texten borde vara något i den här stilen visan den blickar på fem, ja behöver inte bry mej om jobb så ja laddar min kudde i sängen sätter på teven och gör mej sedan redo för att krypa till kojs jag är en latmask vaknar kutar till toan äter min frukost kammar mitt hår och är uppe på benen typ vid samma tid som du slutar vid skolan// bänkar mej framför vid datan, i väntan på tankar som skapats redo för att skriva musik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx För låtar skriver ja varje dag de är allt utan överdriva ja vill tjäna pengar på min skit så upp me pöskan köp min skiva jag har inte tid me något sommarjobb, ja lägger mej i sängen o somnar om me en fett fin brud ja kan hålla om. men fattar nu alldrig va framtiden bjuder på visst känns de som man e menat för nå stort men man fastnar på vägen så är de för mej. fast om man har jobb jag alldrig söker till en fet cv full me överdrift ja vill skaffa bil och köra till ställen ja annars brukade vandra till varje dag är de samma skit verkar som ja har tappat min fantasi ja dricker multivitaminjuice och sysslar me saker ja hamnar i du är bara avensjuk, för att inte jag är du Ja har inget jobb men jag är skön som fan// slänger mig i soffan med en öl i hand// har ingen tid att passa så ja tar en snus// du är bara putt för inte jag är du// x2 Lever i världens vackraste förort och skulle nu slippa den långa vägen till framgång om ja skaffade körkort fotbollsproffs dom sparkar på jobbet, medans ja blir sparkad på jobbet men alldrig tappar ja hopper för ja är glad ändå ja lever de lätt, och sitter alltid spänt och väntar på de som gud har planerat för mej ja tänker kicka tills ja spelas på nån klubb i ditt hem skiter fullständigt i ditt lidande så länge det funkar för mej alldrig sett mig som ett underbarn, men nu är de uppenbart så först till kvarn för att få ta del av nått underbart sköter livet framför datorskärmen, de känns som sega är min bästa vän och spelar mina barndomsvänner lägger raderna fett, men lägger livet i otakt nu inser ja hur mycket ja saknar ´tiden i skolan inget ansvar för mej själv, inget extra överhäng diggar ni inte min skit så varsegod och gör de själv