i huvud taget istället.. angående tävligen tycker de är bra att de händer nått i huvud taget och tror det kan bli en kul tävling med förhoppningsvis många fyndiga och roliga dissar.. jag ställer nog upp om jag hinner mellan jobb och allt annat som ska skötas.. får se tror de ska finnas en gnutta tid för ett kval iaf :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det roligaste av allt är ju att tävlingen kommer bli tråkigare och tråkigare ju närmre finalen den kommer. Ingen skriver 4 roliga din mamma - låtar på rad. Inte en heller, tror jag.
Walla brushuuur, (Med en jätte svensk dialekt) Gör mig en tjänst och skratta när ni hör mitt kval : )
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Säger som Mitchy, Finns det priser, eller är det inte några priser till denna ''test'' tävling ?
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
word på subdominant som fan
Vill först och främts ge propps till Pontus "mfs" gustavsson som är så söt att styr upp skiten, tycker dock iden är lite så dryg kan man säga, visst det är tvärfett när det blir humor i det hela och folk verkligen drar riktigt feta punches om den andres mamma, liksom då är det hur chill som helst men det kommer ju komma orutinerade fuckups som verkligen tror dom är bra och lägger t.ex "ey jävla svenne jag kommer knulla din mamma/ och knulla hennes feta pattar" då blir det ju bara torrt som öknen. Hela tävlingen kommer säkert bli skitfet så länge käffa dudes håller sig borta :) själv tänker jag inte ställa upp, är inte jättebäst så vill inte sinka skillsen i tävlingen och är inte så direkt hungrig på att dissa någon annan snubbes mamma men lycka till till alla som medvärkar och big up för pontish :) Pejjz
Din Flickväns Favoriter.....I Din Flickväns och i Antis Mp3;)
D.F.F: De dåliga och tråkiga rapparna kommer väl förmodligen rensas ut ur kvalet. Skulle det vara så att nivån är låg kanske bara 8 rappare går vidare från kvalet. Problem: Inga priser ordnade än. Men ska se över om det finns möjlighet till spons så man förhoppningsvis kan höja nivån. Natur: Precis, plus/minus fem sekunder det vill säga mellan 55-1.05 sek. Fast man får göra hur kort bidag som helst i och för sig. För det är ju bara en själv som förlorar på att inte utnyttja tiden.
men , hade detta varit 2000 så ja, fan va taggad man hade blivit då allt var fräsh, men mamma är så jävla uttjatat och 8 år försent ute, alla kommer bara kolla upp massa mamma skämt och översätta dem elle göra om dem typ byta några synonymer kommer bli så upprepande, men men, have fun
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
jag vill va med (H)
Du är den enda balkanisten som jag tkr synd om.
fett, men känns inte som det kommer hålla vem kan skriva 4 bra dissar till nånsmorsa?
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH inspiration så jävla klockren när han me mörka rösten säger "SPY BAR" HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA
btw din mamma blev till på viking line
_Lyset P17 - den som är värdig vinnare klarar det :)
till alla andra!
läs allt som står i topicen, så slipper man se alla dumma frågor som svaren redans finns på ! :)
skön idé ! :) chupp
Kriss din jävla 78a åring! Du lär ju ska vara med din mammaknullare =) haha Förövrigt tycker jag många verkar negativa konstigt nog :S Blir det nånting lr? Hoppas på det, vore kul som fan!
tråkigt med 1 minut .. :/
Det här är ju årets, det här kan ju verkligen bli ett skämt.
Peace out, get laid !<br><br>
jag säger bara herreguu-u-u-ud vad tråååkigt!! kan vara den fattigaste jävla idéen någonsin..
b-b-bassan!
Jag fattar inte hur så många gnälliga idioter har tagit sig till whoa, det är väl kul att det är en tävling igång, och vill ni inte vara med, så skit i det och låt dom andra som tycker att det är en kul ide göra sitt..
MFS: tänkte att de kunde vara nice o veta om de är nå priser till vinnaren som de varit i alla andra battle tävlingar? tror faktst inte de stod i tråden
Natur: Det har inte varit priser i alla battletävlingar. Jag ska se vad jag akn göra men inte lova någonting.
hehe ok ne de hare ju visserligen, jag tänkte mest på 60 sekudner battlen somv ar nyss. men iaf om du försöker styra upp någe prizer kommer nog fler vara med kul idè måste jag säga faktist även fast man e negativ till mamma dissar, hade varit bättre med pappa dissar:P
får man dissa sin egna morsa?
nog roligare & spännande om det var typ maxtid på 120 sek = 2 minuter (+/- 5 sekunder)
Ska bli intressant och se om folk kan komma på några orginella sätt att dissa varandras morsor, eller om det bara blir återanvända MTV dissar. Kan nog bli kul om det kommer med lite bra MCs.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Haha, har alltid varit hooked up pa mamma dissar. Sing me up!
the fire feeds on faggets
juice_: Om du tycker det roar dig tänker inte jag stoppa dig. Men jäfmförelser mellan din och andras morsor kanske går bättre.Dansk_BB: Är det så att majoriteten vill ändra bidragslängden är jag villig att ändra den. Vad tycker ni andra moderatorer om det? Dvs längd på bidragen. Men kvalet kommer vara 60sek.
lätt två minuter som coffe sa. hinner säga mer och ronderna lär ju bli dubbelt så roliga att lyssna på eftersom dom är dubbelt så långa :)
www.myspace.com/danielbylund
60 sek räcker gott och väl, det kommer vara flera ronder med samma tema, så för att hålla nivån uppe borde vi köra korta ronder.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Tycker det var en bra idé, blir kul att se vad whoa-folket har att säga om varandras mammor! Angående tid så tror jag personligen det blir bäst med 60 sek..
fan va kul, något kul, något nytt!
om 60 sekunder är mycket så är ni kassa Lyricster med dålig fantasi.. . sanningen svider ibland! :)
ZZZZzzzZZZZzz jag vill ställa upp men det kommer bara bli så att nästan alla tar rader från yo moma eller hemsidor med mammadissar, känns som alla mamma dissar redan är dragna. krångligt
Nu har jag även klämt in ett litet pris. Symboliskt men ändå trevligt. Versen från Toffer gör man som man vill med. Men det är ju i vilket fall en skön bonus. Kan säkert dyka upp lite annat smått och gott med. Ska se över det i dagarna.
mfs P22: inga priser? hur kan det kommer sig att detta här nedanför står längst uppe? då måste det väl finnas priser? :) Pris: Presentkort på 500:- @ Gulan En gästvers från Toffer
haha, vi bor på landet!
jag e down ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
eller hur! förstår inte varför folk klagar .. har ni dåliga fantasi eller? det är bara till att köra mammadissar som ni inte hört innan , så är det ingen som klaga .. Puss och pill..
haha, vi bor på landet!
SOFT :D
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec