Wu-Tang Clan irrelevanta? HAHAHAHAHAHAHAHAHAF ather U C K ing The Police, Can I Get A SUUUUUU?
låt den här jävla SH-groupien vara det är synd om han. Sitter och tror han kan allt och rättar folk. nolifer.
Lite som hur världens första beef någonsin faktiskt startade "Roxanne" om du nu kan din historia, vilket jag tvivlar på, så du kan väl ta ett par minuter nu med wikipedia och läsa på. Alla, precis alla, vet allt om the bridge wars och hur krs blev känd genom det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla, precis alla, vet allt om the bridge wars och hur krs blev känd genom det. Och ändå vet du inte att "Bridge Wars" och "Roxanne Wars" ej är samma sak?, go figure.
oj my bad men alla vet om roxanne shante/U.T.F.O. beefen också, du är fortfarande en dryg jävla nolifer som klagar på stavfel när det är något du inte har svar på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du är fortfarande en dryg jävla nolifer som klagar på stavfel när det är något du inte har svar på felaktig meningsuppbyggnad och stavfel är inte samma sak, ett stavfel innebär inte att en mening ej går att tyda,felaktig meningsuppbyggnad gör det däremot.
Och det enda jag inte har bemött hitills har antingen varit försök till lögner eller sådant jag ej kunnat tyda, och därför ombett involverade parter att förklara vad dom menar.
men alla vet om roxanne shante/U.T.F.O. beefen också Utgår man från logik brukad av vissa i denna tråden kan man ganska lätt strukturera ett argument för motsatsen, jag är inte övertygad iallafall.
felaktig meningsuppbyggnad och stavfel är inte samma sak, ett stavfel innebär inte att en mening ej går att tyda,felaktig meningsuppbyggnad gör det däremot. Det är det jag menar, du är inte smart på grund av att du inte kan tyda en felaktigt uppbyggd mening. Det bevisar bara motsatsen. Det här tråden är så offtopic det bara går. Stäng den, den handlar enbart om att naero ska bevisa hur mycket han vet om hiphop.
Låt barnet vara. Går inte att övertyga honom om något han vet men inte kan inse.
Det här tråden är så offtopic det bara går. Stäng den, den handlar enbart om att naero ska bevisa hur mycket han vet om hiphop. HAHA så sant, så sant :)
Det är det jag menar, du är inte smart på grund av att du inte kan tyda en felaktigt uppbyggd mening. Det bevisar bara motsatsen. Det här tråden är så offtopic det bara går. Stäng den, den handlar enbart om att naero ska bevisa hur mycket han vet om hiphop. Nu blev det en sån där logik vurpa igen,felaktig meningsuppbyggnad är mer talande för att den som skapade inlägget ej är tillräckligt bildad för att bruka korrekt sådan, det ligger inte på motdebattören utan på den som gjort felet.
Dom enda som dessutom har försökt få denna diskussionen att spåra ur upprepade ggr är dom WU vurmare som enbart suttit och rapat upp samma skittrötta oneliners om vilken gudastatus WU erhar och därför blablablabla.
Inspectah smiska Budden.
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Nu blev det en sån där logik vurpa igen,felaktig meningsuppbyggnad är mer talande för att den som skapade inlägget ej är tillräckligt bildad för att bruka korrekt sådan, det ligger inte på motdebattören utan på den som gjort felet. Är man lika smart som dig så borde man kunna tyda meningarna ändå, även om dom inte är korrekt uppbyggda.
Inspectah smiska Budden. Sant men ta bort inlägget innan SHs lilla groupie ser det, tråden kommer aldrig dö ut då. Ljug bara och säg att Slaughterhouse är bäst.
Har nämnt det ett par gånger redan men eftersom svenskaläraren prata om "oneliners" så kände jag för att påpeka det igen :) ha det broder
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Är man lika smart som dig så borde man kunna tyda meningarna ändå, även om dom inte är korrekt uppbyggda. Eller så kan personen som strukturerade dom fixa till dom så att dom faktiskt går att tyda, för som det är just nu är meningarna motsägelser.
Eller så kan du lära upp whoa om svenska språket så alla blir lika bra som du.
LMAO, jävla neandertalare.
Eller så kan du lära upp whoa om svenska språket så alla blir lika bra som du. Lägg ner, snälla du skämmer ut dig bara inget annat, förstår du själv inte att bördan ligger på dig så finns det ärligt talat inte så mycket mer att säga om saken.
Det sorgliga är ju att du är seriös också
haha SH fansen is catching feelings! Go on and cry :( Tråden dog ju efter att det blev klart att SH inte vågar säga något emot Wu, SH har fattat det, fatta ni också era bönder!
Steve Rifkind must of been sniffing!
tråden dog när du la upp den där bilden xD då blev det _BODYBAG_!
Haha ja men hade jag lagt upp den bilden annio _NITTON HUNDRA NITTIO TRE_ så hade det väl inte varit lika stor effekt, eller om denna meningen var lite bättre formulerad, strukturerad o uppbyggd, så hade väl själva poängen inte varit en lika _BODYBAG_ kanske bara en _BODY_ på tråden. :)
Så sött med småpojkar som sitter och ryggdunkar varandra medans dom glatt kissar i kors.
naero Vad tyckte du om KRS vs Nelly beefen? haha
Alltsa ni snackar om helt olika saker. Nar det galler beef sa ar sorgligt nog inte bara skills som raknas. Det ar... Popularitet Skills Forsaljningssiffror Meriter Basta exemplet pa det ar ju "2nd Round K.O" som enligt mig kan mycket val vara varldens basta och mest listigaste disslat, ever. Sjalvklart sa orsakade den inte nagon "impact" pa LL's karriar. Varfor? For LL var popularare, hade fler meriter och hans forsaljningssiffror spelade ocksa sjalvklart en stor roll for Canibus hade ju inte ens slappt en singel ens vid det laget. Som att jag skulle forsoka overrasta nagon med att spela en lat fran min mobiltelefon, medans nagon pumpar sin 800 watts bilstereo. Det finns ingen som ens kommer tycka min lat ar bra, helt enkelt for att ingen kommer kunna hora den. Samma sak gallde Nelly vs KRS-One. Var Nelly battre? Nope (dock sa overraskade han lite faktiskt) men han vann anda. Om vi ska kora pa era berakningar, sa spelar alltsa detta ingen roll, eller hur? Sjalv ar lite skeptisk till det har med meriter, da Decks framsta meriter ar fran hans tid med Wu-Tang. Visst Tito Jackson ar i Hall of Fame for han var spelade bas i Jackson 5. Gor detta honom till en av varldens basta sangare eller artister? Hade han ens haft en chans mot, fan vet jag... Usher idag om de hade gatt toe to toe? Skulle en 46 arig Michael Jordan haft en chans mot LeBron James idag, trots att LeBron inte ens har nagra championship rings, 2 OS guld, 2 Slamdunk contest priser och ca 20 andra titlar? Enligt er sa spelar inget av det har roll. Jag alskar Wu-Tang ocksa, men get a grip for in helvete. Lar er for fan att analysera och diskutera saker lite objektivt. Att saga att Joe ar chanslos mot Deck (Tito?) kan nog vara det mest trangsyntaste jag hort.
At the gates of Eternity...
"they are legends", äntligen lite vettigt. Det allt starta om egentligen, Budden pratar disprespectful om Meth och allt blåser upp.
Sen till alla som ska hålla på och jämföra idrottare med artister, smh
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Så sött med småpojkar som sitter och ryggdunkar varandra medans dom glatt kissar i kors. Vilket primitivt personangrepp. Jag trodde du var för bildad för sådant.
Snubben e ju riktigt sorlig. Nå SH fans, ta efter er idol o be om ursäkt ni också för era imbecilla uttalande. :)