Ja skulle hela SH blanda sig i leken så bodyar dom hela WU, med lätthet. har svårt att se en enda i WU som skulle ens klara av att rå på Royce ensam, det skulle vara BODYBAG och sen ridå typ.
naero, haha, ja alltså Royces delivery, den är galen. Älskar hans "angry flow".
hahaha Deck killed it !!!! vem fan e hoe button? ja e inte nåt wu tang freak men 'Deck fuckade snubbens liiv brutalt ! feta beats, fett flow, oo vilket delivery killen e hungrig! som nån sa
Så du menar om han släppt pump it up 93 så skulle han idag ha legendstatus? :S hahaha, forst o framst killen ska ha respekt till dom aldre 'Deck, Meth, Red, Busta alla e 8-10 år aldre an snubben jag kan garantera att joe dromde om att kunna bli som dem nar han var liten, nu nar hans låtar har spelats på radion, så tror han att han kan ta dem i beef ? jag har inte lyssnat på Wu Tang men Meth borde inte ens satta sig ner och lagga ner tid på en punk som på riktigt tror han kan ta dessa legenderna han borde be till gud att inte Red blandar sig i, då e de kort for hela SH's karriar hahaha Muuuuurdaaa!
Som Deck sa i outrot "This nigga is fishfood, you wanna swim with the sharks!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja skulle hela SH blanda sig i leken så bodyar dom hela WU, med lätthet. har svårt att se en enda i WU som skulle ens klara av att rå på Royce ensam, det skulle vara BODYBAG och sen ridå typ. Det e helt ärligt talat sorligt att läsa nått sånt här. Det e helt tydligt att vi inte älskar samma musik genre. Varför e du ens medlem på denna sida?
Steve Rifkind must of been sniffing!
Det e helt ärligt talat sorligt att läsa nått sånt här. Det e helt tydligt att vi inte älskar samma musik genre. Varför e du ens medlem på denna sida? Kan du snälla sluta med sån där penibel skit, det är liksom inte intressant för diskussionen att se på vad WU uträttade för 10-15 år sedan, det som är intressant för det som avhandlas här är vilken _NIVÅ_ dom ligger på idag vs dagens hungriga stjärnor, och försöker du påstå att någon i WU skulle ha en sportkeps mot en sådan som Royce så a: sniffar du lim eller b: så röker du målarfärg.
Det går inte leva på gamla meriter, skulle om beefen blev känd WU gå segrande ur den i "allmänhetens" ögon? ja antagligen eftersom det skulle bli samma sak som LL Cool J vs Canibus där LL fick 500x mer exponering än vad Canibus fick men kollar man på låtarnas innehåll så handknullade Canibus LL fullkomligt och i ögon av dom andra inom samma musikgenre så var det aldrig snack om vem som krossade vem Canibus förstörde LL's liv.
Det är snarare du isåfall f.ö som borde fundera på att avregistrera dig själv eftersom du vägrar leva i 2009 och refererar konstant tillbaka till 90-talet samt får hissyfits så fort nån jävel öppnar munnen och säger något om dom legendarer du tillbedjar varje morgon,middag & kväll.
Hört Malcom X nån gång f.ö? BODYBAG.
Och WU skulle ha en sportkeps? "OK!"
Lyssna på Decks diss och på Royces dissar, Royce låter hungrig, Deck gör inte det. Royce skulle MÖRDA vem som helst i WU, rakt av. Rakt av.
"Zip 'em up!"
Bodybag.. Royce är nivåer över alla i Wu 2009.
För övrigt gillar jag denna låten där Crooked fullkomligt kör över två av Wu:s bäst, GFK och Raekwon.
Snacka om klasskillnad.
