enligt hhc så har dom den riktiga versionen.
"The copy of the album HHC has is the same as the one you’ll be buying in stores throughout Europe..."
länk men har hört att watch your mouth togs bort pga problem med samplingen, och den är med här på en av
sidorna du länka, track 17
det är skillnad på versionen som släpps i Europa och den Amerikanska. vi får skivan en vecka tidigare och våran innehåller 2 bonus-låtar; "tar pit" och "16th chamber". versionen som har läckt är alltså den europeiska versionen, HHC är ju en engelsk tidning och därför har dom samma.
Keep CD alive
den cd-universe tracklisten du länkade är felaktig.
Keep CD alive
wolfes låten i 8 diagrams känns som en riktig Wu dänga, där u god meth verkligen dödar sina verser, beatet tar en tillbax till 36 chambers :D
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Härligt album, saknar dock Ghostface på "Life Changes"..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
verkar sjukt att ghost inte är med på life changes.
SKU - SKU - SKULASON!
Ja, har någon från klanen kommenterat på det?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber P22 aa, rza nämner det... att han e besviken o så hehe
http://www.myspace.com/deadlykanha
POPE_ : hur kommer det sej att både CDON.se och Megastore.se har 10:e December som release-datum`? ser att Ginza har 7:e dock?? 7:e är väl en fredag, brukar inte skivorna komma på onsdagar i sverige?
Keep CD alive
Skivan e en klar 10/10 iaf.
Satt å lyssnade på Demigodz på radio inatt, Apathy & Celph Titled satt verkligen och sågade soundet på den... hoppas det är bättre än det verkar enligt dom!!
www.myspace.com/melvinjunkyard
skivan är iallafall ljusår bättre än Army of Pharaohs skivan som kom i år.
Keep CD alive
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Var kan man höra Demigodz radion?
lite offtopic, men demigodz gästar
www.whus.org ganska ofta...
www.myspace.com/melvinjunkyard
fortfarande inga videos slappta fran albumet? nagon som vet om det finns planer for det?
synd att John Fruitcake från red hot chili peppers gästar :(
Krixx, kraxx, krolli kuraxxor
_Prodda P18 synd?
tråkit att plattan läckt ut på nätet den här plattan är värd varenda öre
riktigt, riktigt RIKTIGT kass skiva, vad fan har hänt med RZA liksom ? lyssna på ghostface nya istället, inte sjukt bra den heller men fortfarande 111321341352514 ggr. bättre än den här skiten. puss
..
hur kan så många tycka att 8 diagrams är en dålig skiva? ett solklart köp för min del när den kommer ut. folk har alldeles för höga förväntningar på wu. den är inte i närheten av 36 chambers som alla är så pigga på att peka ut, men vilken nyhet? det är väl rätt självklart att det är äckligt svårt att toppa den skivan. jag jämför 8 diagrams med iron flag som är en jävligt fet platta förövrigt. om ett par månader tror jag att dom flesta som säger att nya wu plattan suger kommer ha andra åsikter.
www.myspace.com/dressyourself
dressyourself: jag har också svårt att fatta det, tycker redan skivan är bättre än både "the w" och "iron flag" och det är 2 album jag verkligen har pumpat mkt. men den här skivan lär hålla ett par år, jag vill inte sluta spela den!! soundet är helt nytt, hip-hop behöver det här verkligen - ghosts skiva var inte ens i närheten. inget nyskapande, kunde lätt vara låtar som inte kom med på fishscale. 8 diagrams låter som Enter The Wu 2007..
Keep CD alive
plus folk sa att Wu-Tang Forever var en helt värdelös skiva när den först släpptes. tog ett par år innan folk började uppskatta den för den klassiker den är (min favoritskiva någonsin).
Keep CD alive
8 diagrams kommer hålla längre. Det e gammal wu-sound uppgraderat, och RZA har gjort bra ifrån sig med produktionen, men d känns ändå som om det fattas nåt, 1-2 låtar, som är riktigt aggressiv, jag hade inte haft nåt emot det.
d här e bättree än the w och iron flag, lätt!
"watch your mouth" hade passat in perfekt!
Keep CD alive
skivan är ju... sådär faktiskt.
men kanske blir bättre med tiden
http://www.kalvinhiphop.com
Ayyyo Cappo!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Hört ett antal låtar från skivan, det känns som Wu-Tang inte får till det längre riktigt som back in the day. Jag kommer ihåg när jag köpte The W. Fanns ett antal bra tracks, men skivan i sig var inte så tung, trots att Wu medlemmarna är en av dem tyngsta emcees, är det bara jag som tycker dem borde kicka Cappadonna o U-God ur gruppen, kan inte riktigt lyssna på dem längre, låter så jobbiga.
I be around, just out of sight
Mästerverk
Straight outta fucking dungeons of rap
rae låter sjukt trött....men för mej har wu vart död som grupp ett bra tag..underförstått är att det är min alla tiders favorit-rap-grupp....
'My tec'll roast ya body faster then Ferrari's Testarosa'
bigissue: jag tycker u-god låter hungrigare på den här skivan än har gjort på bra många år. cappadonna har ju varit betydligt vassare dock men ändå gör han bättre ifrån sej än på t.ex. the W skivan.
Keep CD alive
Producent
2007-11-30 14:45
I'm stunned fan...bästa skivan i år!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Redaktionschef
2007-11-30 14:56
Känner då den här skivan bra mycket bättre än allt material som hypats från Ghostface dom senaste åren. Känns som det kommer att växa ytterligare också.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Så jävla pinsamt att folk sitter inne på en tråd där skaparen är en som har ett företag att promota en skiva och inte vilken jävla skiva som helst...
