diggar absolut inte grejen med att uttala "au" osv men videon är tung, lite ljussvag bara. när reffen börja (det här är mitt liv, det här är min dröm..) tänkte jag yes! men vafan hände efter dom 2 raderna? to bad. /D"Killen med för stora kläder" mixtapet on it's way!
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Håller med KKV till hundra. Videon känns grymt löjlig! Hatar att allt ska vara så jäkla "the US & A-inspirerat" när det gäller dem. Jag menar detta med amerikansk fotboll och allt. Vi lever i SWE, pojkar. Inget fel med att digga amerikansk fotboll, jag gör det själv, men snälla....sätt fötterna på jorden nån gång! Newkid är som vanligt fet dock... Och "Loso"? Du är inte Lil Wayne, du är inte Fabolous, du är inte Ricky Ross...ah, kom på nåt eget, snälla!
One in a milli-on.
Dom släpper ju saker till skillnad från er som sitter här och klagar. Är ju inte bland de bästa i Sverige rapmässigt men de har ju ett vinnande koncept och folk lyssnar än..
va?
tack_för_fisken P22 Fan vad jag garva när jag hörde den raden. HAHAHA!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
fet låt och video, skit i hatarna!
your career is a typo, mine is written like a haiku
Producent
2009-12-19 05:55
det är skillnad på att hata och vara ärlig, tänk på det rockaway ;)
haure hautare hautar hautiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feet video ! bra låt !
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Varför kickar inte Lorentz så här?! Går ju fan att lyssna på han här ju!
"Visst är det vackert.."
corephase P18: word..
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
Corephase den var nice
http://www.johnlemon.se - varje dag
soowlglauwsöwgon riktigt jävla dåligt
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
Fet video, fet låt övrigt, enda som inte diggas är Lorentz
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Lorentz - jag är ingen hatare. Men jag diggar verkligen inte din stil. Varför ska du alltid leka med rösten så där? Tycker det är löjligt gör något seriöst istället för att hålla på & fjanta dig hela tiden.M.Sakarias - tack gode gud att du är med på denna. Gillar att du låter som chill hela tiden. Leker inte med rösten som lorentz & håller dig till din style. Tycker du borde kicka ensam, för det skulle uppskattas mer.New kid - antar att det är du som är på refrängen. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig orkat kolla upp vem du är. Men refrängen är jävligt tung. Duktig på att sjunga & fin känsla.Videon - älskar den rakt igenom. Skit grym video. Finns inget att hata med den. Pz / Freddah
Videon va riktigt fet. Kommer ej ihåg hur sakarias verre går annars men digga inte den här. Han hade några feta rader men flowet han lägger i början av versen inte var nice alls. Kändes off tillome vid vissa tillfällen. Men som många säger, Newkid gör låten. Storslagen reff.
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Riktigt bra video men mer än så var det tyvär inte. Newkid kan dock få mer plats för hans mixtape var riktigt fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
paragon är mkt bättre rappare nu är lorentz o sakarias , han stiger medans dom leker skåningar HAHAAHAH
Moderator
2009-12-20 00:32
Newkid är så sjuuukt fet, kommer bli stor om han ligger i.
time isn't wasted when you're getting wasted .
"mördarbeats kommer alltid att va mitt liv".. haha vi såg hur långt det gick.
Jävla fjortis rappare , Jag blir förrbanad !!!
snygg video men gillar inte riktigt lorentz skumma ord, skulle va fett om han rimma bättre istället för att vrida till rösten så jäkligt
Borgan ..
fan va nice.... i'm a fan... big fan... nar man anda kommer till sverige over jul blire o kopa deras CD. YEEE!
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Nja, not my cup of tea. Inget jag lyssnar två gånger på.
:)
Damn vad dum jag känner mig, hur sjukt efter får man va?!
Men man måste väl nästan anat att det här är baitat som allt annat på albumet...
One in a milli-on.
Lorentz; "unga barn, dem blir dumma barn...när dem irrar runt i stan". Snubben är beviset på't...
One in a milli-on.
Sjukt fet låt, jag förstår inte varför folk som vet att dom inte gillar lorre och m ens kollar på trådar med dom? Ni måste ha för mycket tid över på dagarna helt enkelt! Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Moderator
2009-12-20 22:27
ElCalifas P18 Haha vad det förstörde för mig.. Trodde Newkid hade lyckats lägga världens skönaste hook liksom, så baitar han den rakt av.
