Jag sa inte att jag inte köper skivor, eller hur? Jag reagerade på det dirtyfist skrev tidigare bara, om jag skulle ha köpt alla skivor jag har på lapen på vinyl så hade jag varit luspank flera gånger om. Klart jag köper CD'n om jag gillar den som fan, men jag har flera gånger om fler skivor nerladdade än köpta.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
BigIssue Vart står det att jag inte kommer gå och köpa albumet? Du kanske inte förstod meningen "Missförstå mig inte, jag är inte för nerladdning av musik." Om ni fortfarande tror att jag försvarar piratkopiering så har ni alla helt fel. Jag säger bara att det är dags för skivbolagen att vakna upp och hitta en lösning. När själva läckdatumet är större än releasedatumet så är det redan för sent.
your heart pump project kool-aid
Jag håller med Nutcase, själv köper jag 1-2 skivor i veckan men jag laddar ner typ en skiva om dan också. det finns så otroligt mkt bra musik där ute och att äga och köpa all musik du gillar är (iallafall för mej) en ren omöjlighet. så ja ser inget fel i att ladda ner och lyssna på musik om man, som han säger, ändå köper musik. men det är en trött jävla disskusion det här, tror inte nån som inte har nått intresse av att betala musik kommer börja göra det för nån annan säger till han eller för att lagen säger så.
Keep CD alive
När och var kommer denna ut på vinyl, någon som vet? orkar knappt inte vänta längre...
elem aha ok, men sånt är skivbolagens fel, deras bästa lösning so far är att bara marknadsföra en låt via radion & tvn spela den så många ggr tills du blir besatt o köper den i butik lr via iTunes lr whatever. Men det är deras problem, vi som individer måste göra valet att stötta riktig hiphop.
I be around, just out of sight
We gon' take it back with this
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Måste bara säga att Mr. Meth har ett otroligt flow på denna skivan, han blir bara bättre o bättre.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Palla sitta o hacka på folk som laddar ner, vemfan bryr sig? Själv laddar jag ner o köper bara om jag gillar det ja hör, skiter fan i va folk tkr om det. Inte har man råd att köpa varenda skiva som droppas me tanke på hur många artister man lyssnar på
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Dirtyfist Word, fan. Hatar folk som laddar ner en skiva och sen skriver "DEN SUGER!!!!". Köp skivfanskapet för i helvete.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
fy fan i helvetet va fet skivan är.
SKU - SKU - SKULASON!
Vinylutgåva kommer. Men inte ännu, förhoppningsvis innan jul. Och det blir en limiterad upplaga. Som kommer att finnas på Blenda och Record Hunter samt diverse andra butiker som tar in den.
POPE
Gött, det ville jag höra. =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Tycker skivan var riktigt fet.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
finns detta inte att boka / köpa på någon sida?
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
Någon som har sett dvdn man får med? Vad finns på den?
cruzdurrtyjada: jag bokade den på cdon.se, går också att boka på både ginza och megastore.se. skivan släpps imorron, äntligen :) ..hoppas inte cdon fuckar och tvingar mej att vänta tills nästa vecka innan leverans.
Keep CD alive
aight, tack fan.
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
har bokat skivan Hoppas den kommer idag bara, pallar inte vänta till typ måndag elr tisdag.
damn asså! måste inhandlas idag! har väntat på att dom ska göra något nytt tillsammans for years maan
www.soundcloud.com/anti-beatim
Fan, posten kommer om en halvtimme, hoppas att jag får skivan.. Konstigt att jag inte har fått ghostface's skiva ännu!
jag har också bokat skivan men har inte fått nån leveransrapport till mailen ännu. bokade även Big Doe Rehab (samt en klassiker med LL) så det blir Wu-Tang för hela slanten närmaste dagarna.. hoppas inte CDon fuckar upp, jag vet att jag fick Graduation i brevlådan dan innan den släpptes i butik.
Keep CD alive
Jag bokade båda skivorna. Ghost's skiva kom ut den 3:e. Har inte fått. Wu's skiva kom ut idag, har inte fått den.
fy fan va irriterande, jag hade kunnat gå bort till skivbutiken 5 minuter bort och plockat upp den på vägen hem. jag var inne o frågade och dom skulle få in den den 7:e, men jag visste inte om d var dvd me så ja boka istället på cdon. var det därifrån du boka också??
Keep CD alive
http://www.myspace.com/deadlykanha
Jag bokade ifrån Ginza. Jag skulle boka båda skivorna ifrån CDON, fast då gick det inte att boka wu's skiva men ghost's.. Så jag bokade ghost's på cdon och bokade wu's ifrån ginza.
Någon som fått hem sitt ex ännu ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Nope, det är det vi snackar om just nu! hehe. På Måndag/Tisdag så borde vi hem dem.
Got it in my hand right now! kollar på dvd'n, 22 min lång typ
fan vill ha den nu, väntat allt för länge nu men men, den som väntar på nått gott. har redan hört skivan 3 gånger dock men tog bort den från hårddisken sen, pumpar "The W" nu istället :)
Keep CD alive
fan va grymt, när man stoppar cd'n i datorn startas wu-mediaplayer som uppdateras via internet regelbundet. Där spelas albumet upp, finns videos, bilder, biografi, en del stuff! Väldigt bra köp!
vilka låtar är guldkornen och varför?
