Husetsegna P27Mohammed Ali är kritiska i form av att belysa det med allvar - till skillnad från "Spela mig på radion".
Och får man fråga ännu en gång på vilket sätt mohammed ali enligt er belyser ämnet med "allvar", som ni ärthjärnor kallar det? Vet ni vad, det är inte ens poängen, struntsamma.
Om ni tar och lugnar ner er lite grann och läser det jag nu kommer skriva ca 5-6 gånger så fattar ni kanske vad det är Buzz försöker poängtera här. Jag ska nu försöka vara pedagogisk för att på bästa möjliga sätt göra det här så enkelt som det bara går för er:
Mohammed Ali (grundkoncept):1. Ett snabb, svängigt, radiovänligt beat med högt tempo, precis det dagens radio spelar och eftertraktar.
2. Textmässigt, skriven ur ett jag perspektiv, men fylld med ironi och sarkasm
3: Använder autotune för att stärka hela konceptet och budskapet (på ett väldigt ironiskt sätt)
Zacke:1. Ett snabb, svängigt, radiovänligt beat med högt tempo, precis det dagens radio spelar och eftertraktar.
2. Textmässigt, skriven ur ett jag perspektiv, men fylld med ironi och sarkasm
3: Använder autotune för att stärka hela konceptet och budskapet (på ett väldigt ironiskt sätt)
Kortfattat:Kan jag bli tydligare än så? Det har absolut inte att göra med att Zacke använder autotune, det är snare HUR han använder det, GET IT?
Mohammed Ali: "Gör mig till en stjärna", Zacke: "Spela mig radion", haha seriöst, GET IT?
Det är som att Petter skulle släppa en låt just nu med titeln "medelsvensson", vad är det första som skulle slå era ärthjärnor då, jo "sveeeenneeebanaaaan sveeennebaaanaan", ännu en gång, GET IT?
Seriöst ni whoa anhängare är bra roliga :)
Trevlig sommar, puss och kram, syns på stan!