Ehhh Naero herregud skojar du eller??? Skrev du nyss att Royce da 59 skulle massakera hela Wu Tang för att han har gjort Malcolm X!?!? Det är disslåt mot D12 för Guds skull!!!! De vore nästan ett brott om du inte gjorde det till en grym låt!! Han vågade inte ens gå efter Em, vad i helvete får dig att tro att han skulle våga gå efter snubbarna i Wu Tang Clan?!?! Det mest originella och förmodligen bästa hiphopkollektivet någonsin. Tro mig när jag säger Crooked I, Joell Ortiz och Royce har för mycket respekt för att någonsin någonsin någonsin kunna försöka göra en disslåt till Wu Tang Clan. FÖR GUDS SKULL MÄNNISKA!! FUCKING D12!! Hoe Budden borde koncentrera sig på Slaughterhouse och inget mer. O den där vibe skiten är dumt fast han förtjänar det. Vad har han gjort i sin karriär som får folk att tro att han ska ligga på samma liga som AZ,Canibus och Black Thought?!?! Att försöka "beefa" mot Wu Tang Clan när dom inte är i närheten av att vara i deras nivå. Det är så jävla tragiskt. Jag är för arg för att fortsätta skriva
Han vågade inte ens gå efter Em, vad i helvete får dig att tro att han skulle våga gå efter snubbarna i Wu Tang Clan?!?! Dagens.. Vadå "inte ens"? Eminem i sitt esse är sjukt mycket bättre än alla i Wu.
Han vågade inte ens gå efter Em, vad i helvete får dig att tro att han Han callar iof ut Em på Malcom X, det var Em som aldrig la sig i grejen för att han tyckte det var trist hur hela grejen mellan han och Royce utvecklats, se oklippta Beef II förslagsvis gatsopa.
Övriga medlemmarna säger själv hur besvikna dom var över att Em aldrig svarade samt hans ståndpunkt i frågan.
Förstå att det står 2009 i kalendern, inte 1993, finns ingen i WU som inte är past sin prime med ett flertal år.
Det är det vissa av er halvapor vägrar förstå att man ej kan leva på gamla meriter hur länge som helst, och folket i allmänhet som brinner för kulturen skulle skita fullständigt i deras acolades precis som man gjorde LL vs Canibus, det som är intressant är innehållet i texterna inte om människan ifråga sålt platinum 15x ggr om.
I battle sammanhang är det snarare en fördel att vara relativt okänd och gå mot någon känd eftersom du får ungf 300x ggr lättare att hitta ammonution att använda.
Vadå leva på gamla meriter? Är det bara jag som har svårt för det dumma utrycket inom musik?? Klassik musik kommer och för alltid förbli tidlös. Ju snabbare du förstår det, desto bättre.
Klassik musik kommer och för alltid förbli tidlös. Ju snabbare du förstår det, desto bättre. Ju snabbare du förstår att vad dom gjort tidigare är av noll intresse för vad som avhandlas här desto bättre, det handlar om _VEM_ som idag 2009 vänta vi tar det med bokstäver i versaler med _TVÅ TUSEN NIO_ är den mest framstående MCn, det står inte 1993 i kalendern längre utan det är _DAGENS_ WU medlemmar som isf skulle gå upp mot honom, inte anno 1993 utan anno _TVÅ TUSEN NIO_ , Royce är hungrig WU är det inte, Royce är i sin prime, WU är det inte.
Du har visst inte speciellt mycket kunskap om hur ett battle fungerar alls va?, överväg skaffa dig det, och återkom sedan.
Du kommer med ett nytt argument hela tiden. Hur gick det från att Joe Budden borde skämmas för att ens försöka starta en "beef"mot Wu Tang Clan till att du tycker Royce är i sin livsform och Wu Tang inte är det och därför har/borde inte ha något att säga emot. Vem är du att säga vad som är relevant musik eller inte? Jag garanterar att även om det _TVÅ TUSEN NIO_ så kommer 9/10 hiphopskallar välja en Wu Tang skiva än en Slaughterhouse skiva varje dag i veckan. Även om dom släppte 1993 så har avtrycket varit så stort att när de släpper ny skiva så stannar hiphopvärlden till och lyssnar. Ojja Eminem tre sista skivor har han i princip bara babblat om samma saker om och om igen. Eminem vs.Meth/Rae osv solo kan man debaterra om vem tycker bäst om. Eminem vs. Wu Tang Clan i helhet finns det inget att argumentera om vems som har gjort mest avtryck och släppt bättre musik. Inte ens Em skulle våga säga emot.
håller med whatevaman, jag tror inte att SlaughterHouse kmr försöka starta något med Wu-Tang överhuvudtaget. Wu-Tang är fortfarande jävligt omtyckta och har stor respekt från så gott som hela hip-hop världen så att gå emot dom i samband med deras debutplatta tror jag är rakt av dålig marknadsföring samt jag tror att de själva kan se hur jävla löjlig hela grejen är.
