B. Smalls - Everyday Struggle
Cookie Jar: Om du menar den med Cube så heter den It Was A Good Day
Jay-19 2. Notorious B.I.G - Juicy Behövs ens en förklaring? Du får gärna förklara.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Det lutar åt Nas- Halftime
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Fuck it. Jag har ångrat mig: No Omega med Eric B & Rakim är nog bäst ändå.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
luniz : ive got 5 on it nate dogg & warren g: regulate N.W.A: a bitch is a bitch mm de finns så många!....
SJUK
qnivqast: håller med, "juicy" är antagligen den sämsta låten från "ready to die" plattan.. grymt överskattad, visst texten och flowet är ju fantastisk men beatet är ju lite väl "poppigt".
Keep CD alive
puff daddy, notorius b.i.g & busta rhymes - victory raekwon - the table wu-tang - c.r.e.a.m och resten av 36th chamber skivan EPMD - da joint det finns ju sjukt många men dessa är riktigt feta iaf.
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Beatet är inte poppigt. Bara massor av 'pop-stars' som använt samma samples. Tycker Juicy-beatet är hur tungt som helst!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Soul Survivor II: Om du menar den med Cube så heter den It Was A Good DayOm du menar den med Cube så heter den It Was A Good Day Fan glömmer jämt bort det :p
Producent
2007-10-27 00:35
Onyx-last day
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Luniz-Got 5 on it sätter sig ju, helt klart en favorit. The Notorious B.I.G. - Mo' money mo' problems och juicy är ju också favoriter.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Eminem - infinite tupac - hell raiser tupac feat tjockisen big - runnin mobbdeep - There i go again Az izz/nas - the flyest
Carry on tradition.
80-talet: Eric B. & Rakim - Paid in Full alt. Grandmaster Flash & the Furious Five - The Message 90-talet: Mobb Deep - Shook Ones Part II alt. Notorious BIG - Juicy 00-talet: Nas - One Mic alt. Common - The 6th Sense
Return to the 36 chambers: the dirty version Enter the wu-tang 36 chambers The Slim Shady LP Man skulle lista säg två-tre stycken va? =)
Ason Unique RIP
Producent
2007-10-31 01:01
Mobb Deep-Quiet Storm
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jajamen Bönan 2-3 stycken är väl det bästa. Har du 5-6 stycken så är det ju inget negativt, det viktigaste är såklart kvalitén på skiten du snackar om. Har du 100 av superkvalle, som du tror vi (jag :D) skulle digga så varsågod, slibb it! Dopeness , yeah spotta gärna mer, Quiet storm är en av mina personliga favoriter så du verkar veta vad det är som gäller. Ni övriga, kom igen nu ge mig mer tips! Det uppstår ju nya favoriter varje dag, man hör en ny låt o.s.v. Langa de ni lyssnar på mest just nu. Grannen försöker överösa mig med gräslök (Raggae) och visst, det är okej men vafan, ge mig hiphop att dränka den jäveln i.
Big L feat Big Daddy Kane - Platinum plus, favoriten just nu.
Slayin ya'- we blaze all men And storm through Allah battlefield with suede Timbs
Någon som är med på att starta en ny likadan tråd, men där motivering är obligatorisk?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Skribent
2007-11-01 16:28
Slum Village - Raise It Up
beatheartsblog.com - freshness!
Jag listade 50 låtar tror jag att det blir.
Ason Unique RIP
Qnivqast, det låter som en bra idé.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Producent
2007-11-01 23:14
Method Man feat. Blue Raspeberry-Release Yo Self
All Nasir bin olu dara jones produktion
Tror inte det går att utse den bästa genom tiderna , så jag kommer bara droppa allmänt feta låtar som är värda att nämnas. Immortal Technique feat. Akir - One
Slayin ya'- we blaze all men And storm through Allah battlefield with suede Timbs
tre ess-gbg sak
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
just nu i ain't going out like that med Cypress Hill. Var länge sedan jag lyssnade igenom Black sunday å nu när ja gjorde det var I ain't going out like that skönsat.
sugerhill gang fa shizzle ma nizzle
Finns många men tar ut 1 som jag fastnat för just nu. Method Man - Release Ya' Delf fett tung
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
2pac - hitemup som jag knappast kan tröttna på
scarface's "never seen a man cry" från 'the diary' 1994 är en stark kandidat.
textmässigt, flowmässigt, storytelling, beat, allt är helgjutet och djupt 90-tal gangsterism.
http://www.youtube.com/watch?v=QQeN-OXZrLo
är iofs osäker på den exakta titeln
Nån skriker om obligatorisk motivering och det tycker jag låter som en bra idé. Fortsätt ös med tips men nu med motivering till varenda låt ni droppar! Gott snack tack för alla låtar, nu är det bara fortsätta såhär! Trevlig helg
Souls of mischief - '93 'til infinity. motivering: Mjuk, skön, vacker. Den ultimata sommar-chill-låten Bättre än hela 2pacs discografi tillsammans. Blir inte bättre, någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Souls of mischief - '93 'til infinity. är en av dom bästa, de är så det är bara. behöver inte motivera det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CNN - Invincible (produced by DJ Premier)
NIggaz bleed
Just nu är de Army of the pharaohs - Seven har lyssnat konstant i 2 veckor nu!
Konse''
Dead Prez - Bigger Than Hip-Hop får alltid igång en rejält. beatet dödar (visste ni förresten att d är Kanye West som har gjort det?) och flowet sitter där, samt en meningsfull och bra text.
Keep CD alive
claaa7: Kanye pruducerade det tillsammans med dead prez...men beatet är fett.
jo jag vet, men tycker d är lite kul fakta i.o.m. att det låter så extremt annorlunda från det han gör nu för tiden!
Keep CD alive
håller med.
tupac - starin thru my rear view
Producent
2007-11-15 21:12
Raekwon feat. Ghostface, Cappadonna & Method Man-Ice Cream
eminem - lose yourself ;D
Do you like maths? if so add a bed subtract ur clothes divide your legs and we can multiply!
2pac - life goes on
Non phixion - black helicopters
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
kan inte komma på någon specefik låt men Jedi Mind Tricks
En låt som ALDRIG vissnar för mig ärJEDI MIND TRICKS ft. OUTERSPACE - I AGAINST I Dat's sum good shit!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Sean Price - Boom Bye Yeha
www.myspace.com/melvinjunkyard
AOTP - Battle Cry
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
shook ones med Mobb deep. Den fetaste låten.