[Video] Lorentz & M. Sakarias - Lever min dröm ft. Newkid
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Fyfan vad fet video till en fet jävla låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är verkligen inte ett fan av Lorentz. Men Newkid tycker ja är svinbra, och M. är rätt skön i denna. Videon var riktigt fet faktist!
"Visst är det vackert.."
"jag är en fucking baoss! jag flyger högt som en alba-traouss! "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2009-12-17 00:04
äntligen en bra video!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fet video som fan faktiskt. Newkid är bäst på låten.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Producent
2009-12-17 00:13
20sekunder.... jag stängde av... LORENTZ KLARA INTE ENS 20 FUCKING SEKUNDER I LÅTEN UTAN PÅHITTADE ORD?!?!?!?!
Fet video, men tyckte inte om att M. hade ändrat sin vers... Fast att den här versen kanske var bättre..
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
hahah, det här är så dåligt att det är underhållande.
Dåligt? Så jävla fett det kan bli, sjukt nice video också.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
let's not discuss that :o)
Alla kan inte gilla = )
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Producent
2009-12-17 01:30
ne sant, vissa gillar påhittade och värdelösa texter som vi hört 20gånger tidigare med samma artist... andra inte :)
Loverboy då..ta inte i så du spricker!
Lorentz vers hade faktiskt varit klockren här, OM han hade kunnat ge fan i att böja ord & göra cp-ljud och verkligen tro att det e bra också :| Förrutom de så var de en skön låt fan.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
då hade han inte kunnat rimma med baus
Fy fan vad dåligt. Herregud.
Eylem P25 baus = boss. Boss - Albatross. Vart rimmar det inte ? :P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
det är hela grejen! låter inte lika häftigt :o)
Vad jag vet så har lorentz blivit mycket känd för sina uttryck i sina låtar.. Varför inte fortsätta på den vägen då, och köra något som ingen annan i sverige gör? Blir så jävla lack på alla "hatare" som smutsar ner varje tråd han öppnar.. Ni är inget annat är avensjuka, ingen av er " hatare " är bättre än lorentz. varken på flow, känsla, rim, texter eller något i närheten av det!! Om ni inte gillar honom, låt bli att kommentera äns! Hälften av alla "hatare" sitter väll och rå diggar han hemma i smyg, men hatar på internet för att hålla med 80% av hela whoa för att inte känna sig utanför.. Damn, gör er eget skit och lägg inte eran tid åt andras.. Varken han eller någon annan blir precis sämre för det eller ens tar åt sig utav det.. För kritik är inte att smutskasta någon med något dom inte kan förklara sig på!! Fortsätt att göra ditt shit lorentz.. Puss!
Jikkethings det börjar bli frustrerande nu.. låt folk tycka vad dom vill! Ifall jag ska låta bli att lyssna på deras musik så kan folk låta bli att posta dom här på whoa, men så funkar inte saker såklart så sluta fåna dig. Och vafan bölar du över egentligen? vi hautare är ändå dom som uppar deras musik mest här, med tanke på att minst hälften av alla kommentarer i Lorentz & M Sakarias inlägg kommer från oss.. hautare . Var tacksam! Utan det hade deras inlägg ruttnat längst nere i listan tillsammans med bl a 90% av allt MBFIMG postar här. Cheers
Eylem ? om du nu hatar dom & samtidigt är medveten om att allt hat du skriver av dig och uppar trådar osv gynnar dom ? varför gör du det? nää, ta en runk sen slagga kanske! hörs! :)
jag vill indikera att jag inte hatar. det vore något annat, tro mig. varför jag skriver? för att jag vill, vafan är det med folk!?
Helt alright, dock mer spotlight på Newkid! :D
The thing is, we cant separate our feelings..
du hatar inte, du hautar :)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
lorre de här va den bästa videon ja sett me dej! bigup jättebra.