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Du kommer med ett nytt argument hela tiden. Hur gick det från att Joe Budden borde skämmas för att ens försöka starta en "beef"mot Wu Tang Clan till att du tycker Royce är i sin livsform Läser du ens dina egna inlägg?, du läser bevisligen inte mina eftersom du försöker lägga ord i mun på mig nu och påstår jag sagt saker jag aldrig gjort, hitta gärna exempel i tråden där jag säger att Budden borde skämmas över att han sa det han sa om Meth och senare om Deck.
Vem är du att säga vad som är relevant musik eller inte? Vad folk släppt och hur mycket dom sålt är av noll intresse i ett sånt här sammanhang, vilket är vem som skulle kunna vara elakast mot vem, det ligger som sagt snarare dig i fatet att vara jättekänd i ett sånt här sammanhang.
Jag garanterar att även om det _TVÅ TUSEN NIO_ så kommer 9/10 hiphopskallar välja en Wu Tang skiva än en Slaughterhouse skiva varje dag i veckan. Du verkar ej haja riktigt vad "relevans" innebär va?, det är fullständigt ointressant vem folks skiva skulle välja, det som är _INTRESSANT_ är _VEM_ som idag _TVÅ TUSEN NIO_ skulle kunna begrava vem, och Royce skulle begrava valfri WU pga att _HAN_ idag är en _BETYDLIGT_ mer kompetent och begåvad men framförallt _HUNGRIG_ MC det skulle bli Canibus vs LL Cool J v2.0 typ.
jag tror inte att SlaughterHouse kmr försöka starta något med Wu-Tang överhuvudtaget Royce och Budden's historia talar rätt hårt emot, och visar snarare att dom två iallafall är två personer som inte bryr sig ett skit om vem du är, öppnar du munnen och yttrar deras namn så var beredd på gensvar.
Royce och Buddens historia talar rätt så hårt emot och visar snarare att dom två iallafall är två personer som inte bryr sig ett skit om vem du är, öppnar du munner och yttrar deras namn så var beredd på gensvar. What a joke. Wu tang Clan är inte D12 mistah fab, ransom eller vem mer nu Budden och Royce har beefat emot.
Tror du allvarligt att Ghostface, Meth , Raekwon , The GZA , THE RZA , Inspetah Deck osv sitter i nåt rum och är oroliga över vad en rappare som är på Joe Buddens, 59, Joell Ortiz och Crooked I nivå ska säga om dom??
Said it befoee now say it againn peoplleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
what a joke
Alltsa seriost... varfor har folk sa svart att vara objektiva? Har vi sagt att Wu-Tang suger? Eller att Deck suger? Nej! Vi snackar om JUST NU for in helvete. Precis som tidigare namnt, sa kan man inte leva pa gamla meriter. Som att saga att en tungviktsboxare som hade sin primetime 15 ar sedan, kan spoa vilken ny, yngre utmanare som helst. Give me a break, ok? Om vi ska ga pa era argument, sa hade Sugar Hill Gang vunnit mot Wu-Tang om de hade haft beef.
At the gates of Eternity...
Wu tang Clan är inte D12 mistah fab, ransom eller vem mer nu Budden och Royce har beefat emot. Tror du allvarligt att Ghostface, Meth , Raekwon , The GZA , THE RZA , Inspetah Deck osv sitter i nåt rum och är oroliga över vad en rappare som är på Joe Buddens, 59, Joell Ortiz och Crooked I nivå ska säga om dom?? Jag skiter fullständigt i om dom är "oroliga" eller inte, det är inte vad diskussionen handlar om, sluta försök byta samtalsämne så fort dina penibla skitinlägg tryter, det handlar om _VEM_ som skulle krossa vem, och idag så skulle Royce mörda valfri WU medlem med lätthet en av anledningarna att Joey ej svarat än är för att citera han själv "Deck aint got it no more" Joey vet att han skulle göra köttfärs av honom Deck är typ 10år för sen till festen.
