låter helt okej... låtmässigt har du gjort bättre... vissa rader e rätt kul.. hehe.. speciellt kent raderna... men basen på refrängen ligger ju helt fel? låten kändes njaeee...
http://www.myspace.com/akinonline
haha! fyfan vad bra.. jocke berg och kent dissarna knäcker ,, få ett rakblad på köpet haha
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Riktigt fet låt
Ja ska lära dig allt ja kan
Skönt beat, nice flow & rolig text. 7(10, peace!
Tage P53 Daterat Idag 03:09 Sober luktar fisk och curry. Medlem sedan: Idag 03:03 __________________________ LOL _____________________ Uppar denna :)
Är det så?
jag luktar faktiskt curry, helt ärligt.
Sopsäck Serenad
Ja jag har träffat honom
http://yofosho.mine.nu
CHEFEN wow, har du? har du brun tunga nu ?
Fucks your life up crew Tjabo!
Nej
http://yofosho.mine.nu
jo du slickar alldeles för mkt röv
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Sjysst låt Sober.. rolig här och där fast lite flowmissar.. men då kickar du med ett sjukt flow
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
sober blir knullad av en tjock neger i rumpan.
Stolt Bamba
HAhaa den va fet...
† V.I.F Sinister †
FUCK KENT - ISMEN!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem sjunger i reffen? cpbög
refrängen är samplad från Vapnet - kalla mig !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snälla kan du inte göra en låt som heter jag luktar curry nästa gång du har lite att göra? ;D
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Sämsta servern lol, 20 kb sec wow record!!! Men hoppas det är värt att ladda iaf..
The thing is, we cant separate our feelings..
Hype^^
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
jovisst fet!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
hart bättre från dej.. men som sagt det e ju en session... men flowet var mycke sämmre än andra sessiojns jag hört......
hamnade på en emo fest igår å var rädd för alla rakblad som passades runt i rummet så jag drog ner låten å spelade den för dom.. Dom var inte alls glada ;D men jag dansade omkring nöjd å skrattade åt alla emos :D
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Jag spottade på en Emo igår. Haha, Jag kände mig som Sober:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
kan du inte hoppa upp på 00:45 på Tuttifruttiscenen o köra den live me Vapnet på Storsöyran din jävla lebb...låten är i klass me bil´n.......
tack och bock
Sopsäck Serenad
starten, det var ett tag sen men du vet att jag alltid kommer komma tillbaks igen sober, är han ärligt nykter? färdigbyggt på alla jävla rykten han kommer aldrig bli bra en fucking jävla pundare som bara köper knark för sitt gage seriöst, ska man skratta eller gråta? när folk tror på allt man har sagt i sina låtar kalla mig bög för det jag skriver i ismen eller cp, fan jag skiter i vilket för ismen kommer alltid få bitches och leker mamma pappa barn med din flickvän så fortsätt med att sprida era rykten ni kan tycka att det är skit och jag kan skita i vad ni tycker men fuck it, ni kommer alltid vara trög jag kommer alltid vara hög så ni kan kalla mig bög cp dom kallar oss bögar som skriver om människor som glider runt och är höga på livet eller höga på weedet, det spelar ingen roll men när det kommer till mitt liv så har ni ingen koll nu har han dissat såna som skär sig förjävligt, fan har han inga känslor? jocke berg, fan jag hatar den bögen så tjacka deras platta, få ett rakblad på köpet kan inte ses som en nackdel som att kents nya album blivit sponsrad av mach-tre som jag sa, man kan skära sig med skivan för det är ingen jävla slump att deras fans är upprivna oj förlåt mig, vad har jag gjort? lagt en skitkorv på alla fucking emos dom vill förmodligen tappa mig död efter allt jag har sagt, ni kan kalla mig bög cp dom kallar mig bög förklara då varför flickorna faller i hög det var en rad som jag snodde av petter förlåt, men jag kunde fan inte komma på något bättre det känns bra dumt att om man svär i en låt blir man klassad som samhällets avskum för ibland känner man att hela jävla landet är befriat från ironi och självdistans till varje inskränkt människa i hela jävla sverige som inte fattar att man skämtar för ismen är ju bara svammel men får lika mycket brudar som hagamannen bra sagt men helt förbjudet försök att förstå att det är det som är kul men ni fattar aldrig så ni kan börja med att stena mig till döds eller kalla mig mansgris cp dom kallar mig tönt ni kan väl kalla mig vafan ni vill men det är lugnt för vi lever i ett fritt land så det är fritt fram och bara kalla nån för fitta pip pip, men då tittar ni fram cencurerar min skit men jag pissar på allt så stick fjant, kan du palla ett skämt jag är aldrig mig själv, du kan kalla mig lebb
Sopsäck Serenad
får lika mycket brudar som hagamannen e la lite krystat ;) Men resten vart bra!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Riktigt kul att se Sober tillbaka...väntar på att det ska komma nått fett från dig...!!!!1
Nice med Fett
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
går inte snabbt för 5 öre:/
älskar den:D
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
My man Sober ... Detta har du gjort riktigt bra... Sällan jag skrattat så mycket i en låt... (om jag inte skrattat åt låten) Reffen är klockren .... Helt underbar.. Kan va bästa reffen någonsin! Och följande rader är så sjuuuukligt bra så jag ger dem 10/10 möjliga i humorväg! :) "kalla mig bög för det jag skriver i ismen eller cp, fan jag skiter i vilket för ismen kommer alltid få bitches och leker mamma pappa barn med din flickvän" "nu har han dissat såna som skär sig förjävligt, fan har han inga känslor? jocke berg, fan jag hatar den bögen så tjacka deras platta, få ett rakblad på köpet kan inte ses som en nackdel som att kents nya album blivit sponsrad av mach-tre" "för ismen är ju bara svammel men får lika mycket brudar som hagamannen" über fetttt!!!! När kommer du ner till borås och festar med mig och OkunskapR? Johan och Micke tas alltid emot med öppna armar i min lägenhet! :) Peace
www.eddaonline.se
funkar ju inte ;/
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Underbar jävla låt. Bästa av Sober. Mer sånt här.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
wiiie, tack igen
Sopsäck Serenad
får lika många brudar som hagamanen HAHAHA fett soft låt asså :D
fett rolig låt :) gedappa!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
tack whoa
Sopsäck Serenad
jorå, diggade detta fan.. lite lågt ljud dock.. men riktigt bra rader dedär me kent grejen!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!