I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Adam Tensta, M.Sakarias mfl Freestyle [Video]

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-02-14 00:27
Word på Jahmal!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-14 01:15
lorrelight e fet, fast han var fetare i Paragons gammla video till "Lever för dan" 

2008-02-14 01:54
pinsamt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-14 09:09

Jahmal you said it!

2008-02-14 13:58
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html

2008-02-14 20:44

det säger mer om folk som diggar lorent än dom som inte gör det.

Juventus

2008-02-14 20:46

riktigt pinsam video för den delen.. lorents vilket barn mannen går det att skämma ut sig mer än dennna killen det är frågan.

Juventus

2008-02-14 22:50
Jag hade aldrig (tack och lov) hört talas om denna lorentz innan jag såg den här videon. Jag har aldrig sett hans namn i en enda tidning. han kanske nämns i samma artiklar som relaterar till tex adam tensta. han glider antagligen bara med i andras framgång och försöker få sina 15 minuter i rampljuset. Kul för honom!! MEN, om 2 år kommer han stå kvar där han står idag, han kanske tom har lagt kepsen på hyllan och börjat i kassan på ICA medans ->riktiga talangfulla<- rappare som tex Organism 12, Afasi och Ison & Fille kommer att fortsätta leverera den enda svenska rap som är värdig att kallas rap.
Så till alla er som "diggar" honom och till alla oss som avskyr hans stil, allt detta skriveri på ett forum om hans "talanger" är helt meningslöst.

2008-02-14 23:06
Fuck vad alla hatar på Lorre! Goddamit han är 16 år gammal, klart som fan man är fjantig då vem var inte det? Om man sedan får uppmärksamhet för det och syns här och där är la det en annan femma. Vill inte påstå direkt att han är världens bästa textförfattaren men han har en skön stil även om det kan balla ur ibalnd haha. Sedan finns det säkert 100 lika bra 16åringar i landet men vem känner till dom? Ingen det handlar ju om att höras, syns man så finns man annars inte. 

2008-02-14 23:18
Det finns ju en baksida till att synas och höras när 100~ pers skriver negativa saker om ens raptalanger och urlöjliga rim på ett enda forum i en enda tråd. Visst, alla har sina favoriter och sina hatobjekt men 9 gånger av 10 begrundar det sig i allt annat än personens förmåga att ens kunna rappa och skriva rader. Det är ju lite A och O i den världen?

2008-02-15 02:28
Lorre light is the shit.... NOOOT! faggut!

2008-02-15 03:23
magnuss X2

Nej nej, de som jobbar på ica om 2 år är de som skulle lyssna på ditt skitsnack och alla andra kids påhopp i den här tråden. lorentz är 16 år gammal, hänger med personerna du vill hänga med och har antagligen redan lärt sig av dem att man inte går in och läser rappakaljan på whoa om man är hiphop artist i sverige.

Det är för enkelt att uttrycka sig här... tyvärr.

2008-02-15 17:14
Haha artist...

Det är enkelt att skriva skit om andra på whoa men det är jävligt enkelt att få cred för vilken skit som helst oxå.

2008-02-17 23:30

alla gör sin grej! fortsätt så!

2008-02-18 16:13
andra killen o fjarde killen va inte alltfor stabila tyckte jag...
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-02-18 16:47
han Lorentz snubben är ju skitwack,, hur fan kan han få så mycket cred och uppmärksamhet när det finns så många rappare som är så jävla mycket bättre än honom
I go on, holdin on to the image of what I once was
never lettin my broken glass reflection to step forth

2008-02-18 18:17
one: Haha, "hänger med personerna du vill hänga med". Skärp dej för fan, lär dej debattera. Jag är mer än nöjd med mina polare och mitt liv, jag gillar att lyssna på en handfull svenska rappare, det betyder inte att jag vill "hänga med dom". Men du bevisar ju att du mer än gärna skulle slicka röv och skrika "tung skiit brorsan" när någon 16 åring inte ens låter bra när han lägger 10 rader han säkert upprepat 100 gånger framför badrumsspegeln.
"det är för enkelt att uttrycka sig här.. tyvärr" Dumjävel, det är ett onlineforum, det är hela vitsen dem!

