Palla idioter som kallar det för fjortisrap? Jaha, så allt som inte rappas på übertunga beats är fjortisrap? Fjortisrap blir det först när man gör som Fronda, börjar poppa (inte dansen^^) och anmäler sig till Melodifestivalen.
I tego arcana dei!
fyfasiken va helt sjukt bra! toppen ar sa galet saker att jag starkt funderar pa att leagga miccen pa hyllan. estet ar attans duktig han me. fetaste laten pa lange, smor
Svammel, nu i din mormors walkman
fett bra :D anders din snuskhummer;) haha you know what I mean ahhahahah
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
ovanligt menmen, skön iaf :) pz
Vem fan pratar du med?
Jäkligt skön låt. Toppen är jävligt säker.
Lookin at you through the glass..
MultivitaminJuice är förövrigt the shit också!
som nån nämnde där uppe Estet har jag aldrig varit riktig imponerad av fast diggat dej hårt, men har väntat på att han skall utvecklas och vips så har han det, grymt man! fortså... maad propps till estet! toppen, tungt fan.. älskar dit flow fan, väntar på erat mixtape o hoppas de blir tungt! up
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Helt jävla klosalt BRA låt, fyhelvete säger jag en riktigt fest låt! helt skön låt helt otrolig ! jävligt fett Toppen, ditt flow är skönare än vanligt men det kanske är för att du å Estet passar så jävla bra tsm när ni rappar ! Estet detta är ditt nya "jag" fyfan va skön röst du har ! sånna här låtar kommer göra er kända. FYFAN säger jag / 451 - Zork3N=Gammal Användare, men prefektion banna för jag sa att hans låt var dålig ^^ men men ..
Att Kriga för fred är som att knulla för OSKULD !
Det här var fett, älskar dt här beatet. Riktigt fett
fy fan vf har inte toppen visat detta flow förut? sjukt bra låt, skönt när estet kmr in med sinna lugna smoke voices UPP FFS!
Det var inte jag, det var han som sprang!
Känns lite skummt att ni tog manges beat så snart efter han hade släppt låten :p det som är ännu skummare är att den är så jävla mycket bättre än hans låt också! Inge tal om vilken som borde köras på mtv..
Producent
2007-10-26 21:47
Skön som fan! Btw langa TEXT :D
Lil_H..
Ja ni två har alltid haft en annorlunda sound på allt, ni är för underbara kööör bara mayns! / A
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Beatet & Reffen <3 resten, ok.
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Shitt, toppen och estet som för nått år sedan var ungefär lika bra har nu enorm klasskillnad mellan sig. Toppen är sjukt bra.
Jag är jointen
Haha martin nu skojar du?
Grymt mycket bättre än manges! Riktigt skönt flow på er båda! Jag hör Afasi flowet där Toppen ;) haha det märks att du inspirerats av honom! Skön refräng som fan! den va otroligt mkt bättre än manges! En najs låt ;) PiZ!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Den var skön som fan :D
jag droppar bomber som hitler
Tack & Bock!
www.myspace.com/marcuslarsson
"nu minns ju jag hur mycket jag sakna tiden i skolan" wordUP
Okej, det här är det bästa ni någonsin lagt, måste säga att jag älskar den här låten, så jävla grym.. tror ni kommer bli signade om ni fortsätter såhär... fett nice...
Silver @ myspace Om jag var en boll så är du luften inuti
haha fan va låten passar in läskigt bra på min livssituation just nu :D Tror fanimej jag har en ny msn-notis!
Kul att det diggas! Jag diggar er mäd!
www.myspace.com/marcuslarsson
Producent
2007-10-27 23:13
tyngsta! asfet låt.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Skivsamlare
2007-10-28 00:13
Toppen & Estet är ett radarpar.. låten är galen, mixtapet blir galet.. give it up för framtiden!
http://www.soundcloud.com/adamkross
fett mysig låt! ballare än manges
http://www.myspace.com/akinonline
Skön som fan ;D digga! peace - julia
juliathorén
riktigt skön
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Fan va skön
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
riktigt feet:D alltid bra när de kommer från er två! peace!
säger akin att den är bättre än manges så måste den vara skit bra, för akin stor diggar mange!:) cok coola killar den var bra!
tack alla sötnosar!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
nää så här kan vi inte ha de :) upp!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
den är skön som fan minst sagt :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
tycker fan bättre om denna än orginalet
NS
skulle vara bra med texten :) ?
fan detta är grymt. finns inget att klaga på
tjo fet som fan! tråkigt jävla snabbt du lägger det i börjarn eller haha riktigt snyggt! båda lägger det skönt!
www.surdesoi.com
Palla, varför dog tråden? Det här är ju något av det bästa JAG har hört på whoa i alla fall, fast jag är ju inte allvetare heller...
I tego arcana dei!
riktigt skön faktist! fett överraskad av estet, ser fram emot mixtapet!
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Jag blir glad när jag lyssnar på den här låten :) riktigt skön är den! Jag hörde manges version spelas på åhlens om och om igen för nån dag sen, blev fan sugen på att gå och be dom spela eran låt ist haha för den är myyycket skönare.. !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni lägger det fett ..ser fram imot mixtapet
---------Reklamplats---------
100e inlägget! Lyssnar på den nu, sjuuuuukt bra skön som fan!
bla.
bästa ja hört med båda er
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Detta kommer visst pumpas, mkt bättre än mange, bra grabbar
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
men shiiiit, gammal tråd skriv inte, tanka men inte skriv.
Does it look like I care?! o.O
hahaha...fy fan killar grymmmmt bra låt,lätt att denna ska liras på för festerna,, i karlshamn. lite byz stuk
Tycker att det är fel att ta en låt som som alla har i huvvet redan och göra samma grej i reffen fast ändra litegrann bara... Men annars nice, men kom på nått eget liksom
A L C