Adam Tensta, M.Sakarias mfl Freestyle [Video]
Hittade en freestyle video på Lorentz blogg (lorrelight.blogspot.com ) Adam Tensta, X.O, M.Sakarias och Lorre Light kickar innan de spelade på Respekt i Göteborg. Videon
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
M Punkt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lorentz var ju lite ... hmm ja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lorentz är så jävla överskattad. Usch.
I tego arcana dei!
haha fett fett
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
Diggande inte turken men M. Sakarias va riktigt tung
Nice! M. punkt Håller det nere som vanligt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
vem är han med brillor? sakar ju stil och karisma måste jag säga... men vill egentligen höra mer för att säga det men iaf
en ur XO om jag finns rätt! De som droppade Deregna! ( http://www.youtube.com/watch?v=xXRDNaITevI )
M punkt la de ricktigt najs
rätta till kepsen ungjävel!!!
om det är samma snubbe var han ju skitbra mot videon du gav
Som diZZySWE skrev högre upp så är Lorrentz fett överskattad, nu tror jag faktiskt att jag också kan bli känd rappare, i Sverige.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
M punkt lade det tight, men är det verkligen freestyle? dubsen läggs ju på av hans lillebror
X.O snubben freestylar inte ens... den versen har han lagt i en låt.
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Och förresten, snälla kan M punkt och LORENTZ speciellt sluta försöka leka highwon? Ärligt börjar gå överstyr..
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
ingen freestylar ju
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
De droppar ju bara lite ransom verser...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Ständigt dessa freestyle-missförstånd. Varför inte bara kalla det cipher eller nåt så man slipper krånglet? Tyckte XOs vers var cool fan.
www.mofetajerre.se
dem 2 första var la freestyle.. M. och Lorentz la ju verser, fan va keff!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
lorentz är bög nr 1
A.C.A.B
m . och lorentz keff
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
Tensta och Sakarias lägger den tajt!
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
Lite synd att Lorentz är så kass att hans "vanliga vers" blir ägd av någorlunda bra rappares freestyles.
I tego arcana dei!
aa men stila er asså det där var inte freestyle..de ba körde nåt de skrev!! å lorre han e så Överskattat !
Things arent easy at my old home.
Glöm inte att tikkan är den som skrev det som freestyle inte dem som filmade klippet.
alla kör texter shuu brää
jag tycker lorentz va grymmast.
lorentz döda den hands down "aa det är så vi är, vi är framtiden u betta believe dat"
Vila I Frid Tony Snow
ter-g2 X0 Han säger "belie-re" xD Helt sjukt fult, men it's a fact.
I tego arcana dei!
Varannan bra, varannan dålig.
Nummer 3 vem det nu är var bra. Nummer 2 var pinsam och DEN TREDJE!?? Vilken jävla clown. Öva på flow, rim och karisma och försök igen om 4 år när du har kommit in i målbrottet. Nu tror han väll han är en bad ass hiphop gangster också..
Den FJÄRDE menade jag såklart. Såg att det var han Lorentz nu. usch vad dålig
Och helvete.. blir ju bara värre. inte ett ord var improviserat..
Han sista va riktigt usel, vem är det ?
Kontrafakt IBM; !
www.myspace.com/chrilletb<br>brräp brräp
ni e fan mobbade, lorentz gör sin grej. avundsjuka.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Varför skulle man vara avundsjuk på en snubbe som måste gömma sig bakom allt jävla highwon-slang och en keps som knappt sitter på? M punkt la den fetast
Fet tycker Adam, M. och Lorentz la det fet,men som sagt så var det ju förskrivet.
Tensta gör de nice som vanligt !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
fet beat på XO - Deregna
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Tjödda "Varför skulle man vara avundsjuk på en snubbe som måste gömma sig bakom allt jävla highwon-slang och en keps som knappt sitter på?"Word på det!
I tego arcana dei!
Sluta hata på Lorrelight han e tung
han är inte tung.. fucking toyboy
Haha.. Wow, vilken attityd. Samtliga låter riktigt, riktigt osäkra
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
ni e bara avensjuka haha! alla la det fett nice..