Vilken låt kommer beatet ifrån?
^^ Royce da 5'9 - Boom Funkenstein! fet haha
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
ta du de lungt lilla stoffe ...de va ingen höjdare dissen men han dissa tillbaks iaf vikket inebär han e inte rädd för han fule med den gay rösten över wack borde skjutas de e bara
min åsikt
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto
^^ kan vi få ovanstående översatt till svenska tack? :)
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
hahaha
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
kolla du försöker va komiker din fucking luffare
de räcker med dina smarta komentarer äckliga hora
BigRich; Nu lugnar vi oss lite va, hjärt-atacken ligger nära till hands?
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
BigRich P0 vadå ta det lugnt? Pontan liknar en efterbliven bonde som sitter på ålderdomshem och rappar genom ett sugrör det e allt jag tycker.
Möter du ont märk det med ont! Ge aldrig dina fiender frid. Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.
softa nu grabbar...För er som undrar kör jag på instrumental för jag tycker det är bortkastat att använda ett tungt beat på en dizz...dessutom handlar en beef endast om att visa upp rapskillzStopSnitching det ä en gyllene regel inom hiphop mannen, snor en kille ens alias så battlar man om det, först funderade jag på att låta det vila och nonchalera hans grejj men eftersom han var dryg och snackade skit om mig, svarade jag. /majistern
Majistern, vilken låt kommer beatet från din andra diss mot pontan?
Royce da 5´9 - Boom (Dj Premier)
Va nämner du rapparkalja för??
Jag Är RapparKalja
FÖRLÅT MIG, det skär verkligen i mitt hjärta! jag sträcker ut min hand i fredens namn släpper fri en fredsduva i erat namn, i pontus namn.
BigRich P0 Du är en sån där kille me kort stubin va? Har hört talas om sådana. Men lugna nu bara ner dig lite så kanske du sparar en spräckt ådra i ansiktet eller någon anna jobbig åkomma... :) Puss P.S pussa din mamma med från mej :)
Förresten är jag inte speciellt mycket av en "luffare" häller... Skulle nog klassa mej själv relativt välbildad, välvårdad till det yttre och har ett bra tak över mitt huvud. Du däremot verkar ha svårt att uttrycka dej och kanske ligger det några undantryckta depressioner/aggressioner och vilar inom dej någonstans? Dags att uppsöka psykiatriker?
Son_of_Allecz P21 så länge du är så duktig och uppkäftig så snälla gör anna en tjänst va inte uppkäftig bakom datan utan visa att du har balls eller du är en flicka ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pontan! Lär dig göra punkter och komma tecken. Så svårt att läsa vad du skriver. Sätt en punkt eller ett komma efter varje mening. t.ex: så länge du är så duktig och uppkäftig(,) så snälla(,) gör anna en tjänst(.) va inte uppkäftig bakom datan(,) utan visa att du har balls(.) eller du är en flicka ? Förstår du? Bra! då var dagens lektion över! Imorgon lär vi oss att börja en mening med stor bokstav!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Ophone P22 heey din dumme fan... Typiskt snobbar som du som pungterar sånt.. ni ska alltid vara så jävla perfecta.. vet du vad i dont give a fuck om du kan läsa vad jag skriver eller inte.. pungter eller sor bokstan d hjälper intem ig mycket i mitt liv att kunna sånt o nödigt skit... jag hatar sånna snobb rappare som du... har mycket pengar o köper en egen public o credits det är vidrigt jobba din väg uppåt istället tror att du kan rappa för att du har pengar o skit fuck you hatar sånna som inte har behövt kämpa i sitt liv får allt serverat på bordet DÖÖÖÖ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu lägger vi ner allt onödigt snack i denna tråden. Ophone;) du har påpekat Pontans bristande stavning tillräckligt många gånger nu, det är orelevant.pontan P21 "hatar sånna som inte har behövt kämpa i sitt liv får allt serverat på bordet DÖÖÖÖ" där håller jag faktiskt med dig Pontan! nu är denna beef överstökad, och nu jobbar vi på med våra egna projekt, och släpper kvalitativ hiphop istället för att sitta och internetbeefa som ett gäng fjortisar, det leder ändå inte till nått vettigt. its a beef - its over. keep rockin! /majistern
Son_of_Allecz P21 asså ta de lungt du nämn inte min mamma din äckliga hora jag kommer lämlästa hella din familj kom du hit här o saj de framför maj om du e så cool .... gå göm daj nånstans
DoktorFunkenstein P23 yeah cool det är d jag vill höra :) jag menar vi alla älskar musiken o så.. keep it upppp PEEEEEEEEEEEACE
;)
Yeah wartime babys! :DD
Möter du ont märk det med ont! Ge aldrig dina fiender frid. Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.
BigRich P0 Alltså.. vafan är ditt problem? Nu är det ju DU som hotar folk över internet Fängelsesträff väntas den som hotar med att lemlästa en hel familj. Väx upp, jävla snorvalp
mams va hade du sakt då ja snacka om hon de lungt jag e en bitch ändå exakt stupid
_Ak4 för de första man nämner inte någons mams de e bara brist på respekt jag vet inte vikken värld du e ifrån....för de andra snubben leker över mkt va tror du ska nån sajjja så om din
SHUUUUU ALLA HÄR DETA E MAKI VEM FLIPPAR MED MIN BRUSHA RICHIE DEN SOM SÄGER NÅT MER KOMMER JAG HITTA O DÖDA PERSONLIGEN JAG SVÄÄÄR SÅ LÄGGNER DET INNAN DET BLIR KAOS H
ÄÄR
http://www.kingsize040.se <br>DUBCNNSWE STUDIO
bräää P21 ja tro det eller ej .. "P21 " haha .. det där var pinsamt
HAHAHAHAHA MAKI brrrr skakar lägg dig ner o gråt mannen :D
kan pma min adress om du behöver den MAKI osså hahahaha
sluta snacka en massa skit kom o träffas oss istället din fucking mes
min fucking mes lär träffa dig snart endå o det lär du märka. Skiter i internet gangstrarna nu BOYA
va hahah vad e BOYA hahhahaa
P-HOLMEN HÅLLER TRONEN
asså jag vet vem du e du bor i oxie du va hemma hos jonaz när jag va där så spela inte jävla idjot
Ja precis du hade kommit ur behandlinghemmet för dina koksproblem spelar jag idiot när du kommer o hotar en? fuck det mannen. Pallar shi med denna leka gangster bakom skärmen BOYA
men shit! vad är det här? Betongdjungelboken? väx upp grabbar..
mannen du leker gangster bakom skrämen hahah sluta snack n do what u gooonnnaaa do
bräää, pinsam kille bigrich, pinsamast jag sett hejrå :)
^^ skön tråd ändå... haha till er som vill "cutta" "lemlästa" och allt vad ni har tänkt er... lägg ner ba. Ingen av er orkar ändå aldrig komma hit och göra det..? yalla yalla skidvalla...
håller med, det är ju faktiskt en bra bit från Skåne till Australien.. haha jävla idiiiter
hahaha fuck er alla =) ha de fet
ey kom hit o dela en brew ist broder! :)