Fronda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mackan i mera bounce, så sjukt skön!
PAO!
Peezay Macka One-dawg Afafafasi Big Danne & Big Kihlen
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Ey Tom i Fattaru är rätt snabb, har ni hört babylon? "Representerar från födelsedagen till döden i graven, vi kör över lagen med söder om söder vandaler från folk till staden" shit det går snabbt. Och Pst/Q är rätt snabb men han har inte gjort så många snabba låtar, hans vers i "Jag sköt Palme" är rätt fet och den är från 98.
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
som sagt peezay.. BT - allt han säger är biggeribobeddy giggedygoggedy :)
AIK
nån snubbe i fattaru och snook
www.myspace.com/juniornatural
Max peezay & Shazaam
RAGOSONE
Shazaam å Heavy Indo n Tay Tay Dat Dude dödar scenen ^^^^
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
jag dödar alla! bokstavligen! VAAAAAD!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-06-28 16:26
Vad heter skåningen som gästar på "Mina Hundar"? Var det Henok? Han var ju sjukt snabb, säkert 180 km/h.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Självklart Max Peezay (Tom Piha)
Kattla Afasi Shazaam
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
ManiaZee P15 Hehe Tom i Fattaru? Du menar Tom från Fjärde Världen på Fattaru's låt "Babylon". Ja det menar du, varför frågar jag?
soundcloud.com/G-O-R-D-A
haha jag vet :P Tom Piha från fjärde världen även kallad Max Peezay :P skrev som ett mongo, jo tack jag vet :D
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
ye-yeah
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Demirel P20 Han är snabb, men vad säger han egentligen?:) Enligt mig är man inte så jävla snabb i käften om man lägger det så otydligt att man inte hör ett enda ord;/
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Akin_O-Y--> Haha.. JÄVLAR vad snabb han var. var det seriöst?
"Jag tror på ingenting, om himlen finns är jag bönlös Allt är lönlöst, regnar det fitta är jag könlös"
BT
Ri-Fa!
Shazaam
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
afasi
www.soundcloud.com/arionmusic
Demirel P20 Så om jag skulle spela in en låt där ja rappar lika snabbt, men ingen hör vad jag säger, skulle det vara fett snabbt då? Det jag menar är att om man ska rappa snabbt ska det vara tydligt också.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hiphop eller inte, lyssna på Max Peezay - Lemmeltåget.
håller me demirel... Mantis är galet snabb och Hock du har fel.. anledningen till att du inte hör vad han säger e för att det går för snabbt, inte för att han artikulerar dåligt... läser man texten samtidigt så hänger man me lätt som en plätt...
http://www.myspace.com/akinonline
Mantis Kommand är utan tvekan snabbast i sverige, men Bt och idiotörklarad är dom som kommer lite efter där, men som har vissa andra kvaliter som mantis kanske saknar.. men Mantis om han utvecklas lite till kommer garanterat bli Känd!! riktigt grym!
2 PJÄSER
BT med låten flowalicious ! ;d
Svensk-Afasi Utländsk-Tonedeff. Fyyyyyyyyyyyy fan vad trött jag blir på folk som säger att bth är snabbast i staterna lyssna på Tonedeff för helvete
dra åt helvete
dem boyz är snabba också!
Henok i Mina Hundar utan tvekan...sen e ju första versen på d6aa:s ett positivt budskap snabb
fattaru killarna, lyssna mina hundar
Stora pennor och sprayburkar!>_<
Henok (Aka. Hannibal) Droppar ju några fetsnabba rader i "Mina hundar"
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
Mantis kommand rakt av sveriges snabbaste rappare.. låt honom möta nån som claimar platsen som sveriges snabbaste, så de kan bevisas oxå.!!
Markoolio, och jag är jätterolig annars.. jag har väl inte hört allt men jag tycker afasi är galen galen
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
måste faktiskt säga att jag är jävligt snabb
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
Max Peezay på G riddim är ju ganksa snabbt
Men lika glad är jag för det!
Lyssna på Världish - Må bra .... Det är nog bland det snabbaste i Sverige, sen låter det bra också kanske något som räknas...
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
MAX PEAZY!!
hannibal som e me i Mina hundar fattaru han e rätt snabb
Hannibal är snabb i mina hundar Mackan flytter ganska snabbt han med
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Fattaru Blev fasen utnämnda till snabbaste grupp ett tag :O
Talk to the elbow cuz' the hand is on vacatiooon!
BT & Alibi är väl inte så sega.. kanske har nåt med kroppsbyggnaden att göra? =)
Loveli bt kan inte säga r ordentligt ju så det stör flowet på nå sätt.... han äter upp allt mitt godis så fort ja har nåt, måste va de... Skulle du kunna tänka dig gifta dig med mig? Din insikt och ståndpunkt i frågan gör mig knäsvag..
fattaru mackan & afasi kickar både snabbt å tydligt
Rädda en ko, ät en vegetarian!
snackar vi snabbhet, så snackar vi mer än fyra raders speed i ett par låtar. min röst går till Max Peezay
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Det snabbaste jag har hört innom svensk hiphop är en del ur Sagoland Med Beväpnad Tjockis Men faan va Max Peazay är duktig när han kör på... Har inte hört så mycket snabbt från Fattaru Mackan men han kan han oxå
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Mantis Kommand madda fakka