Dessa är guldkornen... de enda låtarna jag inte e stor fan av är "get em out the way paa" typ... låtarna kommer vara länge, och är låtar som bara växter o växter.. önskar bara att Ghost var med mer... "Campfire " Beatet på den här krossar mkt av det som fanns 36 chambers, meth kickar underbart, samma me ghost... ingen stor fan av cappa.. "Take it back" Har ni hört redan.. ingen tycker illa om den här låten... "Rushing Elephants" alla är pigga o spottar väl "Unpredictable " beatet, basen, inspectah deck o rza får dig o rysa.. detta e nåt man krossar flaskor på huvven till på festen! "The heart gently weeps" "Wolves" "Gun will go " Beatet är ny variant på trademark wu-basgång och Raekwon och Meth dödar den här låten.. klockren "Sunlight " RZA fans kommer gilla detta.. "Stick me 4 my riches" Beatet äger, och är lätt top 3 beats på albumet om inte bästa, allt är välprogrammerat, Meth mördar den, INS likaså, RZA kör okej och hamnar i skuggan av GZA som kommer överaska alla med sin delivery... "Starter " Den här låten är vår moderna "ice cream", gillar beatet, den e nasty o smutsig, har inget emot refrängen, Streetlife kickar med lätt flow, men FETT catchig... "Windmill " Den här låten är kung... fucking äger "Weak Spot" för alla som gillar vintage wu sound, dom kommer älska det... GZA lägger sista versen och KROSSAR låten.. "Life Changes" ODB tribute låten.. underbar
får inte glömma "wolves", gillade den förra versionen av den mkt mer... U-god bäst på denna. George clinton med sin sjuka jävla benga refräng:The Fox is kinda foxy, Mr. Wolf, he's the guy Who just ran through the woods and ate grandma But a dog is a dog, is a dog, is a dog Unlike the wolf, who made a widower of grandpa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggar skivan sådär, bästa låten måste vara gun will go , meth dödar allt där.
PLATTAN ÄR GRYM! Beatsen kunde vart bättre, vissa är rätt keffa. men hela wu kickar sjukt grymt som vanligt!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Det jag menar är att rapen är på topp som vanligt när det gäller wu, men råare beats skulle göra plattan ännu grymmare.. Både forever, och 36 chamber är varenda låt sjukt bra på men här är det typ 5 låtar jag lika gärna kan hoppa över pga beatsen. Gun Will Go,Sunlight ,Weak Spot,Life Changes,The Heart Gently Weeps tycker jag är de bästa låtarna..
fan jag hoppas att jag får skivan imorron annars avbeställer jag den och går och plockar upp den i butik istället. jävligt kasst, förhandsbokar man den ska man ju inte få den 5 dagar efter release direkt.
Keep CD alive
claaa7 P2 Fan va surt! Men dra och haffa den i affär direkt! Den är fett värd cashen!
Djefla skiiit! Beställde skivan för nån da sen, och fanskapet har fortfarande inte kommit. Jävla pissbutiker där jag bor som tar nån okänd jävla country-sångare från Finland men skiter i Wu. :(
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Känns som om dom försöker ta det tillbaka till vad de en gång har varit, istället för att fortsätta utvecklas och gå vidare och inse att de kanske bara inte kommer kunna göra om 36 chambers, men att de fortfarande kan göra bra grejer. - vilket de inte har gjort med 8 diagrams. riktigt sömnpiller, tyvärr. finns inget coolt, äkta eller tungt med den som det ska göra i en wu-skiva. finns inte ens soul i musiken på albumet, fan wu var ju dom som verkligen återinförde soulsamplingen under 90-talets "Golden Era". tyvärr inte mer än 3/5 eller liknande..
Catapults Ent.
sveningmar X77 Forever hade lite fillers, så varenda låt där va inte överfet direkt, rappen va på topp där, det va d som räddade skivan fett.
Spell P24 Känns som om dom försöker ta det tillbaka till vad de en gång har varit, istället för att fortsätta utvecklas och gå vidare Njeeh, både och....
finns inte ens soul i musiken på albumet "stick me 4 my riches" min vän...
Same-old P21 Det håller jag inte med om. Jag tycker beatsen i forever är typ lika bra som 36. Jag tycker hela forever är överfett!
Spell P24 Tycker du verkligen inte att soundet har utvecklats?
hela skivan är vråltung och det enda jag kan säga att jag saknar är lite hårdare drums, annars består plattan av riktigt tunga beats och bra rap.
som jag sagt tidigare, vad jag tror är att skivan kommer växa med tiden och snart finns det inte en jävel som klagar
www.myspace.com/dressyourself
Fick ingen jäkla skiva idag heller.
dirtyfist P3 Fan vad jävligt :/ Själv vågade jag inte chansa på att förboka utan gick ut och köpte den på releasedagen, grymt fet skiva!
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
dirtyfist P3 Jag måste säga, BAD move att beställa den...
samma sak till alla andra som ännu inte fått den... gör aldrig sånt, gå o köp det på release dagen istället.