Toppen & Estet - Skön som fan
Tjenixen, Vi har äntligen fått studion i styr. Vi dratt till gotland i nästa vecka för att slutföra vårat ''Mixtape'' i lugn & ro som nu kommer att släppas som en netplay. Efter som det har vart mycket krångel så släpper vi en låt från nätsläppet!LÄNK! Stay in school!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
låter bra, bra flow, fet text osv.. men nog ingenting jag spelar flera gånger, talar inte till mig, tyvär. dock så var refrängen nice som fan :) aja keep it up peace
Jaha ?
The larssons? Tror detta kommer bli en rikigt fjort track haha, vill höra toppen på tunga beats istället för sånt här fjanterier.. men det var väl helt ok :) men keep it snus ing!
Don't!
Hmm, låter som du lyssnat för mycket på fronda...
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
precis som Mitchy sa, vill höra er på tunga beats istället för sånt här glatt.. men det var riktigt skönt ändå! refrängen var riktigt riktigt skön, liknande någon annan reff? vilken? :/ kände igen den :b
suck it dry bitches
Najjs!
http://www.herrbitter.blogg.se/
selin P18 förmodligen lik Mange schmidts låt Talar ut :)
hihi tack allis!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
den här e fet som fan asså sitter och lyssnar och drömmer och ser bilder på va ni gör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toppen är så nice va, välpolerad refräng.
inte min smak men inte dåligt för den delen heller, kommer hela netplayen bestå av "sånt" material eller kommer det något agressivt på skivan också eller ? pZ
FAN VAD SKÖNNNNN :D
www.znapmusic.com/klockren
Ska checka sen boys!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
riktigt skön , riktigt bra ljud . Toppen , sjukt skönt flow o låter så säker.. Estet, blivit fett bra.. du lät osäker på rösten förut tyckte ja , men inte i denna . Keep it up! peace.
http://www.myspace.com/aiinac
det var skönt som fan, men inte min smak heller .. som n¨n där uppe sa, kommer hela mixtapet / netplayen bestå av fjortis rap? eller kommer de lite aggresiva grejjer? :D puss
Death is the only way to true happiness
versen var lite sisådär, reffen var töng dock..
hets, stress, fest!
Netplayen blir en blandad kompott.
Mr afasi in the building!
Jag är faran som lurar i natten!
tyckte det va bra, när ni inte rappa snabbt.. Aldrig tyckt om snabbrapp.. Reffen är skön, men beatet gör ju hela låten.. har en fråga, hur funkar det när man kickar på andras beats? Kan man bli stämd för det? hur funkar reglerna?
Highfive anyone, anyone?
bara om man säljer det
Jag är faran som lurar i natten!
Skivsamlare
2007-10-25 15:53
Fett skön.. banger-reff o grejjer! :)
http://www.soundcloud.com/adamkross
SL-loTTer P17 Jag tycker inte Toppen har någonting med Afasi att göra överhuvudtaget. Betyder ju inte att någon av dom är dålig precis.
Toppen, jag diggar din stil, speciellt din sköna röst, reffen är riktigt skön. Estet har jag aldrig diggat, men du la det ok.
grym skön låt
http://www.stanislav.nu
på något sätt gillar jag inte toppens röst, men det är nog efter hans kvalbidrag när jag vart irriterad som fan på den... kul att du kör... estet har blivit bättre, mycket bättre. men ändå ingen jag kan lyssna på direkt.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
de blir en banger en sån som vi kan lyssna på!:D dödade peeps men har för mig att ni redan droppat en låt på detta beat va?
www.myspace.com/naturmusic
tack alla :) nää de har vi inte gjort :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Låter riktigt bra det här. Har eran Playahead-låt i min mobil. Haha, fortfarande klockren. Den här var Riktigt bra! Skönt med Mange Schmidt-beat ;)
bla.
Klockrent beat grabbs, hoppas att Mange lånar av er en dag :P Estet har jag aldrig varit imponerad av fast diggat lite grann, men har väntat på att han skall utvecklas och vips så har han det, tugnt Estetish :) Tugnt att höra dig speeda upp det lite som i första versen, härligt flow! Åt Toppen har jag varit groupie länge och I'll still be ;) Asskönt Toppen. Får gratulera Estet till körkort om ryktet stämmer, keep up! chea.
keeft
power det e najs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reffen dödade btw! the larssons tar en snus och eftersom jag också e en larsson gör jag detsamma:)
hehe! skön... kan man säga nått mer? :P keep it real!
för den e skön som faaaan :) grymt skön låt, reffen la du fett toppen, diggade bådas verser! fortsätt köra er grej för det är grymt att lyssna på ;)
Berre, Småkåt som en pedofil..
någon som kan hustla en dl länk? ska fan mig in på ipoden
Vaddå fjortis rapp? HAUEHAe den är skön gillar er musik det måste var glatt ibland också
yoyoyo
fett :) toppen lägger bäst ! piiz
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Producent
2007-10-25 19:59
Äh jävla snack om fjortisrapp, det här är ju svinssoft! Beatet är ju så jävla härligt! Gungar som fan, mange schmidts skönaste låt enligt mig, men denna var nog fan lika bra asså! Mer sånt här :D Makes me happy. Det behöver inte va ghetto hela tiden, vi lever i trots allt i Sverige!
Ye, helt crazy
Mikael Söderlund was here!
tack folk!
www.myspace.com/marcuslarsson
Fett jävla beat. Jag diggar Manges version. Toppens första är helt mad. Estet är mycket bättre numera. Trevligt. Hej killar.
the fire feeds on faggets
Aaah xD Beatet <3 Rappen <3 Toppen <3 Estet <3 Låten <3
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
den va skön som fan ! va e de för låt igentligen känner i gen som fan!:P
juste mange talar ut men den här va skönare!:D
Jag diggar faktiskt beatet, även om det är glatt och grejer. Ibland behöver man sånt också. Synd att originalet är Mange Schmidt bara =(. OnT: Refrängen är ju skön som fan, och resten är HELT ok. Hittar inget att anmärka på, att det behövs hårdare beat är en smaksak ju.
I tego arcana dei!