Vart kommer beatet från ? =) .
hoes over broes ..
beatet är proddat av chippe . låten som är samplad är Vapnet - Kalla Mig
Sopsäck Serenad
Fan, Är det ännu liv här?:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
du har bättre låtar....
R.I.P
Nej nu blev Linus lite ledsen när du dissa hans musik :( Tsss, skämt å sido. Låten var tight :)
haha suzie, linus musik suger :)
Sopsäck Serenad
komedi som sober the oger ! detta e riktigt kul att lyssna på , man blir glad liksom Good Work
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Redaktionen
2006-07-28 05:01
har inte hört låten.. och inget illa mot dig.. men du har blivit stor på whoa.. men det känns som att du har samma flow/delivery i alla låtar.. aight?.. hör man nån som flowar som sober så e det sober.. visst.. det e tokbra.. men det e likadant helatiden.. varför inte experimentera lite..?.. byt flow... thats the shit,... iofs gillar en jäfla massa foilk dig.. och då e det kanske dumt att byta flow.. mwn dom kommer tröttna som jag har gjort.. grym röst.. grymma rim.. men flowet e som alltid.. wellwell.. du e tight.. men bty flow.. har iofs inte lyssnat på den här låten.. peace..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Redaktionen
2006-07-28 05:04
nu hörde jag låten.. och fan.. det va bättre.. men inte bra.. missförstå mig rätt.. det va bra.. men inte sober bra.. du har lite annat flow iaf.. men fan.. joo.. det va nog bra iofs.. det lät inte som soberflow.. det lät som nytt soberflow.. bra gjort man.. well done.. bra rim.. alkoholism foé shoe..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Underbart, älskar denna låten. Upp med handen för Ismen!
Gudrun är inte ensam. Riksdagen är den enda arbetsplats som man kan vara full varje dag. - Bert Karlsson
härligt skön låt mannen, gillar stilen du ligger inne med, diggas tvärmkt.
Detta är riktigt, riktigt tungt Sober! Jag älskar låten och reffen är helt galen :) mycket bra text och så..bara det att om du hade lagt ner lite mer tid så hade du fixat flowmissarna. ;) Big UP!
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
370HSSV, tack för kritiken. jag har bara rappat i två år så flowet är inte helt utvecklat än ska du se. om ett år kanske jag har roligare flow :) puss alla andra
Sopsäck Serenad
Ja just de :) . Ja tyckte ja kände igen de :) :.... de e söttit
hoes over broes ..
asså shit kan inte sluta lyssna på låten. när kommer nått nytt? låt eller skiva eller vad som helst. på tal om ingenting, var du på snooks spelning på yran? fet freestyle på slutet "reppar östersund som har sober" hehe yeah!
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
inte d bästa ja hört men d e helt okej :P
Hehe tvääärr chill !
Göteborg
omfg, den hära låten var RIKTIGT kung, dra åt helvete. den är riktigt grym:D rolig text och grym mixxning, rappen var UNDERBAR! som vanligt från sober !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
rikktigt tuuuuuung
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
Fan va bra att jag dumpade min flickvän för redan tre veckor sedan, för jag blev just kär i dig Sober,johan, geniet eller vad du nu vill kalla dig. Kom att tänka på att jag förmodligen ska ta mitt liv ifall jag har missat någon låt som du släppt, inte så att du har en .zip med dina mästerverk uppladdat någonstans? Som sagt, jag är kär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spelning i västerås på lördag! kom dit och skaka skallen till laxmacka crew! holla
Sopsäck Serenad
Hade nästan bokat tågbiljetten med en polare som pluggar här i sundsvall nu men är ursprungligen från västerås, nu bangar horbögen så jag missar er.. När ger ni oss norrlänningar vad vi förtjänar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är norrlandsturné på gång, men inget datum spikat.
Sopsäck Serenad
Jag vet inte om du vill höra det nu men du är den första kille som gett mig ståfräs. auhauauahuahaua så ingen .rar/.zip finns tillgänglig?
Låter som en gangterversion av snook
jag är underskattad
finns ingen zip.
Sopsäck Serenad
Altså, så grymt bra! Sober är kungen ;)
hellvettehh, är och köper glass..
Hangaround
2006-08-01 09:31
Suzie Nej nu blev Linus lite ledsen när du dissa hans musik :( Tsss, skämt å sido. Låten var tight :) sober P19 haha suzie, linus musik suger :) Haha wtf. Tare lungt med va ni säger här på whoa, jag kan ju bli bannad ffs ;)
jag menade det inte ens, sorry. jag sover alltid bra till din musik.
Sopsäck Serenad
bög
grymt bra låt =)
Hangaround
2006-08-01 15:12
det e lungt. Kent 4 life.
haha tvär skön låt sober :)
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
perpung, sssscccchhh!
Sopsäck Serenad
vapnet äger!
Sopsäck Serenad
Haha, så galet jävla skönt låt.. Som vanligt utav Sober^ pz!
-Kolla han! ..det är Joqe
haha, utan att droppa nån åsikt enligt texten så var låten skön
yey, tack
Sopsäck Serenad
ÄLSKAR DEN LÅTEN.
Eriksson1337 ftw!
Jag gillar den! :D
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Den var ju lite wierd men det var ju också det som va nice!
Ladda den låten och fler här! Kul att folk gillar den. Holla!
Sopsäck Serenad
tycker denna är as skön :) typ bland det bästa ja hört me dig, enligt mig :p peace
hedberns mamma luktar kanel
den va grym! peace
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.