2008-02-18 19:17
magnuss X2

oj oj tunga ord. tog dig 1 vecka att svara och det enda du verkar stört dig på e att jag påstått att du vill hänga med de häftiga grabbarna. Nånting får dig ju uppenbarligen att ta ton mot en liten kille som åstadkommer mer 2008 än vad du kommer göra de närmaste åren. Lycka till med att forstätta vara bitter

hahaha

2008-02-18 19:24
nån som kan ge namn på alla som kickade?

2008-02-18 19:51
Adamn Tensta är överskattad! 3e snubben va enda som va bra!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-02-18 21:30
One, jag hänger inte dygnet runt på whoa, ännu en gång gör du bort dig. "och det enda du verkar störa dig på~" Jag stör mej på vartenda ord och påstående du skriver till mig, kan du inte se det? Jag tar ton mot en kille? Jag skriver min åsikt, måste jag förklara för dig igen varför folk använder sig av forum? FÖR ATT SKRIVA OCH DELA MED SIG AV SINA ÅSIKTER! Sen får folk tycka vad fan dom vill, jag tycker han är en usel artist men visst, om 7 år kanske han har lärt sig någonting och gör bra musik. Du tycker han är jättegrym men efter 4 inlägg har du fortfarande inte förklarat varför. Jag skiter i om den här lilla pojken släpper en skiva som innehåller en discopartydänga som spelas på ztv och mtv nordic i 2 veckor och han tjänar några tusenlappar, kul för honom om det ens händer! Jag har hellre en någorlunda bra uppfattning om hur saker och ting fungerar även om det gör mig till en bitter människa medans du uppenbarligen är en dum jävel i mängden som försvarar en kille du inte känner utan att veta varför. Peace

2008-02-18 23:51
magnuss X2

Jag försvarar ingen, irriterade mig lite på alla obefogade påhopp. Vet knappt vem killen är, men stör mig på personer som du som bara ska spotta på allt och alla. Det roliga att fortsätta skriva till dig är ju att du dessutom reagerar vilket är underhållning för mig :)
Ser hur du kokar över att allt du kan slå på är din dator eller lillebror!

Facineras över din energi att hata, och tänker lite på vilket slöseri din vardag egentligen är.
Tänk om du kunde ta dig framåt och synas lite på whoa, mtv eller Z. Tjäna ett par tusenlappar och få lite ryggdunk. Kanske du skulle förändras till det positivare då? Vad vet jag.

Så länge du svär till mig och kallar mig dum tänker jag smyga runt dig och inte ens närma mig dina frågor

låt mig skratta igen
hahahaha

2008-02-19 09:39

fatt lägga en vers ´ba sådär e att freestyla

2008-02-19 14:52
one, ännu en gång, jag uttrycker min åsikt. jag tycker han är en usel artist. Hur fan kan det då vara obefogat? Det är min ->åsikt<-. Du kanske inte vet vad det ordet betyder. Har jag påstått att jag är eller ens vill bli en artist? Är du helt jävla dum i huvudet? Du tycker det är komiskt att jag reagerar? Vem fan var det som började skriva till vem? Sluta svara på det jag skriver nu, du skämmer ju bara ut dej mer och mer. Fattas bara att du ska komma igen med "irl hoten" så har du fullbordat min uppfattning av dig. Snorunge, sluta surfa på whoa under skoltid och försök lära dig något istället =)

2008-02-19 16:18
såå fattiga dom va
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto

2008-02-19 18:26
One vs Magnuss.... one vann.

2008-02-19 20:12
hahahahaha HUR kan ni tycka att detta är bra????

helt sjukt hur bra ison å fille är och var jämfört med detta. HELT SJUKT hur dåligt de där va hahahahah. allesammans. å adam tensta e ju efterbliven, snackar om att han inte är som "amerikanska rappare" i intervjuer å sen bara massa jävla BRRRRAT, YOU DIG, YOU HEARD bla bla osv som amerikanska rappare sa för ett halv år sen,, nä usch

tacka vet jag sport

2008-02-20 08:17
stop fuckin hatin u cant rap

2008-02-20 13:36
inte nån av boysen droppa riktig fristil, va bara verser fan.. de borde kunna göra bättre än så
lak shuuuuuuuuuuus