haha satan vilken najs text, upp!
Producent
2006-11-14 20:59
Och folk undrar varför man hatar fonky fresh...
Langa ny länk, den funkar inte nu! :/ Vill höra!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Glöm det! krook fixar :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Hahahahahhahahahahahhahaha Jag lovar dig kaggen.. Du har min respekt... Skulle våga battla de flesta här på whoa men, efter detta skulle jag inte vilja ha något otalt... Har seriöst ALDRIG skrattat såhär otroligt mycket.. Det är TUNGT TUNGT TUNGT :... Tror detta var den bästa dissen jag hört.. Du gör det med sån oerhörd humor.... Reffen var dock inte så tung som jag hade hoppats på... Låt mig få citera lite bra shit..."visst jag är en whiskeytorsk o din mamma har min Pillesnopp som en Slickepott ja har min timmerstock i hennes kvinnokropp Sedan köper jag din mormor för en bingolott" här vek jag mig av skratt i min ensamhet...."Både jag och Asmas Far är Ganska Mulliga Så nu står de klart, hans mamma gillar Fucka knubbisar!" Redan här kom det tårar av skratt... Dom som säger att du använder nödrim vet ju inte vad dom snackar om.. Dock har jag hört denna raden av flera. :) (givetvis inte exakt likadan men samma rim i samma mening)"det här e Dunderlätt för kaggen han är Nummer 1 O asma Du ser ut som Snurresprätt med Underbett" Men såååå fucking bra gjorde du detta.. och ni där ute, våga inte kalla det kompis propps.. Känner inte ens snubben! :)Edda was here
www.eddaonline.se
Producent
2006-11-14 21:04
Perfektions senaste 3 inlägg: 1: visst jag är en whiskeytorsk o din mamma har min Pillesnopp som en Slickepott ja har min timmerstock i hennes kvinnokropp Sedan köper jag din mormor för en bingolott hur i helvete kan du kalla det där för nödrim din snorunge? 2: Erik_utan_C Och du är 14 år, nyss börjat lyssna på whoa-musik och vet inte ens vad en punchline är Stick hem pojk 3: SWEnsson_ Vad vet du grabben? Vet du om att dom spelar min musik på olika klubbar i STHLM osv? Mognare fans? Åldersgränsen är 18 år uppåt, snorvalp Tillåt mig säga det igen ...och folk undrar varför man hatar fonky fresh...
Perfektion för att om du skulle lägga upp en ny låt skulle dom tycka ner dig?
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
haha fonky e en stor jävla fjant. han kommer med alla sina jävla gay låtar, vafan lägg något tungt ngn gång. Då kan du kanske få fans som e äldre än 13-14 män. Bara ett litet tips mannen.
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
omg, denna hör körde över han framm och bak. jävlar va nice text kaggen :) ! asma skämmde ut sig när han droppa hans diss, men nu blire bara pinsamare för asma. skulle ta självmord om jag var asma ! HAHA ;) sluta rappa nu asma :)
clajclajclajclajclaj!
Du Släppte dissen Och sen trodde Att den skulle knulla mej. Men det gick åt Helvete som Kaggen på en hungerstrejk HAHAHAHA så jävla skön...:D jaa jag är Kaggens polare, men jag vet fan hur bra dissar ska låta, så ni idioter som påstår att Kaggen är dålig å förlorar denna beefen kan inte veta mkt om hiphop... PRAKTEXEMPLAR på kompispropps jävla idioter, tror era polare skulle uppskatta om ni va ÄRLIGA istället. ni förstör hiphopen.
Ars amandi
asså Mr Trofast sej vilken låt som e tung som fonky har lagt :/ Mina tårar har jag hört ett fett rykte att det va en bajtad låt, men det e kanske bara ett rykte?? ja jag vet ej :/ Söker svar
Sluta snacka om perf/fonky hela tiden? det är Kaggens svar ni ska kommentera .. mogna förhelvette. Förövrigt var låten tung, riktigt sköna rader ;) u go kaggen!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Producent
2006-11-14 21:18
Säger som wenmec nu.. använd gästböckerna istället! Tycker att både asmas och kaggens låt var riktigt bra faktiskt, kaggens snäppet fetare om jag måste välja ;)
SWEnsson__ menar du alltså att perfektion skulle tagit en text och som någon annan använt och sen döpt den till samma namn då? lägg ner för fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä jag har bara hört ett rykte
det här va fett som faiiin
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Oh shit!! satan så fet låt! lika fet som kaggen själv :O Nämen texten var grymt bra, rolig och knäckande! Ge danskarna några månader så kanske dom har nån chans iaf! eller nä... Nu ljög ja :( fan PIIZ!
Kaggen körde över asma
www.myspace.com/allvarligttalat
med en fucking PANSARVAGN !
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
hahahahah DAAAMN:D asma är så jävla överkörd!ajajaj
Absolut!
SJukt härligt!
För att det är ute med forumsignaturer.
haha!! kaggen gjorde mig inte besviken ;) ägd asma.. FUCK SKÅNE HOROR!! å Cheew dra åt helvete!!
5 fingrar, 4 chanser
Perfektion P19: Sen när "mördade" du oss kompis? HAHAHAHA!!! Dagens =) kul att du kör =)
sämsta jag hört av kaggen.. men jag antar att du vann ändå:P
Kaggen P18: Beefkåta? vad jag vill minnas va det DU som dissade oss först.. och DU som "svarade på 2 dagar".. så vem fan är beefkåt? din jävla pajas..
WWWOOOOOOOOORRRRDDDDDD!!!! lr ja vet inte ville bara posta lika mkt som alla andra!! ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagonisten P23 Kaggen P18: Beefkåta? vad jag vill minnas va det DU som dissade oss först.. och DU som "svarade på 2 dagar".. så vem fan är beefkåt? din jävla pajas.. så sant =)
Don't!
jag är sugen på kött !
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Kaggen e kung!
Vad faan skrev jag nu?!
En till sak till "Mr Fonky".. Vem är det som bitchar i sina låtar om att han haft det svårt som barn? så vem är det av oss som har haft det svårt som barn? klura på den nöten och hör av dig när du har svar =)
Antagonisten du tror för mkt =) Tur att du skriver iaf, annars hade man inte fattat vad du sa... HIHI Fet låt Kaggen!! Peace
Moderator
2006-11-14 21:50
Antagonisten P23 var kom det därifrån? snubbar har tydligen inte hört talas om uttryck... fortsätt rappa offbeat, kör din grejj, förställ din röst och må bra så hörs vi, ciao
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
amagad :D Kaggen is the shieeet.
stackas lilla fonky fresh :(( inte lätt o vara hatad.. HAHAHHA!!! asma o dom döda dej totalt tyvärr ;) fastän din var najs oxå ;D kaggens tvär bra, men om asma svarar så knäcker han tror jag :D peace
Kolla, Antagonisten har en kompislista =) Hahaha
Moderator
2006-11-14 21:55
Martiin89 P17 Om jag råkat sätta på nåt av dina ex i Uddevalla så ber jag om ursäkt, sluta hata nu
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Bra svar Kaggen ;)
// LEVIN !
Gräv bort skåne - nån mer än jag som är medlem? ;)
5 fingrar, 4 chanser
Perfektion o kaggen tillsammans nästa gång om dom svarar !!! fy fan va nice det skulle va go SMUTSIGA ! som sagt du fucka up skånepojkarna
http://www.herrbitter.blogg.se/
Du tar nog detta..
Highfive anyone, anyone?
Lätt, du äger asma. du skulle va sveriges mystikal om du flowa snabbt. :) men fett.
EGOFLOW.
Både jag och Asmas Far är Ganska Mulliga Så nu står de klart, hans mamma gillar Fucka knubbisar! Hahaha va de roligaste ja har hört ;) !!!! den måste du varit nöjd me kaggen ? :D
SignatuR^
SKÅNINGAR KAN INTE RAPPA, SÅ ÄRE ! att dom inte fattar.
EGOFLOW.
skåne är inte så stort så är kompispropps till asma :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
HAHAHAHAA.. Perfektion.. okok.. vi säger så =) det va du som började.. hej kompis =)
riktigt tight som det mesta av ditt matrial... hoppas bara det här får käft på ungarna en gång för alla... Men det är alltid skoj att vara åskådare till en beef... :D
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
ps, du var ganska söt som barn faktiskt...
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
HAHAHAHAHAHAHAHA vafan du lägger ju bara punchisar som man hör du inte kan backa upp.. Asma dissar Kagge Kagges dissar typ vem som helst i stortsett. gillade ingen av er så mycket, men asma krossade kagge istortsett.