I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Lorentz & M. Sakarias - Lever min dröm ft. Newkid

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-01-05 00:09
Detta inlägg har INGENTING med Lorentz rap att göra....

MEN!!! STORT FUCKIN MEN!... hans såkallade påhittade språk,
har vi i Uppsala stad snackat i mer än 8 år, om inte längre ,så långt minnas tebax iaf, långt innan lillen weezy och Loso fo'sho gjorde det..

att hoppa på ett jävla youtube klipp och försöka säga att man har kommit på något som en hel fuckin stad snackat så pass länge, och säga att "städer börjar hänga med" vet inte om du har varit i Uppsala Lorentz, men vi har snackat sådära sen du va lite för liten... som sagt ingen diss-respect till hela rap grejen eller så, gör din grej...
men sno fan inte våra fuckin ord och sen säg att du har kommit på det..
kom hit en dag skriv ett gb inlägg till mig så tar jag dig på en runda så fåru se vart snacket börjar!...

Auppsaula staaoud vi jaour den så! hela dan varje dag... peace

ps. Uppsala Språket ds.

2010-01-05 00:25
Surfade också in och lyssnade på 4 Thirty - This is the life:

Har inte stenkoll på när den kom ut men den måste väl va originalet? Tycker det är jävligt skämmigt att släppa singel, video och hypea med en låt där allt är snott, utan att skylta med stölden för fem öre.

FETT falsk marknasföring.
www.mofetajerre.se

2010-01-05 00:43
baitare baiitare baitare, tagga b på deras jackor

blir inte förvånad, hade inte högre tankar om dom här snubbarna ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-05 01:24
True.Life

Fattar din kärlek för hemorten, men vill du verkligen sätta Uppsala på kartan som den staden med fulast slang?

2010-01-05 11:20
eylem
nej inte egentligen men däremot kan jag inte typ hålla käften när jag ser nån sno nått som vi har haft för oss så pass länge, vi bråkade snacka det hära snaacket när vi åkte runt för ingen kunde förstå det vi sa, där jag bodde i uppsala snackade det så pass länge ensamma att andra i staden inte hängde med, det började med att snacka så för det va så enkelt "hemligt" språk för varje a och o och u gjorde det så konstigt för resten av folket...

själv tycker jag det e tråkit att slå på och hörra lorentz säga att han e kall som en icebaoux och veta att det e juh fan vi som snackat så,

då blire konstigt för mig, skulle aldrig satt uppsala på kartan med det slanget annars... för jag tycker inte det alltid är snyggt, men det e vårt iaf...

jag e 23bast idag, och vi har snackat det sen vi va 14-15 iaf... och mina äldre snackade det oxå konstigt bara..

2010-01-06 00:08
Tror faktist "mat-Tina" va före också... "Späcka gausen"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.