Deck/WU kommer slakta vem som helst i sh, om någon svarar...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Deck/WU kommer slakta vem som helst i sh, om någon svarar... För 10 år sedan kanske, fan kolla åldern på WU's medlemmar.
Okej så MCs är en färskvara och är hungrigast och vassast när de är 20? Dumt argument...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Okej så MCs är en färskvara och är hungrigast och vassast när de är 20? Dumt argument... Rent logiskt ja så är man rätt mätt efter man levt på sin passion i 10+ år jämfört med en person som ej gjort det.
Eller du kanske kan rapa upp exempel på motsatsen?, jag kan rapa upp ett par a4 med exempel för att stödja mitt iaf.
förstår inte hur du kan säga att åldern spelar någon roll. Rakim släpper nytt snart och lät vass på senaste låten, rae släpper nytt och här knappt förandrats, nas och jay håller fortfarande på, large pro och epmd kanske inte är på topp men gjorde varsin skiva förra året som fanns på många "topplistor"....hell, eminem släppte för fan skiva i år och lät stundtals lika hungrig som på mm lp.
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Men herregud, lyssna på Decks diss och lyssna på Royces dissar, hör du ingen skillnad? Klasskillnad och vem som låter hungrigast? Decks diss fick mig att ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Hans inlevelse och delivery är inte i närheten av Royces, inte någonstans.
varför i helvete pratar du om royce gamla diss för?
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Lion-O, Royce har blivit bättre, både vad gäller delivery och textmässigt. Om hans "gamla" dissar är så mycket bättre än Decks, tänk nu. Lyssna på Slaughter och hans freestyle över hottest in the hood. Det bestyrker det jag har sagt.
jo, royce är otrolig ...stryk det...fantastisk för tillfället men lite jobbigt att du ska dra in han innan han ens gett sig in i beefen.
rip stephen perry
A.S.N.O.M
och ska man jämföra då och nu så ligger, enligt mig, alla i WU idag på en liknande nivå som de alltid gjort... vilket säger det mesta.
rip stephen perry
A.S.N.O.M
och ska man jämföra då och nu så ligger, enligt mig, alla i WU idag på en liknande nivå som de alltid gjort Ge sig nu, snälla...
naero snälla lägg upp en lista på dina top10 MCs, genom tiderna. E hemskt nyfiken. Behöver inte vara nån rankning, bara 10 namn.
RZA och GZA ensamma skulle knulla hela SH. Det fanns saker på RZAs Birth of a Prince (tillräckligt ny?) som ingen i Slaughterhouse någonsin skulle kunna skriva även om dom slog sina smarta skallar ihop. Och jag gillar Joe Budden och Royce. Tycker Joell Ortiz är en av dom bästa nyare artisterna, men när det gäller textinnehåll så har inte SH mkt att komma med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snälla lägg upp en lista på dina top10 MCs Masta Ace
B.i.g
Pun
Kool G Rap
Pac
Big Daddy Kane
Jigga
Eminem
Ras Kass
KRS
som ingen i Slaughterhouse någonsin skulle kunna skriva även om dom slog sina smarta skallar ihop. Lycka till att hitta några mer elaka jävla MCs än typ Crooked och Royce i dagens läge, det är skitsamma om du är en lyricist eller ej, det är hur begåvad du är på att vara elak.
Tycker du så att Joe Budden o Royce skulle "bodia" alla dom på din lista?
Tycker du så att Joe Budden o Royce Svårt att sia om vad Pac,Big el Pun skulle kunna åstakomma idag, men Royce skulle nog kunna bodya ett par tre stycken på den där listan, Kass och KRS tex.
Royce skulle vinna en battle mot Budden också, det tror jag.