Wu-Tang Clan's nyaste album. Europa får den före USA, nästa vecka finns den i sverige. Så sitter en massa snorungar och laddar hem, det är fan tragiskt.
Sen i framtiden när man måste gå in på en jävla affär där man tankar över en eller flera låtar till sin mobil eller mp3 spelare, det är så jävla skamligt och pinsam hur den här världen är. Folk sätter hela sina liv på att göra musik som ska tyckas om och köpas för att dem ska få sin jävla lön.
Jag hoppas verkligen att alla här tänker till lite. Jag har bokat både den här skivan och Ghostface skiva.
Ni som påstår att skivan är dålig, tycker jag nog ska köpa den nästa vecka när den kommer ut i affärerna. Blir en helt annan känsla när man har en skiva i handen istället för i hårddisken.
Jag gjorde en tråd förra veckan (?) om denna video, kolla på den och förstå.
VIDEO Sen att folk blir sura när artister inte kommer till sverige när svenska företagen inte har råd att dra hit artister pga dem är för dyra, så ska ni ha i tanke att ni var dem som förstörde hela jävla skiten.
Sen att man påstår att man är "fan" av wu-tang clan och laddar hem deras albums är bara så jävla sjukt.
Tack för mig / trött, sur hiphopälskare.
dirtyfist Vad ska man göra då? Utvecklingen har ju kommit ikapp vissa människor. Vi kan sitta och göra hur många trådar som helst, vi kan gå och köpa skivan nästa vecka men kommer det göra någon skillnad igentligen? Tyvärr så ser framtiden ut som den gör, och det är ju det han säger i slutet på filmen som du länkade.
your heart pump project kool-aid
Börja uppmana folk att börja stödja genom att köpa skivor. Du tror inte att t.ex wu-tang clan får mer glöd om dem ser att alla som lyssnar på dem (en hel del!!) köper deras skivor? Köper ingen skivor (VINYL alltså) så dör hela dj elementet, ska kulturen ha 3 element? Jag tycker att det är så respektlöst att folk inte kan slänga ut pengar på ett album.. Wu-Tang Clan som grupp har inte släppt en gemensam skiva på snart 10 år och när dem väl gör det, så uppskattar inte folket det. Laddar hem och skriver på ett forum "den är dålig". När jag var yngre o köpte skivor så satt jag fan o lyssnade på precis allt vad alla rappare sa. Men den här diskutionen kan vi ta i den andra tråden som jag har skapat i utländsk hiphop, jag kan uppa den så kan vi diskutera om det. Varför jag blev så sur är att folk inte respekterar artister och speciellt wu, när dem äntligen släpper ett album och folk bara drar hem skiten.
dirtyfist: jag säger stolt att jag har laddat ner plattan. jag förstår precis va du menar, jag vägrade att lyssna på både jay-z och kanye's skivor innan jag köpte dom.. men med wu-tang märkte jag att jag är ett så pass stort fan att det var helt omöjligt att låta bli att lyssna på den så fort den läckt.. dock skulle jag aldrig drömma om att inte köpa den samma dag som den släpps. det är ju fan årtioendets skivsläpp.. ghosts skiva var mindre intressant tyvärr, men 8 diagrams är bland det bästa jag hört dom senaste 10 åren.
Keep CD alive
dirtyfist: att folk laddar ner en skiva betyder inte att man inte köper den sen. jag håller dock med dej om att köper man inte skivan ska man fan inte kalla sej wu-tang fan sen heller.
Keep CD alive
elem det han försökte säga är, stöd riktig hiphop!!! dessa killar sviker aldrig, därför kan inte vi som riktiga hiphop fans svika dem heller.
dessutom, om alla tänkte som du skulle inte Wu sålt ett exemplar.
_POPE_ är du säker på uppgifterna om vinylen? Hittar inget på nån sida..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
BigIssue Missförstå mig inte, jag är inte för nerladdning av musik. Men albumen kommer läcka, så är det bara. Det är dags för artisterna, skivbolagen och fansen att börja förstå detta och anpassa sig till tekniken på ett eller annat sätt, tyvärr.
your heart pump project kool-aid
Köp skivan, ni kommer ej ångra er
elem du säger samma sak igen, är tekniken din ursäkt för att inte köpa skivan, det handlar fan inte om tekniken, det handlar om att stöda riktig hiphop fortfarande!!! så ut o köp skivan, fan ska du tanka ner den för, detta är deras första platta på 6 år, du tror inte tid och pengar har lagts ner, ut o stöd istället. som sagt, hade alla tänkt som dig hade hiphop inte sålt nårra album o därav hade många artister förmodligen lagt ner all möda o tid på en skiva för vissa bara skiter i o tankar ner, du o din teknik kan äta skit! ;D
Jag vill lyssna på hiphop hela tiden, nya släpp, gamla släpp, olika artister etc. Jag har inte råd att köpa vinylskivor stup i kvarten för att lyssna på musiken i den utsträckningen jag vill. Är jag en dålig människa som laddar ner då?
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Suport real artists!
My justice for you! / Piz all
NutCase P20 Säg det duuu..
Laddar du ner en skiva, provlyssnar på den, o behåller den ett bra tag, så tycker ja du borde köpa den, 140 kr är inga pengar. Det handlar bara om att stödja det du lyssnar på, annars ge fan i det, albumet är inget gratissläpp, det kostade att göra det.
NutCase: Med resonemanget du använder så är ju all stöld laglig.
Jag ska inte säga att jag aldrig laddar ner, men är det en skiva som jag tycker är bra så köper jag den absolut. 140-180 spänn är som sagt inga pengar.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
"All stöld laglig" var ju ett dumt ordval. "All stöld okej" passar bättre.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental