JAG ÄLSKA DENA LÅTEN!!! Men fuckit.. jag kommer alltid va hög så du kan kalla mig bög.. KLALALALALA JAG ÄÄÄÄSKLARKR DE!11
Eriksson1337 ftw!
- men fuck it, ni kommer alltid vara trög jag kommer alltid vara hög så ni kan kalla mig bög - menar den raden! I love it' !
Eriksson1337 ftw!
Den är fet :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
låter nice.. kul grejj!.. pz
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Helt Ok, men texten var ju inte bra, men du är duktig
2 PJÄSER
fixa länken för fan. går ju inte att få ner låten?
http://yofosho.mine.nu/media/sober/sober-kallamig.mp3
kalla mig fääg, lika bra som en plommontårta! bra med andra ord... riktigt bra...
hehe jag är bög hehe
den här är najs faktiskt :)
Haha! Sober, låten är skön som fan! Jag kommer alltid va hög, så ni kan kalla mig bög
Yra
Gammal !
SunShine Reggae!.
Och? Jag kanske ville skriva just idag att låten var bra. Tyst.
Yra
vi har just spelat in 10 helt färska låtar med ismen (jag och mickelito) sen kommer jag släppa massa sololåtar snart. holla
Sopsäck Serenad
du är den bästa :D
daP , motherfuckers ;D
riktigt bra (Y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ny länk? ingen funkar för mig!
Lackar ur!
Nu gjorde det :)
Lackar ur!
Tjooooooock! =D I'm loving it! ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice som fan
www.myspace.com/suspectrap
WOOOOOOOOOOOOOOOOOORD !!!!!!!!!!
WWW.ISMEN.NU
Allti lika nice av sober!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
jocke berg, fan jag hatar den bögen så tjacka deras platta, få ett rakblad på köpet kan inte ses som en nackdel som att kents nya album blivit sponsrad av mach-tre som jag sa, man kan skära sig med skivan för det är ingen jävla slump att deras fans är upprivna oj förlåt mig, vad har jag gjort? lagt en skitkorv på alla fucking emos HAHA , älskar den raden ;) Klockren låt ^^
fyfan va tight ! :D svär sober du e chokgrym.. gör lite mer seriösa låtar som den Karu Kari. med ditt flow o din taktkänsla kan du skapa mästervärk bre :)
ska vara lite eko då... men jocke berg, fan jag hatar den bögen så tjacka deras platta, få ett rakblad på köpet kan inte ses som en nackdel som att kents nya album blivit sponsrad av mach-tre som jag sa, man kan skära sig med skivan för det är ingen jävla slump att deras fans är upprivna oj förlåt mig, vad har jag gjort? lagt en skitkorv på alla fucking emos Det stycket är för bra :) Najs låt.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Trofast haha sry , jag menade raderna ^^
" Kents nya album blivit sponsrad av mach-tre " Mohahaha ! Bästa jag nånsin hört !
I am VIP , It means step aside motherfucker !
den här diggas hela tidemn:D texten är så fett kul:D
denna e ju så fett grymm!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
öööööverskaaaaatttad!!!!! du är också sääämst jävla whoa asså vafan har jag det här
betongbarnet: holla!!!
Sopsäck Serenad
nu har betongbarnet hatar i rätt många trådar ^^
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Betongbarnet : Jo visst
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
så jävla bra är du!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Östersund:)
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
så bäst <3 direkt in i mp3 asså :D fätt fätt, sober!
as skön låt ju.
heffra:.!.
Roligt fan ;D
Mr fuck it..
Ha, skön låt... både beat, flow och text.. tycker flowet va riktigt nice, rolig låt dessutom..
riktigt bra jobbat :D fortsätt så Pece
så chill PeacE!
har inte ens lyssnat än men vet redan att den kommer att vara fet :) ------------------------------------------------------------------------------ om en man ser på världen på samma sätt när han är 50 som han gjorde när han var 20 har han slösat bort 30 år av sitt liv..
oj säger samma sak den funkade :=)