Din teori gick ju ut på att dom "äldre" inte e lika hungriga därför skulle vem som helst ta dom nu i 2009, men plötsligt e det bara ras kass o krs som skulle förlorat där? Sen så var det ett otroligt dummt val att säga just KRS. KRS som skapade sig en karriär just genom att battla, haha. KRS, och alla dom på din lista, plus wu tang, alla hade teabaggat Royce, 1989 eller 2009 eller 2020. Gå o lär dig lite mer hiphop.
Lycka till att hitta några mer elaka jävla MCs än typ Crooked och Royce i dagens läge, det är skitsamma om du är en lyricist eller ej, det är hur begåvad du är på att vara elak. Det gäller inte BARA att vara elak, det gäller att kunna skriva avancerade texter, något som både RZA och GZA är experter på.
Det gäller inte BARA att vara elak, det gäller att kunna skriva avancerade texter, något som både RZA och GZA är experter på. Och det är inte Royce tror du?, f.ö skulle jag vilja påstå att Hit Em Up är en av dom hårdaste disslåtarna någonsin, och det är inte speciellt mycket ordlekar och metaforer där du.
Din teori gick ju ut på att dom "äldre" inte e lika hungriga därför skulle vem som helst ta dom nu i 2009, men plötsligt e det bara ras kass o krs som skulle förlorat där? Sen så var det ett otroligt dummt val att säga just KRS. KRS som skapade sig en karriär just genom att battla, haha. KRS, och alla dom på din lista, plus wu tang, alla hade teabaggat Royce, 1989 eller 2009 eller 2020. Gå o lär dig lite mer hiphop Det finns givetvis undantag, men om du kommer och påstår att WU håller samma nivå som tex Masta Ace idag så är du ju ute och snecyklar rätt grovt, jag kan med lätthet efter lite tanke lägga till Kool G och BDK till listan med, då återstår tre personer som är döda och Jigga.
Det handlar liksom om vad för kvalite personerna har producerat under sina aktiva år, hittar du många svackor i Ace eller Jiggas katalog tex?, utan att ens tänka efter skulle jag kunna lista ett antal WU som inte är speciellt mycket att hänga i granen.
"Gå och lär dig lite mer hiphop" du kanske skall lära dig att _TID_ ej är STATISKT åssna.
haha Wu håller inte samma nivå som Ace idag?! Vad fan snackar du om? Wu håller inte samma nivå som G Rap idag?! Du e ju helt kickad. Jiggas katalog bajsar jag på, umbrella e e e e eee. Fatta att rappare som Jigga, Eminem, Lil Wayne etc, inte e hiphop, dom e bara en utav många produkter på marknaden som e gjorda för att sälja skivor till små barn o dra in cash till bolagen. Du har tydligen inte öga/öra för vad som e äkta o falskt. Samma med SH nya singel eller vad det e "The One" kom igen liksom, sampla en rock/pop låt som sålt miljontals exemplarer, och även varit använt i reklamfilmer för diverse grejer, vad tror du syftet e med den låten? E det riktig hiphop? Jag frågar ärligt om din åsikt.
E det riktig hiphop? HAHA, självdö, bara självdö.
Det fanns saker på RZAs Birth of a Prince (tillräckligt ny?) som ingen i Slaughterhouse någonsin skulle kunna skriva även om dom slog sina smarta skallar ihop. ..... Vilka "saker"? Ge mig lite exempel på vilka låtar det rör sig om så ska jag med ett leende på läpparna analysera dem.
Tycker Joell Ortiz är en av dom bästa nyare artisterna, men när det gäller textinnehåll så har inte SH mkt att komma med. Det gäller inte BARA att vara elak, det gäller att kunna skriva avancerade texter, något som både RZA och GZA är experter på. Haha. Menar du på fullt allvar att Crooked och Royce inte är bra lyricister..? Gå och hoppa från en bro eller något.
Jag märkte ganska snabbt att du är helt ute och cyklar. Det finns en anledning till varför jag håller Crooked som en av de absolut bästa lyricisterna just nu, och det har inget som helst att göra med att jag inte är insatt eller dylikt. Tvärtom så är jag jävligt medveten om en texts alla olika delar och vad som separerar bra lyricister från dåliga.
Och det är inte Royce tror du?, f.ö skulle jag vilja påstå att Hit Em Up är en av dom hårdaste disslåtarna någonsin, och det är inte speciellt mycket ordlekar och metaforer där du. Royce är bra, men det är inget speciellt med han. Det är skillnad på att kunna skriva hårda låtar och bra låtar, men dom kan inte jämföras med Wu på något av det.
nazeem svara då, eller gör det ont i hjärtat? jeppehhehe Jag kan säga dig låtar med RZA som du kan lyssna på, om RZA haft en lite vassare flow hade han lätt varit en top 10 MC på min lista, hans sätt att rimma e något helt unikt. Låtar från Birth of a Prince: Wherever I go The Grunge Bob n' IYou'll never know Fast Cars Annars om du inte lyssnat dig in på RZA så värst mycket kan du börja med låten Tragedy.
Royce är bra, men det är inget speciellt med han. Det är skillnad på att kunna skriva hårda låtar och bra låtar, men dom kan inte jämföras med Wu på något av det. Alltså att påstå att RZA är en bättre rappare än Royce, SMH. RZA är en bra producent, men bättre än Royce som emcee? hehe, att du har humor är ju iallafall bevisat i och med det påståendet.
Jag kan rabbla upp flera låtar av Royce som är sjukt bra och som lätt kan jämföras med Wutangs bästa låtar. Så du vill mena att låtar som boom, hiphop, shake this, part of me och king of kings inte är bra låtar?
Jiggas katalog bajsar jag på, umbrella e e e e eee. Fatta att rappare som Jigga, Eminem, Lil Wayne etc, inte e hiphop, dom e bara en utav många produkter på marknaden som e gjorda för att sälja skivor till små barn o dra in cash till bolagen. Du har tydligen inte öga/öra för vad som e äkta o falskt. Vadå är RZA bättre än Jigga i din mening?
Enda låten som Royce gjort som e värd att lyssna på e Boom, fast den hade varit bra även om Soulja Boy babblade på den, big up Preemo. Resten av låtarna e inte värda att höra på. Visst Premier har gjort hiphop åt honom också men det var inte av hans bästa grejer så den blir njaaah. Allt det andra säger jag HAHA åt. Så vilka av Royce låtar kan jämföras med Wu's mer mediokra låtar? För vi ska absolut inte dra in Wu's mästerliga grejer här. Inte värt det. Bobby Digital bajsar på Royce. Både som MC, producent, och människa :)
Nazeem Om man ska jämföra kataloger, så visst e RZA bättre Jigga, om man då räknar in allt han gjort med Wu, men kanske du inte gör det. Text mässigt bajsar han också på Jigga, enda som Jay har e hans flow, fast det räcker väl, för den e dödlig.
RZA skriver bra, utan tvekan. Rimmen är dock inget "helt unikt", kan rabbla upp många som har liknande eller bättre rimscheman. Tråkig att lyssna på är han iaf, ingen vidare MC som sagt.
Enda låten som Royce gjort som e värd att lyssna på e Boom, fast den hade varit bra även om Soulja Boy babblade på den, big up Preemo. Resten av låtarna e inte värda att höra på. Visst Premier har gjort hiphop åt honom också men det var inte av hans bästa grejer så den blir njaaah. Allt det andra säger jag HAHA åt. Så vilka av Royce låtar kan jämföras med Wu's mer mediokra låtar? För vi ska absolut inte dra in Wu's mästerliga grejer här. Inte värt det. Haha, lägg av nu. Du menar på fullt allvar att du är 23 år och enda anledning till att du ens diskuterar är för att du vill provocera folk? Det är lätt att se vad du försöker med.. Du tror ju inte ens själv på det du skriver, du gör det bara för att få reaktioner och för att folk ska bli upprörda.
Nåväl, du lyckas kanske på någon annan stackare, men jag vet redan vad du håller på med. :D