hahha det var verkligen jag som rappade :D haha thx, funderar på fixa en ny faktiskt ;) ;) men fonky, mina ex är inte 11-13 :/ tyvärr .. men men, orka sitta här o snacka skit lixom =D peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-11-14 22:27
Mouldy_mushroom P21 Från Skåne län / Sweden Martin, du tror verkligen helt fel om du tror jag glider med 13 åringar.. oj vad fel du har. Haha...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
http://www.youtube.com/meeyeer/
Hahaha najjs :D läget annars då MR.P ? :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah så jävla ägd asma ..visst jag är en whiskeytorsk o din mamma har min Pillesnopp som en Slickepott har inte ens lyssnat på låten än men du är så ägd haha fy fan va grymt
Vilda Västern// Clark Kent//
wah shit de här va de tyngsta jag hört ! kaggen du knullar honom totalt ! hahahaha cleanaste introt jag nånsin hört ! reffen var så jävla sann som den kan bli ! haha xD det här knullade sönder skåne :) peace !
haha kaggen detta var fett, men apan var fetast av allt. Tack för att du gjorde min dag. Asma är käkad, hahaha shit kan inte sluta skratta, haha jävla apa.. haha peace out!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Daniels brud är öppen som ett Olåst kassaskåp hahahah WHISKEYTORSK!
riktigt skön låt. jag ser gärna att beefen fortsätter om det kommer fler låtar som denna ;)
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Slakt! :D
http://myspace.com/etownbeats
Shit .. jävla chatt här ju ?
Haha fan vad rätt! Först fick de stryk av Fonky o nu Kaggen, härligt!
woootwoooot
jag hörde asmas , tyckte han åt dig .. nu hörde jag din svar på svar och kom fram till att... Du tuggade sönder honom "
Aii
Du knullar upp asma totalt!
Alla vi som hatar perfektion skriver homo nu ! homo ? (A) =)
isf har jag homofobi
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Asma, dissa inte tillbaka.... Kommer bara bli pinsamt! Kaggen skulle äga dig/er om han var stumm och nu är han inte det utan grymt... Så ni kan räkna ut själva vad jag menar, aight? Peace
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
asså fonky du äklar mig
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Moderator
2006-11-14 23:44
Smale åch du går migg po närvärna!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
har du problem med stavningen eller spelar du lide hög? ;) nej men ärligt du äcklar mig, på grund av alla dina emo låtar, det är ockej att utrycka sig i 1-3 st men fan inte 1000 tals? och spela in en låt till varenda brud du får? kompis ta det som en man du äcklar mig
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Moderator
2006-11-14 23:51
Du skrev ju att jag "äklade" dig så jag ville väl vara lika rolig tillbaks, förlåt :/ Som jag sa innan, tracka inte på mig för grejjer från 2004-2005... det funkade då, inte nu, snubbar måste inse vissa saker alltså. Vad jag vet har jag gjort låt till Sara och Elin.. och det är också dom enda?
[email protected]
isfall pumpat ut en del som är till dem, så, men jag ska inte "bumba" upp denna tråden mer, Vänta och se :) säger det igen Välkomen in ;)
hur lågt lägger man inte ribban om man blir helt lyrisk av en sån här medelmåttig diss? kaggen är den bättre utav dessa två internetbeefare i alla fall
smale, skulle jag vara dig skulle jag ta bort mitt whoa acc nu faktiskt, i varje fall sticka ifrån denna tråd.
Martiin89 P17 Alla vi som hatar perfektion skriver homo nu ! homo ? (A) =) Skojjar du? Vad skrev du? Så där står det väl inte på riktigt? Du får 100 spänn om du lovar att köpa en ny keps och lämna denna tråd. -------------------------------- Dissen var ju annars rätt skojj :)
asså ? får jag det ? faan va najjs =D snart är jag lika hatad som mr P , måste nog ta o ge mej nu ...:'( ssssssry Qustaph..
haha fy fan va tung, sjukt soft text. reffen var inte så bra fan. men det är stor nivå skillnad på deras diss o denna. du krossa dom.
Get MAD and change
200! du är skön johäään :D
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Martiin89 P17 Civilstånd: Singel
Högoddsare?
Ser inte någon riktig slakt så här efter en låt tillbaka, båda låtarna är bra och kan knappast se nån ligga död.
Nee kör på låga odds, är fattig ;D
Brukar inte lyssna så mycket på alla dissar som släpps. Men denna var fan tung.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
kaggen..du slacktar dom totalt!!!
Perfektion P19: So what att jag e från skåne. De jag skrev e sant. Kom med motbevis annars.O asma leker gettobarn i Vildmarken. Och han Är den ända Snubben som har drabbats utav Fittcancer. Såna grejer hela tiden, liksom hallå vem fan kan inte spotta massa rim utan sammanhållning. När jag hör en diss låt vill jag känna att dom mennar de.du prataR om moppar för du har aldrig haft nån jaha? e de något dåligt eller? Du snackar om nått "moppeteam" för du åker traktor whaaat? Jag kan hålla på så hela dagen men du fattar min poäng.!FOLK SOM KAN HIP HOP VET ATT ASMA VANN
tack så mycket mouldy! soft med ngn som inte sugger kaggen kuk.
sugger? hahaha menade suger, är lite trött.
Qustaph P17 : om jag vore du hade jag håll käften och kommit ner hit istället så ska vi se om du är lika käftig på streets som du är på whoa, fucking internet gangster
-asma-: lugnt blir bara sne på när folk tror dom kan. (95% i tråden) blir sne när folk snackar om att han krossa utan att kunna bevisa. för kagge va som vilken whoa-audio snubbe som helst. du låg klassen över (fortfarande inte min nivå ;) men jag e kräsen.
klockren! case is closed.
Real power can't be given. It must be taken.
Kaggen tar hem det punkt slut !
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
hahahhahaah apan är så jävla bra hahaha :'D
work some magic
kaggen vann vad än skånepojkarna gör ! kaggen wins beef !
http://www.herrbitter.blogg.se/
FETT SKÖN ASSÅ!! allt ja kan säga! DU äger asma
EBEN!
SKÖÖÖÖNASTE
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
"Livet e slut men mannen snälla håll käft ! "Vill inte leva såhär" Nä då skulle du dött direkt" !! Mr. Fonky keff du blev knäckt i första ronden bara inse. Fast me kaggen o asma, vet inte riktigt diggar verkligen INTE kaggens röst :S sen att han drack lite whiskey innan bevisar bara att han e mer fjortis. ajja bra beef, ! Peys
asså kan ni lägfga ner att kaggen krossa dom hi o dit?? Lyssna på antagonistens svar, 3 timmar efter kaggens diss som tog 2 dagar att göra. PeayZ
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Kaggen P18 haha det e dina fjortisfans + fonkys fjortis fans som sejer det bara för att han sejer det. Inse nu att du blev krossa två gånger om. Du hade rader som va meningslösa försök, rader som inte rimma.
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Asma blev knullad hårt ! fan va bra diss kaggen ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
FETT TUNG! Och alla vet att du är så kåt på o skriva texter ;) så käka upp dem riktigt nu!