Pojk_af_gretel var inte jag som skrev det. det var smale.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BiggedyB-Raz : tycker istället för att komma in och leka spänd och sånt, kicka du ngt? eller vågar du inte visa folket att du precis kanske har kommit målbrottet ? ---------------------------------------------------------- DegenereraD P26 Moderator Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 17:48 Perfektion P19 För att i 90% av fallen någon säger något om att låten inte var lika bra som den innan droppade.. så är det du som kommer med ett "vad fan vet du ungjävel" ---------------------------------------------------------- Äntligen någon som har fattat min poäng :) tummen upp
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
sätt en åldersgräns förfan ! folk under 15 ska inte komma in här o skriva massa jävla skit!
ROUSU
Denna va riktigt fet
Tonfisk
Du vann beefet ,ungefär exakt samma som det med fonkeys..dem gör en bra låt sen fonkey ,du gör en bättre låt tillbaka..sen gör dem en sämre låt som svar..aja peacee
Jajaj gå dröm killen vadå sänk skåne ti danmark gå lägg dig
- www.myspace.com/younghe8
jag vill höra kaggen vs kriss, skulle va fett underhållande :D
remember my name<br>you'll be screaming it later!
riktigt jävla tungt kaggen !:) fast inte lika bra som du ljuger om allt !;)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Pojk_af_gretel : menar du "DegenereraD P26" Så har du rätt, men han är dock ingen polare har haft lite konflikter med han så jag ser inte han som en polare, men dock inte fiende häller, bara en helt vanlig http://www.whoa.nu/ Moderator... ngt problem med det ? Och om du skulle haft ngr problem med det, så är det ju knappst ngt du kan göra åt :)
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Rätt kul att se Kaggen anhängare sitta och säga att dom som inte gillar kaggen inte har någon smak eller "hiphop"vetande.. TRAGISKT är det.. men ni fattar inte bättre..
till hela whoa, som ska in här och börja käfta med mig, eller asma eller antagonisten, Lägg av, pallar ärlig inte mer med det... 1. tror inte whoa skapades för att framställa en massa "bråk" 2. helt onödigt, tål höra kretik och så vidare, men kom inte med en massa kränkande ord. 3. har ni inget annat för er om dagarna? så dra i k*ken och skrik att ni är ett smutsigt L*der, eller ngt, få ut era aggreastion ngn annan stans, pallar shi med mer käftanden, säger det så alla förstår det så man slipper skriva det till 1 och 1... bye
Moderator
2006-11-16 06:19
Den här tråden börjar iaf inte spåra ut :) Nejnej ;)
myspace.com/jiahprod
helt seriöst nu... kaggen knulla inte asma eller antagonisten ett skit.... kefft skit är det här... varför inte låta som man gör i egentligen? varför göra till sin röst så där? patetiskt tycker jag! nu har jag sagt mitt iaf... pijs
Ja är inte skåning eller stockholmare men kaggen e bättre. asma flowmissar. Nu när kaggen vunnit enligt mig så kommer säker asma svara med nått skit som kaggen "måste" svara på för annars kommer asma o co säga att kaggen backar .. haha du tog dom iaf. Ja är en jävla norrläning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
undra vad asma kommer med nu xD
de här lät ju nice , jämfört med asma o hans poler .. som låter enligt mig som två hormonfyllda hingstar .. tone it down dudes ..
hoes over broes ..
hahaha helt seriöst skratta åt dina rader, Fyfan vad sköna dom var. Så jävla klockrena .. Såå soft mannen Bigup; Kaggen du körde över dom ! Peace
myspace.com/herrolsson026
Tack alla som gillar =) kul o se.Fast det lilla tjaffset vore bättre om ni kunde ta i era gästböcker, tack!
Kaggen är en gentlemaaaan med whiskey.. =]
riktigt roliga lines! haha :) fick mig ett gott skratt
Fan vad du ägde han. Är det såhär? Asma börja dissa dej och du svara nu. Sen svara han tillbaka?
Du överträffar dig själv hela tiden kompis ! Fettfettfettfett är det ända jag har att säga , grymm text och deliv. Pallar inte tanka deras andra , damn så grymmt !
Element 208 Up in this !
Det här är ett skämt eller rappar snubben så här? Äklig låg standard det har blivit på snubbar som rappar på whoa asså,fy skämms//magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
haha asså shiit.. fy fan va j garva när ja hörde låten... fan kunde verkligen inte hålla mig ... riktigt fett kaggenPeace Out
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
tycker dock att skåningarna är hetare än både fonky fresh och kaggen och deras groupiesar här på whoa.
folk som börjar med "kaggen my bro".. behöver inte läsa mer innan man fattar att ni slickar röv på eran idol.
nej jag känner inte asma eller antagonisten tycker dem är bättre bara och jag slickar inte röv på dem för det.
yes ahaya
Åå fan hade ändå inte skrivit nått:) NAJS som faan! Du dödade dom!:D
Jag bor i skåne jag tkr kaggen tog dem rejält mkt asså lyssna även fonky fresh
Robin (G_Lee)
OOHHFYYAN KAGGEN ALL CREDS TILL DIG! dom grövsta hypelines jag har vart med om.. och rösten ska man inte ens tala om :D:D
Fuck
Jag tycker fanimej du knäckte killen! :) Speciellt med "Min Apa Battlar ut dig" :) HAHAHA
Signatur?
Tung, Men sug min kuk, Skåne!Sveriges Stolthet.
sheat, omedvetet rimmande i början!jag har inte äns hört eran låt bara snabbt över telefon helt tight :P
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
hahaha så jävla bra!!! apan slog allt, haha fyfan vad bra :D
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Skiter i eran beef men skulle ändå vilja höra nästa som jag hoppas kommer... Denna var bly och attityden e oslagbar. Får holla om det kommer nå nytt...
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
fiiifan den var HELT jälva klockren
Fred Yaaoo / Mr . Zork
riktigt jävla bra!!!!
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
dom få som tycker att skåningarnas är bättre har ju ingen känsla för musik överhuvudtaget!
Kaggen rockade. nuff' said.
din m@mm@
alltså alla har inte samma musiksmak ? okej?
Tack alla =) kul o se. Med tanke på att jag oxå la ner totalt några få timmar på detta så tycker jag inte att Antas var något vidare alls... ( då är det inräknat med några Mc' donalds pauser ) hahaha
vissa oslagbara punches :) en del flowmissar som inte anta hade men texten var 10ggr bättre än mr antagonist
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
Men att folk pallar,jag sätter punkt i denna tråd nu: Asma å dom andra töntarna är KÄKADE , Kaggen tog er så hårt,så skänk skåningarna till danmark!
RAGOSONE
KLINGMEISTER P17 Näää jag kommer jag inte svara. Jag bara skrattar åt hans svar. haha
Riktigt mkt bätre än asmas låt :P Soft iaf :)
Asså seriöst, detta va bra men måste påpeka en sak, vem fan är ni att kalla er för "Smutsiga södern" ? :S, vet att de kommer från USA men vafan, om de är nån som är Smutsiga Södern så är det väl fan vi i SKÅNE som är de ! Kaggen, detta är klockrent ! Asma och Antagonisten är helt ute på fel spår, först Fonky och nu kaggen , HELT BORTA ! Fridens !
Egda blev dom av denna:D Fetaste på länge asså, Asma gör bara ljud men man hör inte vad han säger, Shiit asså Denna va feeeeet
|| Spit It Out ||
JAG ÄÄÄÄÄLSKAR DIN RÖST, och asma kan ta och gråta över den här.. han är torsk! mwhaha / angelica
du tar han lätt ju.. ruskigt skön text, flow, röst mm.
vilken platt och hög vägg c(=