Det är väll många som kan rappa snabbt, men man ska ju kunna höra vad dom säger också...vilket många som nämns i denna gammla tråden inte är så bra på...
Vikktorius P19 afasi hör man ju iallafall va han säger, 1 rätt.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Jag tänker fanimej ta mig upp bland de snabbaste en vacker dag, haha! Nej, men jag skulle tippa på Max Peezay, läskigt vad snabb han är när han har lust! Strax efter honom skulle jag väl gissa på att Mackan från Fattaru kan hålla tungan igång så det räcker, men jag kan ha så fel också för jag har inte hört särskilt många som är särskilt snabba på svenska.
Yeah, you know..
Snabbaste svenska vem kan det vara? Tror att Petter är den snabbaste.. Rykterna säger att han kom på mindre en 3sek. Det är imponerande!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Vad spelar det egentligen för roll om man säger det snabbt (?) .. OM man ändå inte får nåt' vettigt sagt? Man måste kunna behärska sin rap/sång/text isåfall tycker jag, därför ser jag bara TONEDEFF och han är i helvete inte svensk! (lyssna igenom hela archetype plattan eller varför inte cunninglynguists ft tonedeff - love aint & läs igenom lyrics samtidigt så fattar ni förhoppningsvis vad jag menar) Han kan _artikulera_ - behärska kontrollen, flowa galet fort men ändå artikulera fram orden så man tillochmed kan tyda orden ;D Duktiga svenska rappare finns det å andra sidan rätt många av som visserligen lägger det snabbt/tight MEN om man sen ser till _kvalitén_ på rimmandet / ordlekandet / nivån och det så kallade längre ovannämda exemplet pekat på - artikulerande så ser jag ingen som håller toppklass i Sverige. Inte nånstans.. Möjligtvis en jävla massa potential i rappare SOM: Af-af-aafasí, Professor P (som numera verkar va' underjord as fuck) Shazaam, freezylocc & mr tay i ri-fa kan flowa fort, men fort är inte alltid bra (enligt min mening, så ingen känner sig sårad) :P Max peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiijssääääj är också en snabb-spottare, men om vi ska återgå till mitt argument.. : Vad spelar det egentligen för roll om man säger det snabbt (?) .. OM man ändå inte får nåt' vettigt sagt? // B .
tonedeff - tonechamp... på den är han galen... snabbaste svenska? ingen aning dock
Jag Är RapparKalja
Efter 0.51 haha! nu fattar ja hur man döper länkar också!
- yeh, tonedeff är grym! :)
- subdominant, vilken jävla skojare du är. * hehe :)
a, på ett bra sätt - som i komisk. fick den uppfattningen efter att ha hört på det du länkade.
dundermannen skrev: "Kommer ihåg att folk var imponerade av henok. men nu är det väl ingen som vill rappa sådär längre." now who's this?
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
shazaam, taytay, snook ibland? afasi
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Kolla min länk.. jag vill ju också bli nämnd:(
dom flästa rapparna ni nämner är ju helt värdelösa, kanske dom skulle ta och träna text skrivandet lite istälet för att spotta dom så snabbt att man inte hör dom?
snook ibland?? hur kan snook vara snabbats ibland?
Jag Är RapparKalja
LKM MACKAN MAX PEEZAY SEKKEN THAUTZ
softa hårt
den killen e fan snabb efter 0.51
Hannibal måste ju vara snabbaste svenska? Inte nog med att han rappar snabbt så innihelvete han flowar ju skönt samtidigt!
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Finns ingen rappare i Sverige som varit snabbare än Göteborgs Britcore Mc CAUTION, Ska langa upp en låt så ni får höra.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
mantis kommand!!!!!! ingen tar han!!gbg represeeeeent!!ANGERED!
afasi e väll rätt hyfsad i f.a.q fast hannibal från fattaru är nog en av de vassaste tex sista versen i mina hundar e rätt vrickad..
Slide...
max peezay o fjärde världen... stuffe i fattaru kanske
elX P18 Hannibal är inte med i Fattaru han gästade bara på Mina Hundar.
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
2 i styrka har utvecklat sitt flow som fan. Har suttit i studion med honom några helger i rad och bara förundrats. Har även suttit med BT som självklart är GRYM men vad gäller snabbhet och tydlighet så måste jag säga att 2 i styrka kickar ass. Inget släppt dock så jag kan olyckligtvis inte bevisa det
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Tay Tay Dat Dude från Ri-fa knullar ju
You already know, den e on lean!
säger som dom andra, afasi och bt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
britcore gruppen CAUTION var jag, pepsi och alex med produktion av kristus av BRIGADE på den tiden och ja, britcore stilen är snabb som fan, ca 120-140 bpm ngt
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tay Tay tar hem de anser jag :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tay i ri-fa är farligt snabb.
www.silversystrar.se
defenitivt max peezay.
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
Shazaaam o MANTIS KOMMAND( som kommer ta över scenen )
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Varför måste vi ens argumentera. Taytay i reffen på crunked out, no doubt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Både kenta och bt är rätt snabba när dom vill ;) det gäller ju att om man rappar snabbt ska de va rätt tydligt också, inte så jävla snabbt att folk inte ens hör vad man säger.
/ / Grana
wöörd på mvh!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Word på MVH
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-08-13 12:21
Mvh P17 Truue, reffen på crunked out.. det är fuuucked up
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Eternal P17> Henok = Hannibal som la en vers på mina hundar med Fattaru. Ingen som har nämt rootfruit grabbarna?
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
ManiaZee P16 insåg det 2 timmar efter att jag la inlägget, men han e rätt snabb iaf..
Slide...
nja, shazaam är en jävel på snabba rader med bra hookar. Hörde nån rffräng där tay that dude la det helt sinnessjukt snabbt också.
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Afasi och Mackan artikulerar fan inte alls bra och dom är inte så jävla snabb heller. Men hela Ri-fa är ligger ju jävligt bra till men alla tre rappar sällan snabbt på samma låt. Sen så tycker jag dom kickar sämre rim för varje låt jag har, dom har kapacitet men använder den inte.
Lägger nog fan min röst på
IDIOT (gammal), tror fan han slår de flesta kommersiella rapparna i Sverige.
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
-Emo- P18 Afasi artikulerar inte alls bra ..? bor du på för jävla planet?
Sebbe.. i mossans hoj & vi drar till chriss.. han presenterades också som sveriges snabbaste rappare på malmöfestivalen för typ 2-3 år sen.. minns inte
Är inte så insatt i det här, men Lazee kör ju på i ett jävla tempo då o då :P
Haha. Varför måste Ken Ring nämnas i varenda forum topic? och speciellt i den här han har inget tempo alls. Själv tycker jag att Afasi är snabb och sedan Snook är riktigt snabba ibland. T.ex. Såpbubblor. Out.
//Like i would carE\\
Jag säger bara en sak ; RIIIIIIIIIIIIII-FAAAAAAAAA!
C-C-CHEEA!!!