hahahahaha Kääääääääkad Pontan får käka snor ;D
..!.._{-,..,-}_..!..
ja jag kankse stavar som en kratta d kan jag stå för pga ja lider av dyslexi kan inte jag hjälpa.... Emblem.. jag förstår inte vf du deltog i dissen. jag vet inte vem du är änns det är majistern jag är i Beef med inte dig.. så kan säga så mycket att kommer inte lägga nått om dig på mitt svar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok du gör som du vill känner inte dig heller va med på denna dissen för att jag gör musik med majistern, plus att jag tycker det va patetiskt av dig att inte ändra ditt namn när Majjam har kallat sig majistern från Back in the day,
Nu har jag nyss vaknat, lordaghmorgon och ingen diss an, vad besviken jag blir.
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
du det bli diss mot majistern d kan du ge dig faan på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Emblem har soft röst.. Skåne i huset ;) Vad gäller han andra så gillar jag inte.. tycker rösten är bull.. osv osv.. men det är väl en smaksak Peeeys mannar
Situationsterapi P19 : Polarn berätta att han inte var så duktig :) Iofs har du rätt, man ska inte ta ut nått i förskott, ändrar uttalandet till "
Käkar nog Pontan utan problem"
kan säga en sak bara att han redan har planerat en andra rond eller ja hanns polare.. kan säga en sak att det finns detalger jag kommer ta upp i min låt som kommer få honnom att ändra på sig
Med tanke på Pottans svar till Sokrates så tror jag inte ens han vet vilka dom producenterna är... men men.. ta en titta på gritrecords sida tex.. outa here malakas!
Sorry menade Pontan inte Pottan... iof så passa Pottan ganska bra.. jaja rättelse.. haha
^^ Whoa! Nu hårnade intressepenisen som fan... Ska bli spännande.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
detta är ju helt sick.. varför ska han ens svara? jag kommer ju få hjärt-attack av hans svarskrattandes
nu vill vi se de smaskiga detaljerna vi inte vet du visste! droppa nu så vi får se dem.
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
aasså majjistern skämms du inte att få stöd av bara dina polare ?
_AK4 hadde jag vetat att jag inte kan knäcka honnom hadde jag inte svarat men tro mig kankse min rapp inet blir lika tajt men min text den dukommerr döda honnom
jag väntar bara på studio tid antingen söndag eller m¨åndag får jag det sen kommer den upp....
Jag måste ta en klunk och bara uppa den lite grana hehehe.
ha ha pontan du komme rinte ha ngn direkt chans och din diss kommer nog inte bli så mycket kan ajg tänka mig.
över skämmiga ni går på en snubbe ni e 20 st kuksugare
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto
dom andra snorungarna dom tror dom kan rappa låt dom skriva ist dom snackar för mkt får spel poå domn
BigRich: change ya name bigbitch.... :P hehe neerå men vaddå? som BigChrist sa så har juh alla en egen uppfattning om vem av snubbarna som e bra o dålig... Det har juh inget med att göra om man e grym på att rappa själv eller inte?
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
töööngyt
Jag blir så jävla less, kan snubben droppa snart så man får se vad han läst i "hänt i veckan" eller vad era svenska tidningar nu heter, skvallerblaskorna...
va fan e du kaxi för tror du du ska sajja va du vill fakkin hora kommer spräcka ditt liv
hahahah DISSEN kommer upp om ca 2 timmar s åta d lugnt HAHAHA konstigt att alla som tycker illa om mig opå nått sätt är conectad till majjan majjan hadde jag vatt dig hadde jag skämts så in i helvete
jag för min talan vid micken, sitter inte och hypar mig själv i tårdar på whoa....om folk stöttar mig gör dom det frivilligt för dom antagligen diggar min grejj, och det tackar jag för "real recognize real"...varför ska jag skämmas för det? sen pontan om du hade spenderat all den tiden du lagt ner på att sitta och skriva shit, och uppa denna tråden, - på dissen, hade den nog redan varit klar... hursomhelst ska det bli fett intressant att höra... och...lycka till! /Majistern
den e klar jag fick inte studio tid förens i går kväll därför blev d lite fördröjning kan inte jag hjälpa men den e uppe i en ny tråd om en liten stund
lägg i samma jävla tråd dumskalle!
Pontan "grävt din egen grav"... du baitar inte bara namnet little man. Du har ganska äcklig röst och de e fett störigt att du lagt nya tagningar per 4 bars. Jag hade fan högre förhoppningar på detta här pontan med tanke på dina hype inlägg... Och detta är inte för att hålla ryggen på nån eller tracka ned, det e bara fakta. du är pinsam. //Dice
Skickligt rakt igenom... majistern är riktigt duktig faktiskt
Fan så¨dåligt svar, så jävla dålig! Ser fram emot majisterns dödande svar!
BigRich P0 Haha Gangstah Gangstah skäms lilla pojk. svaret från Pontan va skit men det e min åsikt bara.
Möter du ont märk det med ont! Ge aldrig dina fiender frid. Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.
Pontan! haha var det där det FETA svaret du skulle göra? stackare..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Faktum är att Pontan faktist säger mer vettiga grejer i sin låt, så på så sätt tycker jag han vinner denna battlen/ronden... Men whateva denna beef är skämmig, så jävla Whoa att ni borde båda två granska er själva för ni framställer er själva som töntar. Wack .
Pontan vann detta lätt... så var det avklarat, vi har en ny Magister punk slut
Jag Är RapparKalja
nänänä de är mer klass på dessa grabs:) och pontan borde kanske kalla sej pontan istället lr?
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
emblem la det sjukt tungt. inte så frälst i majistern men ni tog hem det.
majistern låter som petter?
Majistern vann så jävla klockrent. Helt sjukt dålig diss, fruktansvärt besviken!
skönt att du lägger till låtsas ord...? "lyssna men du får inte röra/ lägg ner skiten jag de borde du Göra" ? e du sepe
majistern andra rond vf ska du göra det ?? visst gör du låt efter låt jag bryr mig inte tänker inte svara mer som jag sa i dissen svarar du på min visar du bara att du blitt knäckt så om du gör en låt till så dissar du dig själv men men jag tänker inte lägga ner mer tid på denna lilla pricken från norbotten jag kör min egen grej o bryr mig inte ett piss om honnom SES lycka till NOLLA
asså allvarligt pontan har du läst reaktionerna i trådarna? det framgår rätt tydligt vem som vunnit... lägg ner nu va.
jag bryr mig inte vem som vunnit jag bajsar på denna beefen men inerst inne vet du själv om att jag vann jag knäckte dig kankse inte i rappmässigt men text messigt ägde jag dig totalt NOLLA såå nu ska jag legga av ses
aa just det glömde en sak.. hela din grej i din diss handlade om att jag skulle byta namn och du misslyckades asså bara på den grejen vann jag beefen så HEHEHE känn dig misslyckad
Pontan, du är inte särskilt skicklig textmässigt. Roligt att du ber honom gå till en talpedagog när du själv låter som du gör. Tror inte du riktigt förstår rap Pontan. Mer komplext än vad du tror.
hahahahahahaha this is some funny shiiiitttttt...................
Yeah eyy five-o smuggle som haze for miaaaaaaa
Möter du ont märk det med ont! Ge aldrig dina fiender frid. Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.
hehe håller med five-o21
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen