Majistern Feat Emblem - Det Fanns En Gång En Pontan (Som Gjorde Karriär)
Lets get down´n´dirty with it! http://www.speedyshare.com/706555458.html Scratch: Dison the Dice Rap: Majistern & Emblem Beat: Instrumental
Först! Majistern riktigt fet! första gången jag hör Emblem, ball röst å helt okej :) Nice låt helt enkelt!
http://www.lospalindromas.com
jobbigt ''intro'' halv segt att vänta... men första snubbe var tight ;D härlig relax röst.. andra snubben, diggas inte så mycket men funkar att lyssna på :)
Don't!
ska bli intressant och se om ett svar kommer.
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
B-polare? och var kom det ifrån?
Jag Är RapparKalja
.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Vem e Emblem och vem e Pontan? :)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Dison- Vem är Ophone.mp3
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
Dödad eller? klockren, text å beat å allt!=) bra gjort! p'z
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Majjen lägger fett, Pontan är historia.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Snacka om att bli dödad ... Pontan har ju helt enkelt ingen chans även om han lägger ner 10 år på sin text + inspelning hehe
väntar spänt på pontans svar
me too... vill skratta lite ju! :)
haha fett! vill oxå höra svar...
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Nice shiiet.. nu vill man höra svaret... roligast att pontan sitter och rider på malmö... sen så får han på tasken av "sina egna".... haha sweeet love this shiet!
Morjas - Livets brunn.mp3
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
HAHAHA d va sämmre änn va jag trodde.... det kommer ett svar snart...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ophone: Kan tyvarr se den fruktansvarda plattan med ett enormt garv sjalv och jag tror jag hanskrattat at den mer an du, men sja;va grajjen ar ju att jag inser hur javla kass den ar och har sjalvdistans till den. Men du ska ha ett stort tack till att du forgyllde min och Saras nyarafton forra aret med klasikern partymyra och diverse andra kansliga latar, som fick mig att grata, skratta, ramla ihop i enorma skrattkramper i lagenheten. Tack for detta Ophone, jag kommer aldrig glomma din extremt obondiga rost och dina djupa kanslosamma latar som gjorde min och Saras nyarsdag 2006. Vi alskar dig! Men nu ska vi inte sabba topic, sa skriv om du vill i min gb sa later vi majjan doda lille pontan i detta topic.
Pontan den var lite lamare bara for att du ska fa lite insperation till rond tva dar du kommer hammna i galjen, giliotinen, elektriska stolen och pa injektionsbordet pa samma gan. Forstar du inte det? Leka lite med rattan gor alltid katten innan den dodar den.
Morjas! Bara så du vet så har alla de låtarna för sig fått mer hype än vad alla dina låtar tillsammans! Annars var det bra försök! Svarade bara här för att uppa åt John!
haha grymt farsan john! ... han har antligen ingen chans .. eftersom du är mer rutinerad, bättre å rappar snyggare.. nice cuts av dice .. visste inte han kunde lägga det. emblem, snyggt med skånska, eftersom pontan säger han var så backad där haha ... snygg vers!. b-town up in this!
upp!
hahahaha när kommer pontans cp svar?
fet att det diggas lilla pontan ge oss ett svar jag längtar efter att få höra den heheheheheheh
hahahaha ja denna "pontan" vill jag höra svara på detta! fet låt grabbs :D
Möter du ont märk det med ont! Ge aldrig dina fiender frid. Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.
Hoppas pontan svarar så man får sig ett gott skratt!
Vilda väst!
Kommer det nått svar? måste han ha 100 år på sig för att ha en chans?
ja nu vill vi ser
Varför beefar ni över ett namn? Båda två (Majistern & Magistern) kommer aldrig blowa, ni är båda wacka och kommer alltid vara local acts... Mellanstadienivå på denna beefen.
Word... saker är sjuka i denna tråden asså
Jag Är RapparKalja
hallå han la sinn diss för i dygn sedan.. så kraftigt bryr jag mig inte om denna beef så jag det första jag gör e o sätter mig i studion efter jobb o fixar ett beat o skriver text för det första så sa han att han skulle dissa mig förra året men den komm igår så änn så länge har jag inte tatt mer tid på mig änn honnom.. så chilla ner idiot dissen kommer snart förmodligen i helgen om jag hinner..
snabba pa pontan, vill se vad du har att komma med, formodligen riktigt nada.
Sokrates... kan säga en sak min text kommer till o avgöra beefen.. sen spelar det ingen roll hur många diss låtar hann änn gör för jag kommer vinna prencipen och det är inget han eller nån annan kan ändra på
pontan, med din fantastiska rapformaga och ditt vassa flow, dina avancerade rim och din kansla i dina latar, samt hogklassiga producenter du jobbar med ar jag helt overtydag du kommer ta hem det! Sen far du stilpoang for dina extremt snygga bilder pa dig sjalv, paminne rom en av snibbarna pa gruppboendet jag jobbar pa nu. Han heter...... och har downs syndrom och autism.
Sokrates_ P25 du din dumme fan... vet du vikken producent jag har eller ??? nää då så snacka inte skit om honnom
HAHAHA SÅ WACK DISS låter som en fucking bög han i början sug min kuk o kalla maj pappa
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto
oavsett vem det ar sa jobbar majjen med wacka producenter sa du kommer nog ta hem det som sagt. For Dison e ju wack pa prodda Soul Supreme kan ju inte gora beats och Wordrec har ju aldrig kommit med ett vettigt beat Robin Bankz gor ju vardelosa beats Och Majjen sjalv kan ju inte prodda allt later ju bara helt fel pa remixen pa da hon ler...eller hur?
MANNEN väx upp din efterblivna jävel
pontan | Idag 02:22 | på bilden ser du ut o vara en typ darin kopia va syslar du me sjunger du duett eller ? blev du ledsen för att jag frågade om du skulle svara eller?
Pontan istallet for att sitta pa internet och spela dum apa kan du val gora laten, gar ju inte att sitta pa whoa hela dan och sen pasta man har sa lite tid.
HAHAHA men du e så jävla dum i huvet så det inte är klokt... du snacka skit om min producent o du vet inte änns vem det är.. sen börja du rabbla upp massa om majisterns producenter.. men låt mig fråga en sak... om han nu har så många producenter osv o kallar mig för bajtare varför bajtar han beatet då ?
bara det är så kämmigt så det är inte klokt
men han snacka skit om min producent... du som bor i malmö borde väll veta vem Daniel är ??
pontan orkar inte ens forklara varfor man kor over ett primobeat da man gor en diss, men ALLA andra utom du fattar nog.
asså ja e man en små kille så kan man juh göra det om man vill.. andra kör på egna beats
Jag vet annars kor man pa egna beat om det vore en vardig motstandare man korde mot.
Lägg ner beat-snacket.. kom med ett svar istället, måste ju visa vem som äger rätten till namnet... eller åtminstone försöka ;)
töngtttt
hallå pontan jag vet dem din producent han e duktigt har alldrigt nämt daniel ens i denna beef det e du som e patetisk pontan inse fakta.....
Jag blir förvånad om Pontan ens kan läsa sina egna rader, som den krattan stavar..
Mikael Söderlund was here!