Eylem P25 wauuuurd auup mejn..axar åt rätt haull mejn.
http://www.johnlemon.se - varje dag
synd som fan att lotentz håller på med sitt låssas språk, han har ju skön röst och skönt flow... m. alltid skön newkid la en skön reff
reffen är väldigt lik mogge på tar det tillbaka remixen. m.sakarias var skön. lorentz frånstötande.
www.discotheque.se
Och vafan bölar du över egentligen? vi hautare är ändå dom som uppar deras musik mest här, med tanke på att minst hälften av alla kommentarer i Lorentz & M Sakarias inlägg kommer från oss.. hautare . Var tacksam! Utan det hade deras inlägg ruttnat längst nere i listan tillsammans med bl a 90% av allt MBFIMG postar här. haha, klockrent! xD
videon e cool, och låten gillar jag inte. som de flesta så hatar jag hans låtsas språk.. plus att de finns ett flertal som e biljoner ggr bättre än dom, MEN dom suger inte KUK (bokstavligen troligtvis) för att få en deal.
nyskapande må det vara, men de är fan inte bra för det?!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
det folk klagar på med lorentz är hans UTTAL och säger att han hittar på egna ord osv haha vafan? vad är det att klaga på? hur många grymma rappare har inte vridit på orden för att det ska låta bra och passa in? Biggie någon? så konstig grej att klaga på...
"En annan del av HipHop" Ny serie på Youtube snart. Dessa kisar har huvudrollen. Man ska väl inte vara elak men detta är så fruktansvärt dåligt.
Dizzy89: Hur kan du se detta som nyskapande? Att stjäla andras låtar är väl inte nyskapande? Att rappa över elektroniska beats är inte nyskapande. Melodie MC, Leila K fan t.o.m. E-Type gjorde det för 10-15 år sedan. På senare tid har Byz, Adam Tensta & Lazee gjort det för att nämna några få.
Trist att dom har med en stulen låt på sitt album och gör en video av den.. Borde vart mixtape! 4 Thirty - This is the life: http://www.youtube.com/watch?v=0tiS2vBsDSs
soundcloud.com/brormusk/sets
Förstår inte varför M. ändrat sin vers, den är mycket fetare på skivan.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Vet inte om det är menat att videon ska vara komisk. Men fan va jag garvar åt den! haha. Nej fan, låten är rätt bra men videon är ju bland det löjligaste jag har sett på länge! Grabbar hur fan tänkte ni nu? :S
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
" Utan det hade deras inlägg ruttnat längst nere i listan tillsammans med bl a 90% av allt MBFIMG postar här " Ska jag vara ärlig, tror jag inte dom bryr sig ett skit om vad dom får utav whoa!
Feta grejer.. Big up Alex!
skön video till en grym låt!
Riktigt fet! speciellt newkid
dåligt ljus i videon, låten vill jag inte kommentera
Och vafan bölar du över egentligen? vi hautare är ändå dom som uppar deras musik mest här, med tanke på att minst hälften av alla kommentarer i Lorentz & M Sakarias inlägg kommer från oss.. hautare. Var tacksam! Utan det hade deras inlägg ruttnat längst nere i listan tillsammans med bl a 90% av allt MBFIMG postar här. men typ alla deras låtar är snodda faktiskt. så galet dåligt va fan.. newkid är helt klart bäst i den här och känns mer real
Spolade förbi Lorentz. De andra var bra och videon kan man inte klaga på.
ps. Eylem du förgyller min vardag haha
Asså videon är tung.. Men ord-böjen är så jävla dåliga.. fy så kasst... Annars hade låten kunnat va bra.. Men nu orkar man inte me Loretnz..
Highfive anyone, anyone?
Om ni inte gillar honom, låt bli att kommentera äns! hur ska man då kunna ge kritik så att han förbättras om han nu läser här?
Jag tyckte låten hade varit soft om han hade skippat sina jävla cpiga uttal
VARFÖR GJORDE DU OM DIN VERS SAKARIAS :( tyckte den andra va bättre, för då hade ni ungefär samma flow , nu låter de jobbigt att lyssna på och tycker ni ska sluta sprida runt samma låt i 6 månader , gör nya nån gång ,
De var väl Lorre som klagade på honom? Skulle inte förvåna mig! Har alltid diggat M.Sakarias. Vill höra honom tillsammans med Paragon. Hade varit något.Spoiler "jag är en fucking baoss! jag flyger högt som en alba-traouss! "
Jikkethings men vem bryr sig om dom inte bryr sig, jorden kretsar ändå inte kring dom.Cuz hahahah fyfan! Sakarias och Paragon...