Moderator
2009-12-21 19:41
Synd att en sån grym musiker som new kid kickar med dessa töntar, fast visst, det är ju bra publicitet. Men har aldrig fattat vad folk hör som e bra i lorentz o sakarias musik? fattar verkligen inte. men fett bra gjort med videon
//TW
Skivsamlare
2009-12-21 21:41
Eylem P25 let's not discuss that :o) Du menar: Let's naot discaous daaat? :)
Ärligt talat, vafan är det med lorentz och att hitta på ord och fula sig i varje jälva låt??? gahh. Newkid var ganska go. Videon var faktiskt riktigt snygg!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
kalle knast kommer äta er levande jävla sell outs!!! one love to the muddy fatigue
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
hahaha "hittar på ord" nu får ni ge er... rappare har vridit på sitt uttal sedan urminnes tider. ni förstår alltså inte vad han säger? :)
vilka rappare har vridit på sina uttal? hade varit kul att veta vilka du jämför grabbarna med
Moderator
2009-12-22 18:51
asså hur kan nån ens försvara dessa mongolider när man kritiserar dom? Det är så jävla skamligt. Om jag hade varit skribent i någon tidning hade det stått så här.lorentz o m.sakarias, blev "hiphopkändisar" utan att ha rappat en sekund.
//TW
jag tycker han m.z svamlar rätt mkt, verkar gå på nåt eller försöker han var djup på nåt konstigt sätt
99 om sakarias går på nåt, vad fan sysslar då lorentz med ? ;O
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Jävlar vilken video dom fick till! Fan va snygga klipp det var där i slutet
Sjukt dåligt att sno 4 thirtys låt rakt av. Sen vill jag påpeka för alla som gnäller om att dom blir kritiserade att detta är ett diskussionsforum.
Påminnelse: Rap är musik.
shitmannen Då skulle du nog inte bli långvarig som skribent då det är en total lögn. M. har rappat ett riktigt bra tag, t.o.m. innan han va med I Vendetta. Han startade sitt skivbolag runt... 2004-2005 nånting och sen har dom klättrat därifrån. Det är knappast som att dom helt plötsligt bara poppade upp, dom har jobbat hårt för var dom är nu.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag måste verkligen hålla med Gogaku P23 , jag fattar inte hur folk kan klaga, utan att veta hur det verkligen är. Jaa, detta är diskussionsforum var man får ge kritik, men om man inte vet hur något egentligen är kanske man borde vara tyst? Sedan att de har snott 4 thirtys låt rakt av kan jag verkligen inte förstå hur man ännu idag orkar klaga på det, tror det var 2008 som man hörde denna första gången. Självklart skall såna låtar som denna vara på mixtapes. Det som man också kan tycka att är konstigt är att man inte gillar Lorentz då han leker med orden, men sedan gillar man Newkid som gör exakt samma sak!, inte just på "lever min dröm".
Sjukt fet video, riktigt grym tune! Newkid sätter verkligen reffen perfekt också, mäktigt! Kul att se artister med ambitioner gällande videos också, den biten är det inte många i detta land som lyckas speciellt bra med... Massa upp!
Moderator
2009-12-27 01:27
Såg också att Newkid blev månadens artist på comviq eller nått, hoppas hans framgångar fortsätter!
Chimoru P14: vilka rappare har vridit på sina uttal? EMINEM, behövs det nämnas någon mer? Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Tuungt!!
Videon var riktigt riktigt bra iaf!
JKIBMM
Vilka låtar det dessa personen har stulit? Är det något beat på albumet som är deras egna? Mayhem = Sash - Equador Stocksholmsserenad = Adolphsson & Falk - Stocksholmsserenad Lever min Dröm = 4 Thirty - This is my life Dessa vet jag sedan innan men jag gissar inte att det stannar där? Jag lyssnar inte på detta så det kan kännas som en onödig fråga men jag blev nyfiken.
Prankster Vi maxar = Speedin' Rick ross, R. Kelly Dock gillar jag Lorentz & m.
Någon mer än jag som tycker newkids' refräng är sjukt lik denna refrängen: