I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Glaciuz dissar Akem, Chords och kashal-tee

Svensk Hiphop - Allmänt

2004-06-14 14:11
BaHaRe F20

ahhaha stila dig nu, kom inte här å dissa ner på glaciuz å sen propsa cami :D

håll dig till cami tråden :D
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-06-14 14:31
dissade ju faktist inte Glaciuz.. tycker bara att många snackar för mycke skit när d kommer till hur duktig han e..
jag skrev just att han inte heller e dålig.. men långt ifrån GRYM..
har hört att han e fet o jobba me i studion.. att han har fett mycke talang till o göra musik o skriva o så.. jag tycker bara att han inte har d där lilla extra som gör att hans musik låter bra i mina öron..
men men jag trodde att forumen va till för o disskutera om vad man tycker.. du vet.. personliga åsikter..
o dessutom så hoppas jag verkligen att du inte hävdar att Cami e bra.. lr?
//B

2004-06-14 14:33
sista meningen - att du inte hävdar att cami inte e bra..

2004-06-14 14:34
glacious är grymt wack!!!!!!!!!!!!!!!!! finns det nån bra i sverige förutom prospekt hell no faggots! ha ha ha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-14 14:40
Khadafi P0:

sista meningen - att du inte hävdar att cami inte e bra..

(skrev lite fel på första)

me andra ord.. jag hoppas att du inte påstår att Cami inte e grym.. för d e han!

//hoppas du hänger me nu..

2004-06-14 14:51
najs najs.. drar mej undan nu..
se till o köp hans mixtape bara!
//pöjs!

2004-06-14 22:43
BaHaRe F20

jag har sett hur cami jobbar i studion, jag har skivan här hemma,
killen e onponit, så nej det var ingen diss imot cami, han e bland sthlms illiest på engelska..

soo kids buy em both
- Gôr-many.

2004-06-14 23:37
Jag säger bara det jag....hur orkar ni....guess im involved now??
en fråga till ¨nån som va där??? hur var releasefesten??? i gbg
-BoneBreakinBeats-

2004-06-14 23:40
skiii

www.niklaswebb.se bilderna

men men det var mad love, riktigt fett var det, längesen man hadde så ballt
- Gôr-many.

2004-06-15 01:03
Så skön bild

Glasse: Titta, jag är en giraff!
Andra killen (JayJayson?): Jag är en hamster!
www.hummin.nu

2004-06-15 01:18
Hummin P23

hahahahhahah. fy fan, så rätt
- Gôr-many.

2004-06-15 01:43
hahaha

rapfaces 2004 ... fo real
<a href="http://www.basementality.se/">www.basementality.se</a><br> THE BASEMENT MIXTAPE

2004-06-15 03:35
gomez tyst me dej, denna ska gå till 300, man kan ju inte vart uppe i 263 inlägg och inte nå 300.

så kom igen nu datanördar. jag vill ha mer klagomål på engelska eller diskutera ifall akem lr chords e bäst?
fcuk spleling

2004-06-15 18:13
Man får væl dra sitt strå till stacken...268
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears

2004-06-15 19:38
jag think that glaciuz är fucking bäst asså and that nikky Akem inte är alls that good(270)
fcuk spleling

2004-06-15 21:59
Har Folk Glömt av att engelska e andra språk här i svergie?

som i canada, där e franska andra språk å ingen klagar på dom?
- Gôr-many.

2004-06-15 22:45
fråga mig inte, men engelskan e ett andra språk här i svergie,

varför annars e det ens ett kränämnen i skolan för tex??

vi lär oss engleska i massor av år för sen inte få tala det? har man kunskap skall man la anvädna den åxo?

iofs e det kanske inte så smart å blanda dom olika språken men ändå...

många av våra svenska ord kommer från andra språk!
- Gôr-many.

2004-06-16 00:28
work it baby work it .... let me see how hard you gotta jerk it ...
www.basementality.se - Underground Underdogs

2004-06-16 01:04
så nu kan även ni höra låten :D

Glaciuzs: The Wake Up Call, finns å köpa i gbg nu.

Glaciuz The I.C.Y The Wake Up Call: Mixtape Volume 1

finns till salu utav mig för 100kr i GBG bara

Nu är Göteborgaren och Rotten Gothen medlemmen Glaciuz The I.C.Y Mixtape släppt vid namn "The Wake Up Call: Mixtape Volume 1". Skivan kommer att bjuda på 20 låtar och innehåller produktioner från bland annat Masse, Salla, Sekken Thautz, Sam-E, Charlie och Large Money. Gästar på skivan gör jay json, flame, Sam-E, Alibi med flera .

får även en Glaciuz video med på köpet.

Skriv till mig så kan vi planera en dag vi kan mötas
- Gôr-many.

2004-06-16 03:23
hur många spår har masse proddat
fcuk spleling

2004-06-16 14:50
Eyyy..jag vill ha creds för fan...ja har proddat fyra trcks på mixtapen.....Gimmie soome prpos here God DAMN it...or else ima demand it....Skii:s the name from BBB....my man D...holdin it down...
by the way...addin another inch to the thread..hahaha
-BoneBreakinBeats-

2004-06-16 15:12
sååååååååååå näääääääääära men ändå sååååååå lååååååångt booooorta
fcuk spleling

2004-06-16 16:27
hot daaumn e d inte över än? svengelska fo life haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-16 16:36
Nop shit aint over yet! "these rappers talk a-lot-a but they dont do a-lot-a"
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears

2004-06-16 19:54
hahah vart ahr du hört alota från? den e undercover juh... it aint even done

2004-06-16 21:33
Fan vad alla jiddrar. Man gillar olika saker, olika rappare, olika kondommärken. Bråkar ni lika mycket när era morsor köper hem fel färg på äpplen?
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2004-06-17 02:14
c-line thats was en keff liknelse fan!
fcuk spleling

2004-06-17 12:39
Antwan: Hehe jo men ärligt, allt den här tråden handlar om är smak. Du frågade om varför dissarna kom, svaret fick du efter ett tag. Sedan jiddrar alla om vem de tycker är bäst och varför men ingen är beredd att lyssna på den andres åsikt och det blir bara en massa skitsnack.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2004-06-17 13:22
Hej gott folk ...

Vi har nu äran att få presentera en exklusiv MP3a tillsammans med folket på SvenskUnderjord.com

Låten med Cami o GtIcy är en remix på låten We Live som återfinns på Practice Level 1 Mixtapet (Camis egna) ...

Ni kan nu beställa skivorna på www.basementality.com

LADDA NER LÅTEN PÅ:::

www.svenskunderjord.com
<a href="http://www.basementality.se/">www.basementality.se</a><br> THE BASEMENT MIXTAPE

2004-06-17 18:34
ait thats sant
fcuk spleling

2004-06-18 03:26
jag tänker inte stupa på mållinjen. 300, det e nära
fcuk spleling

2004-06-18 12:16
Jayjayson. supasonik e min partner. Loi du vet...så han har hört den i studion. whats crackin?
-BoneBreakinBeats-

2004-06-18 15:05
Pennybridge P21
det är ungefär lika mycket att vara sig själv som om jag skulle börja bryta skitmycket på finska när jag pratar...Att vissa
...identifierar sig med andra än dom du identifierar dig med? Att folk kanske inte försöker vara Ludacris ändå?
haha vad fan har det med saken att göra? att du identifierar dig med någon annan innebär inte att du måste kopiera deras sätt att prata, leva osv. och vad fan har hiphop med saken att göra? folk får "leva hiphop" precis så mycket dom vill, så länge dom inte tror att "leva hiphop" = snacka amerikansk ghettoslang. ok att du tycker att det är skittufft med whaddup homie, dawg, biatch osv, men när du försöker få det att låta som världens mest naturliga grej så är det bara löjligt.

anledningen till att jag ens svarar är för att 090svenne är nån idiot som har kul på min bekostnad...eller så tror han det iaf :)

2004-06-18 17:24
min tråd fick 300 . nu e jag ett officiellt whoa-pro. allså kan jag kyssa min självkänsla hej då.
fcuk spleling

2004-06-18 18:54
haha fortfarande i liv :D

har det kommit något svar på låten än då?
- Gôr-many.