snabbaste svenska?
vilka är dom snabbaste svenska rapparna?
muuuuuuu...
Ken ring!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nä men det måste nog vara snook... eller hört låten såpbubbler??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
motorisk afasi är väl också rätt snabb?
muuuuuuu...
mackan från fattaru är/var snabb
Jag måste nog ändå säga Idiotförklarad , där har ni en skön lirare.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Kommer ihåg att folk var imponerade av henok. men nu är det väl ingen som vill rappa sådär längre.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
kenta är ju inte heller så dålig när han rappar i början på låten "ett possitivt budskap" med fronda :P
blunda
MaHliN Bra humor, haha. :)
Mikkel är väl hyfsat snabb i käften när han rappar
Från Skåning Till Norrlänning!
tror nog att de e tom i världish
undrar vem som kommer att skriva "markoolio" och vara jätterolig? afasi är tight
SMÅLAND!
martin bentacourt! shoooo sho sho shooooo! fast jag ville iofs bara slå ett slag för martin no mather the topic.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Söderpågen Lyssna på Vi drar till chris så hör du att han kan flowa.
_ianus behöver man rappa snabbt för att man kan flowa då?
BT flyter på snabbt och gör de bra också
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Får ju inte glömma Bt och Heavy Indo, de måste ju ligga i toppen nånstans.
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
MAX PEEZAY O MEDINA;; SÅ!!!
Jag måste nog lägga fram Alibi också.. Han kickar dessutom ruskigt nice snabbt på engelska.. Men Shazaam / BT är nog den i Sverige jag skulle anse som snabbast av det jag hört..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Calle P ffs. studsar och låter som ett smatterband. sååja!
de e konkret konspiration låten k.a.m.p. den är galen, han är skit snabb där, och man hör allt vad han säger, låten finns meh på frizon.
BT / Shazaam.. Sen finns det ju andra.. alla i fattaru eller dom flesta (!?) är väl rätt snabba...tex på 'Mina hundar' sen vill jag nämna en härifrån whoa som också kan kicka sjukt snabbt: Idiotförklarad.. I'm Out! //Crimmelicrimm
soundcloud.com/brormusk/sets
Tom är inte bara snabbast han gör det snyggt, man hänger med varje ord han spottar. (TWISTA STYLE)
ich lebe fur hiphop
BT och Indo. Punkt.
24/7 always keepin it.
shazaaam
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Papa dee utan tvekan.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
whipper P19 Flowa snabbt då badamn
skulle nog oxå säga calle-p, han är sjukt snabb ibland
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Rader från "Fattaru & världish - första femman" minns man, det va hyfsat snabbt :D Men Bt o afasi e ju oxå rätt fast..
Många kan vara snabba, men det handlar om att få det att låta snyggt också, och där tror jag att Tom ligger ganska bra till.
Fattaru är väl ganska snabb? annars så Afasi
BT/Shazaam är de snabbaste jag hört i sverige!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Afasi... inge snack
Woop-woop! That's the sound of da police! Woop-woop! That's the sound of the beast!
Afasi är lätt snabbast och mest artikulerad av det jag hört. jobbigt snabb nästan
afasi still folk e juh uppenbarligen efterblivna eller döva nu för tiden
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
afasi! annars är det nog mackan från fattaru :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Armino: (b)Rebel XD är snabbast i världen... fast Bizzy lägger det snyggare dock...
http://www.innuce.nu
hmm... tror någon fattaru bräcker alla på 100 meter... men d finns nog några utmanare, sett petter vara under 16 sekunders sträcket nångång, även timbuktu sprang baklänges på 20 sekunder, fatta hu snabbt det måste gå om han springer vanligt!
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
haha gå hem och lägg er kom tillbaka när ni kan nå om hiphop sök pstq dem är snabbast
luringen29 P17 ja du verkar ju kunna jävligt mkt eftersom du tror att pst/q är fler än en person..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
ngn sa att sebbe va jävligt snabb och det tror jag kan stämma, hans rader i "Vi drar till Chriss" är riktigt riktigt tajta :)
BT i Kom ihåg oss
Bäckamellen
BT/Shazaam är snabb som in i helvete..
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
säg en låt där Afasi kör snabbt och artikulerat .. Tack i förväg.
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
hej hej
http://www.myspace.com/akinonline
Heavy Indo P23 Tredje Basen
Mackan i 4e världen är snabbast tror jag? Han kom på 2,5 sekunder läste jag nånstans
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Jag skulle nog säga ebola. Speciellt i låten glidish.